Iets teveel weggehaald iddquote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef W1ZZ het volgende:
@Mordreth: vind je misschien ook dat je wat met de botte bijl door deze post van mij heen bent gegaan? Dat je mijn vraag over of die 48 uur van nadiaschoonheid al over zijn weghaalt kan ik me voorstellen, maar mijn vraag over waarom iedereen toch aanneemt dat de vriendin van TS een moslima is terwijl hij dat nooit heeft gezegd lijkt me aardig OT en tevens nuttig bij het voorkomen van demonisering.
Ok, misschien dat jij even die correctie wil doorvoeren. Bedankt.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:34 schreef Re het volgende:
RP is dan ook R&P?
en ja dat moet met een w
Heb het even gevraagd.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Is er al wat meer bekend over de Prijsvraag van 28 december?
Goh, goede reden. Er is toch niets baggerig aan de OP? Misschien een paar reacties ja, maar je kunt die ook gewoon verwijderen en het topic nog een kans geven. Ik vond het juist wel een interessante kwestie.quote:
Mens je zit zelf dat halve topic voor te slowchatten en dan vraag je je af waarom het bagger is?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, goede reden. Er is toch niets baggerig aan de OP? Misschien een paar reacties ja, maar je kunt die ook gewoon verwijderen en het topic nog een kans geven. Ik vond het juist wel een interessante kwestie.
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mens je zit zelf dat halve topic voor te slowchatten en dan vraag je je af waarom het bagger is?![]()
Plus als je TS z'n PH kijkt is het voornamelijk KLB e.d. dus het is vrij aannemelijk dat dit weer een trollpoging is van een verveelde KLB'er. Maar hey, jij bent blauw, je had dit allang gezien toch?
of ben je nou werkelijk zo dom?
Je weet zelf ook best dat er over dat onderwerp genoeg andere topics te vinden die wél met serieuze insteek geopend zijn (in SEX of R&P), en dan vind ik het niet erg raar dat een trollpoging waarin geslowchat word dan niet een kans krijgt toch wat te wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaondanks dat ik zelf ook een tikje offtopic ging vond ik het een topic met potentie. En dat iets een trollpoging is wil niet zeggen dat het ook zo hoeft uit te pakken.
Hoe moet ik dat weten? Het is niet dat ik dagelijks een bezoekje breng aan R&P.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook best dat er over dat onderwerp genoeg andere topics te vinden die wél met serieuze insteek geopend zijn (in SEX of R&P), en dan vind ik het niet erg raar dat een trollpoging waarin geslowchat word dan niet een kans krijgt toch wat te worden
Nee hoor, ze zitten nu de R&P SC te vervuilen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef Re het volgende:
ik zag het ja... topics laat ik gewoon aflopen en dan is het afgelopen
en dat mag niet omdat...?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zitten nu de R&P SC te vervuilen.
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef DrMarten het volgende:
Mjah, ze hebben een paar topics die helemaal nergens over gaan, dat zie je zelf in en dus mogen ze er niet mee doorgaan, maar als ze dan maar op dezelfde manier doorgaan in een ander topic is het wel oke? Beetje vaag niet? Als je het bagger vindt dan vind je het in de SC ook bagger, dan moet je het daar ook niet toestaan lijkt me.
Het was geen bagger. Het was slowchat en daar hebben we R&P SC voorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef DrMarten het volgende:
Mjah, ze hebben een paar topics die helemaal nergens over gaan, dat zie je zelf in en dus mogen ze er niet mee doorgaan, maar als ze dan maar op dezelfde manier doorgaan in een ander topic is het wel oke? Beetje vaag niet? Als je het bagger vindt dan vind je het in de SC ook bagger, dan moet je het daar ook niet toestaan lijkt me.
Ja zal het doen vanacht dacht ik dat die in onzin stond en je weet wel wat daar voor een onzin staatquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef Mordreth het volgende:
Opgelost en dicht. Zal tof zijn als je het de volgende keer gewoon direct meld. Iig tnx
.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
waar heb je voor gezeten? jezelf prostitueren achter het station?
donequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:33 schreef Henk_v het volgende:
Mag Hoe Voel Je Je Nu #580 naar deel 580?
misdraagt ze zich dan?...quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Wanneer wordt de kloon van Nadia eruit gegooid?
(Vousetesmavie)
---->forum@fok.nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand krijgt een permban, maakt een kloon aan, reageert vrijwel hetzelfde en het is goed?
Datquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Re het volgende:
kan ook zijn dat iemand je reactie heeft weggehaald omdat het een monsterkick zou zijn?
Hij is gewoon weer verder gegaan in dat topic hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een mod vond het niet goed dat ik zo'n oud topic omhoog kickte. Gewoon belachelijk beleid weer want waarom zou je een nieuw topic starten? Je kunt toch beter zoveel informatie en meningen over het onderwerp in 1 topic verzamelen? Wat maakt het dan uit dat het topic ouder is. Het onderwerp is nog steeds actueel.
Donequote:Op zondag 31 januari 2010 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
Er is in mijn topic over omgaan met de zelfmoord van een vriend een bericht van ene oej die het nodig vind mij een aandachtshoer te noemen en er oude posts bij mij neerzet . Zou iemand die graag verwijderen . Alvast bedankt.
Plaatje posten met een rijtje topics vind ik nou niet echt een normale reactiequote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef OeJ het volgende:
Och jee, ik was even vergeten dat R&P het knuffeltopic van Fok! is, dan mag je niks onwelkoms zeggen, maar mijn reactie kwam natuurlijk volledig uit de lucht vallen, gezien TS' postgeschiedenis. Ok...joh.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar, Mordreth, dat gebruikte ik natuurlijk om wat aan te tonen, en dan is dat allerminst vreemd.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Plaatje posten met een rijtje topics vind ik nou niet echt een normale reactie.
in dit topic: Hij reageert nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Crutch het volgende:
A: zo knap ben je niet
B: Hij wil niet met je mee naar de kerk.
Omgaan met borderlinersquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef antonwachter het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon gaan krassen en het liefst in het gezicht ?
is gewoon normaal hoor, daar id R&P FB voorquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:08 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Ben jij de lokale wannabe-mod ofzo?
Dicht. Bedanktquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:58 schreef Yuki het volgende:
Wat moet ik met deze absurde relatie?
Mag dan hier wel een slotje op?
Re: making sure R&P does not become the next ONZ!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja vooruit, echt veel meer dan dit wordt het ook niet ben ik bang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |