*ril* griesmeelquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:36 schreef sigme het volgende:
Couscous koop ik in een 5-kilo zak voor 8 euro bij de Noord-Afrikaan.
(MoBlo vroeg naar grootverpakking couscous, geloof ik. Ik heb per ongeluk éérst een 5-kilozak griesmeel gekocht. Gelukkig is het alweer bijna winter. Grrrrrrrrriesmeelpudding.)
Nog best duur, 8 euro voor 5 kilo! Enne, van overtollig griesmeel kun je pastadeeg makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*ril* griesmeel![]()
maar bedankt, ik ga eens zoeken
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!quote:
feestje!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee! Zondag!! Maar de oven is nog niet af, hij moet eerst 7 dagen lang in worden gebakken, dit is geloof ik dag 4!
Hee babe!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Kaas, long time no see, hoe'st nu met u?
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
[..]
JaIk geef zaterdag een bbq, maar ik hoop dus dat het een pizza party gaat worden
Ja als hij af is, wordt het pizza, maar dat hangt van het inbak proces afquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, 't is jou feest dunkt me. Doe lekker waar je zin in hebt![]()
enne pizza is altijd lekker
Nu ben je weer een echt indiaantjequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pizza-annex-BBQ-party dus!![]()
Foto's van de trenza! (linkerfoto zie je mn indianenneus-supreme) Onderin hangen drie draadjes, 1 met een rond stukje turquoise, 1 met een stukje van een Zuid-Amerikaanse schelp en 1 met een schildpadje gemaakt van tijgeroog
![]()
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die het een vervelend plaatje vindt?quote:
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat deden wij inderdaad ook, XM! Ik zou nu niet meer weten hoe het moest.
Van die haardingen deden we op straat, voor het huis van m'n vriendinnetje. Vragen aan voorbijgangers of ze voor een kwartje zo'n streng in hun haar wilden..
Haha zo zaten zus en ik gisteren dus ook op de bank ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, precies! Ooit nog goud geld mee verdiend op een rommelmarkt. Had hele mooie gemaakt van borduurgaren, die waren echt heel stoer geworden. Best zonde dat ik niet meer weet hoe het ging, want ik vond het best leuk om te doen. Zat je met zo'n veiligheidsspeld met van die touwtjes op je broek te frøbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zulke armbandjes maakte ik ook.
Niet meer actief op Fok!
Dat is mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
dikke knuffel voor vik dan maar
weet niet of ik t dan wel moet vertellen, maar: je hebt met jouw enthousiasme mij wel geinspireerd om mijn jeugddroom misschien toch te gaan volgen... ik wilde ooit naar de pabo en mn moeder zei ga maar eerst iets echts studeren... en toen ik jouw verhaal las besefte ik dat dat eigenlijk nog steeds is wat ik wil: lesgeven aan jonge kinderen, evt. speciaal onderwijs, of een zwarte school... dus ik ga proberen te zij-instromen als het conservatorium niet lukt...
ik hoop dat je snel je persoonlijke issues op kan lossen en je dromen kan volgen vikjemij heb je in elk geval geinspireerd.
ik had de tekenen aan de wand wel kunnen zienquote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat jammer voor jeIk hoop dat er snel iets anders leuks je kant op komt
En kwak, misschien is 't best wat voor je! Groep 3 ofzo? Schijnt heel leuk te zijn.
neh, jij vindt wetenschap te leukquote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Grappig! Ik kom ook uit een echte onderwijsfamilie, en ik heb ook jaren in het onderwijs gewerkt tijdens mijn studie (volwassenonderwijs en middelbaar) en ik vind ook nu nog mijn onderwijstaken superleuk
Maar ik denk niet dat ik me ga laten omscholen
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
Pensioenopbouw schmensioenopbouw...
Ja, komt ook wel goed, hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Vik, kut dat je opleiding ff niet doorgaat. Maar het komt wel goed toch?
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
totziens: lief en luisteren vind ik niet het belangrijkste. het lijkt me heel interessant om ook met kinderen die niet goed kunnen leren of die gedragssstoornissen hebben te werken. of met buitenlandse kinderne, NT2 kinderen, het hele gedoe om het lesgeven heen zeg maar... eventueel ook schoolbestuurderige dingen... maar goed. eerst het conservatorium proberen!
Ja, op zich wel (het is wel een hele leuke opdracht), maar niet echt heel geschikt voor een ongedisciplineerde tut als ikquote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter meIk heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet
![]()
Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
Jetlagquote:Op woensdag 2 september 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehehe, zus zou vanochtend rond 10.00 de trein hebben en ik hoor nu nog geronk achter meIk heb d'r al 5 keer wakker gemaakt geloof ik, en nu staat er een kop thee op d'r te wachten, maar het helpt niet
![]()
Freelancen bij een uitgeverij is tof, Vik!
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
Hihi verkreukeldquote:Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
JetlagMijn ex heeft daar nog 3-4 maanden "last" van gehad
![]()
Normaal was ik de langslaper, kwam ik terug van 't hardlopen om 11.30, kwam ie met zo'n verkreukeld hoofd net uit bed
Hij heeft het overleefd en is stabiel...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ik sla even over als je 't niet erg vindt, PF
Dat snap ik hoor, dad!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...
Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl..
Wel zonet lekker gesport. Als positief puntje..
Thanks, maar ik ga maar weer eens naar een professionele praatpaalquote:Op woensdag 2 september 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat jammer Vik, dat 't niet doorgaat. Als je ergens over wilt praten...
quote:Ik heb besloten me aan te melden bij de scriptieversnellingsgroep. Ik ga vanmiddag vragen of er nog plek is (duimen jullie voor me?). Het schiet voor geen meter op en ik kan mezelf gewoon niet meer motiveren. Soms zit ik mezelf zo in de weg, door alles maar eng te vinden en voor alles bang te zijn, dat ik 't niet kan en zo. Eigenlijk weet ik ook helemaal niet wat ik wíl..
Je hoort die sirenes toch? Ik snap het echt niet. Enige wat ik kan bedenken is idd dat die verrast is door die vrachtwagen, maar hij stuurt ook niet weg als die het wel ziet............echt gruwelijk!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:41 schreef P.F het volgende:
Niet voor een zwakke maag
http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html
(auto rijdt door motoragent)
Pfff.. Ik snap alleen niet waarom je midden op de snelweg gaat staan als agent? Misschien dat hij door die vrachtwagen er voor niet zo veel overzicht heeft?
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dat snap ik hoor, dad!
Ik heb het ook - ben doodsbang om met mn bachelorproject te beginnen, en af en toe ben ik er van overtuigd dat ik het allemaal niet kan en dat ik over een paar jaar iedereen heb teleurgesteld en achter de kassa zit bij zeeman ofzo.
muziek is mijn andere passiequote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een feestje en daar was een jongen die nu voor het eerst les geeft aan groep 3 na twee jaar les te hebben gegeven aan groep 8 en hij was er zo vrolijk verbaasd over dat ik er weer net weer even aan moest denken.Maar als ik het zo hoor lijkt bijvoorbeeld het speciaal onderwijs je wel interessant? Daar kunnen ze altijd wel wat enthousiastelingen gebruiken lijkt me.
Misschien mis ik het allemaal wel wat maar als dit je passie is waarom dan conservatorium proberen? Of is dat de andere passie?
valt toch wel mee? ik voel me wel een beetje laat, maar 27 en afgestudeerd is helemala niet zo oud. ik ben straks 28 als ik gepromoveerd ben en dan pas tegen de dertig als ik mijn uiteindelijke beroep heb gevonden denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat is iedereen laat met erachter komen wat ze wil!.
Mijn laatste optie om de lerarenopleiding nog te doen is in september 2010 en dan ben ik al 27 als ik ben afgestudeerd. Is dat niet erg oud?. Ik zit dan weer met dingen als pensioenopbouw enzo.
deze week niet (nog 4 concerten geven tussen vandaag en zondag), maar daarna wel weer!quote:Op woensdag 2 september 2009 12:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Kwak, heb je nog tijd om te zwemmen?
Ook heel herkenbaarquote:Op woensdag 2 september 2009 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben straks klaar, en dan weet ik helemaal niet wat ik dan moet gaan doen. En iedereen vráágt er altijd maar naar, m'n familie en zo, en ik heb gewoon geen antwoorden. Ik voel me ook een complete faler dat ik nu al m'n zesde studiejaar inga.
Ik heb m'n keuzes zo vaak af laten hangen van angst voor het onbekende..
Ach, je maakt het zo veel te zwaarquote:Op woensdag 2 september 2009 12:17 schreef kwakz0r het volgende:
mijn probleem is een beetje dat ik er idd. erg laat achterkom wat ik wil. ik heb een soort 4 jaar stilgestaan...
27 IS helemaal niet oudquote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Viking84 het volgende:
En bedankt voor de '27 is heul niet oud'-reacties. Ik voel me alweer wat beter nu
.
en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slechtquote:Op woensdag 2 september 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
27 IS helemaal niet oud
Ik voel me hier ook vréselijk oud; iedereen studeert hier netjes in 5 jaar af, sja, ik werkte er veel naast dus heb er anderhalf keer zo lang over gedaan. Fail
Nou ja, als je daardoor je zelfbeeld moet laten verneuken... Zo erg is het allemaal niet. Tenzij je echt de focus hebt om de top in bedrijfsleven of wetenschap te halen, dan moet je altijd wel opschieten
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en sommige mensen zijn 24, beginnen aan de 4e studie en hebben nog nooit iets gehaald, je doet 't heul niet slecht
en ik geloof dat ik dit wel echt heel leuk vind
Literatuurcolllege gehad vandaagen Phonetics, en wow, ik ga dit snappen en kunnen EN leuk vinden
![]()
echt puik!
Of je trouwt gewoon een rijke ventquote:Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
ja jullie hebben ook allemaal gelijk hoor!
(en dan word ik straks alsnog huisvrouw ofzo)
ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
ik val idd. altijd op de mannen zonder perspectief op groot geld... muzikanten...letterenstudenten...quote:Op woensdag 2 september 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of je trouwt gewoon een rijke vent
(moet je wel snel wat vrienden gaan maken buiten het muziekwereldje, dat zijn natuurlijk stiekem sloebers)
Eens met jouquote:Op woensdag 2 september 2009 12:40 schreef kwakz0r het volgende:
ja jullie hebben ook allemaal gelijk hoor!
(en dan word ik straks alsnog huisvrouw ofzo)
ik wíl ook helemaal geen grote carriere ofzo dus t maakt niks uit! ik wil iets doen waarmee ik geneopg verdien om te leven, en genoeg tijd heb voor mn hobby's en iets waar ik gelukkig van word. boiend wanneer ik daar precies mee begonnen ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |