Heeft hij eerdere hints dan gewoon niet opgepikt of heb je hem het idee gegeven dat je het wel leuk vond dat hij je belde enzo? Aandacht is natuurlijk ook leuk, iedereen heeft zoiets volgens mij weleens te lang laten doorgaan terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een positieve verhalen hier![]()
Ik voel mezelf een beetje schuldig en ev0l...mijn buurjongen had me laatst meegevraagd op de koffie, maar ik heb hem blijkbaar heel veel hoop gegeven want hij bleef maar (aan)bellen en sms-en, dus ik heb op een hele gemene manier gezegd dat ie daar mee op moest houden en nu kwam ie helemaal met sad puppy eyes aan mijn deur van wat er nou was veranderd opeens. Het is denk ik wel mijn schuld, want ik doe het best wel vaak (en niet helemaal onbewust)![]()
Ik heb echt issues
haiquote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Wat doe jij in deze reeks trouwens?
Nee ik ging alleen wat met hem drinken, ik wist wel een beetje dat hij mij leuk vond maar ik ging zelf met het idee dat we als vrienden gingen, maar als ik heel eerlijk ben wist ik wel beter. Ik heb nooit gereageerd verder op zijn belletjes, alleen later een sms gestuurd dat het vervelend werd en dat hij moest stoppen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heeft hij eerdere hints dan gewoon niet opgepikt of heb je hem het idee gegeven dat je het wel leuk vond dat hij je belde enzo? Aandacht is natuurlijk ook leuk, iedereen heeft zoiets volgens mij weleens te lang laten doorgaan terwijl je eigenlijk al weet dat het niks wordt.
Een heel klein beetje, bij de buitenste tenen:quote:Op donderdag 3 september 2009 18:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DAD, heb je ook een foto van de bovenkant van die bruine?
Het is zo niet goed te zien of ze wel of niet een teendecolleté hebben.
Ach, zo veel moeite is een voetverkleining toch niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik vind die bruine schoentjes mooi.
Maar te klein. Anders had ik je er wel af willen helpen.
Heujquote:Op donderdag 3 september 2009 17:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
hai![]()
afvallen natuurlijk!![]()
You know you luv mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |