abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72365046
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk

Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
pi_72365092
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk

Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
neh, jij vindt wetenschap te leuk

mijn belangrijkste reden om op de uni te blijven hangen als onderzoeker was stiekem denk ik dat ik de omgeving school/uni het prettigst vind om in te verblijven

oeh, openingscollege, gotta go!
Kwak
pi_72365147
Kwak, ik ben er pas sinds dit jaar achter dat de bibliotheek het voor mij is Ik heb altijd ontzettend veel gelezen, en mijn algemene kennis is heel groot en heel breed en ik informatie.

De studie die ik heb gedaan past op zich ook wel bij me, maar ik was toen helemaal niet toe aan iets dat zo breed aan onderwerpen was Nu heb ik er wel voordeel van, merk ik tov mijn HBO-collega's die puur en alleen de biebacademie hebben gedaan dat ik sneller dingen 'zie' enzo.

Nu alleen nog de ICT-kant erin verwerkt krijgen en zo kom ik ooit wel op mijn ideale baan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72365189
Oja en wat je zegt, de omgeving van school/uni bevalt me heel goed.

Behalve als je iets geregeld moet krijgen Hooooooooooopeloos.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 2 september 2009 @ 11:00:36 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365205
Wat is iedereen laat met erachter komen wat ze wil! .
Mijn laatste optie om de lerarenopleiding nog te doen is in september 2010 en dan ben ik al 27 als ik ben afgestudeerd. Is dat niet erg oud? . Ik zit dan weer met dingen als pensioenopbouw enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_72365260
Pensioenopbouw schmensioenopbouw... Je kunt evt zelf in de loop der jaren wat extra sparen, het is niet alsof pensioenfondsen nou absolute zekerheid geven.

27 is jong zat!
pi_72365267
Maria, leuk sliertje in je haar! Staat je goed. En met je hoofd op de linker foto, ben je net Pochahontas!

Ik kom ook weer binnen vallen hoor. Afgelopen week was eet-technisch slecht, papa was de 27e jarig en ik gister. Ongezond gegeten maar wel naar de sportschool geweest. Vandaag geen sportschool maar wel hardlopen vanavond denk ik
  woensdag 2 september 2009 @ 11:04:55 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365292
Vik, laatst kwam er iemand een bulaanvraag doen en die man was geloof ik 60 ofzo Waarom te oud? Ik heb in mn 1e jaar college gevolgd met mensen van 25 geloof ik. Hell, als het zou kunnen zou ik blijven doorleren Als je het je kunt veroorloven en denkt daarmee je droom achterna te gaan: waarom niet?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 2 september 2009 @ 11:06:14 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365323
Way to go Hardloop-Lein! En dankjoe

Nog gefeliciteerd!!
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pensioenopbouw schmensioenopbouw...
pi_72365342
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:07:18 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365347
Gefeli Lein! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 11:08:53 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365388
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
Ja, komt ook wel goed, hoor .
Ik heb maandag een gesprek met mijn werkcoach en dan gaan we kijken hoe het verder moet. Nu heb ik iig genoeg tijd om een geschikte stageschool te zoeken en dat is wel fijn . Ga nu gewoon vanaf oktober (t/m dec ws) drie dagen per week freelancen voor de uitgeverij .
Niet meer actief op Fok!
pi_72365850
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken. Maar als ik het zo hoor lijkt bijvoorbeeld het speciaal onderwijs je wel interessant? Daar kunnen ze altijd wel wat enthousiastelingen gebruiken lijkt me.
Misschien mis ik het allemaal wel wat maar als dit je passie is waarom dan conservatorium proberen? Of is dat de andere passie?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:34:30 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365970
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter me Ik heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet

Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
  woensdag 2 september 2009 @ 11:38:43 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72366070
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter me Ik heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet

Ja, op zich wel (het is wel een hele leuke opdracht), maar niet echt heel geschikt voor een ongedisciplineerde tut als ik . Maar het moet maar even .

* Viking84 zichzelf een schop onder de kont geeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_72366091
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Jetlag Mijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
pi_72366131
Niet voor een zwakke maag
http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html
(auto rijdt door motoragent)

Pfff.. Ik snap alleen niet waarom je midden op de snelweg gaat staan als agent? Misschien dat hij door die vrachtwagen er voor niet zo veel overzicht heeft ?
pi_72366197
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
pi_72366255
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
pi_72366304
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...

Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl. .

Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:49:27 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72366305
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jetlag Mijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
Hihi verkreukeld *kijkt even naar het hoopje mens op de bank* Yup, verkreukeld klopt wel
Zal idd nog de jetlag zijn! Uberhaupt, een aantal weken feestjes enzo gaat je niet in de koude kleren zitten

OMG, kijk dit Ziet er lekker uit!
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/6303/spiced-chicken-balti
pi_72366334
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hij heeft het overleefd en is stabiel...
.. Maar ik snap het best... snap alleen niet hoe je zo door iemand heen kan rijden... je kan toch ook over de vluchtstrook
pi_72366420
Jammer vik! Als dit is wat je wilt, zou ik toch gewoon in 2010 er mee beginnen hoor - jammer dan van dat pensioen, je kunt altijd nog sparen.

En leuk Kwak!

Hier ook 1 die echt van de schoolse omgeving houdt, ik kwam er zo'n 2 jaar geleden achter dat dit is wat ik wil. Wilde vroeger altijd geneeskunde studeren, maar door mijn complete gebrek aan inzicht in wiskunde/natuurkunde kon dat niet. Toen ben ik pedagogiek gaan doen, wilde eerst alsnog de gezondheidszorg kant op (orthopedagogiek), maar heb nu gekozen voor leerproblemen omdat het bijles geven / de combinatie probleemkinderen + school me zo trekt.

Heb me toen ook pas gerealiseerd dat ik het altijd leuk heb gevonden om naar school te gaan (ben ook onwijs leergierig), en dat ik bijles geven al tijden deed als bijbaantje (en met plezier). Dus ja, ik heb t ook gevonden.

Ik wil misschien ook nog Engels gaan studeren (met name uit interesse, ben gék op de literatuur), en dat zou ik eventueel nog kunnen combineren met pedagogiek later - voor de klas staan + remedial teaching ofzo.
pi_72366454
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl. .

Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje. .
Dat snap ik hoor, dad!

Ik heb het ook - ben doodsbang om met mn bachelorproject te beginnen, en af en toe ben ik er van overtuigd dat ik het allemaal niet kan en dat ik over een paar jaar iedereen heb teleurgesteld en achter de kassa zit bij zeeman ofzo.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:59:56 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72366578
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thanks, maar ik ga maar weer eens naar een professionele praatpaal .
quote:
. Hopelijk is er nog plek. En de rest klinkt herkenbaar (alles eng vinden, niet weten wat je wilt)
Niet meer actief op Fok!
pi_72366596
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Niet voor een zwakke maag
http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html
(auto rijdt door motoragent)

Pfff.. Ik snap alleen niet waarom je midden op de snelweg gaat staan als agent? Misschien dat hij door die vrachtwagen er voor niet zo veel overzicht heeft ?
Je hoort die sirenes toch? Ik snap het echt niet. Enige wat ik kan bedenken is idd dat die verrast is door die vrachtwagen, maar hij stuurt ook niet weg als die het wel ziet............echt gruwelijk!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:05:37 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72366712
DaD

Ik had juist wat anders toen, ik wou alles zodanig goed ende geweldig doen dat ik niet kon beginnen en uiteindelijk alles afraffelde

Zo'n groepje kan wel helpen, dan kan je elkaar motiveren enzo! Maar tis ook moeilijk denk ik, weten wat je wilt. Da's ook het rare van studeren enzo - na de middelbare wordt er van je verwacht dat je ongeveer weet wat je wilt (dan ben je wat, 17? 18? ) en dan ga je studeren. Als je mazzel hebt zit je meteen op de goede plek, heb je pech dan blijf je bij de 4e poging eens hangen. Dan heb je na een aantal jaar je diploma - maar hoe weet je dan wat je wilt op werkgebied? Als je opgeleid wordt tot kapster oid heb je iig duidelijke vooruitzichten. Veel mensen hebben uiteindelijk banen (waar ze best heel blij mee kunnen zijn!) die niks te maken hebben met hun studie.

Kortom: ik weet het ook allemaal nog niet
pi_72366996
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat snap ik hoor, dad!

Ik heb het ook - ben doodsbang om met mn bachelorproject te beginnen, en af en toe ben ik er van overtuigd dat ik het allemaal niet kan en dat ik over een paar jaar iedereen heb teleurgesteld en achter de kassa zit bij zeeman ofzo.
volgens mij is dat echt iets wat vrouwen eigen is Ik ken het iig helemaal. Ik stond me bij de verdediging van mijn afstudeerproject nog af te vragen of het niet allemaal te triviaal en voor-de-hand-liggend was. Geef je een goed antwoord op een vraag, denk je onderwijl 'ze vragen het alleen maar om me minder onzeker te maken' Rare kronkels
pi_72367038
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken. Maar als ik het zo hoor lijkt bijvoorbeeld het speciaal onderwijs je wel interessant? Daar kunnen ze altijd wel wat enthousiastelingen gebruiken lijkt me.
Misschien mis ik het allemaal wel wat maar als dit je passie is waarom dan conservatorium proberen? Of is dat de andere passie?
muziek is mijn andere passie maar de kans dat dat lukt is heel klein, en bovendien is de kans dat ik er daarna mijn geld mee kan verdienen nog kleiner.

mijn probleem is een beetje dat ik er idd. erg laat achterkom wat ik wil. ik heb een soort 4 jaar stilgestaan...

ik had ook dolgraag stempathologie of logopedie gedaan (maar goed, als zang lukt kan ik dat wel in deeltijd erbij doen ofzo...dan kun je stemtherapeut worden ofzo) maar dat soort dingen ontdekte ik pas toen ik al bijna klaar was met engels en al aangenomen was voor deze baan - die me eerst veel leuekr leek dan ik het uiteindelijk vond.
Kwak
pi_72367093
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat is iedereen laat met erachter komen wat ze wil! .
Mijn laatste optie om de lerarenopleiding nog te doen is in september 2010 en dan ben ik al 27 als ik ben afgestudeerd. Is dat niet erg oud? . Ik zit dan weer met dingen als pensioenopbouw enzo.
valt toch wel mee? ik voel me wel een beetje laat, maar 27 en afgestudeerd is helemala niet zo oud. ik ben straks 28 als ik gepromoveerd ben en dan pas tegen de dertig als ik mijn uiteindelijke beroep heb gevonden denk ik.

maar ik ben wel zo iemand die zich gerust rond haar 40e nog een keer laat omscholen. gewoon omdat ik zoveel dingen leuk vind en kan...

pensioen: tsja, mijn vader doet al sinds zn 17e hetzelfde werk maar heeft ook een verrot pensioen omdat ie pas laat in loondienst is gekomen...

ik heb pensieon opgebouwd met mn bijbanen, én de afgelopen 4 jaar met mn werk, dus dan kan er wel weer 2 jaar tussenuit als ik me bij/om laat scholen - bovendien zal ik altijd moeten werken bij wat ik doe...

genoeg eerstejaars van in de 20 hier hoor, trouwens.
Kwak
pi_72367139
Ik ben straks klaar, en dan weet ik helemaal niet wat ik dan moet gaan doen. En iedereen vráágt er altijd maar naar, m'n familie en zo, en ik heb gewoon geen antwoorden. Ik voel me ook een complete faler dat ik nu al m'n zesde studiejaar inga.

Ik heb m'n keuzes zo vaak af laten hangen van angst voor het onbekende. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72367242
Kwak, heb je nog tijd om te zwemmen?
pi_72367408
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Kwak, heb je nog tijd om te zwemmen?
deze week niet (nog 4 concerten geven tussen vandaag en zondag), maar daarna wel weer!
Kwak
pi_72367468
hoi!

En op 't werk!

Lijstje:

O: 3 knackebrod philadelphia light
T: banaan
T: appel
L: salade nicoise van de AH
T: volkorenbol philadelphia light
D: nasi met een klein beetje pindasaus

en oh ja, 2200 euro!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:33:16 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367489
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben straks klaar, en dan weet ik helemaal niet wat ik dan moet gaan doen. En iedereen vráágt er altijd maar naar, m'n familie en zo, en ik heb gewoon geen antwoorden. Ik voel me ook een complete faler dat ik nu al m'n zesde studiejaar inga.

Ik heb m'n keuzes zo vaak af laten hangen van angst voor het onbekende. .
Ook heel herkenbaar .
Ik schaam me echt dood nu, dat ik al een jaar zo loop te steggelen. En dan kondig ik met veel tam tam aan dat ik weer ga studeren en nu moet ik iedereen weer vertellen dat het niet doorgaat .

Ik voel me echt zo'n faler!
Niet meer actief op Fok!
pi_72367514
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
mijn probleem is een beetje dat ik er idd. erg laat achterkom wat ik wil. ik heb een soort 4 jaar stilgestaan...
Ach, je maakt het zo veel te zwaar Je bent sowieso jong afgestudeerd, jij! En dan nog: het is niet alsof je 4 jaar rokend en aan je reet krabbend op de bank hebt gehangen Je hebt gewoon gewerkt, dingen over jezelf geleerd, straks een proefschrift geschreven... Dat een carrière in de wetenschap uiteindelijk niet je droomjob is, soit. Ga je toch iets anders doen?

Als je de ambitie had om bij Shell de bedrijfstop te halen met bijbehorend salaris, dan zou je inderdaad 4 jaar 'verspild' hebben. Maar voor een baan in het onderwijs of de muziek heb je verder geen kansen vergooid door te gaan promoveren.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:35:57 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367572
En bedankt voor de '27 is heul niet oud'-reacties . Ik voel me alweer wat beter nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_72367579
wat CF zegt
Ja doei.
pi_72367701
ja jullie hebben ook allemaal gelijk hoor!

(en dan word ik straks alsnog huisvrouw ofzo )

ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
Kwak
pi_72367714
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
En bedankt voor de '27 is heul niet oud'-reacties . Ik voel me alweer wat beter nu .
27 IS helemaal niet oud

Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
pi_72367748
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

27 IS helemaal niet oud

Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slecht

en ik geloof dat ik dit wel echt heel leuk vind

Literatuurcolllege gehad vandaag en Phonetics, en wow, ik ga dit snappen en kunnen EN leuk vinden echt puik!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:45:05 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367809
Ja, weet je hoe het komt? Omdat ik dus op Hyves nog geconfronteerd word met oud-medestudenten die nu LiO doen en die zijn 23 ofzo. En die doen NU AL LiO en ik ben 25,5 en ik moet er op m'n 26e nog eens mee beginnen .

En Phonetics is idd cool .
Niet meer actief op Fok!
pi_72367810
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slecht

en ik geloof dat ik dit wel echt heel leuk vind

Literatuurcolllege gehad vandaag en Phonetics, en wow, ik ga dit snappen en kunnen EN leuk vinden echt puik!
phonetics!!

speciaal voor jou:
http://www.btinternet.com/~ted.power/phonetics.htm

Kwak
pi_72367816
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:

ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
Of je trouwt gewoon een rijke vent

(moet je wel snel wat vrienden gaan maken buiten het muziekwereldje, dat zijn natuurlijk stiekem sloebers )
pi_72367819
dank
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:46:22 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367835
Fonetisch schrijven is leuk .
Sowieso vond ik de studie Engels erg leuk. Toch wel jammer dat ik ermee gestopt ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_72367848
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Of je trouwt gewoon een rijke vent

(moet je wel snel wat vrienden gaan maken buiten het muziekwereldje, dat zijn natuurlijk stiekem sloebers )
ik val idd. altijd op de mannen zonder perspectief op groot geld... muzikanten...letterenstudenten...

behalve McEx, die heeft infromatica gedaan en doet een master bestuurskunde/informatica in delft, en gaat stage lopen bij hippe bedrijven enzo. dat wordt wel een rijke iteejer....
Kwak
  woensdag 2 september 2009 @ 12:47:00 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367857
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:

Eens met jou .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:48:44 #100
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72367897
Hey allen

Jammer Vik dat het nu niet doorgaat ik sluit me helemaal aan bij wat anderen al gezegd hebben, 27 is helemaal niet oud! (ik studeer zelf als het goed is af als ik 25 ben, maar misschien dat ik daarna nog verder wil )

lijstje:
O:havermout, banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x allinson volk. (1x dubbel cheddar, tomaat, exlight mayo, 1x dubbel vegapate, tomaat) met 2 koppen koffie +half. melk
T: 2 minneola's
D: pasta met ei, ham, champignons, ui en gegrilde courgette en paprika
T: yoghurt met allbran

Ik ga maandag voor het eerst in 9 jaar weer altviool spelen, ik ben super excited!
en stiekem een beetje zenuwachtig want ik kan er vast helemaal niets meer van maar de lesmeneer klonk heel aardig en enthousiast dus het komt vast goed
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')