quote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook geen pensioen bedenk ik me net. Nou ja. Tegen die tijd zie ik wel weer.
Vanwaar de lage levensverwachting?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat haal ik nooit, pensioen! Maar ja, als ik maar soort van slank de kist in ga
Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Vanwaar de lage levensverwachting?
Zoiets dacht ik ook al. Wel grappig, ik sprak laatst een kunstenaar aan de telefoon omdat ik een startdatum voor zijn eenmanszaak moest hebben en toen zei hij "Als kunstenaar begin je niet, als kunstenaar wordt je geboren" hihihi. Maargoed, toen maar de datum opgegeven waarop hij 18 werdquote:Op woensdag 2 september 2009 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan op m'n 65e te stoppen met schilderen.......
Nog een kans op suikerziekte?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.
Daarintegen hoef ik niet bang te zijn voor een hartaanval
Optimist in hart en nierenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze dood door mijn moederskant aan de nieren en aan vaderskant aan keel, maag of darmkanker, allemaal onder de 60 jaar.
Trusten Sig! Slaap erg lekker, ga ook zo, moet nog over een half uur nog even druppelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef sigme het volgende:
En op tijd naar bed is vast ook héél gezond.
Nog nooit op, lekker dus?? waar smaakt het naar? (behalve kreeftquote:Op woensdag 2 september 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vandaag kreeft gegeten trouwens, was lekker
hebbie geen hart danquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
Aww, das klote MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Het is echt heel shit inderdaad.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, gut, dat kan ik niet uitleggen. Gewoon een keertje bestellenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog nooit op, lekker dus?? waar smaakt het naar? (behalve kreeft)
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:25 schreef motorbloempje het volgende:NaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is er wel een Goed Gesprek uit voort gekomen?"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |