abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:49:01 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72354946
Het vorige deel: Slank #843: Vol goede moed!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door uniekhoorn op 01-09-2009 21:57:58 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72354960
ja
Ja doei.
pi_72355004
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef sigme het volgende:
Couscous koop ik in een 5-kilo zak voor 8 euro bij de Noord-Afrikaan.

(MoBlo vroeg naar grootverpakking couscous, geloof ik. Ik heb per ongeluk éérst een 5-kilozak griesmeel gekocht. Gelukkig is het alweer bijna winter. Grrrrrrrrriesmeelpudding.)
*ril* griesmeel

maar bedankt, ik ga eens zoeken
Ja doei.
pi_72355108
Ik kan maar geen goed Turks winkeltje hier vinden, en daar baal ik van want m'n gedroogde kruiden raken op, en m'n couscous, rijst etc. ook, en ik weiger die belachelijke AH prijzen daarvoor te betalen.

En nu ga ik de laptop uit doen en m'n tas inpakken en dan maar eens vroeg naar bed, morgen weer m'n sloop-dag, van 8:30 tot 16:20 les, geen tussenuren kom maar op.
pi_72355206
Pizzameet bij PF!

Zo, ik ga in de does, en dan lekker schoon in mijn schone bedje

O: Brinta
T: Italiaanse bol met filet A
L: Twee sneetjes brood met filet A
T: Sneetje brood met filet A
T: Nectarine
D: Broccoli met 4 kleine gehaktdingetjes van Lidl
T: Zakje toblerone crispy (100 calorie pack )

Ik heb mijn Brinta gemengd met de Aldi-prut, maar volgens mij kan ik beter overgaan op volledig Brinta.
I has poopieproblems en daar word mijn buik dik van en ik word er narrig van

Of ik mik er lijnzaad door, morgen eens proberen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72355294
Kort berichtje van mijn kant, vreselijke dag vandaag want: Moe met een hoofdletter M, Hoofdpijn met een hoofdletter H en een lange dag. Wel gezellig uit eten geweest, maar ik heb de hele tijd zitten gapen

Lijst:
O: cruesli met vanilleyoghurt en een beker optimel
T: banaan
L: witte pistolet tartaar met uitjes, bruine boterham met gebraden gehakt, witte boterham met duo penotti
T: vitalinea framboos, glas appelsap
D: zalm van de grill met salade en gepofte aardappel, toe de helft van flensjes met ijs en dulce leche en de helft van een choco bomb (heette echt zo ), een glas cassis, warme chocomel (met slagroom )

Over de hele dag genomen vier pijnstillers genomen - 1 per keer (dat is echt waaaaay veel voor mijn doen, troep). Ik word er niet goed van. Ik ben blij als ik weet wat er nou aan de hand is..

[/klaagpost]

Slaap lekker ladies !
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:58:46 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72355304
Zo, moeilijke bevalling.. trusten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72355358
tvp voor morgen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72355618
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72355878
truste dames
Ja doei.
pi_72356147
Wtf dat plaatje in de OP
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72356986
TVP voor morgen.
pi_72357223
PF, ben je nu jarig??
pi_72357417
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ril* griesmeel

maar bedankt, ik ga eens zoeken
Nog best duur, 8 euro voor 5 kilo! Enne, van overtollig griesmeel kun je pastadeeg maken
pi_72358580
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:54 schreef conleche het volgende:
PF, ben je nu jarig??
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!
pi_72358799
Omg ik wil een biggetje ! ! !

http://www.dumpert.nl/med(...)_zwijntje._ooit.html

M'n vader zei: Ja is goed hoor

dinsdag 1 september 2009 @ 23:39:51 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72358848
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!
feestje!
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:39:59 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72358856
Hooi!

Ik heb een trenza (soortement vlecht in je haar geknoopt en shizzle, met versiering enzo) gemaakt door m'n zus!

Leuk kado, PFert! Echte pizza
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72358905
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

feestje!
Hee Kaas, long time no see, hoe'st nu met u?
pi_72359074
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

feestje!
Ja Ik geef zaterdag een bbq, maar ik hoop dus dat het een pizza party gaat worden
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:48:53 #21
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72359085
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee Kaas, long time no see, hoe'st nu met u?
Hee babe!
Nogal druk met veel dingen enzo, verder gaat ´t up en down en keihard van links naar rechts, zowel op mn werk als privé. Ik hoop alles goed met u allen heb niet echt tijd om terug te bladeren

Ik stuiter maar een beetje rond..
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:50:32 #22
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72359130
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja Ik geef zaterdag een bbq, maar ik hoop dus dat het een pizza party gaat worden
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebt

enne pizza is altijd lekker
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:51:19 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72359152
Pizza-annex-BBQ-party dus!

Foto's van de trenza! (linkerfoto zie je mn indianenneus-supreme ) Onderin hangen drie draadjes, 1 met een rond stukje turquoise, 1 met een stukje van een Zuid-Amerikaanse schelp en 1 met een schildpadje gemaakt van tijgeroog
pi_72359169
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebt

enne pizza is altijd lekker
Ja als hij af is, wordt het pizza, maar dat hangt van het inbak proces af
pi_72359189
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pizza-annex-BBQ-party dus!

Foto's van de trenza! (linkerfoto zie je mn indianenneus-supreme ) Onderin hangen drie draadjes, 1 met een rond stukje turquoise, 1 met een stukje van een Zuid-Amerikaanse schelp en 1 met een schildpadje gemaakt van tijgeroog
[ afbeelding ]
Nu ben je weer een echt indiaantje !!!
  woensdag 2 september 2009 @ 00:02:47 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72359471
Leuk Maria! Pin up girl u are! Kan je m niet ff high res pm-en dan hang ik m boven mijn bed
  woensdag 2 september 2009 @ 00:13:53 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72359731
PF: whoop! Indiaantjes aan de top

Kaas: pin up baggy trousers en nerd shirts pin up, yeah Maar dank je! Stom dat bij jou niet alles zo gesmeerd loopt als je zou willen, hopelijk gaat alles snel beter

Ik geef de complimenten door aan mn zus Ze heeft er hard aan gewerkt!

En nu gaan we nog even crafty armbandjes e.d. fixen Tot later allemaal!
pi_72359861
... en op die rechterfoto ben je echt zo'n koele beauty. Je kunt ook in je gezicht echt wel zien dat alles net wat slanker&strakker is. Oh zo
pi_72360017
Mariaatje met een indiaanentooitje op haar hoofd en dan een wat veertjes als bikini !
pi_72362240
Wat een gave oven PF! Daar komen vast heerlijke pizza's uit .

Ik heb voor de verandering weer eens lekker geslapen, dat was ook wel nodig want er begonnen zich toch wel ernstige wallen af te tekenen onder m'n ogen . Vandaag weer fijn aan de slag, met dit lijstje:

O: Kwark met mandarijntjes en muesli.
T: Appel
L: Twee boterhammen fricandeau met komkommer, hopelijk lekkere soep uit de kantine.
T: Nog een boterham fricandeau.
D: Groentesoep met ballen met tosti's ham/kaas erbij. (Ik heb besloten dat woensdag mijn makkelijke-kook-dag wordt )
T: Festini-ijsje.

See y'all tonight .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2009 07:29:12 ]
pi_72362254
Indiaantje
pi_72362347
Sexay indiaantje

moggeuh!

Toch even stiekem gewogen en 3 ons eraf yay!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 08:44:19 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72362804
Die oven

Hoei Maria! Sexy chica!! Dat soort dingen kon ik vroeger ook in iemands haar maken en ook van die armbandjes maakte ik, zulke:

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72362891
Dat deden wij inderdaad ook, XM! Ik zou nu niet meer weten hoe het moest.

Van die haardingen deden we op straat, voor het huis van m'n vriendinnetje. Vragen aan voorbijgangers of ze voor een kwartje zo'n streng in hun haar wilden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72363032
Goedemorgen.

Die oven!
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Wtf dat plaatje in de OP
Ben ik de enige die het een vervelend plaatje vindt? .

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van stronk witlof en twee gekookt ei
L: salade van tomaten, zwarte olijven, basilicum en mozarella
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: nog onbekend zuurkoolstamp met sojawurst

Planning voor vandaag:
O: gegrilde paprika's en champs
L: salade van tomaten, zwarte olijven en mozarella
T: kliekje zuurkoolstamp met sojawurst
D: groenteomelet
  woensdag 2 september 2009 @ 09:24:22 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72363272
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat deden wij inderdaad ook, XM! Ik zou nu niet meer weten hoe het moest.

Van die haardingen deden we op straat, voor het huis van m'n vriendinnetje. Vragen aan voorbijgangers of ze voor een kwartje zo'n streng in hun haar wilden. .
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doen . Zat je met zo'n veiligheidsspeld met van die touwtjes op je broek te frøbelen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72363458
Goedemorgen!

Leuk, Maria !

Vandaag lekker studeren thuis op de stof van het college van gisteren.

Lijstje:
O: flink schaaltje vanilleyoghurt met quaker balans
L: salade (tomaten, paprika en ijsbergsla, met balsamicoazijn)
D: chinese mie met groentetjes en koolvis of nasi/bamivlees (ligt er aan of vriendje mee eet, dat weet ik nog niet)
  woensdag 2 september 2009 @ 09:47:01 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72363666
Nog thankies allemaal
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doen . Zat je met zo'n veiligheidsspeld met van die touwtjes op je broek te frøbelen.
Haha zo zaten zus en ik gisteren dus ook op de bank ja! Touwtje om je been en armbandjes knopen maar. Ze heeft wel leuke truukjes geleerd van een stel artesano's in Peru, dus die ging ze aan mij leren Ik heb ook allemaal coole patroontjes in mn trenza
Vroeger had ik idd zo'n weefraampje van hout (nouja, het was een ding van 4 houten stokjes met aan de boven- en onderkant een stel spijkers om je draad omheen te draaien, but you get my drift )
  woensdag 2 september 2009 @ 10:15:12 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72364193
Ik snap trouwens de TT niet
  woensdag 2 september 2009 @ 10:30:11 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72364492
Hoi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zulke armbandjes maakte ik ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_72364586
Vik.
pi_72364657
dikke knuffel voor vik dan maar

weet niet of ik t dan wel moet vertellen, maar: je hebt met jouw enthousiasme mij wel geinspireerd om mijn jeugddroom misschien toch te gaan volgen... ik wilde ooit naar de pabo en mn moeder zei ga maar eerst iets echts studeren... en toen ik jouw verhaal las besefte ik dat dat eigenlijk nog steeds is wat ik wil: lesgeven aan jonge kinderen, evt. speciaal onderwijs, of een zwarte school... dus ik ga proberen te zij-instromen als het conservatorium niet lukt...

ik hoop dat je snel je persoonlijke issues op kan lossen en je dromen kan volgen vikje mij heb je in elk geval geinspireerd.

lijstje vandaag:
-o boterham volkoren met niks
-t twee volk. boterhammen met kip
-l twee volk. boterhammen met kip
-t appel
-d pasta met bolognesesaus (koud, in de auto op weg naar concert)
-t wortels en radijsjes (tussen zaalrep. en concert, en na concert)

en ik was vanochtend alweer 6 ons lichter dan 2 dagen geleden. wtf!
Kwak
pi_72364661
Vik!

ik ben vanmiddag op msn

En ik heb heeeeel goed nieuws: de verzekering van de tegenpartij gaat betalen!! 2200 euro coming my way! Kan dus eindelijk de motor maken!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:39:03 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72364671
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
dikke knuffel voor vik dan maar

weet niet of ik t dan wel moet vertellen, maar: je hebt met jouw enthousiasme mij wel geinspireerd om mijn jeugddroom misschien toch te gaan volgen... ik wilde ooit naar de pabo en mn moeder zei ga maar eerst iets echts studeren... en toen ik jouw verhaal las besefte ik dat dat eigenlijk nog steeds is wat ik wil: lesgeven aan jonge kinderen, evt. speciaal onderwijs, of een zwarte school... dus ik ga proberen te zij-instromen als het conservatorium niet lukt...

ik hoop dat je snel je persoonlijke issues op kan lossen en je dromen kan volgen vikje mij heb je in elk geval geinspireerd.
Dat is mooi . Go for it!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:42:20 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72364744
*knuffel voor Viking*

Kwak: wat goed! Juf Kwakkie met een horde kleutertjes achter zich aan Ik zie dat wel voor me ja!

Hoera voor de verzekering!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:43:04 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72364758
Oh en mooi lijstje, Kwak!
pi_72364814
Vik, wat jammer voor je Ik hoop dat er snel iets anders leuks je kant op komt

En kwak, misschien is 't best wat voor je! Groep 3 ofzo? Schijnt heel leuk te zijn.
pi_72364939
Ik zie je ook wel voor me als juf Kwak En dan lekker veel zingen met die kids
Vikkie, wat jammer Dikke knuf!

Hier heb ik vanmorgen mijn auto nog wat meer beschadigd Ik stapte in en ontdekte een scheur in m'n dashbord, en alsof dat nog niet genoeg was heb ik daarna op de parkplatz een bus aangereden Oude kutbus had geen schrammetje maar mijn linkervoorlamp is stuk, motorkap sluit niet meer, dus het is flink ontzet

Ik heb mijn paps al gebeld, want ze moeten me komen halen omdat ik dat huis moet gaan bekijken maar niet kan rijden zonder dat mijn lamp eruit kukelt (denk ik). Ben wel tot het werk gereden, maar dat is 600 meter ofzo. Sjugt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72364941
Ja in groep 3 vinden ze iets leren nog leuk en luisteren ze goed.

voor Vik, jammer maar zoals CF al zegt... wie weet komt er snel iets anders leuks op je pad!

En jeej voor de titel van het topic, Eva de Roovere (maar waarom die k u t nou weer?)
pi_72364960
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat jammer voor je Ik hoop dat er snel iets anders leuks je kant op komt

En kwak, misschien is 't best wat voor je! Groep 3 ofzo? Schijnt heel leuk te zijn.
ik had de tekenen aan de wand wel kunnen zien

mijn moeder is juf, mijn nicht is juf, mijn tante is juf... mijn oom geeft les op een ROC... ik was vroeger leiding op t kindervakantiespel (week lang van 8.00-17.00 met 15 kindjes achter je aan door de stad lopen. de verevelendste jongetjes en ik waren altijd de beste vriendjes)...ik heb van mn 13e tot mn 25e opgepast op alle kindjes in de buurt vanaf dat ze baby waren (voor hetzelfde tarief al die jaren: 5 gulden/2,5 euro per uur) gewoon omdat ik t leuk vond...ik was vanaf mijn 10e al hulpje en later gewoon ingeroosterde oppas bij de creche van de kerk... ik wilde naast mijn studie een bijbaan in de kinderopvang maar dat mocht niet want ik deed geen pabo/psychologie/pedagogiek en dat vond ik heeeeeeeel erg stom... ik hielp toen ik op de middelbare school zat altijd als ik vakantie had en mijn moeder nog niet op haar scholen in haar klassen, op het azielzoekerscentrum waar ze les gaf vond ik het allerleukste...

dus ja... ik denk wel dat het wat voor me is... en ik vind het heel gek voelen dat ik er pas zo laat achter kom dat dit het ws. gewoon is...

totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Kwak
pi_72365046
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk

Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
pi_72365092
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk

Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
neh, jij vindt wetenschap te leuk

mijn belangrijkste reden om op de uni te blijven hangen als onderzoeker was stiekem denk ik dat ik de omgeving school/uni het prettigst vind om in te verblijven

oeh, openingscollege, gotta go!
Kwak
pi_72365147
Kwak, ik ben er pas sinds dit jaar achter dat de bibliotheek het voor mij is Ik heb altijd ontzettend veel gelezen, en mijn algemene kennis is heel groot en heel breed en ik informatie.

De studie die ik heb gedaan past op zich ook wel bij me, maar ik was toen helemaal niet toe aan iets dat zo breed aan onderwerpen was Nu heb ik er wel voordeel van, merk ik tov mijn HBO-collega's die puur en alleen de biebacademie hebben gedaan dat ik sneller dingen 'zie' enzo.

Nu alleen nog de ICT-kant erin verwerkt krijgen en zo kom ik ooit wel op mijn ideale baan
pi_72365189
Oja en wat je zegt, de omgeving van school/uni bevalt me heel goed.

Behalve als je iets geregeld moet krijgen Hooooooooooopeloos.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:00:36 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365205
Wat is iedereen laat met erachter komen wat ze wil! .
Mijn laatste optie om de lerarenopleiding nog te doen is in september 2010 en dan ben ik al 27 als ik ben afgestudeerd. Is dat niet erg oud? . Ik zit dan weer met dingen als pensioenopbouw enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_72365260
Pensioenopbouw schmensioenopbouw... Je kunt evt zelf in de loop der jaren wat extra sparen, het is niet alsof pensioenfondsen nou absolute zekerheid geven.

27 is jong zat!
pi_72365267
Maria, leuk sliertje in je haar! Staat je goed. En met je hoofd op de linker foto, ben je net Pochahontas!

Ik kom ook weer binnen vallen hoor. Afgelopen week was eet-technisch slecht, papa was de 27e jarig en ik gister. Ongezond gegeten maar wel naar de sportschool geweest. Vandaag geen sportschool maar wel hardlopen vanavond denk ik
  woensdag 2 september 2009 @ 11:04:55 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365292
Vik, laatst kwam er iemand een bulaanvraag doen en die man was geloof ik 60 ofzo Waarom te oud? Ik heb in mn 1e jaar college gevolgd met mensen van 25 geloof ik. Hell, als het zou kunnen zou ik blijven doorleren Als je het je kunt veroorloven en denkt daarmee je droom achterna te gaan: waarom niet?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:06:14 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365323
Way to go Hardloop-Lein! En dankjoe

Nog gefeliciteerd!!
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pensioenopbouw schmensioenopbouw...
pi_72365342
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:07:18 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365347
Gefeli Lein! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 11:08:53 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365388
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
Ja, komt ook wel goed, hoor .
Ik heb maandag een gesprek met mijn werkcoach en dan gaan we kijken hoe het verder moet. Nu heb ik iig genoeg tijd om een geschikte stageschool te zoeken en dat is wel fijn . Ga nu gewoon vanaf oktober (t/m dec ws) drie dagen per week freelancen voor de uitgeverij .
Niet meer actief op Fok!
pi_72365850
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken. Maar als ik het zo hoor lijkt bijvoorbeeld het speciaal onderwijs je wel interessant? Daar kunnen ze altijd wel wat enthousiastelingen gebruiken lijkt me.
Misschien mis ik het allemaal wel wat maar als dit je passie is waarom dan conservatorium proberen? Of is dat de andere passie?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:34:30 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365970
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter me Ik heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet

Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
  woensdag 2 september 2009 @ 11:38:43 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72366070
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter me Ik heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet

Ja, op zich wel (het is wel een hele leuke opdracht), maar niet echt heel geschikt voor een ongedisciplineerde tut als ik . Maar het moet maar even .

* Viking84 zichzelf een schop onder de kont geeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_72366091
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Jetlag Mijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
pi_72366131
Niet voor een zwakke maag
http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html
(auto rijdt door motoragent)

Pfff.. Ik snap alleen niet waarom je midden op de snelweg gaat staan als agent? Misschien dat hij door die vrachtwagen er voor niet zo veel overzicht heeft ?
pi_72366197
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
pi_72366255
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
pi_72366304
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...

Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl. .

Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje. .
  woensdag 2 september 2009 @ 11:49:27 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72366305
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jetlag Mijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
Hihi verkreukeld *kijkt even naar het hoopje mens op de bank* Yup, verkreukeld klopt wel
Zal idd nog de jetlag zijn! Uberhaupt, een aantal weken feestjes enzo gaat je niet in de koude kleren zitten

OMG, kijk dit Ziet er lekker uit!
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/6303/spiced-chicken-balti
pi_72366334
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hij heeft het overleefd en is stabiel...
.. Maar ik snap het best... snap alleen niet hoe je zo door iemand heen kan rijden... je kan toch ook over de vluchtstrook
pi_72366420
Jammer vik! Als dit is wat je wilt, zou ik toch gewoon in 2010 er mee beginnen hoor - jammer dan van dat pensioen, je kunt altijd nog sparen.

En leuk Kwak!

Hier ook 1 die echt van de schoolse omgeving houdt, ik kwam er zo'n 2 jaar geleden achter dat dit is wat ik wil. Wilde vroeger altijd geneeskunde studeren, maar door mijn complete gebrek aan inzicht in wiskunde/natuurkunde kon dat niet. Toen ben ik pedagogiek gaan doen, wilde eerst alsnog de gezondheidszorg kant op (orthopedagogiek), maar heb nu gekozen voor leerproblemen omdat het bijles geven / de combinatie probleemkinderen + school me zo trekt.

Heb me toen ook pas gerealiseerd dat ik het altijd leuk heb gevonden om naar school te gaan (ben ook onwijs leergierig), en dat ik bijles geven al tijden deed als bijbaantje (en met plezier). Dus ja, ik heb t ook gevonden.

Ik wil misschien ook nog Engels gaan studeren (met name uit interesse, ben gék op de literatuur), en dat zou ik eventueel nog kunnen combineren met pedagogiek later - voor de klas staan + remedial teaching ofzo.
pi_72366454
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl. .

Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje. .
Dat snap ik hoor, dad!

Ik heb het ook - ben doodsbang om met mn bachelorproject te beginnen, en af en toe ben ik er van overtuigd dat ik het allemaal niet kan en dat ik over een paar jaar iedereen heb teleurgesteld en achter de kassa zit bij zeeman ofzo.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:59:56 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72366578
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thanks, maar ik ga maar weer eens naar een professionele praatpaal .
quote:
. Hopelijk is er nog plek. En de rest klinkt herkenbaar (alles eng vinden, niet weten wat je wilt)
Niet meer actief op Fok!
pi_72366596
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Niet voor een zwakke maag
http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html
(auto rijdt door motoragent)

Pfff.. Ik snap alleen niet waarom je midden op de snelweg gaat staan als agent? Misschien dat hij door die vrachtwagen er voor niet zo veel overzicht heeft ?
Je hoort die sirenes toch? Ik snap het echt niet. Enige wat ik kan bedenken is idd dat die verrast is door die vrachtwagen, maar hij stuurt ook niet weg als die het wel ziet............echt gruwelijk!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:05:37 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72366712
DaD

Ik had juist wat anders toen, ik wou alles zodanig goed ende geweldig doen dat ik niet kon beginnen en uiteindelijk alles afraffelde

Zo'n groepje kan wel helpen, dan kan je elkaar motiveren enzo! Maar tis ook moeilijk denk ik, weten wat je wilt. Da's ook het rare van studeren enzo - na de middelbare wordt er van je verwacht dat je ongeveer weet wat je wilt (dan ben je wat, 17? 18? ) en dan ga je studeren. Als je mazzel hebt zit je meteen op de goede plek, heb je pech dan blijf je bij de 4e poging eens hangen. Dan heb je na een aantal jaar je diploma - maar hoe weet je dan wat je wilt op werkgebied? Als je opgeleid wordt tot kapster oid heb je iig duidelijke vooruitzichten. Veel mensen hebben uiteindelijk banen (waar ze best heel blij mee kunnen zijn!) die niks te maken hebben met hun studie.

Kortom: ik weet het ook allemaal nog niet
pi_72366996
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dat snap ik hoor, dad!

Ik heb het ook - ben doodsbang om met mn bachelorproject te beginnen, en af en toe ben ik er van overtuigd dat ik het allemaal niet kan en dat ik over een paar jaar iedereen heb teleurgesteld en achter de kassa zit bij zeeman ofzo.
volgens mij is dat echt iets wat vrouwen eigen is Ik ken het iig helemaal. Ik stond me bij de verdediging van mijn afstudeerproject nog af te vragen of het niet allemaal te triviaal en voor-de-hand-liggend was. Geef je een goed antwoord op een vraag, denk je onderwijl 'ze vragen het alleen maar om me minder onzeker te maken' Rare kronkels
pi_72367038
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Totziens het volgende:

[..]

Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken. Maar als ik het zo hoor lijkt bijvoorbeeld het speciaal onderwijs je wel interessant? Daar kunnen ze altijd wel wat enthousiastelingen gebruiken lijkt me.
Misschien mis ik het allemaal wel wat maar als dit je passie is waarom dan conservatorium proberen? Of is dat de andere passie?
muziek is mijn andere passie maar de kans dat dat lukt is heel klein, en bovendien is de kans dat ik er daarna mijn geld mee kan verdienen nog kleiner.

mijn probleem is een beetje dat ik er idd. erg laat achterkom wat ik wil. ik heb een soort 4 jaar stilgestaan...

ik had ook dolgraag stempathologie of logopedie gedaan (maar goed, als zang lukt kan ik dat wel in deeltijd erbij doen ofzo...dan kun je stemtherapeut worden ofzo) maar dat soort dingen ontdekte ik pas toen ik al bijna klaar was met engels en al aangenomen was voor deze baan - die me eerst veel leuekr leek dan ik het uiteindelijk vond.
Kwak
pi_72367093
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat is iedereen laat met erachter komen wat ze wil! .
Mijn laatste optie om de lerarenopleiding nog te doen is in september 2010 en dan ben ik al 27 als ik ben afgestudeerd. Is dat niet erg oud? . Ik zit dan weer met dingen als pensioenopbouw enzo.
valt toch wel mee? ik voel me wel een beetje laat, maar 27 en afgestudeerd is helemala niet zo oud. ik ben straks 28 als ik gepromoveerd ben en dan pas tegen de dertig als ik mijn uiteindelijke beroep heb gevonden denk ik.

maar ik ben wel zo iemand die zich gerust rond haar 40e nog een keer laat omscholen. gewoon omdat ik zoveel dingen leuk vind en kan...

pensioen: tsja, mijn vader doet al sinds zn 17e hetzelfde werk maar heeft ook een verrot pensioen omdat ie pas laat in loondienst is gekomen...

ik heb pensieon opgebouwd met mn bijbanen, én de afgelopen 4 jaar met mn werk, dus dan kan er wel weer 2 jaar tussenuit als ik me bij/om laat scholen - bovendien zal ik altijd moeten werken bij wat ik doe...

genoeg eerstejaars van in de 20 hier hoor, trouwens.
Kwak
pi_72367139
Ik ben straks klaar, en dan weet ik helemaal niet wat ik dan moet gaan doen. En iedereen vráágt er altijd maar naar, m'n familie en zo, en ik heb gewoon geen antwoorden. Ik voel me ook een complete faler dat ik nu al m'n zesde studiejaar inga.

Ik heb m'n keuzes zo vaak af laten hangen van angst voor het onbekende. .
pi_72367242
Kwak, heb je nog tijd om te zwemmen?
pi_72367408
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Kwak, heb je nog tijd om te zwemmen?
deze week niet (nog 4 concerten geven tussen vandaag en zondag), maar daarna wel weer!
Kwak
pi_72367468
hoi!

En op 't werk!

Lijstje:

O: 3 knackebrod philadelphia light
T: appel
L: salade nicoise van de AH
T: volkorenbol philadelphia light
D: nasi met een klein beetje pindasaus

en oh ja, 2200 euro!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:33:16 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367489
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben straks klaar, en dan weet ik helemaal niet wat ik dan moet gaan doen. En iedereen vráágt er altijd maar naar, m'n familie en zo, en ik heb gewoon geen antwoorden. Ik voel me ook een complete faler dat ik nu al m'n zesde studiejaar inga.

Ik heb m'n keuzes zo vaak af laten hangen van angst voor het onbekende. .
Ook heel herkenbaar .
Ik schaam me echt dood nu, dat ik al een jaar zo loop te steggelen. En dan kondig ik met veel tam tam aan dat ik weer ga studeren en nu moet ik iedereen weer vertellen dat het niet doorgaat .

Ik voel me echt zo'n faler!
Niet meer actief op Fok!
pi_72367514
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
mijn probleem is een beetje dat ik er idd. erg laat achterkom wat ik wil. ik heb een soort 4 jaar stilgestaan...
Ach, je maakt het zo veel te zwaar Je bent sowieso jong afgestudeerd, jij! En dan nog: het is niet alsof je 4 jaar rokend en aan je reet krabbend op de bank hebt gehangen Je hebt gewoon gewerkt, dingen over jezelf geleerd, straks een proefschrift geschreven... Dat een carrière in de wetenschap uiteindelijk niet je droomjob is, soit. Ga je toch iets anders doen?

Als je de ambitie had om bij Shell de bedrijfstop te halen met bijbehorend salaris, dan zou je inderdaad 4 jaar 'verspild' hebben. Maar voor een baan in het onderwijs of de muziek heb je verder geen kansen vergooid door te gaan promoveren.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:35:57 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367572
En bedankt voor de '27 is heul niet oud'-reacties . Ik voel me alweer wat beter nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_72367579
wat CF zegt
Ja doei.
pi_72367701
ja jullie hebben ook allemaal gelijk hoor!

(en dan word ik straks alsnog huisvrouw ofzo )

ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
Kwak
pi_72367714
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
En bedankt voor de '27 is heul niet oud'-reacties . Ik voel me alweer wat beter nu .
27 IS helemaal niet oud

Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
pi_72367748
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

27 IS helemaal niet oud

Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slecht

en ik geloof dat ik dit wel echt heel leuk vind

Literatuurcolllege gehad vandaag en Phonetics, en wow, ik ga dit snappen en kunnen EN leuk vinden echt puik!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:45:05 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367809
Ja, weet je hoe het komt? Omdat ik dus op Hyves nog geconfronteerd word met oud-medestudenten die nu LiO doen en die zijn 23 ofzo. En die doen NU AL LiO en ik ben 25,5 en ik moet er op m'n 26e nog eens mee beginnen .

En Phonetics is idd cool .
Niet meer actief op Fok!
pi_72367810
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slecht

en ik geloof dat ik dit wel echt heel leuk vind

Literatuurcolllege gehad vandaag en Phonetics, en wow, ik ga dit snappen en kunnen EN leuk vinden echt puik!
phonetics!!

speciaal voor jou:
http://www.btinternet.com/~ted.power/phonetics.htm

Kwak
pi_72367816
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:

ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
Of je trouwt gewoon een rijke vent

(moet je wel snel wat vrienden gaan maken buiten het muziekwereldje, dat zijn natuurlijk stiekem sloebers )
pi_72367819
dank
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:46:22 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367835
Fonetisch schrijven is leuk .
Sowieso vond ik de studie Engels erg leuk. Toch wel jammer dat ik ermee gestopt ben .
Niet meer actief op Fok!
pi_72367848
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Of je trouwt gewoon een rijke vent

(moet je wel snel wat vrienden gaan maken buiten het muziekwereldje, dat zijn natuurlijk stiekem sloebers )
ik val idd. altijd op de mannen zonder perspectief op groot geld... muzikanten...letterenstudenten...

behalve McEx, die heeft infromatica gedaan en doet een master bestuurskunde/informatica in delft, en gaat stage lopen bij hippe bedrijven enzo. dat wordt wel een rijke iteejer....
Kwak
  woensdag 2 september 2009 @ 12:47:00 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72367857
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:

Eens met jou .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 12:48:44 #100
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72367897
Hey allen

Jammer Vik dat het nu niet doorgaat ik sluit me helemaal aan bij wat anderen al gezegd hebben, 27 is helemaal niet oud! (ik studeer zelf als het goed is af als ik 25 ben, maar misschien dat ik daarna nog verder wil )

lijstje:
O:havermout, banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x allinson volk. (1x dubbel cheddar, tomaat, exlight mayo, 1x dubbel vegapate, tomaat) met 2 koppen koffie +half. melk
T: 2 minneola's
D: pasta met ei, ham, champignons, ui en gegrilde courgette en paprika
T: yoghurt met allbran

Ik ga maandag voor het eerst in 9 jaar weer altviool spelen, ik ben super excited!
en stiekem een beetje zenuwachtig want ik kan er vast helemaal niets meer van maar de lesmeneer klonk heel aardig en enthousiast dus het komt vast goed
pi_72367969
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:48 schreef Blurred86 het volgende:
Hey allen

Jammer Vik dat het nu niet doorgaat ik sluit me helemaal aan bij wat anderen al gezegd hebben, 27 is helemaal niet oud! (ik studeer zelf als het goed is af als ik 25 ben, maar misschien dat ik daarna nog verder wil )

lijstje:
O:havermout, banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x allinson volk. (1x dubbel cheddar, tomaat, exlight mayo, 1x dubbel vegapate, tomaat) met 2 koppen koffie +half. melk
T: 2 minneola's
D: pasta met ei, ham, champignons, ui en gegrilde courgette en paprika
T: yoghurt met allbran

Ik ga maandag voor het eerst in 9 jaar weer altviool spelen, ik ben super excited!
en stiekem een beetje zenuwachtig want ik kan er vast helemaal niets meer van maar de lesmeneer klonk heel aardig en enthousiast dus het komt vast goed
wat leuk!!! altviool!!!

hier...een pagina vol altviool grappen http://www.geocities.com/Yosemite/Gorge/7816/Grappen.htm

nee, ik vind altviool echt heel tof!
Kwak
pi_72368041
Wat tof, Blurred Ik wil ook ooit wel weer eens de vioollessen gaan oppikken... En de zanglessen... Nu nog even bedenken waar ik de tijd vandaan ga halen

Ik gooi er ook even een lijst in.
O: bak volle yoghurt
T: 2 blokjes pure chocolade
L: ciabattasandwich met kliekjes; verse pesto, buffelmozzarella, geroosterde aubergine en courgette, olijven en spinazie
T: bakje tomatensalade met basilicum en olijf
T: 2 knackebrod pindakaas
S: hardlopen, evy les 18
D: bij vrienden eten.
pi_72368047
wat leuk Blurred!

Mijn zusje krasplankt ( ) en deed dat ook wel goed, al was het in het begin echt een hel vond het vooral mooi als ze keltische muziek speelde ze hebben een keer met haar orkest wat nummers van Riverdance gedaan, de ENIGE keer dat ik echt genoten heb van een optreden, voor de rest vond ik 't maar saai vast heel leuk om zelf te doen, maar om naar te luisteren minder mijn ding.

Oh, en ze hebben een keer Lord of the Rings en een keer Star Wars gedaan, dat was ook tof
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:57:27 #104
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72368078
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat leuk!!! altviool!!!

hier...een pagina vol altviool grappen http://www.geocities.com/Yosemite/Gorge/7816/Grappen.htm

nee, ik vind altviool echt heel tof!
leuk hoor die grappen!
pi_72368122
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
wat leuk Blurred!

Mijn zusje krasplankt ( ) en deed dat ook wel goed, al was het in het begin echt een hel vond het vooral mooi als ze keltische muziek speelde ze hebben een keer met haar orkest wat nummers van Riverdance gedaan, de ENIGE keer dat ik echt genoten heb van een optreden, voor de rest vond ik 't maar saai vast heel leuk om zelf te doen, maar om naar te luisteren minder mijn ding.

Oh, en ze hebben een keer Lord of the Rings en een keer Star Wars gedaan, dat was ook tof
in welk orkest speelde je zusje?

ik wilde als kind nooit op vioolles want dat "was lelijk als je t nog niet kon" dus ging ik op blokfluit ( )
nu heb ik weleens spijt dat ik geen begenadigd violiste ben geworden
Kwak
  woensdag 2 september 2009 @ 12:59:25 #106
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72368127
ik ga ook weer spelen omdat ik het zelf leuk vind om te doen, niet omdat ik graag voor anderen wil spelen

en gelukkig zijn de muren van mijn kamer heel dik, dan hoeven mijn buren niet mee te genieten
pi_72368182
Ik speel dwarsfluit. Wilde ik al toen ik heel klein was (toen wist ik nog niet eens hoe het heette, ik zei altijd 'ik wil op zo'n fluit spelen die je zó moet houden' en dan wees ik met mn handen opzij ).

Viool heb ik nooit gewild, maar dat is wel erg mooi als je het goed kunt .
  woensdag 2 september 2009 @ 13:02:07 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72368196
ben 33 en ik weet het ook nog niet Ben altijd liever lui als moe geweest

Lijst:
O: Kom magere yoghurt met kiwi
T: beschuit smeerkaas
S: 2 uur stevig doorwandelen
T: snee met gerookte zalm en roomkaas, snee met kipfilet
T: apple
T: snee gerookte zalm
T: Bak kippensoep
D: zuurkoolschotel
pi_72368289
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:02 schreef uniekhoorn het volgende:
ben 33 en ik weet het ook nog niet Ben altijd liever lui als moe geweest
Jij 33? zou je niet zeggen schat
quote:
Lijst:
O: Kom magere yoghurt met kiwi
T: beschuit smeerkaas
S: 2 uur stevig doorwandelen
T: snee met gerookte zalm en roomkaas, snee met kipfilet
T: apple
T: snee gerookte zalm
T: Bak kippensoep
D: zuurkoolschotel
Reken ook op mij met zuurkool. Hoe maak jij die schotel btw want vind het altijd wel lekker behalve zoals me tante het maakt met bijv banaan enzulks!
pi_72368359
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik speel dwarsfluit. Wilde ik al toen ik heel klein was (toen wist ik nog niet eens hoe het heette, ik zei altijd 'ik wil op zo'n fluit spelen die je zó moet houden' en dan wees ik met mn handen opzij ).

Viool heb ik nooit gewild, maar dat is wel erg mooi als je het goed kunt .
Ik speelde het, heb hem nog wel.. Maar ik was nooit echt geweldig goed hoor.. Ik wilde altijd rockliedjes spelen
pi_72368395
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

in welk orkest speelde je zusje?

ik wilde als kind nooit op vioolles want dat "was lelijk als je t nog niet kon" dus ging ik op blokfluit ( )
nu heb ik weleens spijt dat ik geen begenadigd violiste ben geworden
Het VHJ
Ja doei.
pi_72368403

Aaah

Wel redelijk gezond gegeten vandaag
4 boterhammen pindakaas,
glas melk, 2 glazen sinaasappelsap

Nu nog groentjes
  woensdag 2 september 2009 @ 13:13:50 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72368492
voor Vik en voor MoBlo!

Ik was 26 toen ik afstudeerde, dus dat kan prima .
pi_72368597
2200 euro is zo veel!

ik ga met zo weinig mogelijk mijn motor maken (heb alleen een frame nodig waar het kuipstuk op vast zit) en dan kan heeeeeeel veel ervan naar de spaarrekening!

en ik zou bijna zeggen: paardenbiefstuk voor iedereen!
Ja doei.
pi_72368624
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het VHJ
ah het léuke orkest dus (ik krijg de VHJ/Viotta battle nog af en toe mee hier - op grappende toon, dat wel, bij Collegium Musicum waar leden van beide weer samenspelen....)

Een vriendinnetje van mij speelde daar ook altviool!
Kwak
pi_72368660
Ja, bij ons op school zat je of op het VHJ(O) of op Viotta

maar ze gaat nu in Utrecht bij een orkest waar Gerard Poot dirigeert
Ja doei.
pi_72368739
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, bij ons op school zat je of op het VHJ(O) of op Viotta

maar ze gaat nu in Utrecht bij een orkest waar Gerard Poot dirigeert
ja, want op de andere school zat je natuurlijk op het Haganum orkest én op Viotta of op het VHJ

maar wat grappig, het DJO daar heeft Mc Ex dan weer opgezeten voor hij bij het studentenorkest ging spelen waar hij nu al geen lid meer is. en nog meer vrienden van me hebben op dat jeugdorkest gezeten.

wil ze niet liever op een studentenorkest?

edit: oh wacht, hij doet ook het legendary movie orchestra he? das wel leuk volgens mij, als je niet zo heel erg gericht bent op klassieke muziek ook

[ Bericht 10% gewijzigd door kwakz0r op 02-09-2009 13:28:41 ]
Kwak
  woensdag 2 september 2009 @ 13:24:48 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72368783
Fijn Moblo , dat je geld terug krijgt, is inderdaad veel

* uniekhoorn gaat boodschappen doen en haalt ook banaan
pi_72368893
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Moblo , dat je geld terug krijgt, is inderdaad veel

* uniekhoorn gaat boodschappen doen en haalt ook banaan
dan eet ik niet mee

iemand DML laatst nog gezien??
  woensdag 2 september 2009 @ 13:29:04 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72368912
Dwarsfluit .

Heb ik vroeger ook gespeeld tot ik moest stoppen ivm tinnitus. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met CI zou klinken. Maar even een keer een kerstcd van Berdien Stenberg opzetten bij m'n ouders (heb geen fluit meer )
Niet meer actief op Fok!
pi_72369021
omg ik zit dus even op die site van dat jeugdorkest (waar moblo's zusje denk ik níet gaat spelen, sorry voor de vergissing) te kijken en ik vind echt een té vreselijke oude foto van mc ex... toen ie nog ubernerd was... in 2004...arme jongen... hij is in elk geval behoorlijk opgedroogd
Kwak
pi_72369161
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Dwarsfluit .

Heb ik vroeger ook gespeeld tot ik moest stoppen ivm tinnitus. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met CI zou klinken. Maar even een keer een kerstcd van Berdien Stenberg opzetten bij m'n ouders (heb geen fluit meer )
Ik heb een cd van haar met allemaal disneyliedjes .

Ik heb 12 jaar les gehad, ben gestopt toen ik voor mn eindexamen zat, wil eigenlijk wel weer beginnen als ik klaar ben met mn studie - heb er nu gewoon niet genoeg tijd voor (voor lessen evt nog wel, maar ik heb echt de tijd niet om elke dag een uur of langer te spelen).

Ben nu druk bezig met statistiekopgaven, en ik snap alles nog! * PurePoisonPerfume geeft zichzelf schouderklopje
pi_72369165
Oh Vik, dat Hyvesvergelijken heb ik ook een tijd heel erg gehad Wat kun je je dan kut voelen.
Dan had alwéér iemand een kind gekregen of was zwanger en dan tig jaren jonger dan ik ben

Inmiddels ben ik eroverheen, hoop mensen uit mijn Hyves geflikkerd voornamelijk iedereen die met mijn ex te maken had. Ik hoef niet te lezen hoe happy en gelukkig die allemaal zijn
Al weet ik dat 99% van de mensen alleen de toffe dingen op Hyves uitvergroot maar dan nog.
pi_72369226
Worteltje???
pi_72369251
ik heb net nog ene lijstje gepost, in t kader van ontopic
Kwak
pi_72369296
Ola,

Gisteravond lekker biertjes gedronken en toastjes gegeten

Vandaag:

O: activia, yoghurt, muesli
L: 2 boterhammen philadelpia met tomaat en komkommer, beker optimel
T: misschien nog iets voor het hardlopen
S: hardlopen
D: rijst met babi pangang uit een zakkie met varkensvlees, paprika, atjar, beetje kroepoek
pi_72369457
Krijg net een mail:
quote:
Ga jij ook het liefst in je eentje lopen, op momenten dat het jou het best uitkomt? Maar wil je dan toch wel graag profiteren van een professioneel trainingsschema in je voorbereiding op je eerste, tiende of misschien wel vijftigste vijf kilometer? Dan hebben wij een geweldige primeur voor je: de Running Coach©. Dit is een hardloopschema, training voor training uitgewerkt, dat je op je mp3-speler kunt zetten. Als je gaat lopen en je zet je mp3-speler aan, krijg je per minuut van presentatrice Renate Wennemars te horen wat je moet doen, met op de achtergrond lekkere muziek. Hardlopen was nog nooit zo makkelijk!

Op www.dutchrunners.nl kun je drie proeftrainingen downloaden; wil je een heel schema dan kun je voor ¤ 30 per jaar lid worden van Dutch Runners. Je vindt dan op de site ook een Running Coach© voor de 4 Mijl van Groningen en binnenkort eentje voor de 10 km.
Klik hier voor een nieuwsbericht over de Running Coach©. Klik hier voor meer informatie over Dutch Runners
Wat nou primeur, Evy was eerst
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 15:00:38 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72371145
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:38 schreef Syrena het volgende:
Oh Vik, dat Hyvesvergelijken heb ik ook een tijd heel erg gehad Wat kun je je dan kut voelen.
Dan had alwéér iemand een kind gekregen of was zwanger en dan tig jaren jonger dan ik ben

Inmiddels ben ik eroverheen, hoop mensen uit mijn Hyves geflikkerd voornamelijk iedereen die met mijn ex te maken had. Ik hoef niet te lezen hoe happy en gelukkig die allemaal zijn
Al weet ik dat 99% van de mensen alleen de toffe dingen op Hyves uitvergroot maar dan nog.
Ja, dat heb ik dus ook. Mensen die gaan trouwen, baby's krijgen, een goeie baan hebben gekregen... Daar word ik echt depri van.

Maar anderzijds zijn er ook mensen die het een stuk minder hebben getroffen dan ik. Daar kijk ik dan maar weer naar (niet lullig bedoeld ).
Niet meer actief op Fok!
pi_72371597
Jezelf vergelijken met anderen, dat is zo vreselijk zinloos! Waarom zou jij je beter voelen als je slanker bent of hogere cijfers haalt of meer geld verdient dan iemand die je van vroeger kent? Of andersom: waarom zou je je slechter voelen als iemand maatje 34 heeft terwijl jij 38 draagt, of als iemand anders wel getrouwd is en jij niet? 't Is toch niet jouw leven?

Niet dat ik de neiging niet ook weleens heb, hoor. Maar ik roep mezelf tot de orde
  woensdag 2 september 2009 @ 15:29:54 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72371607
Zo, die Elstar appelen die in de aanbieding van de C1000 zijn zo enorm lekker!! Je zou de hele dag niks anders willen eten, heerlijk!
pi_72372052
Goeiemiddag allemaal...
Wilde ik net gaan soggen, deed fok het niet.

Anyway, meteen maar ontopic met een lijstje:
O: tosti van 2 sneetjes brood en geitenkaas
L: bruin broodje met crème de brie
T: Activia met muesli
T: fruitshot
D: ciabatta met lekkerbekje, rucola, fritessaus
T: kiwi, druiven, wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 2 september 2009 @ 16:58:28 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72372083
En nou maar hopen dat fok het blijft doen
pi_72372233
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

27 IS helemaal niet oud

Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?
Voor mij begon maandag ook m'n zevende studiejaar. Zeg even dat er nog hoop is.

Je eigen capaciteiten onderschatten is inderdaad vrouwen eigen. Het is ook best moeilijk in te schatten hoe goed je ergens nou eigenlijk in bent, zeker als je er geen cijfers meer voor krijgt, maar andere mensen overschatten dat gewoon en bluffen zichzelf zo wel mooi ergens binnen. Bescheidenheid is helemaal niet handig.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:05:14 #134
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72372249
pff mijn studieboek dat ik 5 dagen geleden besteld heb op bookdepository heeft nog steeds als orderstatus 'processing' terwijl er stond dat hij binnen 48 uur verzonden zou worden
pi_72372355
Ik heb me ingeschreven voor de scriptieversnellingsgroep, er was momenteel geen plaats, maar ik sta op de wachtlijst en word opgeroepen zodra er wel plaats is. Ze dacht dat het wel redelijk snel zou zijn.
pi_72372378
Voel je vrij, Mini toen ik begon met studeren, kende ik wel mensen die negendejaars waren ofzo. Maar dat hoor je tegenwoordig minder vaak
  woensdag 2 september 2009 @ 17:12:21 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72372435
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heeft hij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
pi_72372465
DaD, mooi! Da's alweer een stap in de goede richting!
pi_72372591
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik ken iemand die inmiddels in theorie tiendejaars is en al werkt, maar nog niet afgestudeerd is omdat hij een lullig eerstejaars statistiekvak nog niet gehaald heeft hij mag wel eens op gaan schieten om zijn stufi nog als gift te krijgen
Oh jee, op gegeven moment vervallen er dan weer punten van andere vakken en zo blijf je bezig.

Goed dat je het gedaan hebt DaD.
pi_72372660
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Blurred86 het volgende:
pff mijn studieboek dat ik 5 dagen geleden besteld heb op bookdepository heeft nog steeds als orderstatus 'processing' terwijl er stond dat hij binnen 48 uur verzonden zou worden
Ja dat is het moment dat zij hem versturen . Ik had ook 7 boeken besteld en die kwamen allemaal los van elkaar aan op verschillende dagen .

Achtstejaars kom je tegenwoordig nog wel tegen . Heeeel soms.
pi_72372713
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik wilde bijna zeggen 'je kent mijn vriend'?
Ja doei.
pi_72372766
Oja, nog een knuffel voor Vik natuurlijk. Jouw tijd komt nog wel.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:26:24 #143
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72372867
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat is het moment dat zij hem versturen . Ik had ook 7 boeken besteld en die kwamen allemaal los van elkaar aan op verschillende dagen .

Achtstejaars kom je tegenwoordig nog wel tegen . Heeeel soms.
ja dat snap ik daar had ik ook wel rekening mee gehouden, maar hij is dus na 5 dagan nog niet eens verzonden Volgende keer bestel ik gewoon weer lekker bij amazon, ook al is dat iets duurder.. ze bekijken het maar bij bookdepository
pi_72372878
Ja ik wíst dat ik iets vergeten was. Viking, wat ongelooflijk balen dat het onderwijs dit jaar niet lukt, maar zoals je zelf al zegt heb je nu wel ruim de tijd om je stageplek te regelen . Als je het echt wil, lukt het je volgend jaar echt wel .
pi_72373216
Ik zit met een probleempje..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:46:33 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72373226
Ik ga zometeen mn ehhh 5-en-een-halfste jaar als student in (half jaar kunstacademie-faal, 3 jaar BA's, 1 jaar MA, nu nog 2 jaar RMA). Ik ga dus uiteindelijk als het goed is na 6,5 jaar klaar zijn, dan ben ik ehh. 24. Ja.
pi_72373377
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Vik!

ik ben vanmiddag op msn

En ik heb heeeeel goed nieuws: de verzekering van de tegenpartij gaat betalen!! 2200 euro coming my way! Kan dus eindelijk de motor maken!
Dat is heel goed nieuws!

Ik heb aardbeitjes met chocodip

Vik
pi_72373378
Moblo, kun je niet regelen dat je later gaat of eerder komt?
Heb ik ook eens gedaan voor een hertentamen en dat viel onder mijn annuleringsverzekering.
pi_72373409
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Moblo, kun je niet regelen dat je later gaat of eerder komt?
Heb ik ook eens gedaan voor een hertentamen en dat viel onder mijn annuleringsverzekering.
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 maken
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:54:04 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72373440
Lastig, Mo! Ik ben zelf ook in mn eerste jaar op vakantie geweest in blok 3 geloof ik. Was een vakantie van 6 weken ofzo, naar Australië. Ikzelf heb toen de nodige vakken in andere blokken gehaald (een beetje schuiven met de planning dus ) ik heb toen een aantal keuzevakken extra gevolgd in blok 2 en 4, en de verplichte vakken die ik miste heb ik het jaar erna gedaan. Zoiets zou ook misschien kunnen.

Hangt allemaal ook erg af van de 'occasion' waarvoor het is, etc. Als het iets is wat je niet wilt laten schieten, is er negen van de tien keer wel een mouw aan te passen, tevens in overleg met de juiste docenten
pi_72373469
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 maken
En als je nu twee dagen later gaat of vroeger terugkomt?
Dan kun je drie tentamens maken en hoef je in de drukke week later maar twee extra te maken.
Is het ver weg en wordt er gevlogen?
pi_72373495
Viool! Ik vind het prachtig als het goed bespeelt wordt, maar heel vaak is dat niet het geval en is het kattengejank Toen ik 13 was en in een orkest speelde, hadden we een concert met een violiste en mên wat was dat verschrikkelijk. Ze speelde echt niet goed (en dat terwijl ze conservatorium had gedaan)

Kwak, zonde!

Ik heb eerst 3 jaar blokfluit gespeeld, nu inmiddels alweer 14 jaar klarinet. Ik zou niet zonder muziek kunnen denk ik Ik wil iig dit jaar weer muziekles nemen, en als ik het geld bijeen kan schrapen, een sopraansax kopen.
pi_72373498
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dag maar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
Ja doei.
pi_72373616
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?
Voor mij begon maandag ook m'n zevende studiejaar. Zeg even dat er nog hoop is.

Je eigen capaciteiten onderschatten is inderdaad vrouwen eigen. Het is ook best moeilijk in te schatten hoe goed je ergens nou eigenlijk in bent, zeker als je er geen cijfers meer voor krijgt, maar andere mensen overschatten dat gewoon en bluffen zichzelf zo wel mooi ergens binnen. Bescheidenheid is helemaal niet handig.
Er is hoop!
SPOILER
Ik ken overigens wel vrij veel negendejaars en verder... mijn vriend studeert nu al voor het 13e jaar (hij ging studeren toen ik naar de brugklas ging), 2 vriendinnen van me hebben meer dan 10 jaar gestudeerd en zo ken ik er nog wel meer.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:05:06 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72373765
Mwehe raar rooster. Ik heb maandag 4 uur achter elkaar hetzelfde, van 3 tot 7 (dan ben ik om 21.00 thuis, hoera!), en dan moet ik de volgende dag om 7.00 in de trein zitten om om 9.00 weer in Utrecht te zijn voor de volgende les van 4 uur Waarna ik twee tussenuren heb en dan weer 2 uurtjes les heb

De rest van de week is, op een week of 3 na waarop ik of op donderdag, of op vrijdag moet opdraven, vrij
pi_72373878
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dag maar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
Dat gaat dus niet lukken.
Maar zijn het zware leervakken dan?
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat dat bij Engels een stuk minder is.
Heb je al gekeken wat het voor soort tentamens zijn?
pi_72373930
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Als jij je tentamens wil doen, dan zou ik dat doen. Beetje emotionele chantage van je familie om te zeggen dat : zij dan ook wel niet zullen gaan....

Ontopic: ik ga een stukje rennen, na een lange en productieve dag werken.......
  woensdag 2 september 2009 @ 18:12:21 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72373953
Run, conleche, run!
  woensdag 2 september 2009 @ 18:17:07 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72374084
Lijstje!

Chaotische dag met zuslief die eigenlijk gisteren, toen vanochtend, en uiteindelijk aan het eind van de middag vertrokken is

O: soort volkorenbroodtosti
T: handje redelijk taai geworden popcorn
T: beker melk
L: snee brood met ananassmeerkaas
T: stuk worst
D: kerrie massala spul met kipfilet, prei, peultjes en rijst
S: Body Jam
T: ik zal er maar een T bij gooien want ik dacht meer op te hebben vandaag? Valt wat tegen. Denk kwarkje ofzo.
pi_72374088
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Run, conleche, run!
Dat zag ik nog ff!!
pi_72374151
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet lukken.
Maar zijn het zware leervakken dan?
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat dat bij Engels een stuk minder is.
Heb je al gekeken wat het voor soort tentamens zijn?
paar schrijftentamens enzo, maar ook wel leerwerk. Idee is gewoon dat ik me erop had ingesteld dit jaar te gaan knallen en alles in een keer, zonder herren te gaan halen.. en dat ik dan in het ERGSTE geval de her nog zou hebben, en nu heb ik dus echt maar 1 kans voor deze dingen, anders kan ik het hele semester, als ik het niet haal, volgend jaar weer doen en haal ik mijn doel (Propedeuse) sowieso niet
Ja doei.
pi_72374187
Oh, lastig moblo... wij gaan dit jaar ook zoiets doen met mijn ouders, maar ik heb al gezegd dat ze moeten wachten tot ik weet wanneer ik tentamens heb - wil er echt niet meer dan 1 of 2 missen. Maarja, daar heb jij nu niets aan.

Ik zou voor de tentamens gaan denk ik - is het niet nog te verzetten? Dat jullie bijv van vrijdag-maandag daarop gaan ofzo?
  woensdag 2 september 2009 @ 18:20:44 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_72374210
hier zijn jullie
die titel
zo even strepen op streep je slank
te weinig denk ik.
stormy waters...
sailin'
pi_72374218
En ik ben vierdejaars nu, had eigenlijk aan mn master moeten beginnen, maar ben nog bezig met mn bachelor - die hoop ik wel eind van het jaar te hebben, dan kan ik volgend jaar mijn master halen en heb ik in vijf jaar een vierjarige studie afgerond.
pi_72374281
Ik zou persoonlijk ook voor de tentamens gaan, Mo. Je klinkt zo enorm gemotiveerd voor deze studie, en je familie zal toch ook wel begrijpen dat dit echt iets is waar je voor wil gaan?

Vik - Jammer van je opleiding joh, maar hey, 27 om klaar te zijn is echt niet oud, en daarbij komt dat jong klaar zijn ook niet altijd een voordeel is in 't onderwijs ("Bent u 24? Zo oud is m'n zus ook").

Ik heb last van m'n knieeen van het rennen. Het doet echt pijn en nu twijfel ik of ik morgen wel verder moet gaan met Evy les 9 . Een collega raadde me aan om echt betere schoenen te kopen, maar ik ben nog zeker tot eind oktober hartstikke blut. Hmm.
pi_72374510
Razz, niet!!! rennen met slechte schoenen!!! Echt niet!!! Dan ga je maar snelwandelen tot eind oktober. Ofzo.
pi_72374521
Ik heb nog een laatste redmiddel en dat is over een week of 3, als de docenten zien dat ik er altijd ben en actief meedoe enzo, te vragen of er een mogelijkheid is het op een ander moment te doen met mijn liefste glimlach en zulks

maargoed, moet er niet op rekenen, de studieadviseur, van wie ik ook een vak heb, zei al dat ze daar 'niet aan deden'.
Ja doei.
pi_72374554
En MoBlo, ik kan je niet raden. Je weet zelf wat je kansen zijn! Je kunt nog overwegen om met de docenten te overleggen, maar ik schat dat dat bij mastervakken meer resultaat oplevert dan bij eerstejaars.
pi_72374614
O, als ik idd over twee jaar klaar ben, ben ik 24. Uiteindelijk dan twee jaar later dan gepland (1 keer blijven zitten op de middelbare school door puberale neigingen , en 1 jaar uitgelopen op de uni).
  woensdag 2 september 2009 @ 18:37:27 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72374663
Jonkies hier allemaal
pi_72375188
oei, ik ga maar eens koken, en nog even met Mr.MoBlo over Rome praten

Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:59:07 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72375325
RPM

ff m'n broodje kroket van vanmiddag eraf trappen
  woensdag 2 september 2009 @ 19:16:52 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_72375847
oei, streep je slank is keihard he
als je denkt best redelijk gegeten te hebben zie je keihard dat je te weinig groente en fruit eet. het maakt wel bewust hoor. Morgen meer groente en fruit dus, betere verhoudingen zoeken in de dingen

sorry, van studiedingen heb ik geen verstand, kan ik niet over meepraten.

tink, wilde ik nog vragen, hoe gata de nieuwe baan? leuk?
stormy waters...
sailin'
pi_72376608
Hoi!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72377279
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jonkies hier allemaal
Ik word 37 dit jaar (Insh'Allah).

Toen ik 27 was, en diplomaloos in een callcenter werkte, toen heb ik me een project binnengewerkt, en toen ben ik daarbij op een klus uitgestuurd waar ik volstrekt niet voor gekwalificeerd was.
Daarna wist ik dat ik de IT in moest, en ben ik begonnen met cursusjes Word en Excel, Acces, en daarna maar een HBO opleiding Bedrijfskundige Informatica.

27 is niet oud. Zelfs niet een beetje oud. Niet eens oud om te begínnen aan een opleiding in de richting die je bij nader inzien passend lijkt.

Op je 27ste je druk maken over je pensioen, dat is oud.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72378921
Ik heb ook geen pensioen bedenk ik me net. Nou ja. Tegen die tijd zie ik wel weer.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:44:43 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72379021
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook geen pensioen bedenk ik me net. Nou ja. Tegen die tijd zie ik wel weer.
!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 20:47:19 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72379103
Dat haal ik nooit, pensioen! Maar ja, als ik maar soort van slank de kist in ga
pi_72379185
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!
Ik ben niet van plan op m'n 65e te stoppen met schilderen.......
pi_72379220
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat haal ik nooit, pensioen! Maar ja, als ik maar soort van slank de kist in ga
Vanwaar de lage levensverwachting?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72379228
Oei lastig Moblo. Ik zou ook niet weten wat ik dan zou doen .
pi_72379295
Ha, ik ben toch nog steeds een krekel als ik de meeste posts over studie/pensioen lees.
In mijn beroep heb je nooit enige kans op promotie of pensioenopbouw, ziek = automatisch geen geld, en na iedere welgeslaagde opdracht mag je weer fijn helemaal opnieuw beginnen. Daar staat tegenover dat je dan wel weer echt heel erg leuk werk hebt

En dames, al die verzuchtingen dat je 40 zou zijn als je dan klaar bent met dit of dat..weet je hoe het is: JE WORDT TOCH WEL 40!! Ook als je niet aan die studie begint. En dan denk je: hàd ik maar....

O en Kwak, de werkelijk aller-allerbeste juf van mini's school had ook eerst braaf economie gestudeerd en een vette topbaan, want iets anders dééd je niet in haar familie. En toen was ze in de 30 en ging ze alsnog haar hart volgen en naar de Pabo. Godzijdank voor onze kinderen Dat zijn toch de mensen waarvan je het moet hebben in het onderwijs, de bevlogenen.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:52:18 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72379316
Pfoeh! Er werd voor het eerst Zumba gegeven op de sportschool en het principe was 'bring your friends '. Ze hadden op 100 man gerekend, maar er waren er 200 . Bij de heren nog zat kluisjes, maar ik struikelde al over de tassen de dameskleedkamer in .

Veel jong grut en Margriet-/Libelle-moeders trouwens.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:52:30 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72379320
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Vanwaar de lage levensverwachting?
Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.
Daarintegen hoef ik niet bang te zijn voor een hartaanval
pi_72379348
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan op m'n 65e te stoppen met schilderen.......
Zoiets dacht ik ook al. Wel grappig, ik sprak laatst een kunstenaar aan de telefoon omdat ik een startdatum voor zijn eenmanszaak moest hebben en toen zei hij "Als kunstenaar begin je niet, als kunstenaar wordt je geboren" hihihi. Maargoed, toen maar de datum opgegeven waarop hij 18 werd
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 2 september 2009 @ 20:53:54 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72379370
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.
Nog een kans op suikerziekte?
pi_72379464
quote:

[..]

Optimist in hart en nieren . Ik mag dat wel .

Bij ons worden ze gewoon mínstens 90 en niet eens dement. Ik gok op zuurkoolvaten, voorraden jam, zoetzuur & chutney, een eigen moestuin en een diepvries. Dat pensien heb ik niet veel fiducie in, en AOW (en dat is toch waar je het van moet hebben, in Nederland) nog minder .
pi_72379492
En op tijd naar bed is vast ook héél gezond.

woensdag 2 september 2009 @ 20:59:29 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72379586
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef sigme het volgende:
En op tijd naar bed is vast ook héél gezond.

Trusten Sig! Slaap erg lekker, ga ook zo, moet nog over een half uur nog even druppelen.
pi_72380369
Ik heb vandaag kreeft gegeten trouwens, was lekker
pi_72380453
@ Maria: ananassmeerkaas? Dat klinkt wel als iets voor mij...waar kun je dat kopen?

Ik heb trouwens mijn baas aan de evy lessen geholpen
Hij vond het zwaar, maar de muziek wel leuk
  woensdag 2 september 2009 @ 21:22:22 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72380469
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vandaag kreeft gegeten trouwens, was lekker
Nog nooit op, lekker dus?? waar smaakt het naar? (behalve kreeft )
pi_72380502
quote:

[..]

hebbie geen hart dan
pi_72380566
SPOILER
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:28:33 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72380645
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Aww, das klote Mo . Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Het is echt heel shit inderdaad.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:28:58 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72380653
ai Mo... soms gaat het zo, vrienden komen en gaan wat dat betreft.
Vooral met dit soort belangrijke dingen... Zo zal het ook gaan met vrienden met kinderen..

Ik vond de muziek bij Evy echt goed, daardoor heb ik het volgehouden! en weer laten verslonsen
pi_72380659
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nog nooit op, lekker dus?? waar smaakt het naar? (behalve kreeft )
Ja, gut, dat kan ik niet uitleggen. Gewoon een keertje bestellen
  woensdag 2 september 2009 @ 21:29:47 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72380678
*puf, hijg, kreun* Body Jam was weer intensief En leuk! Dus woehoe. *plak*

SDB! Gewoon bij iedere supermarkt ongeveer! Ik haalde mijne bij de AH. Lekker fris én romig Maar volgens mij niet iets wat ik te vaak moet eten
Kudos voor je baas! Heb je zo'n grappige baas dan?

En ik doe niet aan levensverwachtingen, al denk ik dat ik het wel ga uithouden Opa's en vader hebben de biezen al gepakt (waarvan laatste dus relatief jong), maar beide oma's zijn:
1. Stokoud
2. Supereigenwijs en bij de tijd
3. Erg levend

Aangezien ik ook zo eigenwijs ben als de neten denk ik dat ik achter mn oma's aan ga.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:31:01 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72380730
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Naaaw
Is er wel een Goed Gesprek uit voort gekomen?
pi_72380975
SPOILER
Ja doei.
pi_72380981
Lijst:
O; cruesli met vanilleyoghurt, beker optimel
T: 4 salmiakriksen
L: 2 bruine boterhammen (1 grillham, 1 gekookt ei), 2 witte boterhammen (duo penotti)
T: vitalinea
Tussendoor: ziek naar huis , uur geslapen
T: kleine brownie
D: krieltjes met sperzieboontjes en entrecote en een halve bak sla. Toe chocolademousse
T: spa en fruit

Nu slapen. Ik vind het nogal frustrerend dat ik zo moe ben dat ik niet eens normaal iets kan doen Morgen zit ik de hele dag bij een klant, dus hoop dat het goed gaat.

Oh en ik weet niet wie zich te oud voelt om te studeren ( ), maar laat je door leeftijd niet tegenhouden! Dan krijg je misschien inderdaad de 'wat als..? ' Volg je hart en ga gewoon studeren!

Fijne avond ladies
  woensdag 2 september 2009 @ 21:39:49 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72381097
@MoBlo:
SPOILER
  woensdag 2 september 2009 @ 21:41:49 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72381170
Oja! Lijstje

O: bakje yoghurt met 2 schepjes biologische muesli
T: 2 biscuitjes
L: bruin zacht broodje kroket
T: -
D: Zweedse gehaktballetjes met zweedse saus en zweedse bessenmeuk + aardappeltjes
S: RPM
T: Split-ijsje

Beroerd, I know. Heb moeite om weer in het ritme te komen na de vakantie. Dat ik het kneiterdruk heb op het werk, helpt ook niet mee.
  woensdag 2 september 2009 @ 21:43:52 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72381264
Beterschap, Daph!

Mootje:
SPOILER
  woensdag 2 september 2009 @ 21:51:16 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72381563
Voor Mootje. Dat kwam nog best onverwacht. Ik ga nu slapen, maar morgen kun je tegen me aan kletsen als je wilt.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 21:56:00 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72381762
Bedtijd
pi_72382196
net even lekker flink zitten janken en nu gaat 't al weer wat beter..

gezegd dat ik er nu echt klaar mee ben, da tik mijn bestuurstaken alsnog naar behoren uit zal voeren (we gingen als vriendengroep bestuur doen ) en dat het verder schluss is. Ik heb geen zin om hier nog een keer tranen over te laten, dus het is een afgesloten boek nu. Wie weet verandert er ooit weer iets, maar voorlopig ga ik er geen energie meer in steken zoals de laatste maanden het geval was, eenrichtingsverkeer in een doodlopende straat

Nu nog eens kijken wat ik aan vrienden op m'n bruiloft heb.. want dat zijn er niet veel raad eens waarom! die heb ik niet
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 22:11:06 #208
236335 neen
schone schijn
pi_72382399
Ik heb het niet helemaal goed gelezen volgens mij maar goed... eenrichtingsverkeer is inderdaad klote, laat anderen ook maar eens initiatief nemen!

Ik heb deze week superslecht gegeten wel de hele kamer in de verf gezet en morgen nog een fietsttocht op m'n barrel van ca. 30 km voor een opdracht. Zondag laatste rotzooi meenemen en m'n hardloopschoenen want die heb ik wel nodig, en o ja ik moet nog zo'n sportpas regelen. En in een van m'n vele kookboeken kijken wat ik goed, makkelijk en gezond kan maken, en pannen. En een koelkast voor bier. Wel leuk
het lijkt niet wat het is
  woensdag 2 september 2009 @ 22:19:18 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72382763
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
net even lekker flink zitten janken en nu gaat 't al weer wat beter..

gezegd dat ik er nu echt klaar mee ben, da tik mijn bestuurstaken alsnog naar behoren uit zal voeren (we gingen als vriendengroep bestuur doen ) en dat het verder schluss is. Ik heb geen zin om hier nog een keer tranen over te laten, dus het is een afgesloten boek nu. Wie weet verandert er ooit weer iets, maar voorlopig ga ik er geen energie meer in steken zoals de laatste maanden het geval was, eenrichtingsverkeer in een doodlopende straat

Nu nog eens kijken wat ik aan vrienden op m'n bruiloft heb.. want dat zijn er niet veel raad eens waarom! die heb ik niet
Kudos, let it out!
Laat het idd nu maar even van hem af komen - en laat het de voorpret voor je trouwerij niet al teveel verpesten he! Denk maar zo: je belangrijkste vriend is er nog steeds: René!
*geeft Mo een café noir koekje*
  woensdag 2 september 2009 @ 22:20:36 #210
236335 neen
schone schijn
pi_72382808
Jij bent zeker nog aardig wat afgevallen Maria? Als ik die foto zo zag
het lijkt niet wat het is
  woensdag 2 september 2009 @ 22:22:23 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72382890
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef neen het volgende:
Ik heb het niet helemaal goed gelezen volgens mij maar goed... eenrichtingsverkeer is inderdaad klote, laat anderen ook maar eens initiatief nemen!

Ik heb deze week superslecht gegeten wel de hele kamer in de verf gezet en morgen nog een fietsttocht op m'n barrel van ca. 30 km voor een opdracht. Zondag laatste rotzooi meenemen en m'n hardloopschoenen want die heb ik wel nodig, en o ja ik moet nog zo'n sportpas regelen. En in een van m'n vele kookboeken kijken wat ik goed, makkelijk en gezond kan maken, en pannen. En een koelkast voor bier. Wel leuk
Goed bezig, Neen!
Foolproof recepten voor als je weinig tijd hebt zijn er te over! Een van mn personal favourites: kip in de marinade smijten, in de wok, bruin bakken, zak gemengde wokgroente erbij, en hop, klaar!
Of volkoren pasta koken, gehakt rul bakken - groente erbij - in de blender tomatenblokjes + knof + zout & peper + eh volgens mij vergeet ik iets en dat over de meat&veggies
Omeletten, groenteovenschotels, etc.!
  woensdag 2 september 2009 @ 22:23:51 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72382945
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef neen het volgende:
Jij bent zeker nog aardig wat afgevallen Maria? Als ik die foto zo zag
Euhm.

Nee

Maar dank je wel! Wel een beetje. En ik hoor van velen dat ik door mn gesport er 'strakker' uit zie Dus ik hou het er gewoon op dat ik vet inwissel voor spieren, rawr
  woensdag 2 september 2009 @ 22:34:50 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72383391
*echooo*

Ik ga slapen, trusten allemaal!
pi_72385129
@ Mo: Ik weet wel een beetje hoe dat voelt, erg klote! Dikke knuf!

Ik ga nu ook naar bedje toe, sleep tight iedereen
  woensdag 2 september 2009 @ 23:45:51 #215
331 Merel
Be here now.
pi_72386161
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:

Idee is gewoon dat ik me erop had ingesteld dit jaar te gaan knallen en alles in een keer, zonder herren te gaan halen..
Denk je niet dat dat sowieso wat hoog gegrepen is, en dat je afstevent op een grote teleurstelling als het allemaal niet zo van een leien dakje blijkt te gaan als jij nu hoopt? Ik bedoel, het is een hele goede instelling om alles in één keer te willen halen, maar er is ook echt geen man overboord als dat niet lukt Beetje relaxed blijven hoor

Al ben ik op dit gebied misschien niet de beste raadgever, want tien jaar studeren is bij mijn studie heel normaal, ik hoorde zelf met afstuderen na 6,5 jaar (voor een studie waar 4 jaar voor staat) bij de snelleren
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? woensdag 2 september 2009 @ 23:58:43 #216
70532 loveli
N
pi_72386610
tvp
crap in = crap out
  donderdag 3 september 2009 @ 00:01:24 #217
331 Merel
Be here now.
pi_72386714
hoi loveli

Ik ga slapen, ben dooooooodmoe
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72386872
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef Merel het volgende:

[..]

Denk je niet dat dat sowieso wat hoog gegrepen is, en dat je afstevent op een grote teleurstelling als het allemaal niet zo van een leien dakje blijkt te gaan als jij nu hoopt? Ik bedoel, het is een hele goede instelling om alles in één keer te willen halen, maar er is ook echt geen man overboord als dat niet lukt Beetje relaxed blijven hoor

Al ben ik op dit gebied misschien niet de beste raadgever, want tien jaar studeren is bij mijn studie heel normaal, ik hoorde zelf met afstuderen na 6,5 jaar (voor een studie waar 4 jaar voor staat) bij de snelleren
nou, ik ben van plan er wel echt voor te gaan. Geen man overboord als het niet lukt ivm met andere zelfgekozen drukke bezigheden, maar ik wil het wel geprobeerd hebben en met die instelling het jaar doorgaan zodat ik eindelijk eens naar eerlijkheid kan zeggen: maar ik heb er wel voor gewerkt en het geprobeerd.

Ik besef dat met een bestuursjaar (en nu Rome) dat ik helemaal geen garantie heb op nominaal, maar ik wil er wel helemaal voor gaan omdat ik mezelf wil bewijzen dat ik echt hard kan werken voor iets

zeg maar
Ja doei.
  donderdag 3 september 2009 @ 00:08:32 #219
331 Merel
Be here now.
pi_72386936
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:

maar ik wil er wel helemaal voor gaan omdat ik mezelf wil bewijzen dat ik echt hard kan werken voor iets
Is ook een goeie instelling Zolang je dan maar niet bij de pakken neer gaat zitten en het opgeeft als het niet helemaal loopt als je zou willen, daar wilde ik alleen voor waarschuwen! Want ik zou zelf misschien wel denken "Hm, 1 tentamen niet gehaald, nu loop ik niet meer nominaal, dan maken de volgende 20 tentamens toch ook niks meer uit!"

En nu ga ik echt echt echt slapen!
  donderdag 3 september 2009 @ 05:10:02 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72389199
Goedemorgen
pi_72389389
hoi

ik heb zo klote geslapen.. gedroomd over allerlei klotedingen en zou het liefst de rest van de dag met mn hoofd onder de dekens blijven liggen. Maaaaaar, ik heb straks weer nieuwe colleges en ga alles eruit fitnessen dus tsjakka!
Vanavond borrel en eten met Mr Mo's werk..

ofzo...
Ja doei.
pi_72389408
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:15 schreef motorbloempje het volgende:
hoi

ik heb zo klote geslapen.. gedroomd over allerlei klotedingen en zou het liefst de rest van de dag met mn hoofd onder de dekens blijven liggen. Maaaaaar, ik heb straks weer nieuwe colleges en ga alles eruit fitnessen dus tsjakka!
Vanavond borrel en eten met Mr Mo's werk..

ofzo...
Mo'tje toch Ik kom op je bruiloft, telt dat niet ook een beetje mee?
*hele dikke knuffel*
pi_72389593

getver... ik ga zo maar eens op de motor stappen..
Ja doei.
  donderdag 3 september 2009 @ 08:59:24 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72390274
Succes vandaag MoBlo Al sal reg kom he!

Tevens goedemorgen
pi_72390312
Goedemorgen.

Moblo:

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: gegrilde paprika's en champs kliekje zuurkoolstamp met sojawurst
T: kliekje zuurkoolstamp met sojawurst gegrilde paprika's en champs
D: groenteomelet tandoori-quorn met sperziebonen

Planning voor vandaag:
O: salade van stronk witlof en 1 gekookt ei
T: kliekje sperziebonen met augurk en turkse kaas
D: groenteomelet
S: anderhalf uur sporten
T: biertje
  donderdag 3 september 2009 @ 09:04:24 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72390344
@VMW: Huuuuuuu! Zuurkool als ontbijt

Hoe krijg je het weg?!
  donderdag 3 september 2009 @ 09:09:05 #227
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72390425
Ik heb daarnet maar 2 broodjes bapao (ofzo?!?) weg zitten kanen, het brood bleek beschimmeld en ik moet zo al werken.
Gelukkig heb ik een stop bij de supermarkt, kan ik nog even een paar broodjes scoren voor vanmiddag.
Mooie dame op pagina 1 trouwens, om even ouwe koeien uit de sloot te halen al klinkt dat weer lullig i.c.m de opening van de zin.

Anyway, goede morgen.
pi_72390803
Ah Moblo

Goeiemorgen. Dagje later beginnen, daar was ik wel aan toe.
pi_72390847
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
@VMW: Huuuuuuu! Zuurkool als ontbijt

Hoe krijg je het weg?!
Lekker juist.
Ik kan me 's ochtends echt verheugen op het leegeten van mijn bento.
Bapao op de vroege morgen, dat lijkt me pas vies.
  donderdag 3 september 2009 @ 09:29:39 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72390867
Zowel bapao als zuurkool staan niet op mijn ochtendmenu . Ik houd het toch maar bij de traditionele ontbijtproducten geloof ik .
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 09:29:51 #231
70532 loveli
N
pi_72390877
Dagboekpostje: ik weet niet of ik m'n auto nog vertrouw, of m'n eigen oordeel over dat ding. Gisteravond ben ik van de snelweg afgegaan en heb de ANWB gebeld. Ben uiteindelijk wel in 1 stuk thuis gekomen, maar moet in ieder geval klussen voor ik weer kan rijden. Bluh.
crap in = crap out
pi_72391206
Goedemorgen!

Alleen even snel een lijstje, moet over drie kwartier werken:

O: vanilleyoghurt met quaker balans
L: salade van een restje mie van gisteren met geroerbakte paprika
D: macaroni bolognese
T: kwart meloen
  donderdag 3 september 2009 @ 09:48:09 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72391243
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef loveli het volgende:
Dagboekpostje: ik weet niet of ik m'n auto nog vertrouw, of m'n eigen oordeel over dat ding. Gisteravond ben ik van de snelweg afgegaan en heb de ANWB gebeld. Ben uiteindelijk wel in 1 stuk thuis gekomen, maar moet in ieder geval klussen voor ik weer kan rijden. Bluh.
Wat was er dan met je auto loveli dat je van de snelweg afgegaan bent?
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 09:58:12 #234
70532 loveli
N
pi_72391460
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat was er dan met je auto loveli dat je van de snelweg afgegaan bent?
Er zat een klein lekje in het koelsysteem (dat wist ik al langer), gisteren kapte de temperatuurmeter er opeens mee. Normaal gesproken kijk ik ernaar en los ik dat soort dingen zelf op, maar wat ik erg vind is dat ik blijkbaar opeens een onzeker wicht ben geworden dat twijfelt aan haar eigen oordeel. De ANWB heeft niet veel meer gedaan dan wat ik zelf gedaan zou hebben, ik had ze vooral nodig voor bevestiging.
crap in = crap out
pi_72392281
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Er zat een klein lekje in het koelsysteem (dat wist ik al langer), gisteren kapte de temperatuurmeter er opeens mee. Normaal gesproken kijk ik ernaar en los ik dat soort dingen zelf op, maar wat ik erg vind is dat ik blijkbaar opeens een onzeker wicht ben geworden dat twijfelt aan haar eigen oordeel. De ANWB heeft niet veel meer gedaan dan wat ik zelf gedaan zou hebben, ik had ze vooral nodig voor bevestiging.
Je kan dat ook positief opvatten. Jij combineert nu gewoon je vrouwelijke intuitie mét je vermogen tot repareren van auto's! Er is dus vast echt iets aan de hand. Wat rij je eigenlijk voor auto?

En moet je me niet weer eens PMen over het vervolg van het één en ander?
pi_72392387
Ik heb de afgelopen 2 dagen wel gelowcarbt, maar een milde variant ervan. Dus de 1e dag toch rode kool genomen en wijntjes tijdens het etentje en gisteren behoorlijk wat crackers en ergens een appel. Maar dan werkt het gewoon niet zo goed. Ten eerste blijf je dan trek houden naar zoetigheid en ten tweede val je minder snel af, 300 gram in 2 dagen. Dus vanaf vandaag maar weer even streng.
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 10:49:42 #237
70532 loveli
N
pi_72392641
PM komt nog wel

Onzekerheidje 2: niet geheel kreukloos linnen rokje naar vergadering aantrekken of toch de broek? Het is een H&M pak in lichtblauw/grijs, heb er broek en rokje bij.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 10:50:10 #238
70532 loveli
N
pi_72392652
Onderhandelingsvergadering met alleen maar mannen.
crap in = crap out
pi_72392683
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef loveli het volgende:
PM komt nog wel

Onzekerheidje 2: niet geheel kreukloos linnen rokje naar vergadering aantrekken of toch de broek? Het is een H&M pak in lichtblauw/grijs, heb er broek en rokje bij.
Kreukt de broek minder dan? Linnen mág wel wat kreuken......Ik denk dat ik de broek zou doen, bij gelijk kreukgehalte....
pi_72392719
TVP met een en knuffel voor Moblo.
Succes vandaag, goed dat je je op de positieve dingen probeert te richten.
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 10:56:01 #241
70532 loveli
N
pi_72392813
Vorige vergadering was ik in een ander pak met broek, idee erachter was om als lief meisje over te komen, zodat ze me onderschatten. Vandaar het idee om deze keer in rok te gaan. Meeste collega's van me zijn mannen van het type arbeider, dus ik ben sowieso al een ander type dan ze gewend zijn. Rok is knielang en een beetje uitlopend, dus wel netjes.
crap in = crap out
pi_72392851
Hoi! Er is weer internet in huis! En ik heb even uitgeslapen . Pff daar was ik even aan toe na verhuizing en chaos op het werk.

Hoe is het hier? Ik zag dat Vik toch nog niet aan de lerarenopleiding begint. Jammer, maar het komt vast goed! Maak je vooral geen zorgen over 1 jaar later klaar zijn... In het onderwijs kan het inderdaad een voordeel zijn (ik heb zelf ook 6,5 jaar over mijn studie gedaan, dat is redelijk gemiddeld bij onze 4-jarige studie).
En een voor Moblo. Vriendschappen die eindigen zijn altijd naar, maar op deze manier vind ik het echt niet netjes van zijn kant. Dan vraag je je toch af waarom hij nog niet zo lang geleden getuige wilde zijn .

En nu durf ik het bijna niet meer te zeggen, maar ik mag naar Rome in oktober! Ik ga als begeleider mee met een middelbare schoolreis, dus alles wordt voor me betaald!! In eerste instantie hadden ze al te veel aanmeldingen, maar er had iemand afgezegd. Ik had er dus helemaal niet meer op gerekend.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72392905
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook. Mensen die gaan trouwen, baby's krijgen, een goeie baan hebben gekregen... Daar word ik echt depri van.

Maar anderzijds zijn er ook mensen die het een stuk minder hebben getroffen dan ik. Daar kijk ik dan maar weer naar (niet lullig bedoeld ).
Vikje, ik ben 21, en klasgenootjes zijn afgestudeerd, hebben een eigen bedrijf, vliegen de hele wereld over, zelfs klasgenootjes van toen ik was blijven zitten.......... Sommigen hebben zelfs ook al kinderen

Dus hou op met vergelijken hoor
pi_72392924
O de gene die kinderen hebben, die zijn verder niet zo succesvol Die hebben niet voor een vervolgopleiding gekozen zeg maar
pi_72393043
Oh ja, die babyboom is hier ook gaande. Deels oudere vrienden en zussen, deels vrienden/kennissen/familie van mijn eigen leeftijd die er blijkbaar vroeg bij zijn. Best lastig, dat je vrienden dan in een andere fase terechtkomen. Een ander deel van mij denkt trouwens: ikwilook, maar dat negeer ik voorlopig nog maar. Vriendlief ziet dat nog niet echt zitten geloof ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72394101
Ik ben een brief naar de NS aan het schrijven omdat ik geld van ze wil. Ik vind dat altijd zo moeilijk, zulke brieven. .
pi_72394294
Waarom wil je geld van de NS dan?
  donderdag 3 september 2009 @ 11:50:28 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72394308
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een brief naar de NS aan het schrijven omdat ik geld van ze wil. Ik vind dat altijd zo moeilijk, zulke brieven. .
Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72394424
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.
Dat dacht ik ook, dus het zal wel iets ingewikkelders zijn dan een "geld terug bij vertraging"-formuliertje invullen.

Zo wil ik graag een gedeelte van mijn kortingskaart van vorig jaar terug omdat ik nu een jaartrajectkaart heb.
Maar het communiceert niet handig met de NS, dus daar ben ik al een maand of wat mee bezig.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:56:43 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72394475
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, dus het zal wel iets ingewikkelders zijn dan een "geld terug bij vertraging"-formuliertje invullen.

Zo wil ik graag een gedeelte van mijn kortingskaart van vorig jaar terug omdat ik nu een jaartrajectkaart heb.
Maar het communiceert niet handig met de NS, dus daar ben ik al een maand of wat mee bezig.
Juiste ingang is bij een club als de NS wel heel belangrijk.
pi_72394584
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel. . Maar het is meer de formulering en zo. . Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar. .
pi_72394634
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom wil je geld van de NS dan?
Omdat ik een taxi heb moeten nemen om ergens te komen omdat de IC niet reed. En als ik dan toch bezig ben klaag ik er ook nog even over dat er nergens servicepersoneel te bekennen was om uit te leggen wat er aan de hand was.
pi_72394675
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel. . Maar het is meer de formulering en zo. . Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar. .
Wat voor kosten dan?
Alternatief vervoer bij uitvallen van de laatste trein ofzo?
Of extra kosten voor omreizen?
pi_72394705
@ Moblo: dikke kus voor die kloterige situatie met je beste vriend. Weet neit meer wie het zei, maar, concentreer je inderdaad maar op t feit dat je je allerbeste vriend nog altijd hebt: je eigen René!

@ Moblo2: ik zou gewoon je tentamens gaan maken misschien ben ik daar (omdat ik ook docent ben) hard in, maar, ik heb er zelf ook maar weinig tolerantie voor, en vooral werk voor over (want dat is het, een extra tentamen of een eerder tentamen is meer werk) als mensen dingen als vakantie enzo midden in een semester doen je hebt als student best veel vrijheid, maar dat colleges niet verplicht zijn betekent wat mij betreft niet dat je dús buiten de college vrije periodes weg kunt - of er nu alleen lessen zijn of ook tentamens. en ik vrees dat de meeste docenten er, zeker bij eerstejaars vakken, zo over denken.... (enneh: bij ons in Leiden waren de tentamens alleen in januari en juni, en dan 1 keer hertentamens: in augustus...en alle vakken waren tussen de 8 en 12 ECTS dan denk je helemaal wel drie keer na voor je t op een hertentamen laat aankomen...)

maar ook voor jezelf: het is een nieuwe studie en dan moet je altijd wennen aan vraagstellingen en soorten tentamens. dus gewoon de eerste ronde doen is echt veel en veel handiger....dan maak je vast een vliegende start!

ik denk dat je familie je gewoon die kans met je nieuwe studie moet gunnen... hoe jammer het ook is...
Kwak
  donderdag 3 september 2009 @ 12:19:21 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72395091
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...

En natuurlijk een bewijs voor gemaakte kosten bijsluiten en daarnaar verwijzen.
pi_72395374
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...

En natuurlijk een bewijs voor gemaakte kosten bijsluiten en daarnaar verwijzen.
Dat dus.

Als het de laatste trein was die niet reed krijg je het gewoon vergoed.
Anders niet ben ik bang....
pi_72395562
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat dus.

Als het de laatste trein was die niet reed krijg je het gewoon vergoed.
Anders niet ben ik bang....
Ik kan het sowieso proberen. . Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.

Bedankt ook, Lienekien. Gelukkig heb ik er toen wel aan gedacht om een ondertekend bonnetje aan de chauffeur te vragen.
pi_72395637
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!

oh en vanochtend was ik 94.9 het gaat echt heel hard...
Kwak
  donderdag 3 september 2009 @ 12:38:08 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72395658
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kan het sowieso proberen. . Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.

Bedankt ook, Lienekien. Gelukkig heb ik er toen wel aan gedacht om een ondertekend bonnetje aan de chauffeur te vragen.
Je zou ook nog kunnen zeggen dat je het redelijk acht dat zij de kosten vergoeden.

Mijn ervaring is dat je met een vriendelijke brief het meeste bereikt. Dus wel beslist zijn, maar niet gaan eisen.
pi_72395700
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.
Treinkaartje krijg je sowieso wel vergoed.
Succes!
pi_72395816
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.
Treinkaartje krijg je sowieso wel vergoed.
Succes!
Niet dezelfde trein, maar een trein. Het station waarop we werden gedropt was nogal klein.

Maar goed, niet geschoten is altijd mis, het is een heel vriendelijke brief, en ik zie het wel.
pi_72395864
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!

Dat gaat inderdaad goed met afvallen!! Je hebt de knop nu gevonden? Wat fijn voor je .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 3 september 2009 @ 13:15:47 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72396704
Kwak wat goed

Lijst:
O: 2 sneetjes waldkorn met kipfilet en osseworst
T: rauwe worteltjes
L: sneetje meergranen met light roomkaas, pruim en paar rauwe wortels
T: blokje choco
T: kom kippensoep'
D: gegrilde tilapiafilet, rode kool, spinazie
pi_72397671
Hee uniek, hoe is het nu met je ogen? Zie je nu helemaal goed?

Mijn lijstje begon behoorlijk crap, maar ondertussen heb ik mezelf tussen de buien door naar de winkel gesleept voor decent food.
O: 2 crackers met hagelslag
T: chocola
L: gebakken paprika, champignons en rivierkreeftjes met wat ketjap en sesamzaadjes
T: soep uit zak
D: brood met ham denk ik (eet onderweg en de ham moet op)
T: ?? wat kwark ofzo
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72397915
quote:

Oh, daar had ik ook heen gewild! Kan er alleen heen als ik vanavond de USKO-repetitie skip.

Fijn dat het weer goed gaat.
pi_72397934
quote:

goedzo meissie
pi_72398317
Goedzo kwak!

Wat een drama's allemaal moblo - sterkte ermee!

Ben net twee keer natgeregend omdat mijn fabuleuze marilyn-monroe paraplu het begaf - maar ach, ben nu lekker thuis (heb het wel steenkoud, wat raar is, hoop niet dat ik ziek word).

Nu weer even verder aan mn statistiek.
pi_72398380
PPP, zo wordt je signature wel erg toepasselijk.
pi_72398438
PPP, ik vond het ook heel erg koud in huis en buiten, heb voor het eerst ook weer sokken aan en lange mouwen. Het zal wel de omslag van zomer naar herfst zijn .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72398537
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
PPP, zo wordt je signature wel erg toepasselijk.
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht .
pi_72398560
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:
PPP, ik vond het ook heel erg koud in huis en buiten, heb voor het eerst ook weer sokken aan en lange mouwen. Het zal wel de omslag van zomer naar herfst zijn .
O ok, misschien ligt het daar dan idd aan. Het is ook maar 17 graden vandaag .

Ik doe maar even een trui aan.
pi_72399099
Wat een rare week is dit . Heel druk op werk, verhuisstress en tussendoor hoor ik dat ik ben afgewezen voor een sollicitatie, maar ook dat ik in oktober naar Rome ga (geheel onverwachts) én net word ik gebeld door mijn oude werk, of ik geen tijd heb om de komende 3 maanden 1 dag in de week bij te springen. Wat volgt? De week is nog niet ten einde .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 3 september 2009 @ 15:05:29 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72399918
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:34 schreef Phaidra het volgende:
Wat een rare week is dit . Heel druk op werk, verhuisstress en tussendoor hoor ik dat ik ben afgewezen voor een sollicitatie, maar ook dat ik in oktober naar Rome ga (geheel onverwachts) én net word ik gebeld door mijn oude werk, of ik geen tijd heb om de komende 3 maanden 1 dag in de week bij te springen. Wat volgt? De week is nog niet ten einde .
wat goed.

Haha, die ene kamer waar ik het laatst over had is ook nog steeds niet verhuurd. Nu is ie ineens 2m2 kleiner geworden en moet je wel borg betalen . Ik zou bijna gaan kijken om te zien waarom die vent die kamer niet kwijtraakt .
Niet meer actief op Fok!
pi_72401382
hoi!

Mijn dag is wat opgeklaard

Eerste college was leuk, en de docent ging haar best doen om na te gaan of ik het tentamen op een ander moment kon maken

(dat zijn al 2 cheeries!)

Daarna een uur flink gesport:
5 minuten warmspinnen
12 minuten op dat schaatsapparaat zware weerstand
12 minuten crosstrainer op opbouwend van middelzwaar tot zware weerstand
12 minuten op zo'n zitfiets met medium weerstand
6 minuten traploopding
10 minuten buikspieroefeningen

In totaal 10 's waard vind ik

(dat zijn er dus al 12!)

Daarna gelunched. Lange rij (bijna - 1 cheerie) maar daarna werd ik door wat studiegenoten naar een tafel geroepen en daarna gezellig samen gelunched

(dat zijn er 13)

Net college gehad, British Culture and History. Erg leuk! En de docent heeft me gegarandeerd dat ik het tentamen op een ander tijdstip kan doen, gewoon bij hem op de kamer de week ervoor of erna

(dat zijn er 16! )

Inmiddels schijnt de zon

(17..)

Ga ik lekker met de motor naar René's werk nu om daar te borrelen (met spa rood) en te dineren in een of ander restaurant van een hotel in Wageningen

(20!!!!)

en daarna lekker chillen.

Lijstje:

O: 3 knackebrod met philadelphia light
S: uur fitness
L: grote italiaanse bol met kipfilet en rucola en paprika, kom tomatensoep met mozzarella
D: geen idee nog

Trots op lijstje

Daarnaas ook nog normaal met mn ex-beste-vriend gecommuniceerd, het was zelfs wel 'gezellig' en wat minder geforceerd dan voorheen, dus wie weet is dit voorlopig alleen maar beter

dus in totaal 24 ies!

Voor elk uur een, geen slechte dag dus

en nu ga ik weg
Ja doei.
  donderdag 3 september 2009 @ 15:55:22 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72401433
Zie, al sal reg kom, proven!
pi_72402328
Wat fijn Moblo. Borrelze!
pi_72403876
Hier ook cheeries, ik krijg net een bevestiging dat ik mag beginnen op een nieuwe stageplaats.

Wat een rust hier. Dan gooi ik er maar even een lijstje in.
O: 2x geroosterd brood met knoflooksaus
T: plakje cake, er was een jarige
L: 2 sneeën brood met (dun) leverworst
T: Activia
D: wraps met gekruide vegastukjes, paprika, champignon, tomaat, sla, misschien wat geraspte kaas
T: misschien een drankje na de koorrepetitie
pi_72403883
Wat een positieve verhalen hier

Ik voel mezelf een beetje schuldig en ev0l...mijn buurjongen had me laatst meegevraagd op de koffie, maar ik heb hem blijkbaar heel veel hoop gegeven want hij bleef maar (aan)bellen en sms-en, dus ik heb op een hele gemene manier gezegd dat ie daar mee op moest houden en nu kwam ie helemaal met sad puppy eyes aan mijn deur van wat er nou was veranderd opeens. Het is denk ik wel mijn schuld, want ik doe het best wel vaak (en niet helemaal onbewust)

Ik heb echt issues
pi_72403941
join teh issuez club!

lekker in het zonnetje wachten tot Mr.Mo is uitgepraat en dan kan het borrelen beginnen
Ja doei.
  donderdag 3 september 2009 @ 17:13:41 #280
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72403957
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb echt issues

Wat doe jij in deze reeks trouwens?
pi_72404031
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een positieve verhalen hier

Ik voel mezelf een beetje schuldig en ev0l...mijn buurjongen had me laatst meegevraagd op de koffie, maar ik heb hem blijkbaar heel veel hoop gegeven want hij bleef maar (aan)bellen en sms-en, dus ik heb op een hele gemene manier gezegd dat ie daar mee op moest houden en nu kwam ie helemaal met sad puppy eyes aan mijn deur van wat er nou was veranderd opeens. Het is denk ik wel mijn schuld, want ik doe het best wel vaak (en niet helemaal onbewust)

Ik heb echt issues
Heeft hij eerdere hints dan gewoon niet opgepikt of heb je hem het idee gegeven dat je het wel leuk vond dat hij je belde enzo? Aandacht is natuurlijk ook leuk, iedereen heeft zoiets volgens mij weleens te lang laten doorgaan terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.
pi_72404702
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Wat doe jij in deze reeks trouwens?
hai
afvallen natuurlijk!
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heeft hij eerdere hints dan gewoon niet opgepikt of heb je hem het idee gegeven dat je het wel leuk vond dat hij je belde enzo? Aandacht is natuurlijk ook leuk, iedereen heeft zoiets volgens mij weleens te lang laten doorgaan terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.

Nee ik ging alleen wat met hem drinken, ik wist wel een beetje dat hij mij leuk vond maar ik ging zelf met het idee dat we als vrienden gingen, maar als ik heel eerlijk ben wist ik wel beter. Ik heb nooit gereageerd verder op zijn belletjes, alleen later een sms gestuurd dat het vervelend werd en dat hij moest stoppen.
pi_72405217
Wat een fijne post Moblo .
pi_72405884
Dames, even tussendoor.

Ik was m'n schoenenkast aan het opruimen en kwam daarbij deze 2 paar schoenen tegen. Allebei niet meer dan 3 keer gedragen, if that many. Kan ik er hier misschien nog iemand blij mee maken? Ik dacht voor de bruine schoenen aan 15 euro, voor de rode aan 20, exclusief verzendkosten, maar daar valt altijd over te praten. Ze zijn allebei maat 38, maar de rode vallen vrij klein.

Als niemand ze wil hebben gaan ze gewoon de kast weer in, wachtend op die ene outfit waarbij ik toevallig per se rode lakschoenen aan moet trekken of zo. .
pi_72406388
Terug van klant

Ging goed, alleen lag na 12en het telefoonnetwerk plat waardoor ik mijn huisarts niet kon bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek Nu moet ik morgen bellen, maar ik had het liever nu al geweten.

O: cruesli met vanilleyoghurt en een beker optimel (06.30 uur)
T: 2 bruine boterhammen met ham (11.00 uur)
L: appel (12.30 uur)
T: 2 bruine boterhammen met ham (14.00 uur)
T: brownie (18.00 uur)
D: kippensoep met stokbrood en heeel dun paturain (schatting: 19.15) toe bakje magere yoghurt

Een lijstje waarbij ik niet spontaan begin te gillen En ik heb 8,75 uur gewerkt vandaag zonder pijnstillers !! Hurray!

DaD leuke schoenen, maar ik probeer mijn schoenenverzameling nu een beetje te laten krimpen
pi_72406403
Lijst.

O: grote bak volle yoghurt
T: stukje chocolade
L: 4 knackebrod speculoospasta
T: nog een stukje chocolade
S: hardlopen, evy 18
D: soba-noedelsoep met kip, ei en een berg groente
T: popcorn & amarula.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:47:22 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72406458
Lijst:
O: biogarde met ietsie muesli
L: griekse salade met feta
T: 4 knappertjes
T: handje noten
D: ??

Bweuh, het lukt me echt niet om in het ritme te komen. Bah.
pi_72406861
DAD, heb je ook een foto van de bovenkant van die bruine?
Het is zo niet goed te zien of ze wel of niet een teendecolleté hebben.
pi_72407476
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DAD, heb je ook een foto van de bovenkant van die bruine?
Het is zo niet goed te zien of ze wel of niet een teendecolleté hebben.
Een heel klein beetje, bij de buitenste tenen:

pi_72407820
Ik vind die bruine schoentjes mooi .
Maar te klein. Anders had ik je er wel af willen helpen.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:37:33 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72408286
Hakken, dan ga ik gelijk op mijn smoel

Had pangiusfilet gegrild, heerlijk, zo lust ik vis wel erg graag
pi_72410029
Wij hadden wraps met gegrilde courgette en aubergine, met geitenkaas. Lekker!
pi_72410105
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik vind die bruine schoentjes mooi .
Maar te klein. Anders had ik je er wel af willen helpen.
Ach, zo veel moeite is een voetverkleining toch niet?
  donderdag 3 september 2009 @ 21:10:16 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72411983
Rustig!
Ga zo maar douchen en naar bed, verveel me:P
  donderdag 3 september 2009 @ 21:45:35 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72414045
Hooi!

Ups: mag meedoen aan een hele gave cursus in Leiden, Interculturality! EN die ga ik volgen met mn zus! Commentaar van mn oom: "Oh nee, de *achternaam*-orkaan wordt losgelaten! "

Downs: veel vertraging/ treinuitval en dus op station/in stad gegeten en zumba gemist, morgen een saaie RMA intro

Hoera voor Mo d'r awesome dag!
Die bruine schoentjes van DaD Leuk! Maar ik twijfel over de hakken...
Lastpost: MooOooOooo Dank je wel
Hoera voor kwak d'r 94 komma nogwat!

Lijstje:
O: twee sneetjes volkoren getoast met kaas
L: twee sneetjes met ozzewoz
T: pakje minder-suiker koekies van Liga
T: aardbei-banaan smoooothie
D: een broodje hamburger en een hema hotdog
T: beker melk
  donderdag 3 september 2009 @ 21:50:32 #296
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72414281
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:43 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

hai
afvallen natuurlijk!
Heuj
Dat zou je niet verwachten als je de TT leest trouwens.

Ik kreeg gisteren te horen dat ik niet lekker meer lig, te weinig 'tiet' meer over om op weg te dromen blijkbaar.
Zie het maar als compliment hé.
pi_72415634
Ik vind de bruine schoenen ook het leukst! Maar maat 38 had ik voor het laatst op de middelbare school. Die rode doen me denken aan de soort schoenen die ik hevig begeerde als klein meisje. Vooral toen ik in de Piëdro-monsters werd gedwongen. Dat zie je ook nooit meer, die Piëdroschoenen, het is geloof ik inmiddels totaal achterhaald. En mijn ouders destijds maar kromliggen voor die loodzware piramideschoenen met rubber stootranden.

Lijstje:
O: cappucino, bak yoghurt, grapefruitsap
T: geroosterde boterham filet americain
L: croissant, gekookt ei
T: meloen met rauwe ham
T: halve zak wortels (in de auto)
D: hamburger met gebakken uien (schuld van Maria ), friet, 4 stukjes stokbrood kruidenboter, anderhalf Afflichem Dubbel
T: cappucino met slagroom

Morgen verjaardagspartijtje van de mini. Zin joh
  donderdag 3 september 2009 @ 22:27:48 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72415981
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:19 schreef Laureline het volgende:
(schuld van Maria )
You know you luv me

Echt Mariaans zou met avocado zijn! *gooit een avocado*
pi_72416401
Piedroschoenen ken ik ook nog, bwuhhh. Van die degelijke, solide schoenen
pi_72416498
Voorgerecht: scotse gerookte zalm met groene asperges en een venkelsalade (kleine beetjes)
Soep: champignonnensoep met spekjes
Hoofdgerecht: tarte tartin van aubergine, tomaat, geitenkaas, courgette en cherrytomaatjes
Na: 1 bolletje sorbetijs (citroen) met wat vers fruit

was superlekker! En niet teveel van alles, prima porties! Heb bij het hoofdgerecht enkel wat haricots verts opgeschept en 3 aardappelstukjes/reepjes met rozemarijn..

gezellige avond gehad, op naar mogen, teambuilding en BBQ van mijn werk

fijne dromen allemaal!
Ja doei.
pi_72417603
Zal ik het dan maar doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')