quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij krijgen nu al de sinterklaasgids van Intertoys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
Vind ik opzich ook wel bij je passen denk ik, alleen lijkt dat me ook allemaal zo duur. Maar je gaat dus wel voor een sprookjes jurk?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die jurk kost 1600 britse ponddat word 'm dus niet, maar zoiets vind ik écht mooi...
Gisteren naar wat Riverdance filmpjes zitten kijken enzoiets vind ik ook wel heel mooi, met een mooi celtisch symbool op 't lijfje ofzo, hetzelfde als mijn ketting bijvoorbeeld.
[..]
quote:het hele kakkerige britse vind ik ook niet echt mooi, maar er zijn vele accenten die ik wel prachtig vind
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:45 schreef Belana het volgende:
kwak, ik vind het wel goed klinken, niet schrikken van die woorden joh!
ik heb nog wel een jurk voor je moSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kijk je verliefd!!
Is jouw man veel ouder dan jij? Of lijkt dat maar zo op deze foto??
gepot?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Niet dat ik wat te melden heb, maar er is al meer dan een uur niet gepot en dat kan natuurlijk niet.![]()
*kick*
Ik vind dat zo'n verschrikkelijk frikkerige theetentquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De PelikaanDaar ben ik als kind eens geweest, toen ik nog lang geen koffie dronk, maar ik werd helemaal high van de lucht daar
Pleasequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
Zou iemand misschien naar de spelling/grammatica van mijn bezwaarschrift willen kijken?
Stuur maar op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |