abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72373469
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
de hele week dat we weg zijn zijn mijn tentamens. We zijn van maandag tot donderdag weg, en van maandag tot vrijdag heb ik tentamens. Ik kan er dus als het meezit 1 maken
En als je nu twee dagen later gaat of vroeger terugkomt?
Dan kun je drie tentamens maken en hoef je in de drukke week later maar twee extra te maken.
Is het ver weg en wordt er gevlogen?
pi_72373495
Viool! Ik vind het prachtig als het goed bespeelt wordt, maar heel vaak is dat niet het geval en is het kattengejank Toen ik 13 was en in een orkest speelde, hadden we een concert met een violiste en mên wat was dat verschrikkelijk. Ze speelde echt niet goed (en dat terwijl ze conservatorium had gedaan)

Kwak, zonde!

Ik heb eerst 3 jaar blokfluit gespeeld, nu inmiddels alweer 14 jaar klarinet. Ik zou niet zonder muziek kunnen denk ik Ik wil iig dit jaar weer muziekles nemen, en als ik het geld bijeen kan schrapen, een sopraansax kopen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72373498
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dag maar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
Ja doei.
pi_72373616
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar jij bent nu toch ook aardig op weg, of niet?
Voor mij begon maandag ook m'n zevende studiejaar. Zeg even dat er nog hoop is.

Je eigen capaciteiten onderschatten is inderdaad vrouwen eigen. Het is ook best moeilijk in te schatten hoe goed je ergens nou eigenlijk in bent, zeker als je er geen cijfers meer voor krijgt, maar andere mensen overschatten dat gewoon en bluffen zichzelf zo wel mooi ergens binnen. Bescheidenheid is helemaal niet handig.
Er is hoop!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken overigens wel vrij veel negendejaars en verder... mijn vriend studeert nu al voor het 13e jaar (hij ging studeren toen ik naar de brugklas ging), 2 vriendinnen van me hebben meer dan 10 jaar gestudeerd en zo ken ik er nog wel meer.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 2 september 2009 @ 18:05:06 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72373765
Mwehe raar rooster. Ik heb maandag 4 uur achter elkaar hetzelfde, van 3 tot 7 (dan ben ik om 21.00 thuis, hoera!), en dan moet ik de volgende dag om 7.00 in de trein zitten om om 9.00 weer in Utrecht te zijn voor de volgende les van 4 uur Waarna ik twee tussenuren heb en dan weer 2 uurtjes les heb

De rest van de week is, op een week of 3 na waarop ik of op donderdag, of op vrijdag moet opdraven, vrij
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72373878
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar van maandag tot donderdag, we zijner maar 2,5 dag maar het valt precies in die tentamens, dus alleen de vrijdag terug zijn in Nijmegen is haalbaar
Dat gaat dus niet lukken.
Maar zijn het zware leervakken dan?
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat dat bij Engels een stuk minder is.
Heb je al gekeken wat het voor soort tentamens zijn?
pi_72373930
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Als jij je tentamens wil doen, dan zou ik dat doen. Beetje emotionele chantage van je familie om te zeggen dat : zij dan ook wel niet zullen gaan....

Ontopic: ik ga een stukje rennen, na een lange en productieve dag werken.......
  woensdag 2 september 2009 @ 18:12:21 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72373953
Run, conleche, run!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 2 september 2009 @ 18:17:07 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72374084
Lijstje!

Chaotische dag met zuslief die eigenlijk gisteren, toen vanochtend, en uiteindelijk aan het eind van de middag vertrokken is

O: soort volkorenbroodtosti
T: handje redelijk taai geworden popcorn
T: beker melk
L: snee brood met ananassmeerkaas
T: stuk worst
D: kerrie massala spul met kipfilet, prei, peultjes en rijst
S: Body Jam
T: ik zal er maar een T bij gooien want ik dacht meer op te hebben vandaag? Valt wat tegen. Denk kwarkje ofzo.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72374088
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Run, conleche, run!
Dat zag ik nog ff!!
pi_72374151
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet lukken.
Maar zijn het zware leervakken dan?
Ik kan me namelijk zo voorstellen dat dat bij Engels een stuk minder is.
Heb je al gekeken wat het voor soort tentamens zijn?
paar schrijftentamens enzo, maar ook wel leerwerk. Idee is gewoon dat ik me erop had ingesteld dit jaar te gaan knallen en alles in een keer, zonder herren te gaan halen.. en dat ik dan in het ERGSTE geval de her nog zou hebben, en nu heb ik dus echt maar 1 kans voor deze dingen, anders kan ik het hele semester, als ik het niet haal, volgend jaar weer doen en haal ik mijn doel (Propedeuse) sowieso niet
Ja doei.
pi_72374187
Oh, lastig moblo... wij gaan dit jaar ook zoiets doen met mijn ouders, maar ik heb al gezegd dat ze moeten wachten tot ik weet wanneer ik tentamens heb - wil er echt niet meer dan 1 of 2 missen. Maarja, daar heb jij nu niets aan.

Ik zou voor de tentamens gaan denk ik - is het niet nog te verzetten? Dat jullie bijv van vrijdag-maandag daarop gaan ofzo?
  woensdag 2 september 2009 @ 18:20:44 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_72374210
hier zijn jullie
die titel
zo even strepen op streep je slank
te weinig denk ik.
stormy waters...
sailin'
pi_72374218
En ik ben vierdejaars nu, had eigenlijk aan mn master moeten beginnen, maar ben nog bezig met mn bachelor - die hoop ik wel eind van het jaar te hebben, dan kan ik volgend jaar mijn master halen en heb ik in vijf jaar een vierjarige studie afgerond.
pi_72374281
Ik zou persoonlijk ook voor de tentamens gaan, Mo. Je klinkt zo enorm gemotiveerd voor deze studie, en je familie zal toch ook wel begrijpen dat dit echt iets is waar je voor wil gaan?

Vik - Jammer van je opleiding joh, maar hey, 27 om klaar te zijn is echt niet oud, en daarbij komt dat jong klaar zijn ook niet altijd een voordeel is in 't onderwijs ("Bent u 24? Zo oud is m'n zus ook").

Ik heb last van m'n knieeen van het rennen. Het doet echt pijn en nu twijfel ik of ik morgen wel verder moet gaan met Evy les 9 . Een collega raadde me aan om echt betere schoenen te kopen, maar ik ben nog zeker tot eind oktober hartstikke blut. Hmm.
pi_72374510
Razz, niet!!! rennen met slechte schoenen!!! Echt niet!!! Dan ga je maar snelwandelen tot eind oktober. Ofzo.
pi_72374521
Ik heb nog een laatste redmiddel en dat is over een week of 3, als de docenten zien dat ik er altijd ben en actief meedoe enzo, te vragen of er een mogelijkheid is het op een ander moment te doen met mijn liefste glimlach en zulks

maargoed, moet er niet op rekenen, de studieadviseur, van wie ik ook een vak heb, zei al dat ze daar 'niet aan deden'.
Ja doei.
pi_72374554
En MoBlo, ik kan je niet raden. Je weet zelf wat je kansen zijn! Je kunt nog overwegen om met de docenten te overleggen, maar ik schat dat dat bij mastervakken meer resultaat oplevert dan bij eerstejaars.
pi_72374614
O, als ik idd over twee jaar klaar ben, ben ik 24. Uiteindelijk dan twee jaar later dan gepland (1 keer blijven zitten op de middelbare school door puberale neigingen , en 1 jaar uitgelopen op de uni).
  woensdag 2 september 2009 @ 18:37:27 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72374663
Jonkies hier allemaal
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72375188
oei, ik ga maar eens koken, en nog even met Mr.MoBlo over Rome praten

Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 18:59:07 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72375325
RPM

ff m'n broodje kroket van vanmiddag eraf trappen
  woensdag 2 september 2009 @ 19:16:52 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_72375847
oei, streep je slank is keihard he
als je denkt best redelijk gegeten te hebben zie je keihard dat je te weinig groente en fruit eet. het maakt wel bewust hoor. Morgen meer groente en fruit dus, betere verhoudingen zoeken in de dingen

sorry, van studiedingen heb ik geen verstand, kan ik niet over meepraten.

tink, wilde ik nog vragen, hoe gata de nieuwe baan? leuk?
stormy waters...
sailin'
pi_72376608
Hoi!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72377279
quote:
Op woensdag 2 september 2009 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jonkies hier allemaal
Ik word 37 dit jaar (Insh'Allah).

Toen ik 27 was, en diplomaloos in een callcenter werkte, toen heb ik me een project binnengewerkt, en toen ben ik daarbij op een klus uitgestuurd waar ik volstrekt niet voor gekwalificeerd was.
Daarna wist ik dat ik de IT in moest, en ben ik begonnen met cursusjes Word en Excel, Acces, en daarna maar een HBO opleiding Bedrijfskundige Informatica.

27 is niet oud. Zelfs niet een beetje oud. Niet eens oud om te begínnen aan een opleiding in de richting die je bij nader inzien passend lijkt.

Op je 27ste je druk maken over je pensioen, dat is oud.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')