En als je nu twee dagen later gaat of vroeger terugkomt?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 maken
Er is hoop!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?
Voor mij begon maandag ook m'n zevende studiejaar. Zeg even dat er nog hoop is.
Je eigen capaciteiten onderschatten is inderdaad vrouwen eigen. Het is ook best moeilijk in te schatten hoe goed je ergens nou eigenlijk in bent, zeker als je er geen cijfers meer voor krijgt, maar andere mensen overschatten dat gewoon en bluffen zichzelf zo wel mooi ergens binnen. Bescheidenheid is helemaal niet handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken overigens wel vrij veel negendejaars en verder... mijn vriend studeert nu al voor het 13e jaar (hij ging studeren toen ik naar de brugklas ging), 2 vriendinnen van me hebben meer dan 10 jaar gestudeerd en zo ken ik er nog wel meer.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat gaat dus niet lukken.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dagmaar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
Als jij je tentamens wil doen, dan zou ik dat doen. Beetje emotionele chantage van je familie om te zeggen dat : zij dan ook wel niet zullen gaan....quote:Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dagmaar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
paar schrijftentamens enzo, maar ook wel leerwerk. Idee is gewoon dat ik me erop had ingesteld dit jaar te gaan knallen en alles in een keer, zonder herren te gaan halen.. en dat ik dan in het ERGSTE geval de her nog zou hebben, en nu heb ik dus echt maar 1 kans voor deze dingen, anders kan ik het hele semester, als ik het niet haal, volgend jaar weer doen en haal ik mijn doel (Propedeuse) sowieso nietquote:Op woensdag 2 september 2009 18:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken.
Maar zijn het zware leervakken dan?
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat dat bij Engels een stuk minder is.
Heb je al gekeken wat het voor soort tentamens zijn?
Ik word 37 dit jaar (Insh'Allah).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |