Hoezo kan ze nergens meer op reageren? Wil ze het niet of hebben jullie het contact volledig verbreken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.
Ik zag het wel hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het kwam er iets te grappig uit, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel.Ik geloof daar ook wel in hoor en ik vind het knap dat jij dat nogsteeds doet na dit alles.
Ik wil wel wat van jouw optimisme hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor.Enne...Hee, MOI, geboren optimist!
Dom, stom, maar niet kapot te krijgen!
Tenmiste, dat hoop ik.
Nou, ze reageert alleen maar hysterisch op iedere vorm van boedelverdeling die ik aandraag. Ik begreep dat ze zichzelf nu vrij voelde, in staat om voor haarzelf belangrijke beslissingen te nemen, en dat ze daar blij en gelukkig mee is. Maar het enige wat ik tegenkom is een krijsend klein blond kind dat continue in herhaling valt. En ik weet niet goed hoe ik daar mee om moet gaan eigenlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoezo kan ze nergens meer op reageren? Wil ze het niet of hebben jullie het contact volledig verbreken?
Hiero!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel wat van jouw optimisme hoor.Wat een pessimist ben ik vaak ook he.
Cute!quote:
Er zit een moraal aan hè.quote:
Jaja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit een moraal aan hè.Laat je levenslust niet zo afknippen als deze mooie bloem.
Watte?quote:En zo. Oké. En ik maar denken dat ik wat te zeggen had.![]()
Whehehe... Ook daarin ben je niet alleen meid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaja.![]()
[..]
Watte?Ik ben op dit tijdstip niet echt helder meer dus euh....
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe... Ook daarin ben je niet alleen meid.
Truste meid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Maar mijn bedje roept me, dus ik ga maar eens die kant op. Ik hoop dat iedereen de nacht goed doorkomt.![]()
Truste.![]()
] Damn, wat een hoop SC om terug te lezen zeg Heel herkenbaar voor veel hier denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:36 schreef Marc1987 het volgende:
Na veel getwijfel over van alles en nog wat, gisteren de relatie verbroken. En wel in gezamelijk besluit, nadat we beiden even goed naar ons verstand hebben geluisterd, Erg moeilijk, vooral als je je alle leuke dingen bedenkt die je samen hebt meegemaakt en zou gaan doen, dat maakt het extra bitter en zuur.
Uiteindelijk wel het beste, maar op dit moment is het even moeilijk om verstand vóór gevoel te laten gaan (iets dat anders juist heel makkelijk is bij mij). En al helemaal omdat ik daardoor ook af en toe ook de beslissing in twijfel trek.
Nouja, we houden veel van elkaar, maar een aantal dingen maken het moeilijker. Er is een leeftijdsverschil (zij 18, ik 21). Hoeft geen probleem te zijn, maar ik ga veel serieuzer om met dingen, terwijl zij dingen ook nog wel eens 'kinderlijk' benadert. En dat vond ik ook leuk aan haar, maar het werkt niet... Heeft uiteindelijk geleid tot een moment waarop vanalles bij elkaar zorgde voor een soort van ruzie, met uiteindelijk (in goede verstandhouding) dit als resultaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:01 schreef Bravebart het volgende:
[[ afbeelding ]] Damn, wat een hoop SC om terug te lezen zeg![]()
![]()
[..]
Heel herkenbaar voor veel hier denk ikWaarom is het precies uit gegaan dan, of was het allebei gewoon gevoel?
Mmh het bekende 'in het begin is het leuk, maar na verloop van tijd ga je je er aan ergeren'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:13 schreef Marc1987 het volgende:
[..]
Nouja, we houden veel van elkaar, maar een aantal dingen maken het moeilijker. Er is een leeftijdsverschil (zij 18, ik 21). Hoeft geen probleem te zijn, maar ik ga veel serieuzer om met dingen, terwijl zij dingen ook nog wel eens 'kinderlijk' benadert. En dat vond ik ook leuk aan haar, maar het werkt niet... Heeft uiteindelijk geleid tot een moment waarop vanalles bij elkaar zorgde voor ruzie, met uiteindelijk (in goede verstandhouding) dit als resultaat.
Het heeft twee kanten. Het zorgt voor een opluchting, we weten nu precies waardoor alle akkefietjes telkens veroorzaakt werden. Het bied inzicht. Maar anderzijds voelt het gewoon verdomd klote als je je bedenkt dat er ook zóveel leuke dagen, momenten en dergelijke waren! En haar terugkrijgen kan niet zonder tegen dezelfde problemen aanlopen denk ik, dus die optie valt af.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh het bekende 'in het begin is het leuk, maar na verloop van tijd ga je je er aan ergeren'
Maar hoe voel je je er onder? Opgelucht, of baal je en wil je dr eigenlijk wel terug, of?
Wow, dat heb je al wel heel snel heel nuchter bedachtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:19 schreef Marc1987 het volgende:
[..]
Het heeft twee kanten. Het zorgt voor een opluchting, we weten nu precies waardoor alle akkefietjes telkens veroorzaakt werden. Het bied inzicht. Maar anderzijds voelt het gewoon verdomd klote als je je bedenkt dat er ook zóveel leuke dagen, momenten en dergelijke waren! En haar terugkrijgen kan niet zonder tegen dezelfde problemen aanlopen denk ik, dus die optie valt af.
Dat is het stukje verstand dat bij mij vaak voor een zwart-wit beeld zorgt; zo is het nu eenmaal. Maar geloof me, zo makkelijk voelt het niet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow, dat heb je al wel heel snel heel nuchter bedachtIk deed er maanden over om dat eens te bedenken
Of iig, om het niet alleen te denken, maar er ook van overtuigd te zijn.
Nee klopt, het voelt ook niet makkelijk, maar ik vind het knap dat je dat al zo snel kan denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:21 schreef Marc1987 het volgende:
[..]
Dat is het stukje verstand dat bij mij vaak voor een zwart-wit beeld zorgt; zo is het nu eenmaal. Maar geloof, zo makkelijk voelt het niet hoor![]()
Dat had ik zo kunnen schrijven nu.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ga ik me ondertussen k*t voelen over het feit dat m'n ex ondertussen werkelijk nergens meer op reageren kan. Ik ben voor haar net zo dood als die junkies in je docu geloof ik.
Dank je, op die manier denken maakt het draaglijk en geeft meteen aan waar het op staat, zonder te veel te gaan piekeren. Maar goed, ik denk dat dat misschien meer een eigenschap is dan een kwestie van doen. Niet iedereen zal het kunnen, dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee klopt, het voelt ook niet makkelijk, maar ik vind het knap dat je dat al zo snel kan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |