abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72365046
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk

Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
pi_72365092
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk

Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
neh, jij vindt wetenschap te leuk

mijn belangrijkste reden om op de uni te blijven hangen als onderzoeker was stiekem denk ik dat ik de omgeving school/uni het prettigst vind om in te verblijven

oeh, openingscollege, gotta go!
Kwak
pi_72365147
Kwak, ik ben er pas sinds dit jaar achter dat de bibliotheek het voor mij is Ik heb altijd ontzettend veel gelezen, en mijn algemene kennis is heel groot en heel breed en ik informatie.

De studie die ik heb gedaan past op zich ook wel bij me, maar ik was toen helemaal niet toe aan iets dat zo breed aan onderwerpen was Nu heb ik er wel voordeel van, merk ik tov mijn HBO-collega's die puur en alleen de biebacademie hebben gedaan dat ik sneller dingen 'zie' enzo.

Nu alleen nog de ICT-kant erin verwerkt krijgen en zo kom ik ooit wel op mijn ideale baan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72365189
Oja en wat je zegt, de omgeving van school/uni bevalt me heel goed.

Behalve als je iets geregeld moet krijgen Hooooooooooopeloos.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 2 september 2009 @ 11:00:36 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365205
Wat is iedereen laat met erachter komen wat ze wil! .
Mijn laatste optie om de lerarenopleiding nog te doen is in september 2010 en dan ben ik al 27 als ik ben afgestudeerd. Is dat niet erg oud? . Ik zit dan weer met dingen als pensioenopbouw enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_72365260
Pensioenopbouw schmensioenopbouw... Je kunt evt zelf in de loop der jaren wat extra sparen, het is niet alsof pensioenfondsen nou absolute zekerheid geven.

27 is jong zat!
pi_72365267
Maria, leuk sliertje in je haar! Staat je goed. En met je hoofd op de linker foto, ben je net Pochahontas!

Ik kom ook weer binnen vallen hoor. Afgelopen week was eet-technisch slecht, papa was de 27e jarig en ik gister. Ongezond gegeten maar wel naar de sportschool geweest. Vandaag geen sportschool maar wel hardlopen vanavond denk ik
  woensdag 2 september 2009 @ 11:04:55 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365292
Vik, laatst kwam er iemand een bulaanvraag doen en die man was geloof ik 60 ofzo Waarom te oud? Ik heb in mn 1e jaar college gevolgd met mensen van 25 geloof ik. Hell, als het zou kunnen zou ik blijven doorleren Als je het je kunt veroorloven en denkt daarmee je droom achterna te gaan: waarom niet?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 2 september 2009 @ 11:06:14 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365323
Way to go Hardloop-Lein! En dankjoe

Nog gefeliciteerd!!
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pensioenopbouw schmensioenopbouw...
pi_72365342
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:07:18 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365347
Gefeli Lein! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 11:08:53 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72365388
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
Ja, komt ook wel goed, hoor .
Ik heb maandag een gesprek met mijn werkcoach en dan gaan we kijken hoe het verder moet. Nu heb ik iig genoeg tijd om een geschikte stageschool te zoeken en dat is wel fijn . Ga nu gewoon vanaf oktober (t/m dec ws) drie dagen per week freelancen voor de uitgeverij .
Niet meer actief op Fok!
pi_72365850
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken. Maar als ik het zo hoor lijkt bijvoorbeeld het speciaal onderwijs je wel interessant? Daar kunnen ze altijd wel wat enthousiastelingen gebruiken lijkt me.
Misschien mis ik het allemaal wel wat maar als dit je passie is waarom dan conservatorium proberen? Of is dat de andere passie?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:34:30 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72365970
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter me Ik heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet

Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
  woensdag 2 september 2009 @ 11:38:43 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72366070
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter me Ik heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet

Ja, op zich wel (het is wel een hele leuke opdracht), maar niet echt heel geschikt voor een ongedisciplineerde tut als ik . Maar het moet maar even .

* Viking84 zichzelf een schop onder de kont geeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_72366091
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

Jetlag Mijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
pi_72366131
Niet voor een zwakke maag
http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html
(auto rijdt door motoragent)

Pfff.. Ik snap alleen niet waarom je midden op de snelweg gaat staan als agent? Misschien dat hij door die vrachtwagen er voor niet zo veel overzicht heeft ?
pi_72366197
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
pi_72366255
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
pi_72366304
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...

Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl. .

Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:49:27 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72366305
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Jetlag Mijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
Hihi verkreukeld *kijkt even naar het hoopje mens op de bank* Yup, verkreukeld klopt wel
Zal idd nog de jetlag zijn! Uberhaupt, een aantal weken feestjes enzo gaat je niet in de koude kleren zitten

OMG, kijk dit Ziet er lekker uit!
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/6303/spiced-chicken-balti
pi_72366334
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Hij heeft het overleefd en is stabiel...
.. Maar ik snap het best... snap alleen niet hoe je zo door iemand heen kan rijden... je kan toch ook over de vluchtstrook
pi_72366420
Jammer vik! Als dit is wat je wilt, zou ik toch gewoon in 2010 er mee beginnen hoor - jammer dan van dat pensioen, je kunt altijd nog sparen.

En leuk Kwak!

Hier ook 1 die echt van de schoolse omgeving houdt, ik kwam er zo'n 2 jaar geleden achter dat dit is wat ik wil. Wilde vroeger altijd geneeskunde studeren, maar door mijn complete gebrek aan inzicht in wiskunde/natuurkunde kon dat niet. Toen ben ik pedagogiek gaan doen, wilde eerst alsnog de gezondheidszorg kant op (orthopedagogiek), maar heb nu gekozen voor leerproblemen omdat het bijles geven / de combinatie probleemkinderen + school me zo trekt.

Heb me toen ook pas gerealiseerd dat ik het altijd leuk heb gevonden om naar school te gaan (ben ook onwijs leergierig), en dat ik bijles geven al tijden deed als bijbaantje (en met plezier). Dus ja, ik heb t ook gevonden.

Ik wil misschien ook nog Engels gaan studeren (met name uit interesse, ben gék op de literatuur), en dat zou ik eventueel nog kunnen combineren met pedagogiek later - voor de klas staan + remedial teaching ofzo.
pi_72366454
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...

Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl. .

Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje. .
Dat snap ik hoor, dad!

Ik heb het ook - ben doodsbang om met mn bachelorproject te beginnen, en af en toe ben ik er van overtuigd dat ik het allemaal niet kan en dat ik over een paar jaar iedereen heb teleurgesteld en achter de kassa zit bij zeeman ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')