abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:08:43 #251
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161246
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lachen is gezond. Is wetenschappelijk bewezen. Zolang het maar niet om de humor van Gordon is, die is slecht voor je tandvlees. Ook wetenschappelijk bewezen.
Ik vind Gordon anders af en toe best aanstekelijk.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72161252
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:04 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha waarschijnlijk overheen gelezen met alle posts laatste tijd

En ik weet dat ik haar niet mag bellen, ik ga het ook niet doen, maar ik wil het wel graag heel vervelend gevoel aangezien ik alleen maar mn telefoon hoef te pakken en een paar toetsen in te duwen om haar stem te horen. Ach zo maar slapen, morgen drukke dag
Oh, ik begrijp je gevoel maar al te goed hoor. Maar haar stem zal niet datgene laten horen wat je wilt horen. Ze is echt weg toch? Komt ze terug? Waarschijnlijk niet. Sterker nog, de kans is groot dat ze ook geen zin heeft in jouw zucht naar aandacht en haar stem. Waarom zou je haar dan nog willen horen? Klinkt erg hard, maar volgens mij ben je nu alleen je pijn aan het verlengen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72161286
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:06 schreef dreamzk het volgende:
Waar zijn jullie wat gaan drinken dan?
Daar waar bier was. Namen ben ik even kwijt. Zal ik morgen even doorgeven oké? Er was bier. Dude. Wat wil je van me? Haar schoenmaat? Why the police-interogation?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:12:58 #254
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161292
dreamzk, die neiging ken ik ook, maar je moet er idd niet aan toegeven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:13:46 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161302
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar waar bier was. Namen ben ik even kwijt. Zal ik morgen even doorgeven oké? Er was bier. Dude. Wat wil je van me? Haar schoenmaat? Why the police-interogation?
Schoenmaat? Is m'n cupmaat ineens niet belangrijk meer?
pi_72161303
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vind Gordon anders af en toe best aanstekelijk.
Ja, echt een gemiste kans in je algemene ontwikkeling.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:14:46 #257
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161317
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, echt een gemiste kans in je algemene ontwikkeling.
Ja DAT heb ik niet gezegd.
pi_72161342
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Schoenmaat? Is m'n cupmaat ineens niet belangrijk meer?
I confess. Die was belangrijk. Maar ook makkelijker te peilen dan je schoenmaat. En volgens mij wil dreamzk ALLES weten. Helaas heb ik niet alle informatie paraat. Barbusse bereidt zich vast voor op langdurige foltering.
pi_72161361
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja DAT heb ik niet gezegd.
Nee, dat klopt. Ik zeg dat. Valse pisnicht zonder moreel kompas, dat is Gordon. En wij ons maar zorgen maken over ons gebroken hart.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:19:24 #260
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161370
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

I confess. Die was belangrijk. Maar ook makkelijker te peilen dan je schoenmaat.
Ohja? Wat heb ik dan?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:20:22 #261
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161381
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En volgens mij wil dreamzk ALLES weten. Helaas heb ik niet alle informatie paraat. Barbusse bereidt zich vast voor op langdurige foltering.
Ohjee!
pi_72161453
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ohja? Wat heb ik dan?
Dat hoort in een ander subforum, laten we beiden ons fatsoen houden, oké?
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ohjee!
Wees niet bevreesd. Jarenlange training heeft mij ongevoelig gemaakt voor vrijwel alle vormen van geestelijke en lichamelijke mishandeling. Ben je nou echt nooit getrouwd geweest?
pi_72161483
Ik vroeg me gewoon af waar jullie naar toe waren gegaan, puur uit interesse Geen verhoor ofzo

En het is gewoon moment van zwakte nu s'avonds laat... Ik ga maar mn bedje opzoeken, even kijken of slapen helpt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:31:16 #264
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161495
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat hoort in een ander subforum, laten we beiden ons fatsoen houden, oké?
Hihi.
quote:

[..]
Wees niet bevreesd. Jarenlange training heeft mij ongevoelig gemaakt voor vrijwel alle vormen van geestelijke en lichamelijke mishandeling. Ben je nou echt nooit getrouwd geweest?
Nee En gezien jouw verhaal "gelukkig niet"
pi_72161500
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:29 schreef dreamzk het volgende:
Ik vroeg me gewoon af waar jullie naar toe waren gegaan, puur uit interesse Geen verhoor ofzo

En het is gewoon moment van zwakte nu s'avonds laat... Ik ga maar mn bedje opzoeken, even kijken of slapen helpt.
Truste gast. Ik zal eens kijken of ik ergens de namen kan vinden. Want eerlijk gezegd weet ik alleen locaties. Olivier hebben we gegeten, de rest moet ik echt even opzoeken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:32:51 #266
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161505
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:29 schreef dreamzk het volgende:

Ja sorry schatje, maar ik weet het niet hoe het heet.

Truste.
pi_72161512
Edit: jeetje wat loop ik dubbel te klikken.

[ Bericht 66% gewijzigd door Barbusse op 26-08-2009 02:39:59 ]
pi_72161548
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hihi.
[..]
Ja, ik mag dan wel als een beleefde jongen overgekomen zijn, ik blijf nog steeds een man. Dat oerinstinct van een ransaap krijg je er niet zomaar uit natuurlijk.

quote:
Nee En gezien jouw verhaal "gelukkig niet"
Weet je, ik geloof nog steeds in dergelijke standvastige beloftes. Maar dan graag met een meer betrouwbare vrouw de volgende keer.
pi_72161555
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach zoveel maakt het me ook niet uit, zie nu dat er interassante docu op national is en mn huisgenoot is net wakker geworden, dus ik heb iig even gezelschap. Slapen even uitstellen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72161569
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:39 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ach zoveel maakt het me ook niet uit, zie nu dat er interassante docu op national is en mn huisgenoot is net wakker geworden, dus ik heb iig even gezelschap. Slapen even uitstellen
Wat voor docu? Beter/optimistischer dan muziek van Leonard Cohen?
pi_72161579
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat voor docu? Beter/optimistischer dan muziek van Leonard Cohen?
Opmars van cocaine in miami, mischien niet leuk maar wel heel interessant
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72161590
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:43 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Opmars van cocaine in miami, mischien niet leuk maar wel heel interessant
Dude, Scarface/Miami Vice in real life. Dan huil ik nog liever over mijn gebroken hart.
pi_72161593
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dude, Scarface/Miami Vice in real life. Dan huil ik nog liever over mijn gebroken hart.
Haha tja het interesseert me wel echt dus het leid me even af, wat toch de bedoeling is van de tv En precies scarface/miami vice in real life, zeiden ook de gasten die het hadden meegemaakt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:47:58 #274
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161603
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, ik mag dan wel als een beleefde jongen overgekomen zijn, ik blijf nog steeds een man. Dat oerinstinct van een ransaap krijg je er niet zomaar uit natuurlijk.
Maakt ook niet uit.
quote:
[..]

Weet je, ik geloof nog steeds in dergelijke standvastige beloftes. Maar dan graag met een meer betrouwbare vrouw de volgende keer.
Het kwam er iets te grappig uit, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel. Ik geloof daar ook wel in hoor en ik vind het knap dat jij dat nogsteeds doet na dit alles.
pi_72161606
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:46 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha tja het interesseert me wel echt dus het leid me even af, wat toch de bedoeling is van de tv En precies scarface/miami vice in real life, zeiden ook de gasten die het hadden meegemaakt.
Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')