Welkom. En er zijn dus ondertussen 79 volle draadjes met tips en aanverwant verdriet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
Tvp. Eens kijken of ik hier wat tips kan vinden.
Hoi.
Dankje. Jup, ik zal genoeg leesvoer hebben voorlopig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welkom. En er zijn dus ondertussen 79 volle draadjes met tips en aanverwant verdriet.
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drama is als voor sommigen hier. En sterkte verder natuurlijk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. Jup, ik zal genoeg leesvoer hebben voorlopig.
Nah, dat zal wel meevallen. Alleen weet ik bij god niet hoe ik al die emoties kan verwerken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet zo'n drama is als voor sommigen hier. En sterkte verder natuurlijk!
voor vragen betreft dit topic kunt u terecht bij gespreksleider Barbusse.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje. Jup, ik zal genoeg leesvoer hebben voorlopig.
Is het uut met Bootje?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
Tvp. Eens kijken of ik hier wat tips kan vinden.
Hoi.
gooi je verhaal hier neer (voor zover je dat wilt) zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel meevallen. Alleen weet ik bij god niet hoe ik al die emoties kan verwerken.
Dankje!
Alright.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
voor vragen betreft dit topic kunt u terecht bij gespreksleider Barbusse.
Ja.quote:
Hm.. exje is ook een actieve fok!er, dus ik weet het niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:51 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
gooi je verhaal hier neer (voor zover je dat wilt) zou ik zeggen.
er zijn hier altijd wel mensen die hetzelfde meegemaakt hebben en je tips kunnen geven of zelfs kunnen helpen!
quote:
Ajoh, dat was in mijn geval ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm.. exje is ook een actieve fok!er, dus ik weet het niet.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
voor vragen betreft dit topic kunt u terecht bij gespreksleider Barbusse.
hm.. dilemma!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm.. exje is ook een actieve fok!er, dus ik weet het niet.
is positief bedoeld he!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Maar...maar...maar ik moet dit echt doen! Anders word ik gek!
quote:
Tuxxx! Hoest met u? En als ik echt zo als een groepstherapeut gezien word...pmmen mag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wow, het gaat hard, ff bijlezen.
Dat kan er nog wel bij hoor lieverd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Maar toch zielig voor Barbusse.
Ik las pinnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuxxx! Hoest met u? En als ik echt zo als een groepstherapeut gezien word...pmmen mag.![]()
Maar voel ik me dan ook beter? Vrij naar Sigmund:
Ik luister en u lult,
dat heet dan een consult.
dat duurt ongeveer een uur,
daarna ontvangt u een factuur.
En als u die netjes op tijd voldoet,
voelt tenmiste één van ons zich goed.
Nou, in het begin waren er genoeg nadelen. Lange afstands-relatie, cultuurverschillen (nauwelijks, want ik gedraag mij meer nederlands dan welk cultuur dan ook), leeftijdsverschil (7 jaar) en nog meer dingen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ajoh, dat was in mijn geval ookJe kan toch wel een beetje vertellen wat er gebeurd is? Hoeft niet veel te zijn, maar een beetje een leidraad
Ik ben niet zo van de materialistische verarming van de geest. Maar als je wilt betalen hou ik je niet tegen natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las pinnenIk dacht; zooo, die is snel met zn gage op tafel leggen
Als hij een beetje een hart heeft begrijpt hij het wel toch?quote:
Mmh okquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, in het begin waren er genoeg nadelen. Lange afstands-relatie, cultuurverschillen (nauwelijks, want ik gedraag mij meer nederlands dan welk cultuur dan ook), leeftijdsverschil (7 jaar) en nog meer dingen.
Niet echt een goede keuzen, maar ik nam toch de kans om het te proberen.
Ik had niet al te veel verwacht van de relatie omdat er veel nadelen zijn, maar na 3 maanden ben ik gek op hem als de malle en ik zag zelfs een toekomst met hem.
Nu heeft hij erover nagedacht en wilde ermee kappen. Hij kwam met de redenen wat eigenlijk al overduidelijk was bij het begin, maar dat had hij zich niet gerealiseerd.
Anyway, dat kan gebeuren en het waren 3 super maanden, maar het voelt enorm kut zeg.
Nouja, het is mijn eerste serieuze relatie. ^^
Zal hij wel mee om kunnen gaan, hem een beetje kennendequote:
Euh..rellen in dit draadje? Graag! Enlighten us!quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als hij een beetje een hart heeft begrijpt hij het wel toch?
Er is eigenlijk niets anders gebeurd raar genoeg wat niet volgens de verwachtingen is gegaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh okDus eigenlijk wisten jullie aan het begin stiekem al dat het een enorme uitdaging zou gaan worden en uiteindelijk bleek die uitdaging te groot
Niks mis mee toch opzich? Al doende leert men
Al wordt het daar natuurlijk niet minder kut van
[..]
Zal hij wel mee om kunnen gaan, hem een beetje kennende
Neeeequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..rellen in dit draadje? Graag! Enlighten us!
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..rellen in dit draadje? Graag! Enlighten us!
Bekend gevoelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Grmbl, tis al n tijdje uit met mijn ex, maar zag dr vanmiddag lopen met de kloot voor wie ze mij verlaten haden toen begon t toch weer wat te steken
![]()
en dat truitje had ze verdomme van mij ja!
Jammer dat je zo'n scene moest zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Grmbl, tis al n tijdje uit met mijn ex, maar zag dr vanmiddag lopen met de kloot voor wie ze mij verlaten haden toen begon t toch weer wat te steken
![]()
en dat truitje had ze verdomme van mij ja!
Wanneer je wilt kerel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef Lastpost het volgende:
Ik tvp maar weer mee en post wat indien gewenst/nodig.
Nee sorry, dat kan ik niet doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
Two against one! dus: vertel!![]()
Iets anders dan gebroken harten, slapeloze nachten, gebrek aan eetlust en verwoeste toekomstdromen graag.
Niet zo negatief.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan er nog wel bij hoor lieverd.
Ik weet het. Maar om de één of andere reden help ik makkelijker andere mensen dan mezelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zo negatief.Je loopt mij ook altijd op te peppen dat het wel goed komt.
Ik ben niet zo goed in andere mensen helpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar om de één of andere reden help ik makkelijker andere mensen dan mezelf.
Zoek nog zo iemand en je kunt elkaar helpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar om de één of andere reden help ik makkelijker andere mensen dan mezelf.
Daarom is dit draadje er. Zodat misschien op z'n minst jij geholpen kan worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in andere mensen helpen.
Ondanks alles heb ik een naïef enorm vertrouwen in de goedheid van de mens. Misschien dat mij daarom dit overkomt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zoek nog zo iemand en je kunt elkaar helpen.
1+1=O+
Ow wacht, was even vergeten dat je niet moet aankomen met dat soort shit op dat soort momenten.
Buiten dat werkt zoeken niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom is dit draadje er. Zodat misschien op z'n minst jij geholpen kan worden.
De pijn is verschrikkelijk. Maar ik voel in ieder geval weer dat ik leef. En dat is best bevrijdend.
Ik hoop dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
..
Voor de rest geen goed woord mee meer gesproken
Wat ik dr nog t meest kwalijk neem is t volgende. Vooropgesteld: Ik ben een enorme kattengek. Ik hou van de beesten, ben er altijd mee opgegroeid, kan niet zonder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ondanks alles heb ik een naïef enorm vertrouwen in de goedheid van de mens. Misschien dat mij daarom dit overkomt.![]()
@Dein_Gesicht : Je bent ook niet zo'n klein beetje genaaid zeg.
Ja, het is raar, maar het voelt echt zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dat is mooi dat het bevrijdend is!![]()
Ik zit er net over te denken dat ik het best lomp heb geschreven.Ik wil best andere mensen helpen maar het is zo vol en chaotisch in mijn hoofd dat er gewoon geen "plaats" voor is ofzo.
Maar ik vind het zo overkomen dat ik wel neem maar niks geef ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het is raar, maar het voelt echt zo.
En het is niet lomp. Iedereen gaat er op zijn of haar eigen manier mee om. Ik ram de ene na de andere post er hier in omdat ik hierdoor niet alleen meer inzicht krijg in mijn eigen emoties, maar omdat ik graag wil dat wat je ook voelt, je niet alleen bent. En dat geldt eigenlijk voor iedereen hier in dit draadje. Dit is mijn eigen kleine therapeutertje.
Mja t is niet zo dat ik dr nu nog dagelijks mee bezig ben, heeft wel n tijdje geduurd. Maar aangezien ik sowieso al enkele trust-issues had, heeft die episode t niet echt geholpen zeg maar. Hou persoonlijke dingen irl altijd voor me, en ik merk wel dat ik dat nu zelfs nog meer doe.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo blijft.
Dit lijkt me enorm moeilijk om te verwerken.
Maar je hoeft niks te geven. Das juist het voordeel van een anoniem internetforum. Als we een keer elkaar ontmoeten, trakteer je me op 'n biertje (maal X), oké?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo overkomen dat ik wel neem maar niks geef ofzo.Maar dat is niet zo bedoeld.
Hoelang was het geleden eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja t is niet zo dat ik dr nu nog dagelijks mee bezig ben, heeft wel n tijdje geduurd. Maar aangezien ik sowieso al enkele trust-issues had, heeft die episode t niet echt geholpen zeg maar. Hou persoonlijke dingen irl altijd voor me, en ik merk wel dat ik dat nu zelfs nog meer doe.
Is goed. Ik giet er wel wat bij je in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar je hoeft niks te geven. Das juist het voordeel van een anoniem internetforum. Als we een keer elkaar ontmoeten, trakteer je me op 'n biertje (maal X), oké?
Euh..lang verhaal, maar ze klinkt niet als een echt leuke meid. Hoe komt dat? Jij typt dit verhaal, als je zo weinig met d'r op hebt, waarom ga je nog met haar om? Zat andere mensen om lol mee te hebben toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:23 schreef Tommeke het volgende:
Hey, laat ik hier ook weer eens posten.
Ik heb eerst een half jaar achter m'n ex aangelopen
Totdat ik zag dat dat nutteloos was. We zijn nu min of meer vrienden en ik hoef haar absoluut niet terug.
Ze heeft mij geflikt door de laatste maand van onze relatie constant met 'n andere knaap te smsen en toen het eenmaal uit was sex met die knaap te hebben. Toen was 't mij wel duidelijk
Dat is nu wel vergeven hoor, maar niet vergeten en we kunnen nu op sommige momenten na goed met elkaar.
Maar goed, ik heb dus een half jaar de vergeefse hoop gehad dat 't ooit wel goed zou komen.
Vooral omdat we 't nog steeds ontzettend leuk hebben samen, we gaan ook best vaak samen op stap en dat is altijd erg lachen.
Alleen heeft ze me een paar keer aan de bar laten zitten omdat ze liever kerels ging versieren of mee aanpappen, oa. die kerel waarvoor ze mij 'n beetje aan de kant heeft gezet. Toen ben ik dus weggegaan (terwijl al haar spul nog bij mij lag) en kwam ik toevallig een ontzettend mooi meisje tegen met wie 't meteen enorm klikte (nu m'n scharrel). Madam de ex was terecht kwaad omdat ik niet op haar wachtte. Ik ben toen maar met m'n toen toekomstige scharrel op stap gegaan terwijl m'n ex 't wel gezellig had met wat vrienden van haar, maar echt leuk was het niet van me
Alleen m'n ex loopt nu zo kinderachtig te doen daarover.
Ze vindt dat ik op moet passen met die nieuwe vlam van me, en dat ik niet over me heen moet laten lopen.
Sinds ik niet meer achter haar aanhobbel kraakt ze zo ongeveer alles af wat ik doe.
Het is eigenlijk te kinderachtig voor woorden.
Ze gaat bij een brallerige roeivereniging, ik ben sinds een tijdje lid van een studentenwielervereniging en ze is heel erg uit de hoogte daarover. Ze zou er niet aan moeten denken om in de kleding van mijn club rond te lopen omdat het niet zo'n bekende vereniging is
Maar wel in die van haar vereniging omdat je trots moet zijn om je vereniging_
Verder begint ze te zeuren als ze op mijn kamer oorbellen ziet liggen (van een huisgenootje, toen was haar reactie een stuk milder)
Ik kwam een vriendin van haar tegen op stap en heb het erg gezellig gehad met die meid, vond ze ook maar niets. Ik moest het niet wagen wat te beginnen met haar omdat ik haar toch maar zou playen enzo. En een eventuele relatie met die vriendin (daar begon ze al over) vond ze ook maar niets... Die meid is uberhaupt te jong voor me, dus daar gaat toch niets gebeuren.
Wat denken jullie er van? Ik heb een half jaar kinderachtig achter haar aangelopen en jaloers lopen doen en me eigenlijk gedragen zoals zij nu doet...
Trekt ze 't niet dat ik niet meer achter haar aanhobbel omdat dat was lekker makkelijk was of zou ze stiekem toch nog op een of andere manier gevoelens voor me hebben?
Buiten dit kinderachtige gedoe is ze gewoon 'n leuke vriendin van me, maar ik heb gewoon geen zin in kinderachtige bijbedoelingen.
Jaartjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoelang was het geleden eigenlijk?
Zelf herken ik het wat betreft de trust-issues (vaak verraden in mijn verleden) en ik kan heel goed begrijpen dat het moeilijk zal zijn.
Neehee...ik zit momenteel heel erg met mezelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:24 schreef Lastpost het volgende:
Eerst maar met jezelf aan de slag (oeh, dat klinkt enorm Viva achtig), dan komen andere later wel weer in de picture.
Ik was altijd het type als Barbusse, ging het met mij kut, dan zag ik wel weer verdriet, pijn of problemen bij andere die groter leken en zodoende kwam ik nooit bij mezelf uit.
Vast onbewust om niet teveel met het verdriet te zitten, ik heb sowieso nogal een aparte wijze qua omgaan met negatieve gevoelens.
Meestal komen bij mij dan ook de grootste problemen op de momenten dat ik alles weer op de rails heb en het rustig is in mijn hoofd, voor zover mogelijk met ADHD.
Zodra alles weer in orde is begin ik pas na te denken over die gebeurtenissen en breek ik alsnog en heeft m'n omgeving geen flauw idee waarom ik ineens instort tijdens een feestje.
Lastig, maarja past wel bij m'n username.
Hier nog eentje, een niet nader te noemen iemand (R. uit Landsmeer, lees je mee?) heeft mij dusdanig verziekt dat ik dusdanig vertrouwensproblemen had gekregen dat ik de meid waar ik erna iets mee kreeg amper een handje durfde te geven, de eerste keer dat ik haar een kus gaf (niet eens een zoen) was na date 7 geloof ik en daar ging een half uur aan inpraten aan vooraf en dan nog nét op het moment dat ze weg moest het uiteindelijk doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoelang was het geleden eigenlijk?
Zelf herken ik het wat betreft de trust-issues (vaak verraden in mijn verleden) en ik kan heel goed begrijpen dat het moeilijk zal zijn.
Ooh, goede muziek erbij en ik kan misschien wel gelukkig zijn! Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is goed. Ik giet er wel wat bij je in.
Dat niet. Maar je moet ook niet verwachten dat je als je met jezelf in de knoop zit in je hoofd, dat je open staat voor andere mensen op bepaalde manieren. Dat zou oneerlijk zijn voor de gevoelens voor die perso(o)n(en)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neehee...ik zit momenteel heel erg met mezelf.Maar dat betekent toch niet dat ik me geheel voor anderen af moet sluiten?
Wat vind u goede muziek?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ooh, goede muziek erbij en ik kan misschien wel gelukkig zijn! Waar en wanneer?
Juist niet zou ik zeggen, sociale interactie helpt enorm.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neehee...ik zit momenteel heel erg met mezelf.Maar dat betekent toch niet dat ik me geheel voor anderen af moet sluiten?
Hij ziet haar nog als een goede vriendin, vandaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..lang verhaal, maar ze klinkt niet als een echt leuke meid. Hoe komt dat? Jij typt dit verhaal, als je zo weinig met d'r op hebt, waarom ga je nog met haar om? Zat andere mensen om lol mee te hebben toch?
Zelf heb ik er ook geen moeite mee om geen relatie te hebben. Geen behoefte daarvoor. Tot ik mijn recente ex kende, was het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Jaartjetussendoor nog n scharrel gehad, ook niks geworden. Maar ik was stiekem blij dat ze t uitmaakte omdat ik eigenlijk helemaal niks voor de voelde maar ik dr niet wilde kwetsen door t dr te vertellen.
Momenteel toch al n flink stuk vrijgezel, zonder ook maar iets van interesses in t andere geslacht te hebben, en ik mis t ook totaal niet. Ik hoef niet zo panisch per se een relatie te hebben. Maar die instelling samen met mijn verbale verlegenheid bij mensen die ik niet ken, schiet momenteel niet zo op zeg maarLos iets te veel sociale situaties op met grapjes en sarcasme om 'er vanaf' te komen.
Daar heb je gelijk in. Maar ik doe momenteel niks anders dan mijn eigen visie geven. Ik geef geen echt letterlijk advies. (tenminste, dat probeer ik) Daarnaast, ik mag ervan uitgaan dat iedreen die in dit topic post enigszins gelijkgestemd is. Ik zit in de knoop in m'n hoofd, maar dat zitten de meesten hier. En het ontwarren van mijn knoop kan anderen helpen. Net zoals het mij kan helpen als anderen die knoop ontwarren. Wie zijn wij om elkaar deze hulpmiddelen te onthouden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat niet. Maar je moet ook niet verwachten dat je als je met jezelf in de knoop zit in je hoofd, dat je open staat voor andere mensen op bepaalde manieren. Dat zou oneerlijk zijn voor de gevoelens voor die perso(o)n(en)
Op die manier heb ik t niet. Bij mij is t meer alsof ik een 'rol' speel. Overal mee grappen, sarcastisch reageren, om maar het (gespreks)onderwerp van mijn persoonlijke dingen af te houden. Sla ook helemaal dicht als iemand iets persoonlijks vraagt en ik het niet af kan wenden. Ga ik stotteren, rood worden etc en wil ik er z.s.m. vanaf zijn terwijl ik juist normaal verbaal (heel) sterk sta. Maar dat is dan juist weer die rolquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog eentje, een niet nader te noemen iemand (R. uit Landsmeer, lees je mee?) heeft mij dusdanig verziekt dat ik dusdanig vertrouwensproblemen had gekregen dat ik de meid waar ik erna iets mee kreeg amper een handje durfde te geven, de eerste keer dat ik haar een kus gaf (niet eens een zoen) was na date 7 geloof ik en daar ging een half uur aan inpraten aan vooraf en dan nog nét op het moment dat ze weg moest het uiteindelijk doen.
Niet dat ik niet wilde, gewoon so fucked-up in m'n bovenkamer dat ik gewoon licht trilde als ik de trein uitkwam om haar weer te zien.
Zwaar verliefd maar totaal geblokkeerd, als ze op zo'n bankje in het park bij me kwam hangen trok ik het al bijna niet meer, kon wel janken terwijl ik eigenlijk blij had moeten zijn.
Dat iemand je zover kan verzieken ben ik nog steeds verbaasd over, uiteindelijk is het dankzij haar goedgekomen toen we uiteindelijk begonnen te praten en ik na enkele minuten niet veel verder kwam dan het bekende bibberende lipje en wat gestamel.![]()
behoorlijk. Ik weet dat een paar mensen me gewoon echt een zak vinden, terwijl ik het nooit zo zou bedoelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:36 schreef L.no het volgende:
Heb jij dat ook dat je dan wat antisocialer dan overkomt?
Wow, dat is wel extreem zeg. Ik was een paar jaar niet eens meer in staat om aan een relatie meer te beginnen/ andere mensen snel te vertrouwen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier nog eentje, een niet nader te noemen iemand (R. uit Landsmeer, lees je mee?) heeft mij dusdanig verziekt dat ik dusdanig vertrouwensproblemen had gekregen dat ik de meid waar ik erna iets mee kreeg amper een handje durfde te geven, de eerste keer dat ik haar een kus gaf (niet eens een zoen) was na date 7 geloof ik en daar ging een half uur aan inpraten aan vooraf en dan nog nét op het moment dat ze weg moest het uiteindelijk doen.
Niet dat ik niet wilde, gewoon so fucked-up in m'n bovenkamer dat ik gewoon licht trilde als ik de trein uitkwam om haar weer te zien.
Zwaar verliefd maar totaal geblokkeerd, als ze op zo'n bankje in het park bij me kwam hangen trok ik het al bijna niet meer, kon wel janken terwijl ik eigenlijk blij had moeten zijn.
Dat iemand je zover kan verzieken ben ik nog steeds verbaasd over, uiteindelijk is het dankzij haar goedgekomen toen we uiteindelijk begonnen te praten en ik na enkele minuten niet veel verder kwam dan het bekende bibberende lipje en wat gestamel.![]()
Uiteraard, ik geef slechts mijn meningquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik doe momenteel niks anders dan mijn eigen visie geven. Ik geef geen echt letterlijk advies. (tenminste, dat probeer ik) Daarnaast, ik mag ervan uitgaan dat iedreen die in dit topic post enigszins gelijkgestemd is. Ik zit in de knoop in m'n hoofd, maar dat zitten de meesten hier. En het ontwarren van mijn knoop kan anderen helpen. Net zoals het mij kan helpen als anderen die knoop ontwarren. Wie zijn wij om elkaar deze hulpmiddelen te onthouden?
Had ook niet het idee dat je het op die manier had hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Op die manier heb ik t niet. Bij mij is t meer alsof ik een 'rol' speel. Overal mee grappen, sarcastisch reageren, om maar het (gespreks)onderwerp van mijn persoonlijke dingen af te houden. Sla ook helemaal dicht als iemand iets persoonlijks vraagt en ik het niet af kan wenden. Ga ik stotteren, rood worden etc en wil ik er z.s.m. vanaf zijn terwijl ik juist normaal verbaal (heel) sterk sta. Maar dat is dan juist weer die rol![]()
En dit kunnen echt de meest bizar kleine dingen zijn, zoals mn ex die me vraagt naar welk cafe ik liever ga (toen we nog samen waren dan he). Dan wil ik niet iets kiezen wat de ander niet wilt, en vind ik mn eigen voorkeur niet zo belangrijk. Cijfer mezelf in dat opzicht gewoon weg, is 'makkelijker' voor me.
Veel! Zolang het maar geen gestamp is vanwege het stampen. Dus echt harde metal en/of dance is niet aan mij besteed. Maar dansen op goede salsa ben ik voor. Verder hou ik van kwaliteit. Dus ik heb een hekel aan die overgeproduceerde meuk die tegenwoordig de hitlijsten domineert. En u? Wat vind jij goede muziek?quote:
Om je vraag te beantwoorden, kort maar krachtig: ik ben alles kwijt geraakt in een bestek van een kleine week. Mijn vrouw waar ik enorm veel van hou, mijn vrienden die vinden dat ik me aanstel en dat ik verder moet gaan en dat huilen voor wijven is en als laatste mijn baan. Dat is in een notendop waar ik mee zit. En het voelt best kutje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Juist niet zou ik zeggen, sociale interactie helpt enorm.![]()
Vooral niet zielig in een hoekje gaan zitten met Marco B. achtige sadness songs, al kan dat ook verleidelijk zijn.![]()
Mogelijk ga ik nu té ver, al is het voor jou geloof ik heerlijk anoniem, voor mij iets minder met alle profielgegevens die ik heb ingevuld haha.
Maar wat ik dus wou zeggen, waar zit je dan het meeste mee, gewoon het feit dat de relatie voorbij is of zoek je het echt bij jezelf?
Wow, dat komt heel erg goed overeen met mij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
behoorlijk. Ik weet dat een paar mensen me gewoon echt een zak vinden, terwijl ik het nooit zo zou bedoelen.![]()
Ben eigenlijk een vrij rustig iemand die best veel met gevoelens & emoties bezig is. Maar omdat ik in sociale situaties altijd alles oplos met grappen en sarcasme vinden sommige mensen me idd soms wat asociaal of arrogant overkomen, terwijl t juist t tegenovergestelde is.
Mn vrienden e.d. prikken daar doorheen en grappen en grollen gewoon met me mee, maar mensen die me niet kennen krijgen dan vaak de verkeerde indruk.
Ach ik ben op zich een vrij vrolijk persoonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had ook niet het idee dat je het op die manier had hoor.
Dát heb ik wel gehad in het verleden, kwam ik met van die loze antwoorden als "Maakt mij niets uit schat" terwijl ik daar zelf een grafhekel aan heb en ook altijd gehad heb.![]()
Kon inderdaad ook over de simpelste dingen gaan, bij het uit eten gaan tot aan het muziekje wat aan moest als schoonouders langskwamen.
Kon er zelf vroeger niet tegen als men persoonlijk werd, kwam meer doordat ik vroeger altijd op een negatieve manier benaderd werd omdat ik afweek van de rest.
Als dat een tijdje aanhoudt krijg je vanzelf wel een systeem aangeleerd waarbij je er automatisch vanuit gaat dat iedere interesse bij voorbaat al niet oprecht is en enkel om lullig te kunnen doen.
Als ik mijn post in deze reeks samenvat lijkt het trouwens wel alsof het een grote hel is geweest die jeugd, de liefde en relaties.
Zo word ik ook gezien door veel mensen in mijn omgeving, niet mijn échte vriendenkring trouwens die weten wel beter.quote:Ben eigenlijk een vrij rustig iemand die best veel met gevoelens & emoties bezig is. Maar omdat ik in sociale situaties altijd alles oplos met grappen en sarcasme vinden sommige mensen me idd soms wat asociaal of arrogant overkomen, terwijl t juist t tegenovergestelde is.
Zo ben ik aan mijn huidige vriendin gekomen, precies hetzelfde eigenlijk.quote:Maar dat had ik dus met die scharrel waar ik t over had. Voelde er eigenlijk niks voor (behalve dan als gewone vriendin), maar zij leunde wel hevig naar mij, en ik vond het toen wel 'makkelijk' zeg maar om die relatie te hebben. Ik zat nog met mn ex in mn maag en dan had ik n aardige meid waar ik wat tegenaan zaniken en leunen, zonder dat ik al te veel emotionele investering erin hoefde te doen.
Nee geen gestamp en wat je tegenwoordig op de radio hoort.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel! Zolang het maar geen gestamp is vanwege het stampen. Dus echt harde metal en/of dance is niet aan mij besteed. Maar dansen op goede salsa ben ik voor. Verder hou ik van kwaliteit. Dus ik heb een hekel aan die overgeproduceerde meuk die tegenwoordig de hitlijsten domineert. En u? Wat vind jij goede muziek?![]()
[..]
Wat doe je nog in dit topic?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo word ik ook gezien door veel mensen in mijn omgeving, niet mijn échte vriendenkring trouwens die weten wel beter.
Meer de gasten waar je mee gaat stappen, potje voetbalt op straat en wat mee ouwehoert in de wijk, bij mij wekte dat júist de interesse van de meiden trouwens gek genoeg.
Ook opvallend dat ik veel meer smsjes van diezelfde meiden krijg op de momenten dat ik bezet ben, is het dan echt zo dat bezette mannen beter in de markt liggen omdat ze aantonen dat ze [...] enz.
[..]
Zo ben ik aan mijn huidige vriendin gekomen, precies hetzelfde eigenlijk.
Ik zat met allerlei shit, emoties en problemen en zij kwam langs en vond me geweldig en ik vond het wel makkelijk.
Weet nog dat ik tegen me ma zei "Tsja, zie wel wat 't wordt, denk niet al teveel want zoveel delen we niet maar we hebben lol" en de teller staat alweer op aardig wat maanden.
Zul je misschien denken, wat doe je nog in dit topic? Meld dát dan even, verklaar ik het.
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat doe je nog in dit topic?
*edit* Ja hij is flauw, maar ik moest m maken![]()
Oeh dat had ik even niet meegekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om je vraag te beantwoorden, kort maar krachtig: ik ben alles kwijt geraakt in een bestek van een kleine week. Mijn vrouw waar ik enorm veel van hou, mijn vrienden die vinden dat ik me aanstel en dat ik verder moet gaan en dat huilen voor wijven is en als laatste mijn baan. Dat is in een notendop waar ik mee zit. En het voelt best kutje.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat doe je nog in dit topic?
*edit* Ja hij is flauw, maar ik moest m maken![]()
Ach ja, wat is hard? Beetje moeilijk, hangt van m'n stemming af. Maar ik hou van veel. Van bebop jazz tot rock, van franse chansons tot dance. Maar ik moet mezelf er in kunnen verliezen. Of ik nu stil op de bank zit te luisteren of ik op een concert ben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee geen gestamp en wat je tegenwoordig op de radio hoort.Maar metal en rock in brede zin, ik weet niet wat je hard vind.
Ook een beetje oude rock kan ik wel waarderen.
![]()
Dansen op salsa heb ik nog nooit gedaan volgens mij.
Ik ben een en al oor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Maar wel interesse in het verhaal (zal het beknopt houden) dan? Zoveel doet mijn Whatpulse status me ook weer niet dat ik het typ als niemand interesse heeft.
Maar om op je vraag van waar en wanneer terug te komen. Euh, ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach ja, wat is hard? Beetje moeilijk, hangt van m'n stemming af. Maar ik hou van veel. Van bebop jazz tot rock, van franse chansons tot dance. Maar ik moet mezelf er in kunnen verliezen. Of ik nu stil op de bank zit te luisteren of ik op een concert ben.
En ik kan eigenlijk voor geen meter dansen, maar op je voeten stampen doe ik niet. En Latinmuziek maakt je vróóólijk!![]()
Ik ben een geboren optimist. Er is meer voor nodig dan dit om mij op m'n knieën te krijgen. Ik ga hier overheen komen. Maar ik weet wel dat ik het begrip "vriendschap" voortaan anders ga benaderen. (en ja, het zijn mannen, maar volgens mij zou dat niks uit moeten maken) Een relatie die kapot gaat, dat is pijnlijk, maar kan gebeuren. Maar wat zij doen? Daar heb ik niet veel goeds voor over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oeh dat had ik even niet meegekregen.![]()
Vrienden in de zin van mannen trouwens? Dan begrijp ik die reactie wel weer, mannen zijn echt klootzakken als het over emoties gaat, totdat ze zelf wat hebben.
Snap prima dat dat kut voelt en dat het even duurt voordat je weer met plezier verder kijkt dan de dag van vandaag, maar veel verder ga ik niet mee met negatieve woorden want daar schiet je uiteindelijk ook geen ruk mee op natuurlijk, al is begrip weleens fijn.
Hoelang is het inmiddels geleden als ik vragen mag?
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar om op je vraag van waar en wanneer terug te komen. Euh, ik heb geen idee.
Ik heb ook niet zo'n druk leven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.Ik kan komenteel altijd geloof ik, heb nogal veel vrije avonden...
Ik had er last van in de eerste paar dagen. Maar ze gingen vanzelf weer weg gelukkig. Ik weet niet wat voor medicatie je hebt? Misschien dat je er met je arts over moet praten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:03 schreef L.no het volgende:
Ik ga weer eens proberen met slapen. Meer dan 4 uur lang zal het toch niet zijn, dus ik moet mijn medicatie maar bijhouden als ik weer last van mijn astma heb.
Iemand ervaring gehad met paniekaanvallen of iets anders?
Semi. Ik heb nu al een jaar of 7~8 dat ik als ik slaap wakkerschrik van t een of ander, en dan ook best in paniek ben (zweterig, haastig ademen en zo)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:03 schreef L.no het volgende:
Ik ga weer eens proberen met slapen. Meer dan 4 uur lang zal het toch niet zijn, dus ik moet mijn medicatie maar bijhouden als ik weer last van mijn astma heb.
Iemand ervaring gehad met paniekaanvallen of iets anders?
Ik gebruik mijn astma-pompje alleen maar als ik geen lucht krijg. De laatste tijd is het moeilijk om daar controle bij te houden. Mijn andere medicijnen hebnnen hier weinig mee te makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had er last van in de eerste paar dagen. Maar ze gingen vanzelf weer weg gelukkig. Ik weet niet wat voor medicatie je hebt? Misschien dat je er met je arts over moet praten?
Verder; truste meid!
Als het gras om de vijver groeit kan de paling erin vriend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:23 schreef Tommeke het volgende:
Hey, laat ik hier ook weer eens posten.
Ik kwam een vriendin van haar tegen op stap en heb het erg gezellig gehad met die meid, vond ze ook maar niets. Ik moest het niet wagen wat te beginnen met haar omdat ik haar toch maar zou playen enzo. En een eventuele relatie met die vriendin (daar begon ze al over) vond ze ook maar niets... Die meid is uberhaupt te jong voor me, dus daar gaat toch niets gebeuren.
Wat denken jullie er van?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als het gras om de vijver groeit kan de paling erin vriend.
Ik heb t nu andersom. Vind zelf dat ik n beetje in een sociaal isolement begin te rakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n druk leven.![]()
Ja! Ik kan mijn dromen ook nooit onthouden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:08 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Semi. Ik heb nu al een jaar of 7~8 dat ik als ik slaap wakkerschrik van t een of ander, en dan ook best in paniek ben (zweterig, haastig ademen en zo)
Volgens mij is t een of andere nachtmerrie, maar ik heb t takke-nadeel dat ik mn dromen -NOOIT- onthoudDus na al die tijd ben ik er nog altijd niet achter waardoor t komt. Maja, dan draai ik me om en slaap ik weer prima, dus veel impact heeft t niet op me.
Verdrietig zijn wij eigenlijk hè?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n druk leven.![]()
If there's grass in the field, play ballquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:09 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als het gras om de vijver groeit kan de paling erin vriend.
Ja daarom heb ik dus niet zo'n druk leven, ik ben daar ook helemaaaal niet goed in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:10 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb t nu andersom. Vind zelf dat ik n beetje in een sociaal isolement begin te raken![]()
Ben altijd of op werk, of bezig met mn opleiding, of zit wat bij mn familie. Ik ben niet zo goed in nieuwe mensen ontmoeten, en al helemaal niet om dan vervolgens dingen te gaan organiseren met die nieuwe mensen. Vrij vervelend tbh
ik dachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:11 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Maar onthoud! Onder de 11 is van pappa zelf!
Mja ik heb het opzich best wel druk. En dat maakt het alleen maar lastiger voor me atmquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik dus niet zo'n druk leven, ik ben daar ook helemaaaal niet goed in.
Maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verdrietig zijn wij eigenlijk hè?![]()
![]()
Maar ik weet niet waar je woont, dus je ophalen om een potje te gaan dansen wordt moeilijk. En daarnaast; willen we niet allemaal het lef om het gewoon te vragen? Je weet wel; toestappen op die ene leuke meid/man en gewoon een leuk gesprek te beginnen, onschuldig te gaan flirten. Ik ontbeer het op dit moment een beetje. Sorry lieverd.
Had ik dus met een meid, die ik echt heul leuk vindquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel lef hebben, ik ben echt zo'n verlegen, onzekere schijtluizige held op sokken.
Om een lang verhaal enigszins kort te houden, er was eens [...] tot de dood ons scheid, einde.quote:
In Den Bosch? Zin om dan bier in mij te gieten in Utrecht? Ligt lekker er tussenin. Neutrale grond, jeweets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.Ik woon ergens in het altijd mooie 's-Hertogenbosch.
Ja ik wil ook wel lef hebben, ik ben echt zo'n verlegen, onzekere schijtluizige held op sokken.
Als je het druk hebt wordt het wel lastig ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja ik heb het opzich best wel druk. En dat maakt het alleen maar lastiger voor me atm![]()
Ik zit echt in zo'n "eet-werk-slaap-eet-leer-slaap"-ritme, met weinig ruimte voor sociale contacten. Als je dr dan ook nog es niet zo heul goed in bent
Waar tussenin?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Den Bosch? Zin om dan bier in mij te gieten in Utrecht? Ligt lekker er tussenin. Neutrale grond, jeweets.
Damn, dude, de brutaliteit!![]()
Whehehe, dat hoor je dan wel oké?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar tussenin?Tussen Den Bosch en.....?? Maar Utrecht is niet zo ver.
![]()
ghehe
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Had ik dus met een meid, die ik echt heul leuk vind![]()
Nooit t lef gehad om dat te laten tonen (wel een aantal hele leuke sociale situaties gehad met dr, maar nooit laten blijken dat ik dr echt leuk vond)
En dan verontwaardigd zijn als ze n vriend krijgt heIk vind dat dat mag.
Ouch, dat lijkt me pas kutquote:
Ja t begint me langzaam ook teveel te worden. Ben nu aan een nieuwe opleiding begonnen, en ik zit nu echt al n maand of 3 er naar uit te kijken, terwijl de emmer steeds voller wordt in de rest van mn levenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het druk hebt wordt het wel lastig ja.En die combi helemaal.
Ja wat! Ik heb nooit gezegd dat ik redelijk wasquote:
Done.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe, dat hoor je dan wel oké?![]()
Serieus, ik heb nu nog het lef.PM maar als je wilt.
Gewoon een biertje doen langs de grachten.
En ja, ghehe
Je bent nog steeds mens. Met alle voor- en nadelen die erbij horen. Wees er trots op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja wat! Ik heb nooit gezegd dat ik redelijk was![]()
Al heb ik die verontwaarding nooit aan haar laten blijken, want ik wil wel lief voor dr doen. Misschien ben ik een hopeloos geval![]()
Nee joh, je bent geen hopeloos geval. Als iemand dat is ben ik het wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja wat! Ik heb nooit gezegd dat ik redelijk was![]()
Al heb ik die verontwaarding nooit aan haar laten blijken, want ik wil wel lief voor dr doen. Misschien ben ik een hopeloos geval![]()
Oh jee.quote:
Volgens mij mag vrijwel iedereen in dit topic daar aanspraak op maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, je bent geen hopeloos geval. Als iemand dat is ben ik het wel.
Ik was daarop geen uitzondering logischerwijs, ben de laatste uren nog bij haar geweest op de IC en uiteindelijk niet naar huis gegaan maar richting mijn beste vriendin, tevens ex om het simpel te houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:23 schreef Barbusse het volgende:
@Lastpost: Een echt sprookjesdrama hoor.Iedereen zou helemaal aan de grond zitten in zo'n situatie.
quote:
Ja idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij mag vrijwel iedereen in dit topic daar aanspraak op maken.
Voelt goed toch? Hopeloos misschien, maar niet alleen.
Mja maar om mijn complete onkunde met dergelijke sociale situaties te omschrijven, ff vlug het verhaal van hoe ik ben samengekomen met mn ex.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent nog steeds mens. Met alle voor- en nadelen die erbij horen. Wees er trots op.
Het is een prettige verrassing!quote:
Ach, zo helpen we elkaar toch?quote:Ja idd.
Ook dat!
Mja ik ga naar de opleiding Information Management...is voornamelijk bedrijfskunde...maar dan wel in de ICT sector...dus pakweg 90% bedrijfskunde..en 10% ICT...maar t valt wel onder de ICT faculteit. Genoeg om vrouwen af te schrikken dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:40 schreef Lastpost het volgende:
@Dein_Gesicht : Ik ging van IT (32 gasten, 1 'chick') naar een SPH variant en kwam ineens tussen 24 meiden en maar 1 gast, dat is pas aanpassen.
Van sociaal onder het vriespunt naar geouwehoer over make-up, Brad Pit en de nieuwe layout van de Cosmo.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja maar om mijn complete onkunde met dergelijke sociale situaties te omschrijven, ff vlug het verhaal van hoe ik ben samengekomen met mn ex.
We werkten dus op dezelfde plek (in n winkel...ik in de winkel zelf, zij aan de kassa)..en ik vond dr eigenlijk wel leuk...maar ik, zoals het een echte schijtluis betaamd, liet dat nooit blijken. Maja, ik op een zaterdagavond bij haar kassa (wel uiteraard haar kassa pakken, of de rij nu dubbel zo lang was of niet) staan met wat meuk, en toen kwam ongeveer t volgende gesprek:
Ik dumdiedumdiedum![]()
Zij: Hoi Dein_Gesicht!
Ik: Hoi Ex-vriendin!
Zij: Wat ga je vanavond doen?
Ik: Uh, weet niet. Denk dat ik niks ga doen, beetje thuis hangen.
Zij:Ja uh..we uh
zouden ook uh....
samen niks kunnen gaan doen
![]()
Ik: 4 euro 50? ok doei!
En ben weggelopenterwijl ik dr dus harstikke leuk vond
Voelde me daar rot om...heb toen n vriend gebeld om wat af te spreken, ben terug de winkel in gelopen...heb t goedkoopste gepakt wat ik kon vinden, weer bij haar aan de kassa.
Ik: Ja uh ik ga met n vriend naar daar en daar, maar uh fijne avond!
Zij:![]()
Paar dagen later, moest ik ook werken...maar t was richting sluitingstijd, ik zat wat voorin de winkel op te ruimen of zo.
Zij: Ey Dein_Gesicht! Jij gaat vanavond mee met mij en **** naar de bios!
Ik: Nee.
Zij: Jawel
Ik: Nee
zo ging dat uiteindelijk n tijdje door. Bleek dat **** een jongen was die interesse in haar had, en stomtoevallig ook een flinke teringhekel aan mij had. Was n leuk avondje![]()
Uiteindelijk met haar samen dan met zn 2en naar de bios gegaan, beetje tegen elkaar aankruipen, maar dat onopvallend proberen te doen. Uiteindelijk geeft ze me n zoen op mn wang, en zelfs DAN durf ik nog niks![]()
Uiteindelijk na de film toen ze opstond een vlug kusje bovenop dr hoofd gegeven (ik was zeg maar iets groter)...maar zo snel dat ze niet wist of ik dat nu deed of dat dr wat op dr hoofd viel![]()
Ik heb dus het rare contrast dat ik verbaal enorm sterk ben, en je me niet in een hoek gepraat krijgt....maar zodra het echt heel dicht bij me staat ik de sociale vaardigheden van een goudvis heb
Ja ik kan tegenwoordig ook al niet meer gewoon over straat lopen of allerlei mannen lopen op me af die me smeken om ze mn geheim te vertellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het een bijzonder teder verhaal.
Je playerkwaliteiten zijn briljant. Zeg maar. Of niet. Maar wel herkenbaar.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een prettige verrassing!![]()
[..]
Ach, zo helpen we elkaar toch?
Het gaat morgen een goede avond worden meid!quote:
Maar je hebt er dan ook wel aardig wat natuurlijk, en zij niet. Ze zijn jaloers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja ik kan tegenwoordig ook al niet meer gewoon over straat lopen of allerlei mannen lopen op me af die me smeken om ze mn geheim te vertellen.
Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat morgen een goede avond worden meid!![]()
[..]
Maar je hebt er dan ook wel aardig wat natuurlijk, en zij niet. Ze zijn jaloers.
Zeker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat morgen een goede avond worden meid!![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Maar ik ga nu crashen in m'n mandje, ben kapot.Sterkte iedereen.
En ik moet morgen nogsteeds wat bijlezen.
![]()
Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijn![]()
Welke man wil nu niet na n zoen nog altijd onzeker zijn of n meid m wel leuk vind of niet. Kom op.
Ik ga ook maar es. Zat dankzij jullie over het genot van een van mijn goudgele rakkers wat oude foto's (o.a. van mn kittensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.![]()
Ben ook nooit zo'n ladies' man geweest hoor.![]()
Maar ik ga ook slapen. Dingen te doen morgen en zo. Truste mensen!
Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat ik ook maar weer eens iets posten.
Tis nou 5 maanden en een beetje uit. Zij wilde gewoon vrienden blijven (en dus ook gewoon kontakt blijven houden). Ik wilde haar niet kwijt dus heb dit gewoon toe gelaten. Tussendoor regelmatig verwijderd uit msn en weer opnieuw toegevoegd. Maar het ging toch elke keer mis.
Op een gezellige avond bij een vriend, na een middernachts gesprek bijna aan het zoenen met elkaar (nadat we wel bij haar auto hebben staan knuffelen enzo...) juist dit op een moment dat ik voor me zelf het gevoel had, ik kan verder. Ben er niet overheen, maar kan het laten rusten. Na deze avond en dingen die ze een paar dagen later zei zat ik weer helemaal in de put.
Wel gewoon kontakt blijven houden, maar het liep niet meer. Ik kon het gewoon niet.
Nou heb ik haar maar gevraagd me te blokkeren en te verwijderen uit msn, heb haar zelf uit me hyves gegooit en ga nou proberen het helemaal stil te houden. Hopelijk dat ik dan over een half jaar, jaar weer normaal met d'r kan praten zonder er gevoelens bij te hebben...
Niet leuk, maar het is niet anders...
Idd, het is 500 keer moeilijke om over iemand heen te komen als je nog 'normaal' leuk met elkaar omgaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Barbusse het volgende:
*meld zich weer*![]()
![]()
@dyonvbaal : Wel een verstandige keuze hoor. Goed gedaan.
Dit is eigenlijk het lijflied van deze reeksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.
Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef maartjeh het volgende:
Mogguh.![]()
![]()
Ik ben nog doodmoe (maar ook alweer 2 uur wakker).
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaaktequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..lang verhaal, maar ze klinkt niet als een echt leuke meid. Hoe komt dat? Jij typt dit verhaal, als je zo weinig met d'r op hebt, waarom ga je nog met haar om? Zat andere mensen om lol mee te hebben toch?
Tja, ik vind 't niet zo'n nette actie van d'r....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte
Ook dan kan iemand jaloers zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte
Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.
En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen.Ga zo maar gewoon even bankhangen denk ik.
Hehehe, of lekker in slaap vallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ook een goede morgen.
Ik heb me toch een toffe spiegel gekocht voor in onze gang, weet alleen niet of ie op het bedoelde muurtje past.
Alle nachtbrakers nog een beetje kunnen slapen?
Yes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeSucces met je spiegel.
@Tuxxx: still on tonight?
Ik heb slecht geslapen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ook een goede morgen.
Ik heb me toch een toffe spiegel gekocht voor in onze gang, weet alleen niet of ie op het bedoelde muurtje past.
Alle nachtbrakers nog een beetje kunnen slapen?
quote:
Klinkt als een echte gezonde hollandsche jongen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 2 uur lang de longen uit mn lijf gehoest, waarna ik zo bekaf was dat ik door 2 wekkers heen sliep
Zo, ff wat koffie erin gieten, misschien wordt het dan nog eens wat.quote:
Mwaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een echte gezonde hollandsche jongen.Alles goed verder? (buiten het liefdesverdriet)
Lekker moment dan, zo vlak voor je tentamens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MwaAfgelopen week flink tegen een griep aangezeten, en dan is bij altijd gelijk alles kapot; longen, rug, hoofd, noem maar op
En dat kwam opzich wel slecht uit, want ik heb tentamens deze week
Maar verder alles goed hoor
Met jou?
Ja, ik plan die dingen onbewust altijd heel slechtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker moment dan, zo vlak voor je tentamens.Goed je best doen deze week hè!
![]()
Met mij gaat het....net. Slecht geslapen Niet geslapen en leeg van binnen. Maar wel een gezellige avond in de planning. Dat zal me goed doen!
Goed idee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo, ff wat koffie erin gieten, misschien wordt het dan nog eens wat.
Vanmiddag ff sporten denk ik, alhoewel ik na deze slechte nacht niet zoveel puf heb maarja. En vanavond gezellig doen met Barbusse.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Ik merk net dat ik gewoon actief moet doen. Dus net even de vaatwasser uitgeruimd, keuken gepoetst, was in de droger gestopt & nieuwe was in de wasmachine, en boodschappenlijstje gemaakt.
Nu even koffie en dan boodschappen doen.![]()
Wat gaan jullie doen vandaag??
Gezellig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vanmiddag ff sporten denk ik, alhoewel ik na deze slechte nacht niet zoveel puf heb maarja. En vanavond gezellig doen met Barbusse.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ook dan kan iemand jaloers zijnRedelijk is het misschien niet, maar het gebeurt best vaak dat degene die het uit maakt vervolgens jaloers is.
Ik mag HOPEN dat mijn ex jaloers op me is als ik het over andere jongens heb/hij me met een vriend van me ziet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik kan er eigenlijk ook wel weer om lachen, maar het is soms zo kinderachtig...
Man wat erg. Zelf heb ik een vriendin gehad (jahaa, ook een meisje) waarbij ze plotseling stierf. Mijn eerste en misschien de laatste meisje waar ik verliefd op was. Mja, daar kan ik niet zo uitgebreid over praten als jij. Dat kan ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Om een lang verhaal enigszins kort te houden, er was eens [...] tot de dood ons scheid, einde.
..
Sporten...ik word al moe als ik er aan denk....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
En sporten zou je juist weer energie moeten geven. ....zeggen ze.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sporten...ik word al moe als ik er aan denk....![]()
En het gaat zeker gezellig worden!
Welkom!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef CoendeW het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic. Zondag heeft mn vriendin onze relatie beeindigd. Zie mijn topic in relaties en psychologie voor het hoe en waarom.
Ben er dus echt helemaal kapot van. Niks heeft meer zin in mn leven en niks voelt meer goed.
Voel me zo leeg en mis haar zo enorm. Geen idee hoe ik dit moet verwerken.
Denk het wel, maar het is gewoon ook een lekkere gedachte toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik mag HOPEN dat mijn ex jaloers op me is als ik het over andere jongens heb/hij me met een vriend van me ziet.
Echt, aan de ene kant wens ik hem al het goeds toe en dat hij gelukkig wordt met zijn verloofde, maar aan de andere kant wens ik hem toe dat hij er zooooo'n spijt van heeft en jaloers is en me terug wil. En dat laatste wil 'ie ook.![]()
(Ja, kinderachtig van me hè?I couldn't care less. Misschien gewoon een fase naar 'acceptatie'?)
Zo is iedereen weer anders, prima toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Man wat erg. Zelf heb ik een vriendin gehad (jahaa, ook een meisje) waarbij ze plotseling stierf. Mijn eerste en misschien de laatste meisje waar ik verliefd op was. Mja, daar kan ik niet zo uitgebreid over praten als jij. Dat kan ik gewoon niet.
Gelezen. Je verhaal lijkt een beetje op het mijne.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef CoendeW het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic. Zondag heeft mn vriendin onze relatie beeindigd. Zie mijn topic in relaties en psychologie voor het hoe en waarom.
Ben er dus echt helemaal kapot van. Niks heeft meer zin in mn leven en niks voelt meer goed.
Voel me zo leeg en mis haar zo enorm. Geen idee hoe ik dit moet verwerken.
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Denk het wel, maar het is gewoon ook een lekkere gedachte toch?
Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.
Uh, nee. Hij is verloofd teruggekomen van vakantie terwijl hij en ik nog samen waren. Dan is zijn keuze gemaakt in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Forevah het volgende:
[..]
Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.
Heel naar.
Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:![]()
Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten?Hij kan echt de tering krijgen.
(Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)
Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:![]()
Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten?Hij kan echt de tering krijgen.
(Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)
Nog genóég!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!
Dat heb ik dus nu met m'n ex ook. Doe maar lekker jaloers en kinderachtig, ik ben op dit moment zeer blij met m'n nieuwe vlam (die ook nog eens model isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.
Mooi!quote:
Doe mijn ex wat mailen dan!quote:
Sterktequote:[..]
Ik ga echt even naar bed. Ben keimoe en voel me beroerd.
Da's kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Ben vanmorgen gedumpt, ben er kapot van.
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..
Oeh, met zo'n festival...sterkte meid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Ben vanmorgen gedumpt, ben er kapot van.
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..
Komt goed allemaal. Dit draadje helpt echt. Hoe lang hadden jullie wat als ik vragen mag? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef VeraJ het volgende:
haha ja ik voel me helemaal thuis in deze bron van diepe relatie-ellende
Ik ken het ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Nouja, in principe nog niet zo heel lang.
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende
Iedereen gaat er anders mee om, dus hoe lang de relatie duurde is eigenlijk ook niet zo relevant natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de toekomst en huil ondertussen hier gerust uit! welkom en zo!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Nouja, in principe nog niet zo heel lang.
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende
Er zijn zat mensen die dan zeggen, oh da's toch niet zo lang, waar doe je moeilijk over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om, dus hoe lang de relatie duurde is eigenlijk ook niet zo relevant natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de toekomst en huil ondertussen hier gerust uit! welkom en zo!
Oh, maar dat zeggen ze in mijn situatie ook hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die dan zeggen, oh da's toch niet zo lang, waar doe je moeilijk over.Dat ze dat dan niet snappen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar dat zeggen ze in mijn situatie ook hoor.
Ik ga er vanavond niet door laten vergallen hoor.quote:
Dan ist goed!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond niet door laten vergallen hoor.
Niet doen kerel. Dan duurt 't alleen maar langer voordat je over d'r heen bent en je verder kunt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:59 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb zo een zin om haar te bellen nu. Volgende week is ze jarig en ik wil nog even met haar afspreken daarvoor zodat ik haar nog even kan zien. Ik besefte me ook net onder de douche dat ik iedereen en mezelf ook voor de gek hou door te blijven zeggen dat ik haar niet terug wil. Deep down wil ik niets liever dan haar weer in mijn armen sluiten...
Gelukkig heb ik vanavond weer druk programma met de ontgroeningen enzo, dus dan denk ik er niet zo aan
Dat klinkt echt enorm lullig, maar dat geeft wel de essentie van dit topic aanquote:We hopen dat je hier weer zo snel mogelijk weg bent
Wat heb jij trouwens een bazen-nicknamequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat klinkt echt enorm lullig, maar dat geeft wel de essentie van dit topic aan
Alcohol is niet de oplossing, daar heb ik al helemaal gekke dingen mee gedaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb overigens een goeie manier gevonden, maar die ga ik jullie niet vertellen.
Het werkt prima!
Vind je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens een bazen-nickname
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb overigens een goeie manier gevonden, maar die ga ik jullie niet vertellen.
Het werkt prima!
Neenee, geen alcohol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:11 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Alcohol is niet de oplossing, daar heb ik al helemaal gekke dingen mee gedaan
Haha okquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Jamijn voornaam is ook Bart, en ik moest flink grinniken toen ik t las
Zo, net thuis! Was leuk ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:14 schreef maartjeh het volgende:
En Barbusse en SuperrrrTuxxx, leuke avond gehad?
Ja doe es niet zo wazig en vertel gewoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:33 schreef vosss het volgende:
Het is nogal complex en het is lastig uit te leggen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja doe es niet zo wazig en vertel gewoon.
Net thuis...quote:
Daarom bestaat dit draadje, muts.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:33 schreef vosss het volgende:
Het is nogal complex en het is lastig uit te leggen
Ok.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net thuis...Was lui, maar toch weer niet. Dus ben in plaats van de bus te nemen wezen lopen. Het is een heerlijke nacht om te lopen btw. En het was gezellig!
Bier was goed!
Jaaaaa, ik zei het al; ben net onkruid. Net dat je denkt dat je van me af bent spring ik weer omhoog.quote:
Hahaha!!! Ja ik heb het heel leuk gehad!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik zei het al; ben net onkruid. Net dat je denkt dat je van me af bent spring ik weer omhoog.Je hebt wel lol gehad toch? Ik in ieder geval wel.
Tussen de relationele drama's door natuurlijk.
Ik vind het prima, de volgende keer meer huilers erbij!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hahaha!!! Ja ik heb het heel leuk gehad!Wel voor herhaling vatbaar ooit een keer, of ga ik nu wel erg snel.
Ja is goed, maarja de animo was nu niet echt groot.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het prima, de volgende keer meer huilers erbij!
Maar...maar....wij zijn übergezellig....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja is goed, maarja de animo was nu niet echt groot.Hopelijk volgende keer wel.
Ja dat weten wij van elkaar dat wij übergezellig zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar...maar....wij zijn übergezellig....![]()
En wat is er mis met bier drinken met goede muziek erbij? We kunnen ook thuis blijven zitten uithuilen over al het onrecht dat ons is aangedaan natuurlijk. Maar ja...happyhappyjoyjoy is dat niet natuurlijk.
Er is maar 1 manier voor die watjes om er achter te komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat weten wij van elkaar dat wij übergezellig zijn., maar dat weten zij (nog) niet.
Da's waar!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier voor die watjes om er achter te komen.![]()
En eigenlijk valt er weinig te verliezen toch?
Whehehe...waar komen die fantopics vandaan eigenlijk?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's waar!
Ik heb nu zelfs een eigen fanclub!SuperrrTuxxx fanclub
Hij loopt alleen niet zo hard.
Omdat er een tong80 fanclub was en ik me afvroeg waar die van mij was.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...waar komen die fantopics vandaan eigenlijk?
And count me in.
Is toch wel goed voor je ego toch? Je hebt die loser van een ex niet nodig om gewaardeerd te worden, ik wist het wel!
Ik zal volgende keer wel proberen om ook mee te gaan mits het niet te ver is van mijn huisquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja is goed, maarja de animo was nu niet echt groot.Hopelijk volgende keer wel.
Waar woont jouw huis dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer wel proberen om ook mee te gaan mits het niet te ver is van mijn huisAls er bier is, ben ik wel van de partij...
Utrechtquote:
Achter zijn voortuin waarschijnlijk. Maar wij hebben toch een mooi compromis weten te vinden? Dan kan dat ook met meerdere mensen. Soepele proceswerking is mijn ding, komt goed!quote:
Haha soepele opmerking Barbusse, ik moest erom lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Achter zijn voortuin waarschijnlijk. Maar wij hebben toch een mooi compromis weten te vinden? Dan kan dat ook met meerdere mensen. Soepele proceswerking is mijn ding, komt goed!
Gast, daar waren wij net nog....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Utrecht
En ik probeer maar naar bed te gaan, maar de nood om met haar te bellen blijft me voor mn laptop houden. Moet me sterk houden...
Lachen is gezond. Is wetenschappelijk bewezen. Zolang het maar niet om de humor van Gordon is, die is slecht voor je tandvlees. Ook wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha soepele opmerking Barbusse, ik moest erom lachen
Haha waarschijnlijk overheen gelezen met alle posts laatste tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast, daar waren wij net nog....![]()
En niet bellen. Zorgt alleen maar dat je langer aan haar blijft hangen.
Verrek, daar ben ik vanavond nog geweest.quote:
U ook?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verrek, daar ben ik vanavond nog geweest.
Ja!quote:
Ja weet ik veel hoe dat ook alweer heet, ik ken daar niks en heb er ook niet op gelet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:06 schreef dreamzk het volgende:
Waar zijn jullie wat gaan drinken dan?
Ik vind Gordon anders af en toe best aanstekelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lachen is gezond. Is wetenschappelijk bewezen. Zolang het maar niet om de humor van Gordon is, die is slecht voor je tandvlees. Ook wetenschappelijk bewezen.
Oh, ik begrijp je gevoel maar al te goed hoor. Maar haar stem zal niet datgene laten horen wat je wilt horen. Ze is echt weg toch? Komt ze terug? Waarschijnlijk niet. Sterker nog, de kans is groot dat ze ook geen zin heeft in jouw zucht naar aandacht en haar stem. Waarom zou je haar dan nog willen horen? Klinkt erg hard, maar volgens mij ben je nu alleen je pijn aan het verlengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha waarschijnlijk overheen gelezen met alle posts laatste tijd
En ik weet dat ik haar niet mag bellen, ik ga het ook niet doen, maar ik wil het wel graagheel vervelend gevoel aangezien ik alleen maar mn telefoon hoef te pakken en een paar toetsen in te duwen om haar stem te horen. Ach zo maar slapen, morgen drukke dag
Daar waar bier was. Namen ben ik even kwijt. Zal ik morgen even doorgeven oké? Er was bier. Dude. Wat wil je van me? Haar schoenmaat? Why the police-interogation?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:06 schreef dreamzk het volgende:
Waar zijn jullie wat gaan drinken dan?
Schoenmaat? Is m'n cupmaat ineens niet belangrijk meer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar waar bier was. Namen ben ik even kwijt. Zal ik morgen even doorgeven oké? Er was bier. Dude. Wat wil je van me? Haar schoenmaat? Why the police-interogation?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind Gordon anders af en toe best aanstekelijk.
Ja DAT heb ik niet gezegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, echt een gemiste kans in je algemene ontwikkeling.
![]()
I confess. Die was belangrijk. Maar ook makkelijker te peilen dan je schoenmaat. En volgens mij wil dreamzk ALLES weten. Helaas heb ik niet alle informatie paraat. Barbusse bereidt zich vast voor op langdurige foltering.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Schoenmaat? Is m'n cupmaat ineens niet belangrijk meer?
Nee, dat klopt. Ik zeg dat. Valse pisnicht zonder moreel kompas, dat is Gordon. En wij ons maar zorgen maken over ons gebroken hart.quote:
Ohja? Wat heb ik dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I confess. Die was belangrijk. Maar ook makkelijker te peilen dan je schoenmaat.
Ohjee!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En volgens mij wil dreamzk ALLES weten. Helaas heb ik niet alle informatie paraat. Barbusse bereidt zich vast voor op langdurige foltering.![]()
Dat hoort in een ander subforum, laten we beiden ons fatsoen houden, oké?quote:
Wees niet bevreesd. Jarenlange training heeft mij ongevoelig gemaakt voor vrijwel alle vormen van geestelijke en lichamelijke mishandeling. Ben je nou echt nooit getrouwd geweest?quote:
Hihi.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoort in een ander subforum, laten we beiden ons fatsoen houden, oké?![]()
Neequote:
[..]
Wees niet bevreesd. Jarenlange training heeft mij ongevoelig gemaakt voor vrijwel alle vormen van geestelijke en lichamelijke mishandeling. Ben je nou echt nooit getrouwd geweest?
Truste gast. Ik zal eens kijken of ik ergens de namen kan vinden. Want eerlijk gezegd weet ik alleen locaties. Olivier hebben we gegeten, de rest moet ik echt even opzoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:29 schreef dreamzk het volgende:
Ik vroeg me gewoon af waar jullie naar toe waren gegaan, puur uit interesseGeen verhoor ofzo
En het is gewoon moment van zwakte nu s'avonds laat... Ik ga maar mn bedje opzoeken, even kijken of slapen helpt.
Ja sorry schatje, maar ik weet het niet hoe het heet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:29 schreef dreamzk het volgende:
Ik vroeg me gewoon af waar jullie naar toe waren gegaan, puur uit interesseGeen verhoor ofzo
En het is gewoon moment van zwakte nu s'avonds laat... Ik ga maar mn bedje opzoeken, even kijken of slapen helpt.
Ja, ik mag dan wel als een beleefde jongen overgekomen zijn, ik blijf nog steeds een man. Dat oerinstinct van een ransaap krijg je er niet zomaar uit natuurlijk.quote:
Weet je, ik geloof nog steeds in dergelijke standvastige beloftes. Maar dan graag met een meer betrouwbare vrouw de volgende keer.quote:NeeEn gezien jouw verhaal "gelukkig niet"
Ach zoveel maakt het me ook niet uit, zie nu dat er interassante docu op national is en mn huisgenoot is net wakker geworden, dus ik heb iig even gezelschap. Slapen even uitstellenquote:
Wat voor docu? Beter/optimistischer dan muziek van Leonard Cohen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach zoveel maakt het me ook niet uit, zie nu dat er interassante docu op national is en mn huisgenoot is net wakker geworden, dus ik heb iig even gezelschap. Slapen even uitstellen
Opmars van cocaine in miami, mischien niet leuk maar wel heel interessantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor docu? Beter/optimistischer dan muziek van Leonard Cohen?
Dude, Scarface/Miami Vice in real life. Dan huil ik nog liever over mijn gebroken hart.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Opmars van cocaine in miami, mischien niet leuk maar wel heel interessant
Haha tja het interesseert me wel echt dus het leid me even af, wat toch de bedoeling is van de tvquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, Scarface/Miami Vice in real life. Dan huil ik nog liever over mijn gebroken hart.
Maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan wel als een beleefde jongen overgekomen zijn, ik blijf nog steeds een man. Dat oerinstinct van een ransaap krijg je er niet zomaar uit natuurlijk.![]()
Het kwam er iets te grappig uit, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.quote:[..]
Weet je, ik geloof nog steeds in dergelijke standvastige beloftes. Maar dan graag met een meer betrouwbare vrouw de volgende keer.
Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha tja het interesseert me wel echt dus het leid me even af, wat toch de bedoeling is van de tvEn precies scarface/miami vice in real life, zeiden ook de gasten die het hadden meegemaakt.
Hoezo kan ze nergens meer op reageren? Wil ze het niet of hebben jullie het contact volledig verbreken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.
Ik zag het wel hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het kwam er iets te grappig uit, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.Ik geloof daar ook wel in hoor en ik vind het knap dat jij dat nogsteeds doet na dit alles.
Ik wil wel wat van jouw optimisme hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor.Enne...Hee, MOI, geboren optimist!
Dom, stom, maar niet kapot te krijgen!
Tenmiste, dat hoop ik.
Nou, ze reageert alleen maar hysterisch op iedere vorm van boedelverdeling die ik aandraag. Ik begreep dat ze zichzelf nu vrij voelde, in staat om voor haarzelf belangrijke beslissingen te nemen, en dat ze daar blij en gelukkig mee is. Maar het enige wat ik tegenkom is een krijsend klein blond kind dat continue in herhaling valt. En ik weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoezo kan ze nergens meer op reageren? Wil ze het niet of hebben jullie het contact volledig verbreken?
Hiero!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel wat van jouw optimisme hoor.Wat een pessimist ben ik vaak ook he.
Cute!quote:
Er zit een moraal aan hè.quote:
Jaja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit een moraal aan hè.Laat je levenslust niet zo afknippen als deze mooie bloem.
Watte?quote:En zo. Oké. En ik maar denken dat ik wat te zeggen had.![]()
Whehehe... Ook daarin ben je niet alleen meid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaja.![]()
[..]
Watte?Ik ben op dit tijdstip niet echt helder meer dus euh....
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe... Ook daarin ben je niet alleen meid.
Truste meid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Maar mijn bedje roept me, dus ik ga maar eens die kant op. Ik hoop dat iedereen de nacht goed doorkomt.![]()
Truste.![]()
Heel herkenbaar voor veel hier denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:36 schreef Marc1987 het volgende:
Na veel getwijfel over van alles en nog wat, gisteren de relatie verbroken. En wel in gezamelijk besluit, nadat we beiden even goed naar ons verstand hebben geluisterd, Erg moeilijk, vooral als je je alle leuke dingen bedenkt die je samen hebt meegemaakt en zou gaan doen, dat maakt het extra bitter en zuur.
Uiteindelijk wel het beste, maar op dit moment is het even moeilijk om verstand vóór gevoel te laten gaan (iets dat anders juist heel makkelijk is bij mij). En al helemaal omdat ik daardoor ook af en toe ook de beslissing in twijfel trek.
Nouja, we houden veel van elkaar, maar een aantal dingen maken het moeilijker. Er is een leeftijdsverschil (zij 18, ik 21). Hoeft geen probleem te zijn, maar ik ga veel serieuzer om met dingen, terwijl zij dingen ook nog wel eens 'kinderlijk' benadert. En dat vond ik ook leuk aan haar, maar het werkt niet... Heeft uiteindelijk geleid tot een moment waarop vanalles bij elkaar zorgde voor een soort van ruzie, met uiteindelijk (in goede verstandhouding) dit als resultaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[[ afbeelding ]] Damn, wat een hoop SC om terug te lezen zeg![]()
![]()
[..]
Heel herkenbaar voor veel hier denk ikWaarom is het precies uit gegaan dan, of was het allebei gewoon gevoel?
Mmh het bekende 'in het begin is het leuk, maar na verloop van tijd ga je je er aan ergeren'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:13 schreef Marc1987 het volgende:
[..]
Nouja, we houden veel van elkaar, maar een aantal dingen maken het moeilijker. Er is een leeftijdsverschil (zij 18, ik 21). Hoeft geen probleem te zijn, maar ik ga veel serieuzer om met dingen, terwijl zij dingen ook nog wel eens 'kinderlijk' benadert. En dat vond ik ook leuk aan haar, maar het werkt niet... Heeft uiteindelijk geleid tot een moment waarop vanalles bij elkaar zorgde voor ruzie, met uiteindelijk (in goede verstandhouding) dit als resultaat.
Het heeft twee kanten. Het zorgt voor een opluchting, we weten nu precies waardoor alle akkefietjes telkens veroorzaakt werden. Het bied inzicht. Maar anderzijds voelt het gewoon verdomd klote als je je bedenkt dat er ook zóveel leuke dagen, momenten en dergelijke waren! En haar terugkrijgen kan niet zonder tegen dezelfde problemen aanlopen denk ik, dus die optie valt af.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh het bekende 'in het begin is het leuk, maar na verloop van tijd ga je je er aan ergeren'
Maar hoe voel je je er onder? Opgelucht, of baal je en wil je dr eigenlijk wel terug, of?
Wow, dat heb je al wel heel snel heel nuchter bedachtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef Marc1987 het volgende:
[..]
Het heeft twee kanten. Het zorgt voor een opluchting, we weten nu precies waardoor alle akkefietjes telkens veroorzaakt werden. Het bied inzicht. Maar anderzijds voelt het gewoon verdomd klote als je je bedenkt dat er ook zóveel leuke dagen, momenten en dergelijke waren! En haar terugkrijgen kan niet zonder tegen dezelfde problemen aanlopen denk ik, dus die optie valt af.
Dat is het stukje verstand dat bij mij vaak voor een zwart-wit beeld zorgt; zo is het nu eenmaal. Maar geloof me, zo makkelijk voelt het niet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow, dat heb je al wel heel snel heel nuchter bedachtIk deed er maanden over om dat eens te bedenken
Of iig, om het niet alleen te denken, maar er ook van overtuigd te zijn.
Nee klopt, het voelt ook niet makkelijk, maar ik vind het knap dat je dat al zo snel kan denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:21 schreef Marc1987 het volgende:
[..]
Dat is het stukje verstand dat bij mij vaak voor een zwart-wit beeld zorgt; zo is het nu eenmaal. Maar geloof, zo makkelijk voelt het niet hoor![]()
Dat had ik zo kunnen schrijven nu.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.
Dank je, op die manier denken maakt het draaglijk en geeft meteen aan waar het op staat, zonder te veel te gaan piekeren. Maar goed, ik denk dat dat misschien meer een eigenschap is dan een kwestie van doen. Niet iedereen zal het kunnen, dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee klopt, het voelt ook niet makkelijk, maar ik vind het knap dat je dat al zo snel kan denken
Ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat had ik zo kunnen schrijven nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |