Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat morgen een goede avond worden meid!![]()
[..]
Maar je hebt er dan ook wel aardig wat natuurlijk, en zij niet. Ze zijn jaloers.
Zeker!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat morgen een goede avond worden meid!![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Maar ik ga nu crashen in m'n mandje, ben kapot.Sterkte iedereen.
En ik moet morgen nogsteeds wat bijlezen.
![]()
Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijn![]()
Welke man wil nu niet na n zoen nog altijd onzeker zijn of n meid m wel leuk vind of niet. Kom op.
Ik ga ook maar es. Zat dankzij jullie over het genot van een van mijn goudgele rakkers wat oude foto's (o.a. van mn kittensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.![]()
Ben ook nooit zo'n ladies' man geweest hoor.![]()
Maar ik ga ook slapen. Dingen te doen morgen en zo. Truste mensen!
Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat ik ook maar weer eens iets posten.
Tis nou 5 maanden en een beetje uit. Zij wilde gewoon vrienden blijven (en dus ook gewoon kontakt blijven houden). Ik wilde haar niet kwijt dus heb dit gewoon toe gelaten. Tussendoor regelmatig verwijderd uit msn en weer opnieuw toegevoegd. Maar het ging toch elke keer mis.
Op een gezellige avond bij een vriend, na een middernachts gesprek bijna aan het zoenen met elkaar (nadat we wel bij haar auto hebben staan knuffelen enzo...) juist dit op een moment dat ik voor me zelf het gevoel had, ik kan verder. Ben er niet overheen, maar kan het laten rusten. Na deze avond en dingen die ze een paar dagen later zei zat ik weer helemaal in de put.
Wel gewoon kontakt blijven houden, maar het liep niet meer. Ik kon het gewoon niet.
Nou heb ik haar maar gevraagd me te blokkeren en te verwijderen uit msn, heb haar zelf uit me hyves gegooit en ga nou proberen het helemaal stil te houden. Hopelijk dat ik dan over een half jaar, jaar weer normaal met d'r kan praten zonder er gevoelens bij te hebben...
Niet leuk, maar het is niet anders...
Idd, het is 500 keer moeilijke om over iemand heen te komen als je nog 'normaal' leuk met elkaar omgaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Barbusse het volgende:
*meld zich weer*![]()
![]()
@dyonvbaal : Wel een verstandige keuze hoor. Goed gedaan.
Dit is eigenlijk het lijflied van deze reeksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.
Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef maartjeh het volgende:
Mogguh.![]()
![]()
Ik ben nog doodmoe (maar ook alweer 2 uur wakker).
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaaktequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..lang verhaal, maar ze klinkt niet als een echt leuke meid. Hoe komt dat? Jij typt dit verhaal, als je zo weinig met d'r op hebt, waarom ga je nog met haar om? Zat andere mensen om lol mee te hebben toch?
Tja, ik vind 't niet zo'n nette actie van d'r....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte
Ook dan kan iemand jaloers zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte
Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.
En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:18 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen.Ga zo maar gewoon even bankhangen denk ik.
Hehehe, of lekker in slaap vallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |