Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je recht op dat geld volgens hun eigen regels? Dan is het toch niet zo ingewikkeld.
Omdat ik een taxi heb moeten nemen om ergens te komen omdat de IC niet reed. En als ik dan toch bezig ben klaag ik er ook nog even over dat er nergens servicepersoneel te bekennen was om uit te leggen wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom wil je geld van de NS dan?
Wat voor kosten dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel.. Maar het is meer de formulering en zo.
. Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar.
.
Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...quote:Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus al niet zeker, maar ik vind zelf van wel.. Maar het is meer de formulering en zo.
. Ik heb er geen probleem mee om de situatie uit te leggen, maar op een gegeven moment moet ik dan om geld gaan vragen. Ik heb er nu van gemaakt: 'De kosten die ik heb gemaakt wil ik op u verhalen.' En dan m'n rekeningnummer. Minder plompverloren krijg ik het niet voor elkaar.
.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat u mij de gemaakte kosten zult vergoeden. U kunt het bedrag overmaken op rekening...
En natuurlijk een bewijs voor gemaakte kosten bijsluiten en daarnaar verwijzen.
Ik kan het sowieso proberen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Als het de laatste trein was die niet reed krijg je het gewoon vergoed.
Anders niet ben ik bang....
Je zou ook nog kunnen zeggen dat je het redelijk acht dat zij de kosten vergoeden.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso proberen.. Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.
Bedankt ook, Lienekien. Gelukkig heb ik er toen wel aan gedacht om een ondertekend bonnetje aan de chauffeur te vragen.
Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het sowieso proberen.. Het is niet alsof er om het kwartier een trein reed - de eerstvolgende zou pas over anderhalf uur komen.
Niet dezelfde trein, maar een trein. Het station waarop we werden gedropt was nogal klein.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat er later nog eentje zou komen maakt de kans vrij klein, maar ik hoop het voor je.
Treinkaartje krijg je sowieso wel vergoed.
Succes!
Dat gaat inderdaad goed met afvallen!!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!
oh envanochtend was ik 94.9
het gaat echt heel hard...
Oh, daar had ik ook heen gewild!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
also, ik ben er alweer vandoor: symposium en daarna meteen door naar concert in Den Haag (als er mensen nog iets te doen zoeken, het wordt moooooi www.iromantici.nl ) en daarna de kroeg in... dus ja... tot lat0r!
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
Haha, daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Mini_rulez het volgende:
PPP, zo wordt je signature wel erg toepasselijk.
O ok, misschien ligt het daar dan idd aan. Het is ook maar 17 graden vandaagquote:Op donderdag 3 september 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:
PPP, ik vond het ook heel erg koud in huis en buiten, heb voor het eerst ook weer sokken aan en lange mouwen. Het zal wel de omslag van zomer naar herfst zijn.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:34 schreef Phaidra het volgende:
Wat een rare week is dit. Heel druk op werk, verhuisstress en tussendoor hoor ik dat ik ben afgewezen voor een sollicitatie, maar ook dat ik in oktober naar Rome ga (geheel onverwachts) én net word ik gebeld door mijn oude werk, of ik geen tijd heb om de komende 3 maanden 1 dag in de week bij te springen. Wat volgt? De week is nog niet ten einde
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |