Gelezen. Je verhaal lijkt een beetje op het mijne.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef CoendeW het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic. Zondag heeft mn vriendin onze relatie beeindigd. Zie mijn topic in relaties en psychologie voor het hoe en waarom.
Ben er dus echt helemaal kapot van. Niks heeft meer zin in mn leven en niks voelt meer goed.
Voel me zo leeg en mis haar zo enorm. Geen idee hoe ik dit moet verwerken.
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Denk het wel, maar het is gewoon ook een lekkere gedachte toch?
Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.
Uh, nee. Hij is verloofd teruggekomen van vakantie terwijl hij en ik nog samen waren. Dan is zijn keuze gemaakt in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Forevah het volgende:
[..]
Je lijkt mijn ex wel. Heb je er ooit aan gedacht dat hij het wel eens echt zou kunnen menen? Ik voel me hartstikke onbegrepen door mijn ex, omdat ze zich niet meer als zodanig durft open te stellen, terwijl ik dat voor mijn gevoel voor het eerst echt doe sinds dat we elkaar kennen.
Heel naar.
Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:![]()
Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten?Hij kan echt de tering krijgen.
(Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)
Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:46 schreef maartjeh het volgende:![]()
Wat zou jij doen als je vriendin zich zou verloven met een ander terwijl jij op d'r zit te wachten?Hij kan echt de tering krijgen.
(Oke, heeft ook even geduurd voor ik dat kon zeggen, en nogsteeds mis ik 'm soms, maar ach..)
Nog genóég!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo is dat. Mijn ex mag ook wel wat van zijn tering, heb je nog over?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hulde voor het feit dat je het inmiddels kan zeggen!
Dat heb ik dus nu met m'n ex ook. Doe maar lekker jaloers en kinderachtig, ik ben op dit moment zeer blij met m'n nieuwe vlam (die ook nog eens model isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom. Heerlijk. Het helpt me er ook wel doorheen moet ik zeggen. Heb nu echt zoiets van; lekker voor je dat je nu spijt hebt / me terug wilt. Prima als hij zich kut voelt om z'n eigen keuze.
Mooi!quote:
Doe mijn ex wat mailen dan!quote:
Sterktequote:[..]
Ik ga echt even naar bed. Ben keimoe en voel me beroerd.
Da's kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Ben vanmorgen gedumpt, ben er kapot van.
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..
Oeh, met zo'n festival...sterkte meid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef VeraJ het volgende:
Meld me ook maar even..
Ben vanmorgen gedumpt, ben er kapot van.
Net een weekend Lowlands achter de rug waar ik hem amper heb gezien, waar hij dingen heeft gedaan waar ik heel boos om was maar bereid was het te vergeven en nu dit..
Komt goed allemaal. Dit draadje helpt echt. Hoe lang hadden jullie wat als ik vragen mag? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:43 schreef VeraJ het volgende:
haha ja ik voel me helemaal thuis in deze bron van diepe relatie-ellende
Ik ken het ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Nouja, in principe nog niet zo heel lang.
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende
Iedereen gaat er anders mee om, dus hoe lang de relatie duurde is eigenlijk ook niet zo relevant natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de toekomst en huil ondertussen hier gerust uit! welkom en zo!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:47 schreef VeraJ het volgende:
Nouja, in principe nog niet zo heel lang.
Maar ik ben zo iemand die zich direct teveel aan iemand gaat hechten enzo, dat is een beetje de ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |