abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72394584
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel. . Maar het is meer de formulering en zo. . Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72394634
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom wil je geld van de NS dan?
Omdat ik een taxi heb moeten nemen om ergens te komen omdat de IC niet reed. En als ik dan toch bezig ben klaag ik er ook nog even over dat er nergens servicepersoneel te bekennen was om uit te leggen wat er aan de hand was.
pi_72394675
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel. . Maar het is meer de formulering en zo. . Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar. .
Wat voor kosten dan?
Alternatief vervoer bij uitvallen van de laatste trein ofzo?
Of extra kosten voor omreizen?
pi_72394705
@ Moblo: dikke kus voor die kloterige situatie met je beste vriend. Weet neit meer wie het zei, maar, concentreer je inderdaad maar op t feit dat je je allerbeste vriend nog altijd hebt: je eigen René!

@ Moblo2: ik zou gewoon je tentamens gaan maken misschien ben ik daar (omdat ik ook docent ben) hard in, maar, ik heb er zelf ook maar weinig tolerantie voor, en vooral werk voor over (want dat is het, een extra tentamen of een eerder tentamen is meer werk) als mensen dingen als vakantie enzo midden in een semester doen je hebt als student best veel vrijheid, maar dat colleges niet verplicht zijn betekent wat mij betreft niet dat je dús buiten de college vrije periodes weg kunt - of er nu alleen lessen zijn of ook tentamens. en ik vrees dat de meeste docenten er, zeker bij eerstejaars vakken, zo over denken.... (enneh: bij ons in Leiden waren de tentamens alleen in januari en juni, en dan 1 keer hertentamens: in augustus...en alle vakken waren tussen de 8 en 12 ECTS dan denk je helemaal wel drie keer na voor je t op een hertentamen laat aankomen...)

maar ook voor jezelf: het is een nieuwe studie en dan moet je altijd wennen aan vraagstellingen en soorten tentamens. dus gewoon de eerste ronde doen is echt veel en veel handiger....dan maak je vast een vliegende start!

ik denk dat je familie je gewoon die kans met je nieuwe studie moet gunnen... hoe jammer het ook is...
Kwak
  donderdag 3 september 2009 @ 12:19:21 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72395091
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...

En natuurlijk een bewijs voor gemaakte kosten bijsluiten en daarnaar verwijzen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72395374
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...

En natuurlijk een bewijs voor gemaakte kosten bijsluiten en daarnaar verwijzen.
Dat dus.

Als het de laatste trein was die niet reed krijg je het gewoon vergoed.
Anders niet ben ik bang....
pi_72395562
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat dus.

Als het de laatste trein was die niet reed krijg je het gewoon vergoed.
Anders niet ben ik bang....
Ik kan het sowieso proberen. . Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.

Bedankt ook, Lienekien. Gelukkig heb ik er toen wel aan gedacht om een ondertekend bonnetje aan de chauffeur te vragen.
pi_72395637
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!

oh en vanochtend was ik 94.9 het gaat echt heel hard...
Kwak
  donderdag 3 september 2009 @ 12:38:08 #259
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72395658
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kan het sowieso proberen. . Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.

Bedankt ook, Lienekien. Gelukkig heb ik er toen wel aan gedacht om een ondertekend bonnetje aan de chauffeur te vragen.
Je zou ook nog kunnen zeggen dat je het redelijk acht dat zij de kosten vergoeden.

Mijn ervaring is dat je met een vriendelijke brief het meeste bereikt. Dus wel beslist zijn, maar niet gaan eisen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72395700
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.
Treinkaartje krijg je sowieso wel vergoed.
Succes!
pi_72395816
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.
Treinkaartje krijg je sowieso wel vergoed.
Succes!
Niet dezelfde trein, maar een trein. Het station waarop we werden gedropt was nogal klein.

Maar goed, niet geschoten is altijd mis, het is een heel vriendelijke brief, en ik zie het wel.
pi_72395864
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!

Dat gaat inderdaad goed met afvallen!! Je hebt de knop nu gevonden? Wat fijn voor je .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 3 september 2009 @ 13:15:47 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72396704
Kwak wat goed

Lijst:
O: 2 sneetjes waldkorn met kipfilet en osseworst
T: appel
T: rauwe worteltjes
L: sneetje meergranen met light roomkaas, pruim en paar rauwe wortels
T: blokje choco
T: kom kippensoep'
D: gegrilde tilapiafilet, rode kool, spinazie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72397671
Hee uniek, hoe is het nu met je ogen? Zie je nu helemaal goed?

Mijn lijstje begon behoorlijk crap, maar ondertussen heb ik mezelf tussen de buien door naar de winkel gesleept voor decent food.
O: 2 crackers met hagelslag
T: chocola
L: gebakken paprika, champignons en rivierkreeftjes met wat ketjap en sesamzaadjes
T: soep uit zak
D: brood met ham denk ik (eet onderweg en de ham moet op)
T: ?? wat kwark ofzo
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72397915
quote:

Oh, daar had ik ook heen gewild! Kan er alleen heen als ik vanavond de USKO-repetitie skip.

Fijn dat het weer goed gaat.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72397934
quote:

goedzo meissie
pi_72398317
Goedzo kwak!

Wat een drama's allemaal moblo - sterkte ermee!

Ben net twee keer natgeregend omdat mijn fabuleuze marilyn-monroe paraplu het begaf - maar ach, ben nu lekker thuis (heb het wel steenkoud, wat raar is, hoop niet dat ik ziek word).

Nu weer even verder aan mn statistiek.
pi_72398380
PPP, zo wordt je signature wel erg toepasselijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72398438
PPP, ik vond het ook heel erg koud in huis en buiten, heb voor het eerst ook weer sokken aan en lange mouwen. Het zal wel de omslag van zomer naar herfst zijn .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72398537
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
PPP, zo wordt je signature wel erg toepasselijk.
Haha, daar had ik niet eens aan gedacht .
pi_72398560
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:
PPP, ik vond het ook heel erg koud in huis en buiten, heb voor het eerst ook weer sokken aan en lange mouwen. Het zal wel de omslag van zomer naar herfst zijn .
O ok, misschien ligt het daar dan idd aan. Het is ook maar 17 graden vandaag .

Ik doe maar even een trui aan.
pi_72399099
Wat een rare week is dit . Heel druk op werk, verhuisstress en tussendoor hoor ik dat ik ben afgewezen voor een sollicitatie, maar ook dat ik in oktober naar Rome ga (geheel onverwachts) én net word ik gebeld door mijn oude werk, of ik geen tijd heb om de komende 3 maanden 1 dag in de week bij te springen. Wat volgt? De week is nog niet ten einde .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 3 september 2009 @ 15:05:29 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72399918
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:34 schreef Phaidra het volgende:
Wat een rare week is dit . Heel druk op werk, verhuisstress en tussendoor hoor ik dat ik ben afgewezen voor een sollicitatie, maar ook dat ik in oktober naar Rome ga (geheel onverwachts) én net word ik gebeld door mijn oude werk, of ik geen tijd heb om de komende 3 maanden 1 dag in de week bij te springen. Wat volgt? De week is nog niet ten einde .
wat goed.

Haha, die ene kamer waar ik het laatst over had is ook nog steeds niet verhuurd. Nu is ie ineens 2m2 kleiner geworden en moet je wel borg betalen . Ik zou bijna gaan kijken om te zien waarom die vent die kamer niet kwijtraakt .
Niet meer actief op Fok!
pi_72401382
hoi!

Mijn dag is wat opgeklaard

Eerste college was leuk, en de docent ging haar best doen om na te gaan of ik het tentamen op een ander moment kon maken

(dat zijn al 2 cheeries!)

Daarna een uur flink gesport:
5 minuten warmspinnen
12 minuten op dat schaatsapparaat zware weerstand
12 minuten crosstrainer op opbouwend van middelzwaar tot zware weerstand
12 minuten op zo'n zitfiets met medium weerstand
6 minuten traploopding
10 minuten buikspieroefeningen

In totaal 10 's waard vind ik

(dat zijn er dus al 12!)

Daarna gelunched. Lange rij (bijna - 1 cheerie) maar daarna werd ik door wat studiegenoten naar een tafel geroepen en daarna gezellig samen gelunched

(dat zijn er 13)

Net college gehad, British Culture and History. Erg leuk! En de docent heeft me gegarandeerd dat ik het tentamen op een ander tijdstip kan doen, gewoon bij hem op de kamer de week ervoor of erna

(dat zijn er 16! )

Inmiddels schijnt de zon

(17..)

Ga ik lekker met de motor naar René's werk nu om daar te borrelen (met spa rood) en te dineren in een of ander restaurant van een hotel in Wageningen

(20!!!!)

en daarna lekker chillen.

Lijstje:

O: 3 knackebrod met philadelphia light
T: banaan
S: uur fitness
L: grote italiaanse bol met kipfilet en rucola en paprika, kom tomatensoep met mozzarella
T: appel
D: geen idee nog

Trots op lijstje

Daarnaas ook nog normaal met mn ex-beste-vriend gecommuniceerd, het was zelfs wel 'gezellig' en wat minder geforceerd dan voorheen, dus wie weet is dit voorlopig alleen maar beter

dus in totaal 24 ies!

Voor elk uur een, geen slechte dag dus

en nu ga ik weg
Ja doei.
  donderdag 3 september 2009 @ 15:55:22 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72401433
Zie, al sal reg kom, proven!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')