abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72161619
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.
Hoezo kan ze nergens meer op reageren? Wil ze het niet of hebben jullie het contact volledig verbreken?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72161621
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Het kwam er iets te grappig uit, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel. Ik geloof daar ook wel in hoor en ik vind het knap dat jij dat nogsteeds doet na dit alles.
Ik zag het wel hoor. Enne...Hee, MOI, geboren optimist! Dom, stom, maar niet kapot te krijgen! Tenmiste, dat hoop ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 02:54:57 #278
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161634
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik zag het wel hoor. Enne...Hee, MOI, geboren optimist! Dom, stom, maar niet kapot te krijgen! Tenmiste, dat hoop ik.
Ik wil wel wat van jouw optimisme hoor. Wat een pessimist ben ik vaak ook he.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72161643
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hoezo kan ze nergens meer op reageren? Wil ze het niet of hebben jullie het contact volledig verbreken?
Nou, ze reageert alleen maar hysterisch op iedere vorm van boedelverdeling die ik aandraag. Ik begreep dat ze zichzelf nu vrij voelde, in staat om voor haarzelf belangrijke beslissingen te nemen, en dat ze daar blij en gelukkig mee is. Maar het enige wat ik tegenkom is een krijsend klein blond kind dat continue in herhaling valt. En ik weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan eigenlijk.
Ik dacht dat we dit op een volwassen wijze op zouden lossen....
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72161652
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik wil wel wat van jouw optimisme hoor. Wat een pessimist ben ik vaak ook he.
Hiero!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:00:09 #281
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161655
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hiero!
[ afbeelding ]
Cute!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72161673
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Cute!
Er zit een moraal aan hè. Laat je levenslust niet zo afknippen als deze mooie bloem.

En zo. Oké. En ik maar denken dat ik wat te zeggen had.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:06:06 #283
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161700
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er zit een moraal aan hè. Laat je levenslust niet zo afknippen als deze mooie bloem.
Jaja.
quote:
En zo. Oké. En ik maar denken dat ik wat te zeggen had.
Watte? Ik ben op dit tijdstip niet echt helder meer dus euh....
pi_72161716
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jaja.
[..]

Watte? Ik ben op dit tijdstip niet echt helder meer dus euh....
Whehehe... Ook daarin ben je niet alleen meid.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 03:12:28 #285
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72161741
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe... Ook daarin ben je niet alleen meid.

Maar mijn bedje roept me, dus ik ga maar eens die kant op. Ik hoop dat iedereen de nacht goed doorkomt.

Truste.
pi_72161749
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 03:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Maar mijn bedje roept me, dus ik ga maar eens die kant op. Ik hoop dat iedereen de nacht goed doorkomt.

Truste.
Truste meid. En de rest ook natuurlijk.
pi_72162737
Na veel getwijfel over van alles en nog wat, gisteren de relatie verbroken. En wel in gezamelijk besluit, nadat we beiden even goed naar ons verstand hebben geluisterd, Erg moeilijk, vooral als je je alle leuke dingen bedenkt die je samen hebt meegemaakt en zou gaan doen, dat maakt het extra bitter en zuur.

Uiteindelijk wel het beste, maar op dit moment is het even moeilijk om verstand vóór gevoel te laten gaan (iets dat anders juist heel makkelijk is bij mij). En al helemaal omdat ik daardoor ook af en toe ook de beslissing in twijfel trek.

[ Bericht 4% gewijzigd door Marc1987 op 26-08-2009 09:25:15 ]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:01:45 #288
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72164139
[] Damn, wat een hoop SC om terug te lezen zeg
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:36 schreef Marc1987 het volgende:
Na veel getwijfel over van alles en nog wat, gisteren de relatie verbroken. En wel in gezamelijk besluit, nadat we beiden even goed naar ons verstand hebben geluisterd, Erg moeilijk, vooral als je je alle leuke dingen bedenkt die je samen hebt meegemaakt en zou gaan doen, dat maakt het extra bitter en zuur.

Uiteindelijk wel het beste, maar op dit moment is het even moeilijk om verstand vóór gevoel te laten gaan (iets dat anders juist heel makkelijk is bij mij). En al helemaal omdat ik daardoor ook af en toe ook de beslissing in twijfel trek.
Heel herkenbaar voor veel hier denk ik Waarom is het precies uit gegaan dan, of was het allebei gewoon gevoel?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72164397
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[[ afbeelding ]] Damn, wat een hoop SC om terug te lezen zeg
[..]

Heel herkenbaar voor veel hier denk ik Waarom is het precies uit gegaan dan, of was het allebei gewoon gevoel?
Nouja, we houden veel van elkaar, maar een aantal dingen maken het moeilijker. Er is een leeftijdsverschil (zij 18, ik 21). Hoeft geen probleem te zijn, maar ik ga veel serieuzer om met dingen, terwijl zij dingen ook nog wel eens 'kinderlijk' benadert. En dat vond ik ook leuk aan haar, maar het werkt niet... Heeft uiteindelijk geleid tot een moment waarop vanalles bij elkaar zorgde voor een soort van ruzie, met uiteindelijk (in goede verstandhouding) dit als resultaat.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:16:00 #290
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72164458
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:13 schreef Marc1987 het volgende:

[..]

Nouja, we houden veel van elkaar, maar een aantal dingen maken het moeilijker. Er is een leeftijdsverschil (zij 18, ik 21). Hoeft geen probleem te zijn, maar ik ga veel serieuzer om met dingen, terwijl zij dingen ook nog wel eens 'kinderlijk' benadert. En dat vond ik ook leuk aan haar, maar het werkt niet... Heeft uiteindelijk geleid tot een moment waarop vanalles bij elkaar zorgde voor ruzie, met uiteindelijk (in goede verstandhouding) dit als resultaat.
Mmh het bekende 'in het begin is het leuk, maar na verloop van tijd ga je je er aan ergeren'

Maar hoe voel je je er onder? Opgelucht, of baal je en wil je dr eigenlijk wel terug, of?
pi_72164534
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mmh het bekende 'in het begin is het leuk, maar na verloop van tijd ga je je er aan ergeren'

Maar hoe voel je je er onder? Opgelucht, of baal je en wil je dr eigenlijk wel terug, of?
Het heeft twee kanten. Het zorgt voor een opluchting, we weten nu precies waardoor alle akkefietjes telkens veroorzaakt werden. Het bied inzicht. Maar anderzijds voelt het gewoon verdomd klote als je je bedenkt dat er ook zóveel leuke dagen, momenten en dergelijke waren! En haar terugkrijgen kan niet zonder tegen dezelfde problemen aanlopen denk ik, dus die optie valt af.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:20:57 #292
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72164568
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef Marc1987 het volgende:

[..]

Het heeft twee kanten. Het zorgt voor een opluchting, we weten nu precies waardoor alle akkefietjes telkens veroorzaakt werden. Het bied inzicht. Maar anderzijds voelt het gewoon verdomd klote als je je bedenkt dat er ook zóveel leuke dagen, momenten en dergelijke waren! En haar terugkrijgen kan niet zonder tegen dezelfde problemen aanlopen denk ik, dus die optie valt af.
Wow, dat heb je al wel heel snel heel nuchter bedacht Ik deed er maanden over om dat eens te bedenken Of iig, om het niet alleen te denken, maar er ook van overtuigd te zijn.
pi_72164584
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wow, dat heb je al wel heel snel heel nuchter bedacht Ik deed er maanden over om dat eens te bedenken Of iig, om het niet alleen te denken, maar er ook van overtuigd te zijn.
Dat is het stukje verstand dat bij mij vaak voor een zwart-wit beeld zorgt; zo is het nu eenmaal. Maar geloof me, zo makkelijk voelt het niet hoor
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:22:38 #294
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72164610
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:21 schreef Marc1987 het volgende:

[..]

Dat is het stukje verstand dat bij mij vaak voor een zwart-wit beeld zorgt; zo is het nu eenmaal. Maar geloof, zo makkelijk voelt het niet hoor
Nee klopt, het voelt ook niet makkelijk, maar ik vind het knap dat je dat al zo snel kan denken
pi_72164688
Aaaah
Uit de hoge nostalgische hoed getrokken:

Dat ik die schatjes weg heb moeten doen
pi_72165107
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 02:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.
Dat had ik zo kunnen schrijven nu.
pi_72165791
Heb momenteel even zo´n -niets- gevoel..
Ik zie heb online staan, en wil tegen hem praten, maar ja, wat moet ik zeggen, en het is natuurlijk niet verstandig om überhaupt tegen hem te praten.. Pff
pi_72165825
Even wat positiever nieuws, met mij gaat het de laatste dagen best wel goed. Tripje naar de psycholoog heeft veel meer verteld over mijn relatie met pa, dan over mijn ex.. maar het idee dat ik daar aan ga werken geeft al de nodige rust. Wellicht neemt het verwerken van dat ook het verdriet over mijn ex mee.
Ik werk graag efficiënt.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72169183
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:22 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nee klopt, het voelt ook niet makkelijk, maar ik vind het knap dat je dat al zo snel kan denken
Dank je, op die manier denken maakt het draaglijk en geeft meteen aan waar het op staat, zonder te veel te gaan piekeren. Maar goed, ik denk dat dat misschien meer een eigenschap is dan een kwestie van doen. Niet iedereen zal het kunnen, dat geloof ik graag.
pi_72172848
Net met mn ex via hyves chat (ik weet het, ik gebruik hyves ) om even te vragen of ze me binnenkort weer wou knippen. Eerst was dat geen probleem en daarna flipte ze ineens om iets wat ik had gedaan na het uit was, wat haar ook niet zou kwetsen.

Ze blijft proberen om invloed te hebben op mijn leven over banale dingen die niks uitmaken. Dus ik snap het niet, zij heeft het uitgemaakt maar ze wil nog wel invloed hebben op mijn leven.... Vrouwen, en dan speciaal mn ex, ik snap er niks van
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')