Er zijn zat mensen die dan zeggen, oh da's toch niet zo lang, waar doe je moeilijk over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen gaat er anders mee om, dus hoe lang de relatie duurde is eigenlijk ook niet zo relevant natuurlijk. Maar heb vertrouwen in de toekomst en huil ondertussen hier gerust uit! welkom en zo!
Oh, maar dat zeggen ze in mijn situatie ook hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die dan zeggen, oh da's toch niet zo lang, waar doe je moeilijk over.Dat ze dat dan niet snappen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar dat zeggen ze in mijn situatie ook hoor.
Ik ga er vanavond niet door laten vergallen hoor.quote:
Dan ist goed!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond niet door laten vergallen hoor.
Niet doen kerel. Dan duurt 't alleen maar langer voordat je over d'r heen bent en je verder kunt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:59 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb zo een zin om haar te bellen nu. Volgende week is ze jarig en ik wil nog even met haar afspreken daarvoor zodat ik haar nog even kan zien. Ik besefte me ook net onder de douche dat ik iedereen en mezelf ook voor de gek hou door te blijven zeggen dat ik haar niet terug wil. Deep down wil ik niets liever dan haar weer in mijn armen sluiten...
Gelukkig heb ik vanavond weer druk programma met de ontgroeningen enzo, dus dan denk ik er niet zo aan
Dat klinkt echt enorm lullig, maar dat geeft wel de essentie van dit topic aanquote:We hopen dat je hier weer zo snel mogelijk weg bent
Wat heb jij trouwens een bazen-nicknamequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat klinkt echt enorm lullig, maar dat geeft wel de essentie van dit topic aan
Alcohol is niet de oplossing, daar heb ik al helemaal gekke dingen mee gedaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb overigens een goeie manier gevonden, maar die ga ik jullie niet vertellen.
Het werkt prima!
Vind je?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens een bazen-nickname
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:07 schreef vosss het volgende:
Ik heb overigens een goeie manier gevonden, maar die ga ik jullie niet vertellen.
Het werkt prima!
Neenee, geen alcohol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:11 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Alcohol is niet de oplossing, daar heb ik al helemaal gekke dingen mee gedaan
Haha okquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Jamijn voornaam is ook Bart, en ik moest flink grinniken toen ik t las
Zo, net thuis! Was leuk ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:14 schreef maartjeh het volgende:
En Barbusse en SuperrrrTuxxx, leuke avond gehad?
Ja doe es niet zo wazig en vertel gewoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:33 schreef vosss het volgende:
Het is nogal complex en het is lastig uit te leggen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja doe es niet zo wazig en vertel gewoon.
Net thuis...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |