abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72137158
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef CoendeW het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic. Zondag heeft mn vriendin onze relatie beeindigd. Zie mijn topic in relaties en psychologie voor het hoe en waarom.
Ben er dus echt helemaal kapot van. Niks heeft meer zin in mn leven en niks voelt meer goed.
Voel me zo leeg en mis haar zo enorm. Geen idee hoe ik dit moet verwerken.
Gelezen. Je verhaal lijkt een beetje op het mijne. Sterkte kerel, en welkom.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72137913
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Denk het wel, maar het is gewoon ook een lekkere gedachte toch?
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.
pi_72138020
Als ik op plekken ben waarvan ik weet dat mijn ex daar ook kan zijn kijk ik altijd even of ik dr zie. Gewoon omdat ik wil dat het goed met dr gaat.

En verder wat DG zegt teveel werken - eten - slapen ritme waardoor er nog niks anders op mn pad geweest is. En als het er al was heb ik het vast gemist met mn suffe kop!
pi_72138466
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.
Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.

Heel naar.
I do not know the unknown very well... yet
pi_72138574
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Forevah het volgende:

[..]

Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.

Heel naar.
Uh, nee. Hij is verloofd teruggekomen van vakantie terwijl hij en ik nog samen waren. Dan is zijn keuze gemaakt in mijn ogen.
pi_72139086
Ach so!

Dan lijk je mijn ex niet.
I do not know the unknown very well... yet
pi_72139247

Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten? Hij kan echt de tering krijgen. (Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)
pi_72139317
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:

Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten? Hij kan echt de tering krijgen. (Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)
Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72139377
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:

Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!
pi_72140896
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?
Nog genóég!
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!

Ik ga echt even naar bed. Ben keimoe en voel me beroerd.
pi_72141579
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nu met m'n ex ook. Doe maar lekker jaloers en kinderachtig, ik ben op dit moment zeer blij met m'n nieuwe vlam (die ook nog eens model is ).
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:02:29 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72141583
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:41 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nog genóég!
Mooi! Ook wat tering voor de mijne dan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72142491
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:41 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nog genóég!
Doe mijn ex wat mailen dan!
quote:
[..]
Ik ga echt even naar bed. Ben keimoe en voel me beroerd.
Sterkte
pi_72142506
Meld me ook maar even..
Ben vanmorgen gedumpt, ben er kapot van.
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:31:44 #190
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72142542
Sterkte en join the group Vera.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:32:17 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72142566
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..
Da's kut.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72142700
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Oeh, met zo'n festival...sterkte meid.
pi_72142737
Thnx allemaal!
pi_72142794
Zo'n welkom voelt goed toch? Alsof je thuis bent gekomen.
pi_72142933
haha ja ik voel me helemaal thuis in deze bron van diepe relatie-ellende
pi_72142983
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef VeraJ het volgende:
haha ja ik voel me helemaal thuis in deze bron van diepe relatie-ellende
Komt goed allemaal. Dit draadje helpt echt. Hoe lang hadden jullie wat als ik vragen mag? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden hoor.
pi_72143031
Nouja, in principe nog niet zo heel lang.
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:50:40 #199
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72143128
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende
Ik ken het ja.
pi_72143211
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Iedereen gaat er anders mee om, dus hoe lang de relatie duurde is eigenlijk ook niet zo relevant natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de toekomst en huil ondertussen hier gerust uit! welkom en zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')