Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ook een goede morgen.
Ik heb me toch een toffe spiegel gekocht voor in onze gang, weet alleen niet of ie op het bedoelde muurtje past.
Alle nachtbrakers nog een beetje kunnen slapen?
Yes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeSucces met je spiegel.
@Tuxxx: still on tonight?
Ik heb slecht geslapen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Lastpost het volgende:
Ook een goede morgen.
Ik heb me toch een toffe spiegel gekocht voor in onze gang, weet alleen niet of ie op het bedoelde muurtje past.
Alle nachtbrakers nog een beetje kunnen slapen?
quote:
Klinkt als een echte gezonde hollandsche jongen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 2 uur lang de longen uit mn lijf gehoest, waarna ik zo bekaf was dat ik door 2 wekkers heen sliep
Zo, ff wat koffie erin gieten, misschien wordt het dan nog eens wat.quote:
Mwaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een echte gezonde hollandsche jongen.Alles goed verder? (buiten het liefdesverdriet)
Lekker moment dan, zo vlak voor je tentamens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MwaAfgelopen week flink tegen een griep aangezeten, en dan is bij altijd gelijk alles kapot; longen, rug, hoofd, noem maar op
En dat kwam opzich wel slecht uit, want ik heb tentamens deze week
Maar verder alles goed hoor
Met jou?
Ja, ik plan die dingen onbewust altijd heel slechtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker moment dan, zo vlak voor je tentamens.Goed je best doen deze week hè!
![]()
Met mij gaat het....net. Slecht geslapen Niet geslapen en leeg van binnen. Maar wel een gezellige avond in de planning. Dat zal me goed doen!
Goed idee!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo, ff wat koffie erin gieten, misschien wordt het dan nog eens wat.
Vanmiddag ff sporten denk ik, alhoewel ik na deze slechte nacht niet zoveel puf heb maarja. En vanavond gezellig doen met Barbusse.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Ik merk net dat ik gewoon actief moet doen. Dus net even de vaatwasser uitgeruimd, keuken gepoetst, was in de droger gestopt & nieuwe was in de wasmachine, en boodschappenlijstje gemaakt.
Nu even koffie en dan boodschappen doen.![]()
Wat gaan jullie doen vandaag??
Gezellig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vanmiddag ff sporten denk ik, alhoewel ik na deze slechte nacht niet zoveel puf heb maarja. En vanavond gezellig doen met Barbusse.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ook dan kan iemand jaloers zijnRedelijk is het misschien niet, maar het gebeurt best vaak dat degene die het uit maakt vervolgens jaloers is.
Ik mag HOPEN dat mijn ex jaloers op me is als ik het over andere jongens heb/hij me met een vriend van me ziet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik kan er eigenlijk ook wel weer om lachen, maar het is soms zo kinderachtig...
Man wat erg. Zelf heb ik een vriendin gehad (jahaa, ook een meisje) waarbij ze plotseling stierf. Mijn eerste en misschien de laatste meisje waar ik verliefd op was. Mja, daar kan ik niet zo uitgebreid over praten als jij. Dat kan ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Om een lang verhaal enigszins kort te houden, er was eens [...] tot de dood ons scheid, einde.
..
Sporten...ik word al moe als ik er aan denk....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
En sporten zou je juist weer energie moeten geven. ....zeggen ze.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sporten...ik word al moe als ik er aan denk....![]()
En het gaat zeker gezellig worden!
Welkom!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:11 schreef CoendeW het volgende:
Ik meld me ook maar eens in dit topic. Zondag heeft mn vriendin onze relatie beeindigd. Zie mijn topic in relaties en psychologie voor het hoe en waarom.
Ben er dus echt helemaal kapot van. Niks heeft meer zin in mn leven en niks voelt meer goed.
Voel me zo leeg en mis haar zo enorm. Geen idee hoe ik dit moet verwerken.
Denk het wel, maar het is gewoon ook een lekkere gedachte toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik mag HOPEN dat mijn ex jaloers op me is als ik het over andere jongens heb/hij me met een vriend van me ziet.
Echt, aan de ene kant wens ik hem al het goeds toe en dat hij gelukkig wordt met zijn verloofde, maar aan de andere kant wens ik hem toe dat hij er zooooo'n spijt van heeft en jaloers is en me terug wil. En dat laatste wil 'ie ook.![]()
(Ja, kinderachtig van me hè?I couldn't care less. Misschien gewoon een fase naar 'acceptatie'?)
Zo is iedereen weer anders, prima toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Man wat erg. Zelf heb ik een vriendin gehad (jahaa, ook een meisje) waarbij ze plotseling stierf. Mijn eerste en misschien de laatste meisje waar ik verliefd op was. Mja, daar kan ik niet zo uitgebreid over praten als jij. Dat kan ik gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |