Zeg me dat je hier wat dichterlijke vrijheid hebt genomen!! Ánderhalve kilo????quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
Meh, DaD, dat had mijn zwager ook eens. Een hongaars recept met anderhalve kilo 'peppers'. En hij die dingen maar fijnsnijden
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico, dat lijstje slaat nergens op!
Dit is helemaal geen raar lijstje PPP!! Volgens mij nog geen 1800 cal. Niks aan de hand hoor!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Lijstje vandaag is wat minder geworden uiteindelijk, ik moet denk ik even wennen aan het weer naar college gaan, aangezien ik ontzettend trek had er na.
Ben wel van en naar het gebouw gelopen (20 min heen en 20 min terug).
Lijstje is nu geworden:
O: drie crackers met kipfilet
L: vier boterhammen met ham
T: zakje wortel + komkommer van de ah
T: kleine salade caprese (wel zonder dressing), met rucola, zongedroogde tomaatjes en mozzarella
T: schaaltje vanilleyoghurt met quaker balans
En dit komt nog:
D: pepersteak met aardappeltjes en spitskool
(overigens, spitskool maak ik altijd met kerrie!)
Dus, beetje veel voor mijn doen, maar wel gezonde tussendoortjes iig. Morgen even een dagje low-carb om het goed te maken.
Whihihihi, groetjes aan pap en mamquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Totziens het volgende:
Lijstje:
O: boeren vanilleyoghurt met muesli
T: boterham met pindakaas
L: 2 boterhammen met ei en bacon
T: stukje chocolade
: Bloemkool, aardappels en cordon bleu
T: Appel
Die limoen-tomaat-mascarponerisotto klinkt heel lekker MoBlo
Ha nee, maak ik zelf! Had de cordon bleu nog liggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whihihihi, groetjes aan pap en mam![]()
Oh, hehehe. Ik heb al 2 jaar geen bloemkool meer gegeten zo ongeveerquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:03 schreef Totziens het volgende:
[..]
Ha nee, maak ik zelf! Had de cordon bleu nog liggen
Paps und mams zondag gezien, hebben me mee uit eten genomen (alleen dat viel niet zo goed)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg me dat je hier wat dichterlijke vrijheid hebt genomen!! Ánderhalve kilo????
tja, hele volksstammen vinden het ook doodnormaal dat je in het najaar en de winter nog aardbeien kunt kopen, terwijl ik juist vind dat dat zomereten is, lijkt me vergelijkbaar maar daar hoor je nooit mensen over mopperen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt idioot dat decembervoer al in september in de winkel ligt. Dan kan het nog wel lekker zijn, maar het klopt gewoon niet.
Ik snapte heel even niet wat er lollig aan wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jeetje uniek, wat een heerlijkheid! Gewoon alles kunnen zien!
M'n huisgenootje lag net over de vloer van het lachen om m'n peperverhaal..
Alleen maar voor de vaders en moeders! Die moeten het kopen van de kinders, moeten het uitleggen dat sinterklaas er nog lang niet is...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet... snoep met fruit vergelijken?
euh...ben ik gek of is dit eenbest wel goeie lijst voor wat ik al die tijd van jou voorbij heb zien komen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die pepers![]()
Zal ik er dan voor de aardigheid ook eens een lijstje ingooienHet opletten gaat prut en daar past het lijstje zich geheel en vanzelf aan aan
.
O: bakje yoghurt met besjes
T: 2 biscuitjes
L: 3 knackebrod met halvajam (2x) en 1x pindakaas light
T: bak cherrytomaatjesen een lange vinger
T: los knackebrodje met niks
D: Maaltijdsalade probably!
Het Grote Risottotopic #2 hij staat hier bovenaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef Totziens het volgende:
Die limoen-tomaat-mascarponerisotto klinkt heel lekker MoBlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |