SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Kudos, let it out!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
net even lekker flink zitten janken en nu gaat 't al weer wat beter..
gezegd dat ik er nu echt klaar mee ben, da tik mijn bestuurstaken alsnog naar behoren uit zal voeren (we gingen als vriendengroep bestuur doen) en dat het verder schluss is. Ik heb geen zin om hier nog een keer tranen over te laten, dus het is een afgesloten boek nu. Wie weet verandert er ooit weer iets, maar voorlopig ga ik er geen energie meer in steken zoals de laatste maanden het geval was, eenrichtingsverkeer in een doodlopende straat
Nu nog eens kijken wat ik aan vrienden op m'n bruiloft heb.. want dat zijn er niet veel![]()
![]()
raad eens waarom! die heb ik niet
![]()
Goed bezig, Neen!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef neen het volgende:
Ik heb het niet helemaal goed gelezen volgens mij maar goed... eenrichtingsverkeer is inderdaad klote, laat anderen ook maar eens initiatief nemen!
Ik heb deze week superslecht gegetenwel de hele kamer in de verf gezet en morgen nog een fietsttocht op m'n barrel van ca. 30 km voor een opdracht. Zondag laatste rotzooi meenemen en m'n hardloopschoenen want die heb ik wel nodig, en o ja ik moet nog zo'n sportpas regelen. En in een van m'n vele kookboeken kijken wat ik goed, makkelijk en gezond kan maken, en pannen. En een koelkast voor bier. Wel leuk
Euhm.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:20 schreef neen het volgende:
Jij bent zeker nog aardig wat afgevallen Maria? Als ik die foto zo zag
Denk je niet dat dat sowieso wat hoog gegrepen is, en dat je afstevent op een grote teleurstelling als het allemaal niet zo van een leien dakje blijkt te gaan als jij nu hoopt? Ik bedoel, het is een hele goede instelling om alles in één keer te willen halen, maar er is ook echt geen man overboord als dat niet luktquote:Op woensdag 2 september 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Idee is gewoon dat ik me erop had ingesteld dit jaar te gaan knallen en alles in een keer, zonder herren te gaan halen..
nou, ik ben van plan er wel echt voor te gaan. Geen man overboord als het niet lukt ivm met andere zelfgekozen drukke bezigheden, maar ik wil het wel geprobeerd hebben en met die instelling het jaar doorgaan zodat ik eindelijk eens naar eerlijkheid kan zeggen: maar ik heb er wel voor gewerkt en het geprobeerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Denk je niet dat dat sowieso wat hoog gegrepen is, en dat je afstevent op een grote teleurstelling als het allemaal niet zo van een leien dakje blijkt te gaan als jij nu hoopt? Ik bedoel, het is een hele goede instelling om alles in één keer te willen halen, maar er is ook echt geen man overboord als dat niet luktBeetje relaxed blijven hoor
Al ben ik op dit gebied misschien niet de beste raadgever, want tien jaar studeren is bij mijn studie heel normaal, ik hoorde zelf met afstuderen na 6,5 jaar (voor een studie waar 4 jaar voor staat) bij de snelleren
Is ook een goeie instellingquote:Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik wil er wel helemaal voor gaan omdat ik mezelf wil bewijzen dat ik echt hard kan werken voor iets
Mo'tje tochquote:Op donderdag 3 september 2009 07:15 schreef motorbloempje het volgende:
hoi![]()
ik heb zo klote geslapen.. gedroomd over allerlei klotedingen en zou het liefst de rest van de dag met mn hoofd onder de dekens blijven liggen. Maaaaaar, ik heb straks weer nieuwe collegesen ga alles eruit fitnessen
![]()
dus tsjakka!
Vanavond borrel en eten met Mr Mo's werk..
ofzo...
Lekker juist.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
@VMW: Huuuuuuu! Zuurkool als ontbijt![]()
Hoe krijg je het weg?!![]()
Wat was er dan met je auto loveli dat je van de snelweg afgegaan bent?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef loveli het volgende:
Dagboekpostje: ik weet niet of ik m'n auto nog vertrouw, of m'n eigen oordeel over dat ding. Gisteravond ben ik van de snelweg afgegaan en heb de ANWB gebeld. Ben uiteindelijk wel in 1 stuk thuis gekomen, maar moet in ieder geval klussen voor ik weer kan rijden. Bluh.
Er zat een klein lekje in het koelsysteem (dat wist ik al langer), gisteren kapte de temperatuurmeter er opeens mee. Normaal gesproken kijk ik ernaar en los ik dat soort dingen zelf op, maar wat ik erg vind is dat ik blijkbaar opeens een onzeker wicht ben geworden dat twijfelt aan haar eigen oordeel. De ANWB heeft niet veel meer gedaan dan wat ik zelf gedaan zou hebben, ik had ze vooral nodig voor bevestiging.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat was er dan met je auto loveli dat je van de snelweg afgegaan bent?
Je kan dat ook positief opvatten. Jij combineert nu gewoon je vrouwelijke intuitie mét je vermogen tot repareren van auto's! Er is dus vast echt iets aan de hand. Wat rij je eigenlijk voor auto?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Er zat een klein lekje in het koelsysteem (dat wist ik al langer), gisteren kapte de temperatuurmeter er opeens mee. Normaal gesproken kijk ik ernaar en los ik dat soort dingen zelf op, maar wat ik erg vind is dat ik blijkbaar opeens een onzeker wicht ben geworden dat twijfelt aan haar eigen oordeel. De ANWB heeft niet veel meer gedaan dan wat ik zelf gedaan zou hebben, ik had ze vooral nodig voor bevestiging.
Kreukt de broek minder dan? Linnen mág wel wat kreuken......Ik denk dat ik de broek zou doen, bij gelijk kreukgehalte....quote:Op donderdag 3 september 2009 10:49 schreef loveli het volgende:
PM komt nog wel
Onzekerheidje 2: niet geheel kreukloos linnen rokje naar vergadering aantrekken of toch de broek? Het is een H&M pak in lichtblauw/grijs, heb er broek en rokje bij.
Vikje, ik ben 21, en klasgenootjes zijn afgestudeerd, hebben een eigen bedrijf, vliegen de hele wereld over, zelfs klasgenootjes van toen ik was blijven zitten.......... Sommigen hebben zelfs ook al kinderenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Mensen die gaan trouwen, baby's krijgen, een goeie baan hebben gekregen... Daar word ik echt depri van.
Maar anderzijds zijn er ook mensen die het een stuk minder hebben getroffen dan ik. Daar kijk ik dan maar weer naar(niet lullig bedoeld
).
Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben een brief naar de NS aan het schrijven omdat ik geld van ze wil. Ik vind dat altijd zo moeilijk, zulke brieven..
Dat dacht ik ook, dus het zal wel iets ingewikkelders zijn dan een "geld terug bij vertraging"-formuliertje invullen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.
Juiste ingang is bij een club als de NS wel heel belangrijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dus het zal wel iets ingewikkelders zijn dan een "geld terug bij vertraging"-formuliertje invullen.
Zo wil ik graag een gedeelte van mijn kortingskaart van vorig jaar terug omdat ik nu een jaartrajectkaart heb.
Maar het communiceert niet handig met de NS, dus daar ben ik al een maand of wat mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |