Euh..rellen in dit draadje? Graag! Enlighten us!quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als hij een beetje een hart heeft begrijpt hij het wel toch?
Er is eigenlijk niets anders gebeurd raar genoeg wat niet volgens de verwachtingen is gegaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh okDus eigenlijk wisten jullie aan het begin stiekem al dat het een enorme uitdaging zou gaan worden en uiteindelijk bleek die uitdaging te groot
Niks mis mee toch opzich? Al doende leert men
Al wordt het daar natuurlijk niet minder kut van
[..]
Zal hij wel mee om kunnen gaan, hem een beetje kennende
Neeeequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..rellen in dit draadje? Graag! Enlighten us!
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh..rellen in dit draadje? Graag! Enlighten us!
Bekend gevoelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Grmbl, tis al n tijdje uit met mijn ex, maar zag dr vanmiddag lopen met de kloot voor wie ze mij verlaten haden toen begon t toch weer wat te steken
![]()
en dat truitje had ze verdomme van mij ja!
Jammer dat je zo'n scene moest zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Grmbl, tis al n tijdje uit met mijn ex, maar zag dr vanmiddag lopen met de kloot voor wie ze mij verlaten haden toen begon t toch weer wat te steken
![]()
en dat truitje had ze verdomme van mij ja!
Wanneer je wilt kerel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:08 schreef Lastpost het volgende:
Ik tvp maar weer mee en post wat indien gewenst/nodig.
Nee sorry, dat kan ik niet doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:09 schreef Barbusse het volgende:
Two against one! dus: vertel!![]()
Iets anders dan gebroken harten, slapeloze nachten, gebrek aan eetlust en verwoeste toekomstdromen graag.
Niet zo negatief.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan er nog wel bij hoor lieverd.
Ik weet het. Maar om de één of andere reden help ik makkelijker andere mensen dan mezelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zo negatief.Je loopt mij ook altijd op te peppen dat het wel goed komt.
Ik ben niet zo goed in andere mensen helpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar om de één of andere reden help ik makkelijker andere mensen dan mezelf.
Zoek nog zo iemand en je kunt elkaar helpen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar om de één of andere reden help ik makkelijker andere mensen dan mezelf.
Daarom is dit draadje er. Zodat misschien op z'n minst jij geholpen kan worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in andere mensen helpen.
Ondanks alles heb ik een naïef enorm vertrouwen in de goedheid van de mens. Misschien dat mij daarom dit overkomt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zoek nog zo iemand en je kunt elkaar helpen.
1+1=O+
Ow wacht, was even vergeten dat je niet moet aankomen met dat soort shit op dat soort momenten.
Buiten dat werkt zoeken niet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom is dit draadje er. Zodat misschien op z'n minst jij geholpen kan worden.
De pijn is verschrikkelijk. Maar ik voel in ieder geval weer dat ik leef. En dat is best bevrijdend.
Ik hoop dat het zo blijft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:14 schreef Dein_Gesicht het volgende:
..
Voor de rest geen goed woord mee meer gesproken
Wat ik dr nog t meest kwalijk neem is t volgende. Vooropgesteld: Ik ben een enorme kattengek. Ik hou van de beesten, ben er altijd mee opgegroeid, kan niet zonder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ondanks alles heb ik een naïef enorm vertrouwen in de goedheid van de mens. Misschien dat mij daarom dit overkomt.![]()
@Dein_Gesicht : Je bent ook niet zo'n klein beetje genaaid zeg.
Ja, het is raar, maar het voelt echt zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Dat is mooi dat het bevrijdend is!![]()
Ik zit er net over te denken dat ik het best lomp heb geschreven.Ik wil best andere mensen helpen maar het is zo vol en chaotisch in mijn hoofd dat er gewoon geen "plaats" voor is ofzo.
Maar ik vind het zo overkomen dat ik wel neem maar niks geef ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het is raar, maar het voelt echt zo.
En het is niet lomp. Iedereen gaat er op zijn of haar eigen manier mee om. Ik ram de ene na de andere post er hier in omdat ik hierdoor niet alleen meer inzicht krijg in mijn eigen emoties, maar omdat ik graag wil dat wat je ook voelt, je niet alleen bent. En dat geldt eigenlijk voor iedereen hier in dit draadje. Dit is mijn eigen kleine therapeutertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |