Had ik dus met een meid, die ik echt heul leuk vindquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel lef hebben, ik ben echt zo'n verlegen, onzekere schijtluizige held op sokken.

Ik vind dat dat mag.
  Ik vind dat dat mag.

Om een lang verhaal enigszins kort te houden, er was eens [...] tot de dood ons scheid, einde.quote:

zat op dat bankje) en de tijd vloog voorbij en ik had haar eigenlijk daar ter plekke al ten huwelijk willen vragen.
  zat op dat bankje) en de tijd vloog voorbij en ik had haar eigenlijk daar ter plekke al ten huwelijk willen vragen. 

".
 ". 

In Den Bosch? Zin om dan bier in mij te gieten in Utrecht? Ligt lekker er tussenin. Neutrale grond, jeweets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.Ik woon ergens in het altijd mooie 's-Hertogenbosch.
Ja ik wil ook wel lef hebben, ik ben echt zo'n verlegen, onzekere schijtluizige held op sokken.

Als je het druk hebt wordt het wel lastig ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja ik heb het opzich best wel druk. En dat maakt het alleen maar lastiger voor me atm
Ik zit echt in zo'n "eet-werk-slaap-eet-leer-slaap"-ritme, met weinig ruimte voor sociale contacten. Als je dr dan ook nog es niet zo heul goed in bent
 En die combi helemaal.
 En die combi helemaal.  

Waar tussenin?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Den Bosch? Zin om dan bier in mij te gieten in Utrecht? Ligt lekker er tussenin. Neutrale grond, jeweets.
Damn, dude, de brutaliteit!
 Tussen Den Bosch en.....?? Maar Utrecht is niet zo ver.
 Tussen Den Bosch en.....?? Maar Utrecht is niet zo ver.  

Iedereen zou helemaal aan de grond zitten in zo'n situatie.
 Iedereen zou helemaal aan de grond zitten in zo'n situatie.

Whehehe, dat hoor je dan wel oké?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar tussenin?Tussen Den Bosch en.....?? Maar Utrecht is niet zo ver.

ghehe

PM maar als je wilt.
 PM maar als je wilt.   Gewoon een biertje doen langs de grachten.
 Gewoon een biertje doen langs de grachten. 

quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Had ik dus met een meid, die ik echt heul leuk vind
Nooit t lef gehad om dat te laten tonen (wel een aantal hele leuke sociale situaties gehad met dr, maar nooit laten blijken dat ik dr echt leuk vond)
En dan verontwaardigd zijn als ze n vriend krijgt heIk vind dat dat mag.

Ouch, dat lijkt me pas kutquote:
 Ik heb nog nooit een sterfgeval in mijn omgeving meegemaakt, dus weet niet hoe t voelt, maar het lijkt me echt heel vervelend
  Ik heb nog nooit een sterfgeval in mijn omgeving meegemaakt, dus weet niet hoe t voelt, maar het lijkt me echt heel vervelend   (Heb een hele jonge en kleine familie...ik ben 22, mn moeder 41 en mn oma 64...vandaar de geen sterfgevallen)
  (Heb een hele jonge en kleine familie...ik ben 22, mn moeder 41 en mn oma 64...vandaar de geen sterfgevallen) 
 Ja t begint me langzaam ook teveel te worden. Ben nu aan een nieuwe opleiding begonnen, en ik zit nu echt al n maand of 3 er naar uit te kijken, terwijl de emmer steeds voller wordt in de rest van mn levenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het druk hebt wordt het wel lastig ja.En die combi helemaal.

)...maar het is iets.
 )...maar het is iets. 

Ja wat! Ik heb nooit gezegd dat ik redelijk wasquote:

Done.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe, dat hoor je dan wel oké?
Serieus, ik heb nu nog het lef.PM maar als je wilt.
Gewoon een biertje doen langs de grachten.
En ja, ghehe

Je bent nog steeds mens. Met alle voor- en nadelen die erbij horen. Wees er trots op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja wat! Ik heb nooit gezegd dat ik redelijk was
Al heb ik die verontwaarding nooit aan haar laten blijken, want ik wil wel lief voor dr doen. Misschien ben ik een hopeloos geval

Nee joh, je bent geen hopeloos geval. Als iemand dat is ben ik het wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja wat! Ik heb nooit gezegd dat ik redelijk was
Al heb ik die verontwaarding nooit aan haar laten blijken, want ik wil wel lief voor dr doen. Misschien ben ik een hopeloos geval

Oh jee.quote:

Volgens mij mag vrijwel iedereen in dit topic daar aanspraak op maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, je bent geen hopeloos geval. Als iemand dat is ben ik het wel.

Ik was daarop geen uitzondering logischerwijs, ben de laatste uren nog bij haar geweest op de IC en uiteindelijk niet naar huis gegaan maar richting mijn beste vriendin, tevens ex om het simpel te houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:23 schreef Barbusse het volgende:
@Lastpost: Een echt sprookjesdrama hoor.Iedereen zou helemaal aan de grond zitten in zo'n situatie.

quote:

Ja idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij mag vrijwel iedereen in dit topic daar aanspraak op maken.
Voelt goed toch? Hopeloos misschien, maar niet alleen.

Mja maar om mijn complete onkunde met dergelijke sociale situaties te omschrijven, ff vlug het verhaal van hoe ik ben samengekomen met mn ex.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent nog steeds mens. Met alle voor- en nadelen die erbij horen. Wees er trots op.

Ja uh..we uh
  Ja uh..we uh   zouden ook uh....
  zouden ook uh....  samen niks kunnen gaan doen
  samen niks kunnen gaan doen   
  terwijl ik dr dus harstikke leuk vond
  terwijl ik dr dus harstikke leuk vond   Voelde me daar rot om...heb toen n vriend gebeld om wat af te spreken, ben terug de winkel in gelopen...heb t goedkoopste gepakt wat ik kon vinden, weer bij haar aan de kassa.
  Voelde me daar rot om...heb toen n vriend gebeld om wat af te spreken, ben terug de winkel in gelopen...heb t goedkoopste gepakt wat ik kon vinden, weer bij haar aan de kassa. 

Het is een prettige verrassing!quote:

Ach, zo helpen we elkaar toch?quote:Ja idd.
Ook dat!

Mja ik ga naar de opleiding Information Management...is voornamelijk bedrijfskunde...maar dan wel in de ICT sector...dus pakweg 90% bedrijfskunde..en 10% ICT...maar t valt wel onder de ICT faculteit. Genoeg om vrouwen af te schrikken dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:40 schreef Lastpost het volgende:
@Dein_Gesicht : Ik ging van IT (32 gasten, 1 'chick') naar een SPH variant en kwam ineens tussen 24 meiden en maar 1 gast, dat is pas aanpassen.
Van sociaal onder het vriespunt naar geouwehoer over make-up, Brad Pit en de nieuwe layout van de Cosmo.

maar dit is wel enigzins offtopic
  maar dit is wel enigzins offtopic

quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja maar om mijn complete onkunde met dergelijke sociale situaties te omschrijven, ff vlug het verhaal van hoe ik ben samengekomen met mn ex.
We werkten dus op dezelfde plek (in n winkel...ik in de winkel zelf, zij aan de kassa)..en ik vond dr eigenlijk wel leuk...maar ik, zoals het een echte schijtluis betaamd, liet dat nooit blijken. Maja, ik op een zaterdagavond bij haar kassa (wel uiteraard haar kassa pakken, of de rij nu dubbel zo lang was of niet) staan met wat meuk, en toen kwam ongeveer t volgende gesprek:
Ik dumdiedumdiedum
Zij: Hoi Dein_Gesicht!
Ik: Hoi Ex-vriendin!
Zij: Wat ga je vanavond doen?
Ik: Uh, weet niet. Denk dat ik niks ga doen, beetje thuis hangen.
Zij:Ja uh..we uh
zouden ook uh....
samen niks kunnen gaan doen

Ik: 4 euro 50? ok doei!
En ben weggelopenterwijl ik dr dus harstikke leuk vond
Voelde me daar rot om...heb toen n vriend gebeld om wat af te spreken, ben terug de winkel in gelopen...heb t goedkoopste gepakt wat ik kon vinden, weer bij haar aan de kassa.
Ik: Ja uh ik ga met n vriend naar daar en daar, maar uh fijne avond!
Zij:
Paar dagen later, moest ik ook werken...maar t was richting sluitingstijd, ik zat wat voorin de winkel op te ruimen of zo.
Zij: Ey Dein_Gesicht! Jij gaat vanavond mee met mij en **** naar de bios!
Ik: Nee.
Zij: Jawel
Ik: Nee
zo ging dat uiteindelijk n tijdje door. Bleek dat **** een jongen was die interesse in haar had, en stomtoevallig ook een flinke teringhekel aan mij had. Was n leuk avondje
Uiteindelijk met haar samen dan met zn 2en naar de bios gegaan, beetje tegen elkaar aankruipen, maar dat onopvallend proberen te doen. Uiteindelijk geeft ze me n zoen op mn wang, en zelfs DAN durf ik nog niks
Uiteindelijk na de film toen ze opstond een vlug kusje bovenop dr hoofd gegeven (ik was zeg maar iets groter)...maar zo snel dat ze niet wist of ik dat nu deed of dat dr wat op dr hoofd viel
Ik heb dus het rare contrast dat ik verbaal enorm sterk ben, en je me niet in een hoek gepraat krijgt....maar zodra het echt heel dicht bij me staat ik de sociale vaardigheden van een goudvis heb
 Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het een bijzonder teder verhaal.
 Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het een bijzonder teder verhaal.  Je playerkwaliteiten zijn briljant. Zeg maar. Of niet. Maar wel herkenbaar.
 Je playerkwaliteiten zijn briljant. Zeg maar. Of niet. Maar wel herkenbaar.  

Ja ik kan tegenwoordig ook al niet meer gewoon over straat lopen of allerlei mannen lopen op me af die me smeken om ze mn geheim te vertellen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het een bijzonder teder verhaal.
Je playerkwaliteiten zijn briljant. Zeg maar. Of niet. Maar wel herkenbaar.

quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een prettige verrassing!
[..]
Ach, zo helpen we elkaar toch?

Het gaat morgen een goede avond worden meid!quote:

Maar je hebt er dan ook wel aardig wat natuurlijk, en zij niet. Ze zijn jaloers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja ik kan tegenwoordig ook al niet meer gewoon over straat lopen of allerlei mannen lopen op me af die me smeken om ze mn geheim te vertellen.

Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat morgen een goede avond worden meid!
[..]
Maar je hebt er dan ook wel aardig wat natuurlijk, en zij niet. Ze zijn jaloers.

Zeker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat morgen een goede avond worden meid!

Sterkte iedereen.
 Sterkte iedereen.  En ik moet morgen nogsteeds wat bijlezen.
 En ik moet morgen nogsteeds wat bijlezen.  

Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker!
Maar ik ga nu crashen in m'n mandje, ben kapot.Sterkte iedereen.
En ik moet morgen nogsteeds wat bijlezen.

Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijn
Welke man wil nu niet na n zoen nog altijd onzeker zijn of n meid m wel leuk vind of niet. Kom op.

Ik ga ook maar es. Zat dankzij jullie over het genot van een van mijn goudgele rakkers wat oude foto's (o.a. van mn kittensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.
Ben ook nooit zo'n ladies' man geweest hoor.
Maar ik ga ook slapen. Dingen te doen morgen en zo. Truste mensen!
 ) te bekijken terwijl mijn oren gestreeld werden door oude uber-depressieve The Cure-nummers. Ik kan ook maar beter gaan maffen, moet morgen weer werken
 ) te bekijken terwijl mijn oren gestreeld werden door oude uber-depressieve The Cure-nummers. Ik kan ook maar beter gaan maffen, moet morgen weer werken   Truste!
  Truste!

Volgende poging dan maar...
 Volgende poging dan maar...  

Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat ik ook maar weer eens iets posten.
Tis nou 5 maanden en een beetje uit. Zij wilde gewoon vrienden blijven (en dus ook gewoon kontakt blijven houden). Ik wilde haar niet kwijt dus heb dit gewoon toe gelaten. Tussendoor regelmatig verwijderd uit msn en weer opnieuw toegevoegd. Maar het ging toch elke keer mis.
Op een gezellige avond bij een vriend, na een middernachts gesprek bijna aan het zoenen met elkaar (nadat we wel bij haar auto hebben staan knuffelen enzo...) juist dit op een moment dat ik voor me zelf het gevoel had, ik kan verder. Ben er niet overheen, maar kan het laten rusten. Na deze avond en dingen die ze een paar dagen later zei zat ik weer helemaal in de put.
Wel gewoon kontakt blijven houden, maar het liep niet meer. Ik kon het gewoon niet.
Nou heb ik haar maar gevraagd me te blokkeren en te verwijderen uit msn, heb haar zelf uit me hyves gegooit en ga nou proberen het helemaal stil te houden. Hopelijk dat ik dan over een half jaar, jaar weer normaal met d'r kan praten zonder er gevoelens bij te hebben...
Niet leuk, maar het is niet anders...

Idd, het is 500 keer moeilijke om over iemand heen te komen als je nog 'normaal' leuk met elkaar omgaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Barbusse het volgende:
*meld zich weer*

@dyonvbaal : Wel een verstandige keuze hoor. Goed gedaan.

Dit is eigenlijk het lijflied van deze reeksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.

Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef maartjeh het volgende:
Mogguh.

Ik ben nog doodmoe (maar ook alweer 2 uur wakker).

Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaaktequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..lang verhaal, maar ze klinkt niet als een echt leuke meid. Hoe komt dat? Jij typt dit verhaal, als je zo weinig met d'r op hebt, waarom ga je nog met haar om? Zat andere mensen om lol mee te hebben toch?

Tja, ik vind 't niet zo'n nette actie van d'r....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte

Ook dan kan iemand jaloers zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte
 Redelijk is het misschien niet, maar het gebeurt best vaak dat degene die het uit maakt vervolgens jaloers is.
  Redelijk is het misschien niet, maar het gebeurt best vaak dat degene die het uit maakt vervolgens jaloers is.

Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.
 Ga zo maar gewoon even bankhangen denk ik.
 Ga zo maar gewoon even bankhangen denk ik.

En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen.Ga zo maar gewoon even bankhangen denk ik.

Hehehe, of lekker in slaap vallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.

Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ook een goede morgen.
Ik heb me toch een toffe spiegel gekocht voor in onze gang, weet alleen niet of ie op het bedoelde muurtje past.
Alle nachtbrakers nog een beetje kunnen slapen?
 Succes met je spiegel.
 Succes met je spiegel. 

Yes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeSucces met je spiegel.
@Tuxxx: still on tonight?

Ik heb slecht geslapen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ook een goede morgen.
Ik heb me toch een toffe spiegel gekocht voor in onze gang, weet alleen niet of ie op het bedoelde muurtje past.
Alle nachtbrakers nog een beetje kunnen slapen?
 Liggen draaien, vreemd gedroomd.
 Liggen draaien, vreemd gedroomd.  

quote:

Klinkt als een echte gezonde hollandsche jongen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 2 uur lang de longen uit mn lijf gehoest, waarna ik zo bekaf was dat ik door 2 wekkers heen sliep
 Alles goed verder? (buiten het liefdesverdriet)
 Alles goed verder? (buiten het liefdesverdriet)

Zo, ff wat koffie erin gieten, misschien wordt het dan nog eens wat.quote:

Mwaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een echte gezonde hollandsche jongen.Alles goed verder? (buiten het liefdesverdriet)
 Afgelopen week flink tegen een griep aangezeten, en dan is bij altijd gelijk alles kapot; longen, rug, hoofd, noem maar op
 Afgelopen week flink tegen een griep aangezeten, en dan is bij altijd gelijk alles kapot; longen, rug, hoofd, noem maar op  En dat kwam opzich wel slecht uit, want ik heb tentamens deze week
 En dat kwam opzich wel slecht uit, want ik heb tentamens deze week 

Lekker moment dan, zo vlak voor je tentamens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MwaAfgelopen week flink tegen een griep aangezeten, en dan is bij altijd gelijk alles kapot; longen, rug, hoofd, noem maar op
En dat kwam opzich wel slecht uit, want ik heb tentamens deze week
Maar verder alles goed hoor
Met jou?
 Goed je best doen deze week hè!
 Goed je best doen deze week hè!  

Ja, ik plan die dingen onbewust altijd heel slechtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker moment dan, zo vlak voor je tentamens.Goed je best doen deze week hè!

Met mij gaat het....net. Slecht geslapen Niet geslapen en leeg van binnen. Maar wel een gezellige avond in de planning. Dat zal me goed doen!
 Paar jaar terug werd ik de dag voor de vakantie ziek
 Paar jaar terug werd ik de dag voor de vakantie ziek 
 Maar leuke avond is altijd tof
 Maar leuke avond is altijd tof  Een heuse meet
 Een heuse meet  

Goed idee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo, ff wat koffie erin gieten, misschien wordt het dan nog eens wat.

Vanmiddag ff sporten denk ik, alhoewel ik na deze slechte nacht niet zoveel puf heb maarja. En vanavond gezellig doen met Barbusse.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik merk net dat ik gewoon actief moet doen. Dus net even de vaatwasser uitgeruimd, keuken gepoetst, was in de droger gestopt & nieuwe was in de wasmachine, en boodschappenlijstje gemaakt.
Nu even koffie en dan boodschappen doen.
Wat gaan jullie doen vandaag??

Gezellig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vanmiddag ff sporten denk ik, alhoewel ik na deze slechte nacht niet zoveel puf heb maarja. En vanavond gezellig doen met Barbusse.

Blijkbaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ook dan kan iemand jaloers zijnRedelijk is het misschien niet, maar het gebeurt best vaak dat degene die het uit maakt vervolgens jaloers is.

Ik mag HOPEN dat mijn ex jaloers op me is als ik het over andere jongens heb/hij me met een vriend van me ziet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik kan er eigenlijk ook wel weer om lachen, maar het is soms zo kinderachtig...

I couldn't care less. Misschien gewoon een fase naar 'acceptatie'?)
 I couldn't care less. Misschien gewoon een fase naar 'acceptatie'?)

Man wat erg. Zelf heb ik een vriendin gehad (jahaa, ook een meisje) waarbij ze plotseling stierf. Mijn eerste en misschien de laatste meisje waar ik verliefd op was. Mja, daar kan ik niet zo uitgebreid over praten als jij. Dat kan ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Om een lang verhaal enigszins kort te houden, er was eens [...] tot de dood ons scheid, einde.
..

Sporten...ik word al moe als ik er aan denk....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Gezellig!
En sporten zou je juist weer energie moeten geven. ....zeggen ze.

Ik ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sporten...ik word al moe als ik er aan denk....
En het gaat zeker gezellig worden!
 Erg eigenlijk.
 Erg eigenlijk.   

Welkom!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef CoendeW het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic. Zondag heeft mn vriendin onze relatie beeindigd. Zie mijn topic in relaties en psychologie voor het hoe en waarom.
Ben er dus echt helemaal kapot van. Niks heeft meer zin in mn leven en niks voelt meer goed.
Voel me zo leeg en mis haar zo enorm. Geen idee hoe ik dit moet verwerken.

Denk het wel, maar het is gewoon ook een lekkere gedachte toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik mag HOPEN dat mijn ex jaloers op me is als ik het over andere jongens heb/hij me met een vriend van me ziet.
Echt, aan de ene kant wens ik hem al het goeds toe en dat hij gelukkig wordt met zijn verloofde, maar aan de andere kant wens ik hem toe dat hij er zooooo'n spijt van heeft en jaloers is en me terug wil. En dat laatste wil 'ie ook.
(Ja, kinderachtig van me hè?I couldn't care less. Misschien gewoon een fase naar 'acceptatie'?)

Zo is iedereen weer anders, prima toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Man wat erg. Zelf heb ik een vriendin gehad (jahaa, ook een meisje) waarbij ze plotseling stierf. Mijn eerste en misschien de laatste meisje waar ik verliefd op was. Mja, daar kan ik niet zo uitgebreid over praten als jij. Dat kan ik gewoon niet.

Gelezen. Je verhaal lijkt een beetje op het mijne.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef CoendeW het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic. Zondag heeft mn vriendin onze relatie beeindigd. Zie mijn topic in relaties en psychologie voor het hoe en waarom.
Ben er dus echt helemaal kapot van. Niks heeft meer zin in mn leven en niks voelt meer goed.
Voel me zo leeg en mis haar zo enorm. Geen idee hoe ik dit moet verwerken.
 Sterkte kerel, en welkom.
 Sterkte kerel, en welkom.

Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Denk het wel, maar het is gewoon ook een lekkere gedachte toch?

Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.

Uh, nee. Hij is verloofd teruggekomen van vakantie terwijl hij en ik nog samen waren. Dan is zijn keuze gemaakt in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Forevah het volgende:
[..]
Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.
Heel naar.

Hij kan echt de tering krijgen.
 Hij kan echt de tering krijgen.   (Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)
 (Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)

Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten?Hij kan echt de tering krijgen.
(Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)

Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:
Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten?Hij kan echt de tering krijgen.

Nog genóég!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?

quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!

Dat heb ik dus nu met m'n ex ook. Doe maar lekker jaloers en kinderachtig, ik ben op dit moment zeer blij met m'n nieuwe vlam (die ook nog eens model isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.
 ).
 ).

Mooi!quote:
 Ook wat tering voor de mijne dan.
 Ook wat tering voor de mijne dan.  

Doe mijn ex wat mailen dan!quote:
Sterktequote:[..]
Ik ga echt even naar bed. Ben keimoe en voel me beroerd.

Da's kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Ben vanmorgen gedumpt, ben er kapot van.
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..

Oeh, met zo'n festival...sterkte meid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Ben vanmorgen gedumpt, ben er kapot van.
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..

Komt goed allemaal. Dit draadje helpt echt. Hoe lang hadden jullie wat als ik vragen mag? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef VeraJ het volgende:
haha ja ik voel me helemaal thuis in deze bron van diepe relatie-ellende

Ik ken het ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Nouja, in principe nog niet zo heel lang.
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende

Iedereen gaat er anders mee om, dus hoe lang de relatie duurde is eigenlijk ook niet zo relevant natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de toekomst en huil ondertussen hier gerust uit! welkom en zo!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Nouja, in principe nog niet zo heel lang.
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |