*ril* griesmeelquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef sigme het volgende:
Couscous koop ik in een 5-kilo zak voor 8 euro bij de Noord-Afrikaan.
(MoBlo vroeg naar grootverpakking couscous, geloof ik. Ik heb per ongeluk éérst een 5-kilozak griesmeel gekocht. Gelukkig is het alweer bijna winter. Grrrrrrrrriesmeelpudding.)
Nog best duur, 8 euro voor 5 kilo! Enne, van overtollig griesmeel kun je pastadeeg makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ril* griesmeel![]()
maar bedankt, ik ga eens zoeken
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!quote:
feestje!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!
Hee babe!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Kaas, long time no see, hoe'st nu met u?
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
[..]
JaIk geef zaterdag een bbq, maar ik hoop dus dat het een pizza party gaat worden
Ja als hij af is, wordt het pizza, maar dat hangt van het inbak proces afquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebt![]()
enne pizza is altijd lekker
Nu ben je weer een echt indiaantjequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pizza-annex-BBQ-party dus!![]()
Foto's van de trenza! (linkerfoto zie je mn indianenneus-supreme) Onderin hangen drie draadjes, 1 met een rond stukje turquoise, 1 met een stukje van een Zuid-Amerikaanse schelp en 1 met een schildpadje gemaakt van tijgeroog
![]()
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het een vervelend plaatje vindt?quote:
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat deden wij inderdaad ook, XM! Ik zou nu niet meer weten hoe het moest.
Van die haardingen deden we op straat, voor het huis van m'n vriendinnetje. Vragen aan voorbijgangers of ze voor een kwartje zo'n streng in hun haar wilden..
Haha zo zaten zus en ik gisteren dus ook op de bank ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doen. Zat je met zo'n veiligheidsspeld met van die touwtjes op je broek te frøbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zulke armbandjes maakte ik ook.
Niet meer actief op Fok!
Dat is mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
dikke knuffel voor vik dan maar
weet niet of ik t dan wel moet vertellen, maar: je hebt met jouw enthousiasme mij wel geinspireerd om mijn jeugddroom misschien toch te gaan volgen... ik wilde ooit naar de pabo en mn moeder zei ga maar eerst iets echts studeren... en toen ik jouw verhaal las besefte ik dat dat eigenlijk nog steeds is wat ik wil: lesgeven aan jonge kinderen, evt. speciaal onderwijs, of een zwarte school... dus ik ga proberen te zij-instromen als het conservatorium niet lukt...
ik hoop dat je snel je persoonlijke issues op kan lossen en je dromen kan volgen vikjemij heb je in elk geval geinspireerd.
ik had de tekenen aan de wand wel kunnen zienquote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat jammer voor jeIk hoop dat er snel iets anders leuks je kant op komt
En kwak, misschien is 't best wat voor je! Groep 3 ofzo? Schijnt heel leuk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |