Daarom bestaat dit draadje, muts.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:33 schreef vosss het volgende:
Het is nogal complex en het is lastig uit te leggen
Ok.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Net thuis...Was lui, maar toch weer niet. Dus ben in plaats van de bus te nemen wezen lopen. Het is een heerlijke nacht om te lopen btw. En het was gezellig!
Bier was goed!
Jaaaaa, ik zei het al; ben net onkruid. Net dat je denkt dat je van me af bent spring ik weer omhoog.quote:
Hahaha!!! Ja ik heb het heel leuk gehad!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik zei het al; ben net onkruid. Net dat je denkt dat je van me af bent spring ik weer omhoog.Je hebt wel lol gehad toch? Ik in ieder geval wel.
Tussen de relationele drama's door natuurlijk.
Ik vind het prima, de volgende keer meer huilers erbij!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hahaha!!! Ja ik heb het heel leuk gehad!Wel voor herhaling vatbaar ooit een keer, of ga ik nu wel erg snel.
Ja is goed, maarja de animo was nu niet echt groot.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het prima, de volgende keer meer huilers erbij!
Maar...maar....wij zijn übergezellig....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja is goed, maarja de animo was nu niet echt groot.Hopelijk volgende keer wel.
Ja dat weten wij van elkaar dat wij übergezellig zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar...maar....wij zijn übergezellig....![]()
En wat is er mis met bier drinken met goede muziek erbij? We kunnen ook thuis blijven zitten uithuilen over al het onrecht dat ons is aangedaan natuurlijk. Maar ja...happyhappyjoyjoy is dat niet natuurlijk.
Er is maar 1 manier voor die watjes om er achter te komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat weten wij van elkaar dat wij übergezellig zijn., maar dat weten zij (nog) niet.
Da's waar!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier voor die watjes om er achter te komen.![]()
En eigenlijk valt er weinig te verliezen toch?
Whehehe...waar komen die fantopics vandaan eigenlijk?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's waar!
Ik heb nu zelfs een eigen fanclub!SuperrrTuxxx fanclub
Hij loopt alleen niet zo hard.
Omdat er een tong80 fanclub was en ik me afvroeg waar die van mij was.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...waar komen die fantopics vandaan eigenlijk?
And count me in.
Is toch wel goed voor je ego toch? Je hebt die loser van een ex niet nodig om gewaardeerd te worden, ik wist het wel!
Ik zal volgende keer wel proberen om ook mee te gaan mits het niet te ver is van mijn huisquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja is goed, maarja de animo was nu niet echt groot.Hopelijk volgende keer wel.
Waar woont jouw huis dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer wel proberen om ook mee te gaan mits het niet te ver is van mijn huisAls er bier is, ben ik wel van de partij...
Utrechtquote:
Achter zijn voortuin waarschijnlijk. Maar wij hebben toch een mooi compromis weten te vinden? Dan kan dat ook met meerdere mensen. Soepele proceswerking is mijn ding, komt goed!quote:
Haha soepele opmerking Barbusse, ik moest erom lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Achter zijn voortuin waarschijnlijk. Maar wij hebben toch een mooi compromis weten te vinden? Dan kan dat ook met meerdere mensen. Soepele proceswerking is mijn ding, komt goed!
Gast, daar waren wij net nog....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Utrecht
En ik probeer maar naar bed te gaan, maar de nood om met haar te bellen blijft me voor mn laptop houden. Moet me sterk houden...
Lachen is gezond. Is wetenschappelijk bewezen. Zolang het maar niet om de humor van Gordon is, die is slecht voor je tandvlees. Ook wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha soepele opmerking Barbusse, ik moest erom lachen
Haha waarschijnlijk overheen gelezen met alle posts laatste tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast, daar waren wij net nog....![]()
En niet bellen. Zorgt alleen maar dat je langer aan haar blijft hangen.
Verrek, daar ben ik vanavond nog geweest.quote:
U ook?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verrek, daar ben ik vanavond nog geweest.
Ja!quote:
Ja weet ik veel hoe dat ook alweer heet, ik ken daar niks en heb er ook niet op gelet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:06 schreef dreamzk het volgende:
Waar zijn jullie wat gaan drinken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |