abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72130494
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het gaat morgen een goede avond worden meid!
[..]

Maar je hebt er dan ook wel aardig wat natuurlijk, en zij niet. Ze zijn jaloers.
Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijn
Welke man wil nu niet na n zoen nog altijd onzeker zijn of n meid m wel leuk vind of niet. Kom op.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 02:00:20 #127
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72130496
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 01:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het gaat morgen een goede avond worden meid!
Zeker!

Maar ik ga nu crashen in m'n mandje, ben kapot. Sterkte iedereen. En ik moet morgen nogsteeds wat bijlezen.

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72130500
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zeker!

Maar ik ga nu crashen in m'n mandje, ben kapot. Sterkte iedereen. En ik moet morgen nogsteeds wat bijlezen.

Slaap lekker
pi_72130518
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 01:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Uiteraard...ik ben wat alle vrouwen willen, en waar alle mannen jaloers op zijn
Welke man wil nu niet na n zoen nog altijd onzeker zijn of n meid m wel leuk vind of niet. Kom op.
Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.

Ben ook nooit zo'n ladies' man geweest hoor.

Maar ik ga ook slapen. Dingen te doen morgen en zo. Truste mensen!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72130535
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 02:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dit is de manier waarop Brad Pitt Angelina Jolie voor zich won. Een bewezen succesformule. En jij beheerst hem. Respect.

Ben ook nooit zo'n ladies' man geweest hoor.

Maar ik ga ook slapen. Dingen te doen morgen en zo. Truste mensen!
Ik ga ook maar es. Zat dankzij jullie over het genot van een van mijn goudgele rakkers wat oude foto's (o.a. van mn kittens ) te bekijken terwijl mijn oren gestreeld werden door oude uber-depressieve The Cure-nummers. Ik kan ook maar beter gaan maffen, moet morgen weer werken Truste!
pi_72130587
Yup, officieel een hopeloos geval.
Ik kijk in mn eigen fotoboek. Laatste voyeur: <iemandsnickname>

Ik kijk bij <iemandsnickname>: oew -> Mooie meid! kijken naar mijn kale profiel

Misschien moet ik toch maar es wat meer contacten zoeken buiten mn normale vriendenkring

En nu ga ik verdomme echt naar bed!
pi_72130718
Ik ben even weg en er gebeurt direct te veel, veel te veel ex-en vinden het een goede tijd om het uit te maken blijkbaar.

Eerst even lezen wat er allemaal is gebeurt en dan zal ik even wat nuttigs posten
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72130889
En ik kan niet slapen... Volgende poging dan maar...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72131153
Ik meld me ook maar weer
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72132005
Laat ik ook maar weer eens iets posten.

Tis nou 5 maanden en een beetje uit. Zij wilde gewoon vrienden blijven (en dus ook gewoon kontakt blijven houden). Ik wilde haar niet kwijt dus heb dit gewoon toe gelaten. Tussendoor regelmatig verwijderd uit msn en weer opnieuw toegevoegd. Maar het ging toch elke keer mis.
Op een gezellige avond bij een vriend, na een middernachts gesprek bijna aan het zoenen met elkaar (nadat we wel bij haar auto hebben staan knuffelen enzo...) juist dit op een moment dat ik voor me zelf het gevoel had, ik kan verder. Ben er niet overheen, maar kan het laten rusten. Na deze avond en dingen die ze een paar dagen later zei zat ik weer helemaal in de put.
Wel gewoon kontakt blijven houden, maar het liep niet meer. Ik kon het gewoon niet.
Nou heb ik haar maar gevraagd me te blokkeren en te verwijderen uit msn, heb haar zelf uit me hyves gegooit en ga nou proberen het helemaal stil te houden. Hopelijk dat ik dan over een half jaar, jaar weer normaal met d'r kan praten zonder er gevoelens bij te hebben...

Niet leuk, maar het is niet anders...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_72132704
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Laat ik ook maar weer eens iets posten.

Tis nou 5 maanden en een beetje uit. Zij wilde gewoon vrienden blijven (en dus ook gewoon kontakt blijven houden). Ik wilde haar niet kwijt dus heb dit gewoon toe gelaten. Tussendoor regelmatig verwijderd uit msn en weer opnieuw toegevoegd. Maar het ging toch elke keer mis.
Op een gezellige avond bij een vriend, na een middernachts gesprek bijna aan het zoenen met elkaar (nadat we wel bij haar auto hebben staan knuffelen enzo...) juist dit op een moment dat ik voor me zelf het gevoel had, ik kan verder. Ben er niet overheen, maar kan het laten rusten. Na deze avond en dingen die ze een paar dagen later zei zat ik weer helemaal in de put.
Wel gewoon kontakt blijven houden, maar het liep niet meer. Ik kon het gewoon niet.
Nou heb ik haar maar gevraagd me te blokkeren en te verwijderen uit msn, heb haar zelf uit me hyves gegooit en ga nou proberen het helemaal stil te houden. Hopelijk dat ik dan over een half jaar, jaar weer normaal met d'r kan praten zonder er gevoelens bij te hebben...

Niet leuk, maar het is niet anders...
Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72132716
*meld zich weer*

@dyonvbaal : Wel een verstandige keuze hoor. Goed gedaan.
pi_72132937
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Barbusse het volgende:
*meld zich weer*

@dyonvbaal : Wel een verstandige keuze hoor. Goed gedaan.
Idd, het is 500 keer moeilijke om over iemand heen te komen als je nog 'normaal' leuk met elkaar omgaat.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:05:33 #139
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72132954
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:52 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Herkenbaar en heel veel sterkte. Luister hier eens naar.
Dit is eigenlijk het lijflied van deze reeks
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72132999
Mogguh.
Ik ben nog doodmoe (maar ook alweer 2 uur wakker).
pi_72133163
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:07 schreef maartjeh het volgende:
Mogguh.
Ik ben nog doodmoe (maar ook alweer 2 uur wakker).
Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.
pi_72133165
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Euh..lang verhaal, maar ze klinkt niet als een echt leuke meid. Hoe komt dat? Jij typt dit verhaal, als je zo weinig met d'r op hebt, waarom ga je nog met haar om? Zat andere mensen om lol mee te hebben toch?
Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte
pi_72133196
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat is ze wel, en ik heb ook echt veel lol met haar enzo. Maar dit is gewoon haar minpunt, ze probeert nu overal een wedstrijdje van te maken, wat ik zeer kinderachtig vind. Ze lijkt gewoon jaloers, en dat snap ik niet, zij was de gene die het uitmaakte
Tja, ik vind 't niet zo'n nette actie van d'r....
pi_72133209
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ook dan kan iemand jaloers zijn Redelijk is het misschien niet, maar het gebeurt best vaak dat degene die het uit maakt vervolgens jaloers is.
pi_72133233
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Pak 'n kopje koffie en lees maar wat bij dan. Was een beetje SC hier gisteren.
Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen. Ga zo maar gewoon even bankhangen denk ik.
pi_72133259
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:18 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Al gedaan, maar ik ben te moe om te typen. Ga zo maar gewoon even bankhangen denk ik.
En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.
pi_72133442
Ik 'mag' dalijk werken
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:31:14 #148
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72133492
Ik moet de hele week leren en tentamens knallen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72133526
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En zet een hele domme film op. Is lekker wakker worden.
Hehehe, of lekker in slaap vallen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:44:39 #150
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72133810
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')