abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:49:01 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72354946
Het vorige deel: Slank #843: Vol goede moed!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door uniekhoorn op 01-09-2009 21:57:58 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72354960
ja
Ja doei.
pi_72355004
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef sigme het volgende:
Couscous koop ik in een 5-kilo zak voor 8 euro bij de Noord-Afrikaan.

(MoBlo vroeg naar grootverpakking couscous, geloof ik. Ik heb per ongeluk éérst een 5-kilozak griesmeel gekocht. Gelukkig is het alweer bijna winter. Grrrrrrrrriesmeelpudding.)
*ril* griesmeel

maar bedankt, ik ga eens zoeken
Ja doei.
pi_72355108
Ik kan maar geen goed Turks winkeltje hier vinden, en daar baal ik van want m'n gedroogde kruiden raken op, en m'n couscous, rijst etc. ook, en ik weiger die belachelijke AH prijzen daarvoor te betalen.

En nu ga ik de laptop uit doen en m'n tas inpakken en dan maar eens vroeg naar bed, morgen weer m'n sloop-dag, van 8:30 tot 16:20 les, geen tussenuren kom maar op.
pi_72355206
Pizzameet bij PF!

Zo, ik ga in de does, en dan lekker schoon in mijn schone bedje

O: Brinta
T: Italiaanse bol met filet A
L: Twee sneetjes brood met filet A
T: Sneetje brood met filet A
T: Nectarine
D: Broccoli met 4 kleine gehaktdingetjes van Lidl
T: Zakje toblerone crispy (100 calorie pack )

Ik heb mijn Brinta gemengd met de Aldi-prut, maar volgens mij kan ik beter overgaan op volledig Brinta.
I has poopieproblems en daar word mijn buik dik van en ik word er narrig van

Of ik mik er lijnzaad door, morgen eens proberen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72355294
Kort berichtje van mijn kant, vreselijke dag vandaag want: Moe met een hoofdletter M, Hoofdpijn met een hoofdletter H en een lange dag. Wel gezellig uit eten geweest, maar ik heb de hele tijd zitten gapen

Lijst:
O: cruesli met vanilleyoghurt en een beker optimel
T: banaan
L: witte pistolet tartaar met uitjes, bruine boterham met gebraden gehakt, witte boterham met duo penotti
T: vitalinea framboos, glas appelsap
D: zalm van de grill met salade en gepofte aardappel, toe de helft van flensjes met ijs en dulce leche en de helft van een choco bomb (heette echt zo ), een glas cassis, warme chocomel (met slagroom )

Over de hele dag genomen vier pijnstillers genomen - 1 per keer (dat is echt waaaaay veel voor mijn doen, troep). Ik word er niet goed van. Ik ben blij als ik weet wat er nou aan de hand is..

[/klaagpost]

Slaap lekker ladies !
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:58:46 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72355304
Zo, moeilijke bevalling.. trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72355358
tvp voor morgen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72355618
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72355878
truste dames
Ja doei.
pi_72356147
Wtf dat plaatje in de OP
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72356986
TVP voor morgen.
pi_72357223
PF, ben je nu jarig??
pi_72357417
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ril* griesmeel

maar bedankt, ik ga eens zoeken
Nog best duur, 8 euro voor 5 kilo! Enne, van overtollig griesmeel kun je pastadeeg maken
pi_72358580
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:54 schreef conleche het volgende:
PF, ben je nu jarig??
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!
pi_72358799
Omg ik wil een biggetje ! ! !

http://www.dumpert.nl/med(...)_zwijntje._ooit.html

M'n vader zei: Ja is goed hoor

dinsdag 1 september 2009 @ 23:39:51 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72358848
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!
feestje!
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:39:59 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72358856
Hooi!

Ik heb een trenza (soortement vlecht in je haar geknoopt en shizzle, met versiering enzo) gemaakt door m'n zus!

Leuk kado, PFert! Echte pizza
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72358905
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

feestje!
Hee Kaas, long time no see, hoe'st nu met u?
pi_72359074
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

feestje!
Ja Ik geef zaterdag een bbq, maar ik hoop dus dat het een pizza party gaat worden
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:48:53 #21
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72359085
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee Kaas, long time no see, hoe'st nu met u?
Hee babe!
Nogal druk met veel dingen enzo, verder gaat ´t up en down en keihard van links naar rechts, zowel op mn werk als privé. Ik hoop alles goed met u allen heb niet echt tijd om terug te bladeren

Ik stuiter maar een beetje rond..
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:50:32 #22
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72359130
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja Ik geef zaterdag een bbq, maar ik hoop dus dat het een pizza party gaat worden
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebt

enne pizza is altijd lekker
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:51:19 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72359152
Pizza-annex-BBQ-party dus!

Foto's van de trenza! (linkerfoto zie je mn indianenneus-supreme ) Onderin hangen drie draadjes, 1 met een rond stukje turquoise, 1 met een stukje van een Zuid-Amerikaanse schelp en 1 met een schildpadje gemaakt van tijgeroog
pi_72359169
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebt

enne pizza is altijd lekker
Ja als hij af is, wordt het pizza, maar dat hangt van het inbak proces af
pi_72359189
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pizza-annex-BBQ-party dus!

Foto's van de trenza! (linkerfoto zie je mn indianenneus-supreme ) Onderin hangen drie draadjes, 1 met een rond stukje turquoise, 1 met een stukje van een Zuid-Amerikaanse schelp en 1 met een schildpadje gemaakt van tijgeroog
[ afbeelding ]
Nu ben je weer een echt indiaantje !!!
  woensdag 2 september 2009 @ 00:02:47 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72359471
Leuk Maria! Pin up girl u are! Kan je m niet ff high res pm-en dan hang ik m boven mijn bed
  woensdag 2 september 2009 @ 00:13:53 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72359731
PF: whoop! Indiaantjes aan de top

Kaas: pin up baggy trousers en nerd shirts pin up, yeah Maar dank je! Stom dat bij jou niet alles zo gesmeerd loopt als je zou willen, hopelijk gaat alles snel beter

Ik geef de complimenten door aan mn zus Ze heeft er hard aan gewerkt!

En nu gaan we nog even crafty armbandjes e.d. fixen Tot later allemaal!
pi_72359861
... en op die rechterfoto ben je echt zo'n koele beauty. Je kunt ook in je gezicht echt wel zien dat alles net wat slanker&strakker is. Oh zo
pi_72360017
Mariaatje met een indiaanentooitje op haar hoofd en dan een wat veertjes als bikini !
pi_72362240
Wat een gave oven PF! Daar komen vast heerlijke pizza's uit .

Ik heb voor de verandering weer eens lekker geslapen, dat was ook wel nodig want er begonnen zich toch wel ernstige wallen af te tekenen onder m'n ogen . Vandaag weer fijn aan de slag, met dit lijstje:

O: Kwark met mandarijntjes en muesli.
T: Appel
L: Twee boterhammen fricandeau met komkommer, hopelijk lekkere soep uit de kantine.
T: Nog een boterham fricandeau.
D: Groentesoep met ballen met tosti's ham/kaas erbij. (Ik heb besloten dat woensdag mijn makkelijke-kook-dag wordt )
T: Festini-ijsje.

See y'all tonight .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2009 07:29:12 ]
pi_72362254
Indiaantje
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72362347
Sexay indiaantje

moggeuh!

Toch even stiekem gewogen en 3 ons eraf yay!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 08:44:19 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72362804
Die oven

Hoei Maria! Sexy chica!! Dat soort dingen kon ik vroeger ook in iemands haar maken en ook van die armbandjes maakte ik, zulke:

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72362891
Dat deden wij inderdaad ook, XM! Ik zou nu niet meer weten hoe het moest.

Van die haardingen deden we op straat, voor het huis van m'n vriendinnetje. Vragen aan voorbijgangers of ze voor een kwartje zo'n streng in hun haar wilden. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72363032
Goedemorgen.

Die oven!
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Wtf dat plaatje in de OP
Ben ik de enige die het een vervelend plaatje vindt? .

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van stronk witlof en twee gekookt ei
L: salade van tomaten, zwarte olijven, basilicum en mozarella
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
D: nog onbekend zuurkoolstamp met sojawurst

Planning voor vandaag:
O: gegrilde paprika's en champs
L: salade van tomaten, zwarte olijven en mozarella
T: kliekje zuurkoolstamp met sojawurst
D: groenteomelet
  woensdag 2 september 2009 @ 09:24:22 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72363272
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat deden wij inderdaad ook, XM! Ik zou nu niet meer weten hoe het moest.

Van die haardingen deden we op straat, voor het huis van m'n vriendinnetje. Vragen aan voorbijgangers of ze voor een kwartje zo'n streng in hun haar wilden. .
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doen . Zat je met zo'n veiligheidsspeld met van die touwtjes op je broek te frøbelen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72363458
Goedemorgen!

Leuk, Maria !

Vandaag lekker studeren thuis op de stof van het college van gisteren.

Lijstje:
O: flink schaaltje vanilleyoghurt met quaker balans
L: salade (tomaten, paprika en ijsbergsla, met balsamicoazijn)
D: chinese mie met groentetjes en koolvis of nasi/bamivlees (ligt er aan of vriendje mee eet, dat weet ik nog niet)
  woensdag 2 september 2009 @ 09:47:01 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72363666
Nog thankies allemaal
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doen . Zat je met zo'n veiligheidsspeld met van die touwtjes op je broek te frøbelen.
Haha zo zaten zus en ik gisteren dus ook op de bank ja! Touwtje om je been en armbandjes knopen maar. Ze heeft wel leuke truukjes geleerd van een stel artesano's in Peru, dus die ging ze aan mij leren Ik heb ook allemaal coole patroontjes in mn trenza
Vroeger had ik idd zo'n weefraampje van hout (nouja, het was een ding van 4 houten stokjes met aan de boven- en onderkant een stel spijkers om je draad omheen te draaien, but you get my drift )
  woensdag 2 september 2009 @ 10:15:12 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72364193
Ik snap trouwens de TT niet
  woensdag 2 september 2009 @ 10:30:11 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72364492
Hoi.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zulke armbandjes maakte ik ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_72364586
Vik.
pi_72364657
dikke knuffel voor vik dan maar

weet niet of ik t dan wel moet vertellen, maar: je hebt met jouw enthousiasme mij wel geinspireerd om mijn jeugddroom misschien toch te gaan volgen... ik wilde ooit naar de pabo en mn moeder zei ga maar eerst iets echts studeren... en toen ik jouw verhaal las besefte ik dat dat eigenlijk nog steeds is wat ik wil: lesgeven aan jonge kinderen, evt. speciaal onderwijs, of een zwarte school... dus ik ga proberen te zij-instromen als het conservatorium niet lukt...

ik hoop dat je snel je persoonlijke issues op kan lossen en je dromen kan volgen vikje mij heb je in elk geval geinspireerd.

lijstje vandaag:
-o boterham volkoren met niks
-t twee volk. boterhammen met kip
-l twee volk. boterhammen met kip
-t appel
-d pasta met bolognesesaus (koud, in de auto op weg naar concert)
-t wortels en radijsjes (tussen zaalrep. en concert, en na concert)

en ik was vanochtend alweer 6 ons lichter dan 2 dagen geleden. wtf!
Kwak
pi_72364661
Vik!

ik ben vanmiddag op msn

En ik heb heeeeel goed nieuws: de verzekering van de tegenpartij gaat betalen!! 2200 euro coming my way! Kan dus eindelijk de motor maken!
Ja doei.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:39:03 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72364671
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
dikke knuffel voor vik dan maar

weet niet of ik t dan wel moet vertellen, maar: je hebt met jouw enthousiasme mij wel geinspireerd om mijn jeugddroom misschien toch te gaan volgen... ik wilde ooit naar de pabo en mn moeder zei ga maar eerst iets echts studeren... en toen ik jouw verhaal las besefte ik dat dat eigenlijk nog steeds is wat ik wil: lesgeven aan jonge kinderen, evt. speciaal onderwijs, of een zwarte school... dus ik ga proberen te zij-instromen als het conservatorium niet lukt...

ik hoop dat je snel je persoonlijke issues op kan lossen en je dromen kan volgen vikje mij heb je in elk geval geinspireerd.
Dat is mooi . Go for it!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:42:20 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72364744
*knuffel voor Viking*

Kwak: wat goed! Juf Kwakkie met een horde kleutertjes achter zich aan Ik zie dat wel voor me ja!

Hoera voor de verzekering!
  woensdag 2 september 2009 @ 10:43:04 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72364758
Oh en mooi lijstje, Kwak!
pi_72364814
Vik, wat jammer voor je Ik hoop dat er snel iets anders leuks je kant op komt

En kwak, misschien is 't best wat voor je! Groep 3 ofzo? Schijnt heel leuk te zijn.
pi_72364939
Ik zie je ook wel voor me als juf Kwak En dan lekker veel zingen met die kids
Vikkie, wat jammer Dikke knuf!

Hier heb ik vanmorgen mijn auto nog wat meer beschadigd Ik stapte in en ontdekte een scheur in m'n dashbord, en alsof dat nog niet genoeg was heb ik daarna op de parkplatz een bus aangereden Oude kutbus had geen schrammetje maar mijn linkervoorlamp is stuk, motorkap sluit niet meer, dus het is flink ontzet

Ik heb mijn paps al gebeld, want ze moeten me komen halen omdat ik dat huis moet gaan bekijken maar niet kan rijden zonder dat mijn lamp eruit kukelt (denk ik). Ben wel tot het werk gereden, maar dat is 600 meter ofzo. Sjugt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72364941
Ja in groep 3 vinden ze iets leren nog leuk en luisteren ze goed.

voor Vik, jammer maar zoals CF al zegt... wie weet komt er snel iets anders leuks op je pad!

En jeej voor de titel van het topic, Eva de Roovere (maar waarom die k u t nou weer?)
pi_72364960
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat jammer voor je Ik hoop dat er snel iets anders leuks je kant op komt

En kwak, misschien is 't best wat voor je! Groep 3 ofzo? Schijnt heel leuk te zijn.
ik had de tekenen aan de wand wel kunnen zien

mijn moeder is juf, mijn nicht is juf, mijn tante is juf... mijn oom geeft les op een ROC... ik was vroeger leiding op t kindervakantiespel (week lang van 8.00-17.00 met 15 kindjes achter je aan door de stad lopen. de verevelendste jongetjes en ik waren altijd de beste vriendjes)...ik heb van mn 13e tot mn 25e opgepast op alle kindjes in de buurt vanaf dat ze baby waren (voor hetzelfde tarief al die jaren: 5 gulden/2,5 euro per uur) gewoon omdat ik t leuk vond...ik was vanaf mijn 10e al hulpje en later gewoon ingeroosterde oppas bij de creche van de kerk... ik wilde naast mijn studie een bijbaan in de kinderopvang maar dat mocht niet want ik deed geen pabo/psychologie/pedagogiek en dat vond ik heeeeeeeel erg stom... ik hielp toen ik op de middelbare school zat altijd als ik vakantie had en mijn moeder nog niet op haar scholen in haar klassen, op het azielzoekerscentrum waar ze les gaf vond ik het allerleukste...

dus ja... ik denk wel dat het wat voor me is... en ik vind het heel gek voelen dat ik er pas zo laat achter kom dat dit het ws. gewoon is...

totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Kwak
pi_72365046
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk

Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')