neh, jij vindt wetenschap te leukquote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk
Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pensioenopbouw schmensioenopbouw...
Ja, komt ook wel goed, hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Ja, op zich wel (het is wel een hele leuke opdracht), maar niet echt heel geschikt voor een ongedisciplineerde tut als ikquote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter meIk heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet
![]()
Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
Jetlagquote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter meIk heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet
![]()
Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
Hihi verkreukeldquote:Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
JetlagMijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
![]()
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
Hij heeft het overleefd en is stabiel...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
Dat snap ik hoor, dad!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...
Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl..
Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |