Heb je niet iets wat nog kapot moet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef Barbusse het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 78
En hier dus verder. Ik ga zo maar weer eens door het bos rennen. Ik kom niet van die allesverterende woede af...
Ik moet nog de was opvouwen, kan het daar ook mee?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb je niet iets wat nog kapot moet?
Het slopen van een kast/tafel/whatever die toch kapot moet (flink item met weerstand dus) kan erg opluchtend werken omdat je er woede in kunt gooien...
Klinkt lekker, maar ik heb niks dat kapot hoeft. Behalve m'n relatie en vriendschap, maar die zijn al kapot.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb je niet iets wat nog kapot moet?
Het slopen van een kast/tafel/whatever die toch kapot moet (flink item met weerstand dus) kan erg opluchtend werken omdat je er woede in kunt gooien...
Ah, oké. Ik dacht dat als het helpt, ik ook maar eens zoiets moest gaan doen. Maar ik ben bang dat als ik het nu ga doen, het dan één lange irrationele scheldtirade gaat worden. En ik heb geen zin om me tot hun niveau te gaan verlagen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:23 schreef maartjeh het volgende:
@ Barbusse; Mwua, valt wel mee. Maar dan ben ik er wel heel even 'vanaf'.
Je hoeft hem natuurlijk ook niet meteen op te sturen, doe er een paar dagen/weken over. Sterker nog je hoeft hem zelfs helemaal niet op de post te doen (heb ik overigens wel gedaan).quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik dacht dat als het helpt, ik ook maar eens zoiets moest gaan doen. Maar ik ben bang dat als ik het nu ga doen, het dan één lange irrationele scheldtirade gaat worden. En ik heb geen zin om me tot hun niveau te gaan verlagen.
Das misschien wel een goed idee. Alleen ben ik momenteel nog zó boos dat het nu nog geen zoden aan de dijk zal zetten. Eerst moet die kinderachtige woede uit m'n systeem. Damn, vermoeiende emotie hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je hoeft hem natuurlijk ook niet meteen op te sturen, doe er een paar dagen/weken over. Sterker nog je hoeft hem zelfs helemaal niet op de post te doen (heb ik overigens wel gedaan).
Oh ik schreef het gewoon in een word-documentje. Ik ga helemaal niets opsturen. Ik doe het tenslotte voor mezelf, en niet voor hem. Want dan ga je enkel weer op een reactie zitten wachten die je toch niet krijgt, en wie heb je daarmee? Juist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Je hoeft hem natuurlijk ook niet meteen op te sturen, doe er een paar dagen/weken over. Sterker nog je hoeft hem zelfs helemaal niet op de post te doen (heb ik overigens wel gedaan).
Precies, ik heb dus die brief waarin ik alles van me afschreef in een rare bui opgestuurd naar haar. Krijg ik doodleuk een paar dagen later terug te horen dat ik niet zo zielig moest doen en verder met mijn leven moest gaan, want dat heeft zij ook gedaan,quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh ik schreef het gewoon in een word-documentje. Ik ga helemaal niets opsturen. Ik doe het tenslotte voor mezelf, en niet voor hem. Want dan ga je enkel weer op een reactie zitten wachten die je toch niet krijgt, en wie heb je daarmee? Juist.
Ja, ik begrijp dat dat dus erg pijnlijk is, maar ook wel een eye-opener kan zijn voor je op dat moment.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:10 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Precies, ik heb dus die brief waarin ik alles van me afschreef in een rare bui opgestuurd naar haar. Krijg ik doodleuk een paar dagen later terug te horen dat ik niet zo zielig moest doen en verder met mijn leven moest gaan, want dat heeft zij ook gedaan,
Maar om eerlijk te zijn, die erg pijnlijke manier om mij op de feiten te duwen heeft me wel geholpen om een stap verder te zetten. Ik heb daar wel de overgebleven (vriendschappelijke) relatie die we hebben een flinke deuk gegeven, maar het is wel een wake up call van dat het echt voorbij is en je haar niet meer terugkrijgt, dus je moet verder gaan.
Ik deed het ook voor mezelf, heeft me er alleen niet van weerhouden de brief toch te posten. Ik had nooit een antwoord op mijn brief verwacht maar ik kreeg hem wel. Toen ik de brief las die zij had geschreven werd mij iets heel erg duidelijk, zij had geen weet van wie ik daadwerkelijk was/ben. Ook was ze kennelijk vergeten wat ik in de jaren voor haar heb gedaan. Ik ben toen begonnen aan een 2e brief, heb daar 2 maanden over gedaan (de laatste paar regels van de brief tenminste) omdat ik simpelweg geen zin meer had om hem te schrijven, ik heb hem afgemaakt en op de post gedaan. Sinds die dag heb ik op deze week na geen enkele keer meer aan haar gedacht. Voor mij was het dus een zeer succesvol middel om over de relatie heen te komen. Ik heb haar tussendoor 3 keer min of meer verplicht gezien waarbij ik haar alleen maar heb genegeerd, afgelopen week was ze hier en heb ik voor het eerst sinds een jaar weer met haar gesproken. Geen enkel probleemquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh ik schreef het gewoon in een word-documentje. Ik ga helemaal niets opsturen. Ik doe het tenslotte voor mezelf, en niet voor hem. Want dan ga je enkel weer op een reactie zitten wachten die je toch niet krijgt, en wie heb je daarmee? Juist.
Hoe heet die CD?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens over de woede koop de laatste cd van Pink waar ze aan het stomen is en zet die loeihard. Was voor mij goede therapie
Oh ja, die ken ik al.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:05 schreef formerjellybean het volgende:
Funhouse , staat ook nummer So what op en dat heeft me heel veel met de agressie geholpen
Neee, maar omdat je er bij haar over door ging dacht ik dat je mij vergeten was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan altijd natuurlijk. Maar als ik met jou een biertje ga drinken betekent toch niet dat ik met niemand anders wat mag gaan drinken? Zo'n soort vrouw ben ik net van af.
Lol gehad gisteravond?
Heyyy, daar woon ik. En ik ben expres niet gegaan. Erg druk weer zeker?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neee, maar omdat je er bij haar over door ging dacht ik dat je mij vergeten was.Ja was heel leuk en gezellig. En vandaag naar Breda geweest. Harleys en muziek kijken.
Best druk ja, maar niet overdreven, gewoon gezellig druk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Heyyy, daar woon ik. En ik ben expres niet gegaan. Erg druk weer zeker?
Ah leuk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Best druk ja, maar niet overdreven, gewoon gezellig druk.
Nee hoor, wees maar niet bang.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neee, maar omdat je er bij haar over door ging dacht ik dat je mij vergeten was.Ja was heel leuk en gezellig. En vandaag naar Breda geweest. Harleys en muziek kijken.
quote:
quote:
Ja ik ook zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik proberen te slapen!
'T kon beter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:29 schreef maartjeh het volgende:
Mogguh.. Wat een kutnacht weer.
Jullie goed geslapen??
Same here. Gelukkig is er lekkere koffie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:39 schreef Miesjel het volgende:
Ik zou graag eens uitslapen.. maar ik ben meestal rond 6 a 7en wakker.. dan spoken er allerlei gedachten door mijn kop... en de slaap is weg. Ooohhhh mag het werk aub beginnen?!?
Dat ben ik dus vergeten te kopen.. Wel vers brood op de plank. (tis nog warm)quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here. Gelukkig is er lekkere koffie.
Oww...tragisch...pers een sinaasappeltje! Zomer in je glas, ik kan daar altijd wel blij van worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:59 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dat ben ik dus vergeten te kopen.. Wel vers brood op de plank. (tis nog warm)
Ja, dat heb ik dus ook sinds het over is tussen m'n ex en mij. Ik krijg er gewoon koppijn van. Probeer al zo laat mogelijk te gaan slapen, zodat ik een beetje uit kan slapen. Maar zodra ik in bed lig begin ik te malen. Heb gisteravond maar t.v. gekeken tot m'n ogen dichtvielen, maar was vanmorgen gewoon weer om 7.20 wakker.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:39 schreef Miesjel het volgende:
Ik zou graag eens uitslapen.. maar ik ben meestal rond 6 a 7en wakker.. dan spoken er allerlei gedachten door mijn kop... en de slaap is weg. Ooohhhh mag het werk aub beginnen?!?
Niet niks gaan doen! Ga er lekker tussenuit. Bezoek een stad die je altijd al graag wou zien, maar waar het nog niet van gekomen is. Bezoek vrienden die ver weg wonen of zo. Geloof me, hele dagen thuiszitten wordt je goed gek van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook sinds het over is tussen m'n ex en mij. Ik krijg er gewoon koppijn van. Probeer al zo laat mogelijk te gaan slapen, zodat ik een beetje uit kan slapen. Maar zodra ik in bed lig begin ik te malen. Heb gisteravond maar t.v. gekeken tot m'n ogen dichtvielen, maar was vanmorgen gewoon weer om 7.20 wakker.![]()
En dan te bedenken dat mijn vakantie donderdag begint. Zie er gewoon tegenop. 2 weken niets te doen.
Wil ik ook wel, maar de meeste vrienden zijn aan het werk, of op vakantie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet niks gaan doen! Ga er lekker tussenuit. Bezoek een stad die je altijd al graag wou zien, maar waar het nog niet van gekomen is. Bezoek vrienden die ver weg wonen of zo. Geloof me, hele dagen thuiszitten wordt je goed gek van.
En alleen voor slechts een weekendje weg is geen optie?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wil ik ook wel, maar de meeste vrienden zijn aan het werk, of op vakantie.Maar goed, heb altijd m'n 2 hondjes nog waarmee ik kan gaan wandelen ofzo.
Met wie?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En alleen voor slechts een weekendje weg is geen optie?
Nou, echt alleen. Kun je doen waar je zin in hebt en zo. Begrijp me goed, ik zelf heb er veel moeite mee om weer beslissingen te maken voor alleen mezelf. Maar ik moet het wel doen. Jij zult dat ook moeten doen. En dan zelf een reisbestemming uitzoeken en gewoon gaan is een goede stap in die richting. En nog een leuke ook nog!quote:
Dat vraag ik me ook zo vaak af.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, en inderdaad het is wel goed om beslissingen te maken en nemen enkel voor jezelf. Maar ik ben helemaaaaal niet van het in m'n eentje dingen doen eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, echt alleen. Kun je doen waar je zin in hebt en zo. Begrijp me goed, ik zelf heb er veel moeite mee om weer beslissingen te maken voor alleen mezelf. Maar ik moet het wel doen. Jij zult dat ook moeten doen. En dan zelf een reisbestemming uitzoeken en gewoon gaan is een goede stap in die richting. En nog een leuke ook nog!
En ik wil best wel mee hoor.Ben wel toe aan een paar daagjes ontspanning. Maar ik kan helaas momenteel niet.
Haha. Waar woon je ergens? Vlakbij Breda of niet? Omdat je hier gister ook was?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook zo vaak af.
Den Boschquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha. Waar woon je ergens? Vlakbij Breda of niet? Omdat je hier gister ook was?
Bella Italia!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:18 schreef maartjeh het volgende:
Nee dat is eigenlijk geen oplossing nee. Maar ik doe nu hetzelfde op de dagen dat ik vrij ben. Ben net wel even naar de Praxis en Gamma geweest, maar daar ben je met een uurtje ook weer klaar mee. Straks even naar m'n zusje & vriend, en vanavond komen m'n zujse & vriend, en tante hierheen. Dus wat dat betreft heb ik vandaag wel even wat afleiding.
Sowieso ga ik in oktober naar Italië, dat vooruitzicht helpt me wel een beetje.
Goede insteek! Van mezelf weet ik het nog niet. Echt niet. Geen idee wat morgen brengt. Ben überhaupt nog veel te boos om een rationele beslissing te kunnen maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:27 schreef maartjeh het volgende:
Ja, met dat idee ga ik er nu ook wel een beetje heen!![]()
Ga jij nog weg? Of ben je al weggeweest? Of blijf je gewoon in NL?
Ah, begrijpelijk. Gewoon lekker rustig aan doen dan en doen wat voor jou goed voelt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede insteek! Van mezelf weet ik het nog niet. Echt niet. Geen idee wat morgen brengt. Ben überhaupt nog veel te boos om een rationele beslissing te kunnen maken.
Nee, dat is zo. Maar het postkantoor alleen al...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Ach, er even uit is nooit slecht toch?
Ik ga even wandelen, misschien dat ik dan wat rustiger kan worden. Ben vannacht meerdere malen wakker geworden met de nachtmerrie dat ik een vakantiekaartje uit Griekenland van ze ontving.Soms ben ik echt bang dat ik mezelf er in verlies....
Tjsa, ik had ook mooie plannen voor de komende tijd. Mooi kut dat het allemaal even radicaal anders loopt dan mijn planningquote:Want ik had zoveel mooie plannen voor woensdag en als ik nu zoe dat het ook nog mooi weer is word ik helemaal triest.
Dat ja. Ik heb godver 6 weken op hem zitten wachten, zes lange weken, tot hij terug zou komen en we weer fijn samen konden zijn. Maar neehoor, helaas..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Tjsa, ik had ook mooie plannen voor de komende tijd. Mooi kut dat het allemaal even radicaal anders loopt dan mijn planning
Dat ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe...iedereen hier had andere plannen. Dat is juist de reden dat je in dit draadje post. Ik vind het juist zo'n probleem dat ik geen andere plannen kan maken....zit nog teveel met andere dingen in m'n kop.
En dan heb je een plan, schort het nog een beetje aan de uitvoerende kant.quote:
Hahaha ja, herkenbaar. (En zo niet grappig eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heb je een plan, schort het nog een beetje aan de uitvoerende kant.
Ik heb voor morgen maar eens een lijstje gemaakt van de dingen die ik allemaal nog wil doen. Misschien helpt het wel om daadwerkelijk wat te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heb je een plan, schort het nog een beetje aan de uitvoerende kant.
Nu alleen nog even een biertje op een terrasje doen en een potje poker!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:12 schreef maartjeh het volgende:
Ik wil toch even melden dat ik het superfijn vind dat dit topic er is en dat me dat echt wel een beetje steunt! Jullie hopelijk ook. Zorgt toch voor wat 'afleiding' en samen ben je toch niet helemaal alleen.
right there with you... morgen maar eens hardlopen..quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:Denk dat ik de tips maar opvolg en ook een stukje ga rennen
omdat het sinds een week dus eigenlijk weer ontzettend klikt... (het is niet uit gegaan omdat iemand is vreemd gegaan ofzo)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:15 schreef Barbusse het volgende:
Waarom breng je je ex naar Schiphol? En waarom die rare verhalen over sex zonder relatie? Klinkt een beetje als zelfkastijding....
Oké, kan ik begrijpen. Ik zelf zou het alleen denk ik niet kunnen. Ik zou het gevoel hebben dat ze het zichzelf alleen maar makkelijk wilt maken. Ik bedoel, het is toch uitgegaan met een reden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:22 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
omdat het sinds een week dus eigenlijk weer ontzettend klikt... (het is niet uit gegaan omdat iemand is vreemd gegaan ofzo)
en deze week ook veel met der opgetrokken enzo, dus wilde ze dat ik haar wegbracht. en dat was niet omdat ze vervoer nodig had, want ik ze had ook nog een zus die haar weg wilde brengen.. maar ze wilde op het laatste moment pas afscheid van me nemen.
seks zonder relatie... tja, we hebben een tijd wat gehad.. nu klikt het weer.. en dan kan het voorkomen (helemaal nu we ook vaak in hetzelfde bed weer slapen) dat het op seks uitloopt... geen probleem verder toch?
de stempel 'relatie' komt op zijn tijd wel weer.. alles op zijn tijd!
Ik moet ook eigenlijk eens naar bed, maarja daar kan je teveel nadenken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef Barbusse het volgende:
Die problemen met slapen ken ik wel. Mijn slaappatroon is ook niet je van het zoals je merkt btw....![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist wel dat er meer waren!Biertje?
nee er was eerst ook vette twijfel..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké, kan ik begrijpen. Ik zelf zou het alleen denk ik niet kunnen. Ik zou het gevoel hebben dat ze het zichzelf alleen maar makkelijk wilt maken. Ik bedoel, het is toch uitgegaan met een reden?
Ik zeg niet dat je het niet moet doen hoor. Als jullie het weer erg goed met elkaar kunnen vinden, waarom niet? Ik had alleen vanwege je eerste post het idee dat je er eigenlijk niet zo blij mee/zeker van was.
Alstu!quote:
Klinkt erg logisch allemaal. Sterkte met je slaapproblemen verder kerel. En neem ook een biertje!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
nee er was eerst ook vette twijfel..
het is uitgegaan omdat we te verschillend waren (zijn). maar nu weet ik waar de verschillen liggen en kan ik daar rekening mee houden. vandaar dat het nu wel loopt opeens.
maargoed, dat het nu loopt veranderd niks aan de slaap problemen helaas....
maargoed, fijn om te weten dat ik niet de enige bent die wakker ligt!
Wow, danku!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds enorm kwaad en boos btw. Begrijp niet waarom dat niet weggaat...Ik moet echt eens wat gaan doen daaraan.
Dan is een biertje daarbij wel handig. Maar hoe lang ben je dan al een achtbaan? Ik heb dat gevoel ook hoor, maar ik geniet er niet echt van...vroeg me af of ik toch eten mee had moeten nemen in de achtbaan. Dat 'ie wat langer duurt dan de normale gemiddelde 4 minuten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wow, danku!
Ik ben vanalles doorelkaar. 'T is net een achtbaan.
lekker lekker..quote:
Whehehe...daar heb ik ook last van. Maar ik ga me niet meer volgooien met drank, want momenteel heb ik een hele kwaaie dronk. Nooit eerder gehad, en ik ga ervan uit dat die mettertijd ook wel weer zal verdwijnen. Misschien een biertje, maar echt zuipen...nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
lekker lekker..
over bier gesproken...
een avondje de kroeg in ben geweest, een paar biertjes gedronken heb en naar huis aan het fietsen of lopen ben. dan ben ik echt op zijn zwakst! op zo'n moment begin ik altijd te smsen en te bellen! die kan per persoon anders zijn maar ik weet van mezelf dat ik (jaja, door de alcohol) een stuk emotioneler wordt en dan ga smsen of bellen ofzo.
erg vervelend.
Een paar maanden. Best lang, maar e.e.a. heeft nog een staartje gekregen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is een biertje daarbij wel handig. Maar hoe lang ben je dan al een achtbaan? Ik heb dat gevoel ook hoor, maar ik geniet er niet echt van...vroeg me af of ik toch eten mee had moeten nemen in de achtbaan. Dat 'ie wat langer duurt dan de normale gemiddelde 4 minuten.
Owww....das natuurlijk niet leuk. Toch niet een al te dramatisch staartje mag ik hopen. Anders begin je weer van voren af aan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een paar maanden. Best lang, maar e.e.a. heeft nog een staartje gekregen.
Nouja wat is dramatisch. Ik heb nog een paar trappen na gehad en dat van de week aan een paar mensen verteld. En die hadden dat niet achter hem gezocht en zeggen dat ie gek is, terwijl hij mij wijs probeert te maken dat ik gek ben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Owww....das natuurlijk niet leuk. Toch niet een al te dramatisch staartje mag ik hopen. Anders begin je weer van voren af aan...
Euh...what? Leuke vent zeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja wat is dramatisch. Ik heb nog een paar trappen na gehad en dat van de week aan een paar mensen verteld. En die hadden dat niet achter hem gezocht en zeggen dat ie gek is, terwijl hij mij wijs probeert te maken dat ik gek ben.Ik heb af en toe het idee dat ik weer terug bij af ben.
Klopt en die steun is wel fijn ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...what? Leuke vent zeg.Maar je vrienden geven aan dat ook zij dat een rare actie vinden? Dan heb je in ieder geval steun toch?
En je bent niet terug bij af! Volhouden meid!
Gewoon blijven proberen, meer kan ik er niet van maken. En je kunt natuurlijk altijd nog hier je hart uitstorten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt en die steun is wel fijn ja.
Ik probeer het, maar het lijkt steeds 1 stap vooruit, 2 stappen terug.
Ja doe ik ook zo nu en dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, meer kan ik er niet van maken. En je kunt natuurlijk altijd nog hier je hart uitstorten.![]()
Gaan er verder nog mensen naar die Fok!meet? Ik wil wel, andere, nieuwe mensen en zo, maar ik durf niet zo. Ik ken eigenlijk ook niemand hier, behalve de mensen in dit draadje een (heel klein) beetje...
nee ik zuip me niet klem met voorbedachte raden, dat zeker niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...daar heb ik ook last van. Maar ik ga me niet meer volgooien met drank, want momenteel heb ik een hele kwaaie dronk. Nooit eerder gehad, en ik ga ervan uit dat die mettertijd ook wel weer zal verdwijnen. Misschien een biertje, maar echt zuipen...nee, doe maar niet.
Probeer ik hier nu stiekem een slowchat te maken?
En daarmee komt het uiteindelijk wel weer goed mee hoor. Het gaat er bij mij niet in dat dit nooit op zal houden. Ook bij jou niet!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo nu en dan.![]()
Ik ben ook zo'n held op sokken.Maar het lijkt me wel leuk.
Achja, we zien 't wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarmee komt het uiteindelijk wel weer goed mee hoor. Het gaat er bij mij niet in dat dit nooit op zal houden. Ook bij jou niet!
We kunnen er een date van maken? Eens zien wie er nog meer mee gaat, kunnen we een grote uithuiltent neerzetten.
Neehee, je zult het zien dat het inderdaad gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja, we zien 't wel.
Haha, ja goed idee.
Je bent niet helemaal jezelf. Das niet meer dan normaal kerel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:59 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
nee ik zuip me niet klem met voorbedachte raden, dat zeker niet.
gewoon een paar biertjes wat als het gezellig is uitloopt op meer en je uiteindelijk niet meer nuchter overkomt, maar teveel op komt niet veel voor.
een kwaaie dronk heb ik niet gelukkig. zolang ik met vrienden wat aan het drinken ben gaat het goed.. ik ben volgens hun de afgelopen 2 maanden stiller... niet meer duidelijk aanwezig wat ik normaal wel altijd was. maargoed, dat komt dan weer omdat ik de problemen en de klote gevoel continu hou.
Ok baas!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neehee, je zult het zien dat het inderdaad gaat gebeuren!Heb vertrouwen meid!
Eens zien wat de andere gebroken harten ()in dit draadje te zeggen hebben dan. Ik weet dat 't voor mij wel goed zou zijn. En volgens mij ben ik niet de enige. Ben je er toch weer even uit, nietwaar?
Kijk, daar komen we ergens mee!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar eens zien dan of anderen er zin in hebben. Als je wilt gaan of zo moet je maar even een pm sturen, oké?
Goed plan. Truste meid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Is goed..
Maar ik ga nu eerst toch maar eens proberen te slapen.Truste.
![]()
Ik heb de fase gehad waar ik alles van me af dronk en dat is zo een ontzettende kut fase zie ik nu. Het enige wat je doet is het probleem van je afzetten, maar uiteindelijk komt het weer terug. Ik heb het onder ogen gezien en heb het geprobeerd te overwinnen. Was een gewonnen strijd tot deze week, nu voel ik me weer redelijk kut omdat het onze "celebration" zou worden, godver. Ik baal echt hard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:59 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
nee ik zuip me niet klem met voorbedachte raden, dat zeker niet.
gewoon een paar biertjes wat als het gezellig is uitloopt op meer en je uiteindelijk niet meer nuchter overkomt, maar teveel op komt niet veel voor.
een kwaaie dronk heb ik niet gelukkig. zolang ik met vrienden wat aan het drinken ben gaat het goed.. ik ben volgens hun de afgelopen 2 maanden stiller... niet meer duidelijk aanwezig wat ik normaal wel altijd was. maargoed, dat komt dan weer omdat ik de problemen en de klote gevoel continu hou.
Oef, heel erg veel sterkte meid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef maartjeh het volgende:
Wat een nachtbrakers hier!
Ik ga vandaag m'n ex z'n spullen teruggeven en hem feliciteren met z'n verloving. Én zeggen dat ik hem NOOIT meer hoef te spreken. Wordt de eerste keer dat ik hem zie sinds dat hij op vakantie ging naar Turkije, voor 6 weken, om vervolgens dus verloofd terug te komen. D.w.z. de eerste keer dat ik hem zie sinds nu ondertussen 8 weken. It hurts.
Dankjewel. Ik weet al precies wat ik ga zeggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:00 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Oef, heel erg veel sterkte meid.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit hier nu sinds die verloving, voor 't eerst even heel hard te huilen.
Dank.quote:
oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef Kletz het volgende:
na 5 maanden zit ik weer in een grote dip.
Ik mijd haar expres. Ik wil haar niet zien omdat ik dan weer helemaal verliefd word. Ze is verder gegaan met het leven. Ze gaat naar festivalletjes toe en gaat gewoon los. En ik zie dat gebeuren en word er alleen maar verdrietiger van.
De reden dat het uit is gegaan, is dat we elkaars tegenpolen zijn. En in het begin vond ze het allemaal leuk en kon er goed om lachen dat ik een andere kijk had op de wereld. Na verloop van tijd ging het bij haar van leuk naar irritatie.
Dat is natuurlijk heel kut. Dus na 3.5 jaar samen en 1.5 samen wonen heeft ze de stekker er uit getrokken.
Op het moment dat ze weg ging viel het me allemaal reuze mee. Ik had weer rust of zo (kwam door al die spanningen etc) Dat vond ik raar. Het was tenslotte mijn meisje.
Maar sinds zij verder is gegaan en dat zie ik dus ook > komt die klap bij mij nu pas (al 2 maanden ofzo)
Ik snap het allemaal wel waarom het niet lukt maar ik blijf het zo jammer vinden > ze is er ook helemaal klaar mee en weet dat het de juiste beslissing is en ik kan dat niet handelen.
Weet niet wat ik moet doen. Zeg de hele tijd tegen me zelf. NIet aan haar denken dat heeft geen zin. Gewoon doorgaan met leven etc etc.
Maar ik kom haar altijd weer tegen in een goed party humeur > dat doet nog zo pijn. van het weekend weer. dan hoor je verhalen hoe dronken ze wel niet was en dat ze een leuk feest heeft gehad etc.
God wat mis ik haar.
thnx voor de reply.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)
dat je vriendin nu zo aan het feesten is moet echt vreselijk zijn om aan te zien! laat staan de verhalen hoe goed het met haar gaat.. je gunt haar vast alle geluk in de wereld, maar diep van binnen wil je eigenlijk dat ze ook een beetje ongelukkig is of het er in ieder geval moeilijk mee heeft en dat laat merken!
zit je zelf te kniezen en is zij ondertussen zonder problemen en of tegenslagen verder aan het gaan. dat is echt pijnlijk, i know the feeling!
ik heb er toen voor gekozen om met mijn ex te praten erover, en te vertellen dat ik het er moeilijk mee had. dat was uiteindelijk te goede beslissinging want toen vertelde ze me dat ze er ook echt moeite mee had maar dat niet wilde laten zien. de weken daarna begon ik het juist wel aan haar te merken.
sterkte!
ervoor openstaan is voor veel mensen (voor mij ook hoor) een probleem.. als je nog tot over je oren verliefd bent op iemand zal je niet snel naar andere kijken. ik merk dat bij mezelf heel erg. dat zal wel over gaan. maar als je er dus niet voor openstaat kan dat serieus echt lang duren.. (en dan heb ik het niet over enkele weken/maanden)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:36 schreef swarleybarney het volgende:
liefde komt altijd onverwachts en een persoon kan al je verdriet en ellende in een keer wegnemen, je moet er wel voor open staan
ik jankte elke dag nog om mijn ex.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
ervoor openstaan is voor veel mensen (voor mij ook hoor) een probleem.. als je nog tot over je oren verliefd bent op iemand zal je niet snel naar andere kijken. ik merk dat bij mezelf heel erg. dat zal wel over gaan. maar als je er dus niet voor openstaat kan dat serieus echt lang duren.. (en dan heb ik het niet over enkele weken/maanden)
dat is natuurlijk helemaal erg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb nu bijna 1,5 jaar na dato eindelijk eens besloten om naar een psycholoog te gaan voor de problemen waar ik mee blijf zitten.
Klinkt nogal dramatisch voor een ex natuurlijk, in dit geval is de ex het vriendinnetje dat van de ene op andere dag ineens overleed, mijn grote liefde en ik durf nu al te stellen dat ik nooit meer een meid tegenkom die zo perfect bij mij past als haar.
Dat zeggende terwijl ik ondertussen alweer samenwoon met een ander, klinkt het nogal lullig voor laatstgenoemde natuurlijk.
Anyway, ik kan er ook nog niet helemaal lekker mee omgaan, bepaalde dingen wil je natuurlijk niet eens loslaten, andere zaken niets liever dan dat en dat laatste wil niet helemaal.
Komend weekend weer naar de jaarlijkse vuurwerkshow in Den Haag, altijd leuk gevonden en nu blijft er een zwart randje om zo'n dag hangen omdat het de stad is waar we zoveel samen hebben beleefd, waar we wilde gaan samenwonen en oud wilde worden met elkaar.
Of het dan beter is om niet te gaan weet ik niet, anderzijds zou ik zonder moeite kiezen voor een andere stad als het daar óok was.
En misschien bevalt zo'n psych me ook voor geen meter en hou ik het al weer snel voor gezien.
Nou, daar ga ik dan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef maartjeh het volgende:
Wat een nachtbrakers hier!
Ik ga vandaag m'n ex z'n spullen teruggeven en hem feliciteren met z'n verloving. Én zeggen dat ik hem NOOIT meer hoef te spreken. Wordt de eerste keer dat ik hem zie sinds dat hij op vakantie ging naar Turkije, voor 6 weken, om vervolgens dus verloofd terug te komen. D.w.z. de eerste keer dat ik hem zie sinds nu ondertussen 8 weken. It hurts.
Succes!quote:
Succes meid!quote:
Ik weet toevallig al wat er in zou staan, heb al die ongein al klaar staan in een map inclusief begravenis, songs en de bloemkeuzes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef swarleybarney het volgende:
[..]
dat is natuurlijk helemaal erg.
en dan zijn de dingen die je samen bezocht hebt of deed natuurlijk altijd een herinnering aan je overleden vriendin.
maar stel voor dat jij gestorven was en je vriendin alleen achter zou blijven.
als je haar dan nog een brief kon sturen met je gevoelens, je raad en wat je zou willen wat ze zou doen...
wat zou er dan instaan?
Hij deed heel normaal, bijna lief zelfs. Hij schijnt niet verloofd te zijn, maar de 'plannen' zijn er en de ouders van beide partijen weten dat ze gaan verloven in de toekomst. Ik heb hem gevraagd of hij gek op d'r was en toen zei hij; Nog niet. Maar dat kan ook niet want ik ken d'r een week.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:01 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
sterkte en succes!
let us know how it works out!
WTF?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij deed heel normaal, bijna lief zelfs. Hij schijnt niet verloofd te zijn, maar de 'plannen' zijn er en de ouders van beide partijen weten dat ze gaan verloven in de toekomst. Ik heb hem gevraagd of hij gek op d'r was en toen zei hij; Nog niet. Maar dat kan ook niet want ik ken d'r een week.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i'm flabbergasted.
Volgens hem is 't misgegaan op mijn verjaardag (29 juli). Hij zat daar toen, en ik las op zijn Hyves dat hij single was. Dus ik smstte hem daarover, zo van; 'Goed dat ik weet dat ik weer single ben? Ciao!' en daar is hij door over de rooie gegaan, en 3 dagen later (2 augustus) is hij zogenaamd 'verloofd' met dat meisje.
Hij zei dat hij 't gehad had met me op dat moment. En toen ik net vroeg of hij me nu nog zat was, zei hij; nee, nu zie ik je weer.
Met andere woorden: ik ben nogsteeds wel een beetje gek op je??
![]()
![]()
![]()
Raar verhaal hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij deed heel normaal, bijna lief zelfs. Hij schijnt niet verloofd te zijn, maar de 'plannen' zijn er en de ouders van beide partijen weten dat ze gaan verloven in de toekomst. Ik heb hem gevraagd of hij gek op d'r was en toen zei hij; Nog niet. Maar dat kan ook niet want ik ken d'r een week.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i'm flabbergasted.
Volgens hem is 't misgegaan op mijn verjaardag (29 juli). Hij zat daar toen, en ik las op zijn Hyves dat hij single was. Dus ik smstte hem daarover, zo van; 'Goed dat ik weet dat ik weer single ben? Ciao!' en daar is hij door over de rooie gegaan, en 3 dagen later (2 augustus) is hij zogenaamd 'verloofd' met dat meisje.
Hij zei dat hij 't gehad had met me op dat moment. En toen ik net vroeg of hij me nu nog zat was, zei hij; nee, nu zie ik je weer.
![]()
![]()
![]()
dat is echt serieus te belachelijk voor woorden... wel dus plannen hebben om te verloven maar niet gek op iemand zijn (wat voor mij nog een stap lager ligt als 'houden van') en elkaar ook pas een week(?!) kennen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i'm flabbergasted.
![]()
![]()
![]()
sorry dat ik het zeg, maar die vent spoort volgens mij niet helemaal. Dumpen die spullen en echt, ga verder met je leven. Wat voor grappen denk je dattie uit gaat halen als je bij hem blijft?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef maartjeh het volgende:
Ja, in m'n hoofd was het allemaal zó simpel;
Hem feliciteren, z'n spullen teruggeven, zeggen dat ik hem nooit meer hoef te spreken.
Maar toen ik hem feliciteerde vroeg hij me waarmee?
En die spullen wilde hij al niet aannemen.
Je moet wel indenken dat hij Turks is hè, en dat dat dus wel anders ligt daar dan hier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
dat is echt serieus te belachelijk voor woorden... wel dus plannen hebben om te verloven maar niet gek op iemand zijn (wat voor mij nog een stap lager ligt als 'houden van') en elkaar ook pas een week(?!) kennen...
beetje raar ook dat het om zo iets kleins als een smsje om die reden die je gaf uit gaat, en zo'n ontzettende ruzie ervan is gekomen. (maargoed, ik denk dat daarnaast nog wel andere issues waren?)
dat hij nog gek op je is zal echt wel zo zijn (lijkt me..) maar let op dat je je niet laat 'gebruiken'.. dat hij straks bij je terugkomt en ondertussen ook nog bij die andere 'snoept'.
(aangezien ik weet hoe lastig het is om er nu mee te kapen, ondanks je nog verliefd bent op hem kan ik dit volgende al wel zeggen: ...) mocht hij bij je terug willen komen laat hem dan alsjeblieft AL het contact met die andere dame verbreken! maar ik denk dat je dat dan zelf ook al zou zeggen;)
first things first: wat ik ook zeg nu... ik hou me er zelf niet aan! zelf ben ik te 'zwak' en heb ik ervoor gekozen om terug te gaan naar mijn ex, of in ieder geval, het te proberen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je moet wel indenken dat hij Turks is hè, en dat dat dus wel anders ligt daar dan hier.
Er was inderdaad wel iets wat speelde, en dat was 't feit dat hij me niet goed behandelde. Daar heb ik wel eens iets van gezegd en ik denk dat dat hem dwars zat.
Zijn toekomstige verloofde woont in Turkije, overigens. Maar hij zei dat hij haar vertrouwde.![]()
Ik ga niet meer terug naar hem, ook al is dat wel wat ik 't liefst zou doen. Ik mis hem écht heel erg en heb er veel verdriet van.
Jeetje, heftig verhaal joh.. Ik ken wel de spagaat waar je inzit.. Mijn ex behandelde me ook niet goed, om het zachtjes uit te drukken.. En toch, nu ruim een jaar later, ben ik nog steeds niet helemaal over haar heen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je moet wel indenken dat hij Turks is hè, en dat dat dus wel anders ligt daar dan hier.
Er was inderdaad wel iets wat speelde, en dat was 't feit dat hij me niet goed behandelde. Daar heb ik wel eens iets van gezegd en ik denk dat dat hem dwars zat.
Zijn toekomstige verloofde woont in Turkije, overigens. Maar hij zei dat hij haar vertrouwde.![]()
Ik ga niet meer terug naar hem, ook al is dat wel wat ik 't liefst zou doen. Ik mis hem écht heel erg en heb er veel verdriet van.
Als ik tijd zou hebben, zou ik zeer zeker gaan.. Volgende keer wellicht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:40 schreef dreamzk het volgende:
En ik zou eigenlijk ook wel graag naar de FOK! meet willen gaan met andere metgezellen (maar ik weet nog niet hoe ik het in kleine letters moet zetten). Dus als anderen gaan, zou ik ook wel gaan, het is toch naast mijn deur (ongeveer).
Ik ga slapen, tot morgen iedereen
ik heb mijn testament ook al klaar inclusief afscheidsbrievenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet toevallig al wat er in zou staan, heb al die ongein al klaar staan in een map inclusief begravenis, songs en de bloemkeuzes.![]()
Dat krijg je denk ik als je iemand zo jong vanuit het niets ziet overlijden, zoveel gedoe en gezeik geweest omtrent die begrafenis doordat er weinig vast stond, maar daar gaat het verder niet over natuurlijk.
En het is op papier allemaal simpel, genieten, met een lach terugdenken aan de mooie tijd, de energie omzetten naar iets positiefs en dat in mijn huidige vriendin steken (figuurlijk) en genieten van iedere dag, maar net zo goed als dat niet zo makkelijk gaat wanneer je bent gedumpt terwijl je nog verliefd bent op de ander gaat dat met dit soort zaken ook niet vanzelf.
Het gaat al een stuk beter, ben geen wrak meer als ik er vandaan kom en kan al lachen i.p.v huilen als ik aan haar denk en kan er ook al over praten zonder gestotter en geslik tussendoor, wat dat betreft merk je langzaam dat je weer de oude wordt, anderzijds zijn er zoveel dingen veranderd en de tijd zal uitwijzen of ze nog verbeteren.
Uiteindelijk is het verschil niet zo groot natuurlijk tussen het overlijden en een vriendin die je vanuit het niets nooit meer wil zien terwijl jij nog in de illusie was dat alles prima was en je samen oud zou worden, op die enkele nare ervaringen extra na dan.
Maar het verdriet is hooguit anders, wat heviger op momenten en pijnlijker op bepaalde plekken enzo, maar verder kun je het prima vergelijken met de gedumpten al kun je dan nog diegene opzoeken en je hart luchten, hier blijft het bij geouwehoer in de ruimte, letterlijk.
Hij heeft me niet (hard) geslagen. Wel eens 'voor de grap' maar dan kreeg 'ie een hoek terug. Kan ik verder niet mee zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:12 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
first things first: wat ik ook zeg nu... ik hou me er zelf niet aan! zelf ben ik te 'zwak' en heb ik ervoor gekozen om terug te gaan naar mijn ex, of in ieder geval, het te proberen.
ik heb even gemist dat hij turks was, sorry. dan ligt het iets anders inderdaad.
wat ik wel kwijt wil... is dat als hij je slecht behandelde.. je moet kappen!
als er iets is waar ik (onder vreemdgaan) niet tegen kan.. is het wel het niet goed behandelen van je vriendin! ik mag hopen dat hij je niet sloeg of wat dan ook maar het al dan niet verbaal bleef?
mocht hij je wel 'aanraken' dan hoop ik... uh, tja.. laat ik het zo zeggen; dat soort mensen verdienen het niet om een vriendin te hebben, laat staan gelukkig te zijn!
blijf uit zijn buurt.. ondanks dat je nog wat voor hem voelt!
ik heb echt respect voor je dat je die keuze voor jezelf al gemaakt hebt, want ik zou het moeilijk vinden!
sterkte met de zwakke momenten.. de momenten dat je contact met hem gaat zoeken en wilt vertellen dat je hem mist enzo. (je weet welke momenten..) probeer die tijden lekker hier door te brengen, we'll pull you through!
sterkte
Mooi dat je goede afleiding hebt gehad. Voelt goed toch? Ik hoop echt dat je jezelf hier snel overheen zet, het leven is te mooi om er door tranen naar te gaan kijken. Truste en werk ze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij heeft me niet (hard) geslagen. Wel eens 'voor de grap' maar dan kreeg 'ie een hoek terug. Kan ik verder niet mee zitten.
Ik probeer wel uit zijn buurt te blijven, maar hij kent veel mensen die ik ken en andersom, dus wat dat betreft kunnen we niet helemáál om elkaar heen. Maar het is wel prettig dat we nu gewoon hallo kunnen zeggen. Hij wil meer, ik probeer uit alle macht om daar niet aan toe te geven.
Thanks!![]()
![]()
____
Jullie een beetje een avond gehad die oké was?
Ik ben net terug van een parkconcert hier. Erg gezellig, mensen gezien die ik al een jaar niet meer gezien had. Steeds weer werd ik aangetikt van; HEEEE TAMARAAAA, dus was erg leuk.Nu m'n bedje in, morgen 06.00 op om te werken.
![]()
Ik hoop dat jullie komende nacht wat beter slapen dan afgelopen nacht!
knap hoor.. dat je hem kan blijven zien en toch jezelf van vanalles kan weerhouden!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik probeer wel uit zijn buurt te blijven, maar hij kent veel mensen die ik ken en andersom, dus wat dat betreft kunnen we niet helemáál om elkaar heen. Maar het is wel prettig dat we nu gewoon hallo kunnen zeggen. Hij wil meer, ik probeer uit alle macht om daar niet aan toe te geven.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef maartjeh het volgende:
Ik hoop dat jullie komende nacht wat beter slapen dan afgelopen nacht!
ik ben bang dat slapen er voorlopig (zoals gewoonlijk..) weer niet inzit.. vannacht was het 4 uur toen ik voor het laatst op de klok keek..quote:
Herkenbaarheid +1.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef swarleybarney het volgende:
[..]
ik heb mijn testament ook al klaar inclusief afscheidsbrieven
het gemis ken ik wel een beetje.
heb plotseling mijn moeder verloren en dan stort ook je wereld helemaal in.
dan kan ik later uitleggen aan mijn kids waarom oma er niet is of zal ze niet bij mijn bruiloft zijn of ff lekker samen een kop thee drinken.
de eerste weken lag ik ook te janken en compleet ingestort.
maar wat me bijbleef was dat mijn moeder altijd oprecht, eerlijk, lief en zorgzaam was en tot het einde heeft gevochten.
ga nog geregeld naar haar graf en dan klets ik weer ff bij of als er iets leuks gebeurd of iets slechts dan kijk ik ff naar boven
heb het nu goed verwerkt, ik kan ermee leven omdat mijn moeder fantastisch was tot het einde.
als je dat gevoel te pakken hebt komt het wel goed.
niemand kan een gestorven dierbare vervangen en je zult altijd van haar blijven houden als die ene en zal altijd in je hart blijven maar hoe hard het ook klinkt, die daarboven zijn willen ook niet dat we hier blijven treuren.
ik neem aan dat je relatie met haar tot het eind goed was en dat ze weet dat je zielsveel van haar houdt, dat is ook iets om te koesteren.
mijn ex was dan niet zo principieel, lief en trouw.
die trut heeft echt mijn hart kort daarna gebroken en mijn laatste herinneringen aan haar zijn niet zo prettig.
misschien moet je eens proberen om met een psycholoog te praten, dat kan ook helpen.
Auw. Dat is wel heel wreed om zo als oud vuil aan de kant gezet te worden, terwijl je fijne dingen samen in het vooruitzicht had. Ieder zijn verhaal is erg en soms hartverscheurend (die van mij ook), maar soms lijkt het net even erger. Sterkte!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
even korte samenvatting van mij :
6 jaar samen, vriend voelt zich niet helemaal optimaal meer in onze relatie. Komt een ander meisje tegen, meisje dumpt vriend, en mijn vriend dumpt mij. Daarbovenop neem het ook nog even het koophuis mee waar we over twee weken de sleutel van zouden krijgen en waar we samen eigenaar van zouden worden....
gedumpt en huisloos dus... of nou ja, kan wel in ons huurhuis blijven, maar toch, had tien keer liever ons droomhuis natuurlijk![]()
maar waar ik nou een beetje mee zit, is de balans tussen het leuke dingen doen en er niet aan denken, of het urenlang jankend in bed liggen. Zo heb ik gisteren voor het eerst weer een leuke dag gehad met vrienden en tjdens die dag heb ik amper aan hem gedacht. Maar is dat wel goed....? Dat is ook je gevoelens wegstoppen en dat kan ook niet goed zijn.. Moet ik proberen tijdelijk te vergeten, of moet ik ermee aan de slag?
lastig, en kut.... heel kut
Gister een verjaardag gehad. Zij was er ook. Op de verjaardag ff gepraat niet over ons maar over normale dingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)
dat je vriendin nu zo aan het feesten is moet echt vreselijk zijn om aan te zien! laat staan de verhalen hoe goed het met haar gaat.. je gunt haar vast alle geluk in de wereld, maar diep van binnen wil je eigenlijk dat ze ook een beetje ongelukkig is of het er in ieder geval moeilijk mee heeft en dat laat merken!
zit je zelf te kniezen en is zij ondertussen zonder problemen en of tegenslagen verder aan het gaan. dat is echt pijnlijk, i know the feeling!
ik heb er toen voor gekozen om met mijn ex te praten erover, en te vertellen dat ik het er moeilijk mee had. dat was uiteindelijk te goede beslissinging want toen vertelde ze me dat ze er ook echt moeite mee had maar dat niet wilde laten zien. de weken daarna begon ik het juist wel aan haar te merken.
sterkte!
het meisje heeft zelf ook een eigen koophuis dus of ze samen in "ons" huis belanden weet ik niet, hoop ik niet , mja heb ik niks over te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind de actie van je ex, met z'n nieuwe vriendin in jullie nieuwe huis trekken, niet echt gepast btw.![]()
Sterkte verder meid!
Inderdaad heel herkenbaar, jij hebt nog het geluk gehad dat ze tegen je vertelde waarom ze zo tegen je deed. Mijn ex deed dus ook zo, maar weigerde enige uitleg te geven waarom. Diep van binnen begreep ik ook wel dat ze zo deed om mij geen hoop te geven, maar als je verliefd bent kan je raar gaan denken...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Redelijk herkenbaar dit. Zij is al vele malen verder en gaat ervan uit dat jij ook verder gaat. En dat wil je wel, maar gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Ze kan wel verwachten dat jij een knop om gaat zetten, maar er is geen knop....![]()
Ze is in ieder geval wel eerlijk tegenover je, en verklaart haar manier van omgaan tegen je. Dat siert haar wel vind ik. De meesten laten je gewoon in je sop gaar koken.
Sterkte verder kerel...
aah lief van je thnxquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:06 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Auw. Dat is wel heel wreed om zo als oud vuil aan de kant gezet te worden, terwijl je fijne dingen samen in het vooruitzicht had. Ieder zijn verhaal is erg en soms hartverscheurend (die van mij ook), maar soms lijkt het net even erger. Sterkte!
Nou...niet echt. De eerste twee weken was ze alleen maar aan het feesten met "onze" vrienden. En ze gaat nu ook nog eens met één van hen (mijn zogenaamde beste vriend) twee weken op vakantie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Inderdaad heel herkenbaar, jij hebt nog het geluk gehad dat ze tegen je vertelde waarom ze zo tegen je deed. Mijn ex deed dus ook zo, maar weigerde enige uitleg te geven waarom. Diep van binnen begreep ik ook wel dat ze zo deed om mij geen hoop te geven, maar als je verliefd bent kan je raar gaan denken...
Gisteren moeite met in slaap komen, maar uiteindelijk wel erg goed geslapen. Voel me energiek en ik heb besloten om vandaag maar eens wat te ondernemen
soms.. als je al weet dat het gewoon definitief uit is, ga je jezelf hoop aanpraten. dat gaat vanzelf en is (bij mij) soms lastig om niet te doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ze is er helemaal klaar mee ( dat wist ik al wel) Ze is zo hard tegen mij (puur om mij geen hoop te geven etc)
Ik heb daar een potje staan janken > emoties geuit dat zij nog in mijn hart zit en moeite heb om te handelen.
Ze zegt: Bas het is klaar over niks aan doen. Wees een vent zet die knop om etc. Nou das makkelikjker gezegd dan gedaan.
Ja mijn ouders zijn erg vrij, het was makkelijk voor zijn werk en hadden het heel erg leuk samen.. nooit een probleem geweest verder hoor, ging ook heel erg goed.. maar uiteindelijk is dat veel te snel gegaan allemaal dat we op elkaars lip zaten..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef Max_Aue het volgende:
Franneh, waar anderen alleen maar de voormalige partner beklagen zoek jij het meer bij jezelf. Schiet je niet een beetje te ver door hierin? Jaloers worden als je partner wel erg amicaal aanpapt met iemand anders is volkomen logisch.
Overigens, dat bij je ouders inwonen van je vriend?![]()
ik heb inderdaad het gevoel dat dit gesprek voor jou postieve invloed heeft op het krijgen van closure..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Kletz het volgende:
ja ik heb een vaag gevoel nu.
Ik denk dat ik dat gesprek van gister nodig had/heb voor echt closure.
Ik wilde haar denk ik onbewust nog ff 1 op 1 vertellen hoe ik me voel. Ze heeft daar waarschijnlijk (ik weet denk ik wel zeker) geen boodschap aan.
Maar ik kan wel tegen mijn vrienden vertellen hoe ik me voel. Maar het liefst wil ik dat tegen haar zeggen zodat zij echt kan zien hoe ik me voel over de situatie.
inderdaad, jaloezie is echt normaal. (al merk ik soms dat mensen er écht geen last van hebben...:{)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef Max_Aue het volgende:
Ja, qua jaloezie. Als het ziekelijk jaloers is, dan moet je er wat aan doen. Maar je kapot ergeren als je kerel met andere "vriendinnen" is, lijkt mij verder gezond hoor.
Dat klinkt inderdaad heel bekend ook jouw kant van het verhaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:24 schreef Lastpost het volgende:
Dat is idd best apart.. misschien ben je er overheen? Of maakte het je niet zoveel uit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Over jaloezie gesproken. Het gekke is dat ik best jaloers kan zijn en dat in eerdere relaties ook ben geweest, maar bij deze ex had ik daar helemaal geen last van.
Er overheen denk ik niet. En ook niet dat het me niet zoveel uitmaakte. Ik denk zelf dat het te maken heeft met hoe hij deed en praatte over een toekomst samen, dat dat ervoor zorgde dat ik hem compleet vertrouwde in alles wat hij deed. Het klinkt heel gek, maar zo voelt het wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:23 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat is idd best apart.. misschien ben je er overheen? Of maakte het je niet zoveel uit?
Dank je! Ik heb er nog een edit bijgevoegd in de tussentijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Franneh het volgende:
He gatver, ja dat is echt kut.. vooral het uitlachen, lekker kinderachtig en vernederend. Probeer de eer aan jezelf te houden en er zelf je leerdoelen uit te trekken.
Wel heel erg moeilijk als iemand zich zo gedraagt na zo een intieme tijd (althans voor jou).. sterkte!
Ik wens hem dan ook deze pijn toe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:35 schreef JohnDorian het volgende:
pijnlijk.. zeer pijnlijk is dat.. ik vind het een lage actie om iemand zo te behandelen!
hoop echt dat het een stuk beter met je gaat en die kerel mag (op jou erhaal gebseerd) echt zelf deze pijn eens gaan ondervinden. hij zou eens in jou schoenen moeten staan!
hm.. moet zeggen dat ik echt een zwak moment heb en haar mis...
en (wederom........) een klote gevoel.. mede doordat ik weet dat ik nog een flinke tijd wakker lig vannacht..
haha ja hoor! na wat hij je heeft aangedaan.. mag zeker!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wens hem dan ook deze pijn toe.Of 2x dat mag ook.
![]()
tja...opzich begint het na ruim andere halve maand toch wel te wennen.. het ritme, het weinige slaap, en het overdag moe zijn....quote:[..]
Kut dat je alweer zolang wakkerligt, hopelijk gaat het een keer wat beter.
Hij weet zelf dat ie egoïstisch is, zegt ie tenminste dat hij zich daarvan bewust is, maar ik verwacht er weinig van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:47 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
haha ja hoor! na wat hij je heeft aangedaan.. mag zeker!
ben serieus echt benieuwd of zo iemand zijn excuses dan zou aanbieden.. of uberhaupt bij zichzelf zal denken "wow, heb ik iemand dit aangedaan!?"
[..]
tja...opzich begint het na ruim andere halve maand toch wel te wennen.. het ritme, het weinige slaap, en het overdag moe zijn....
helemaal kansloos... dat hij daar dan niks mee doet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij weet zelf dat ie egoïstisch is, zegt ie tenminste dat hij zich daarvan bewust is, maar ik verwacht er weinig van.![]()
Ik snap er ook niks van dat iemand daar niks mee doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:07 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
helemaal kansloos... dat hij daar dan niks mee doet!
achja, ik ga maar een stukje lopen buiten.. misschien doet het me goed. (misschien ook niet)
Kop op kerel! Je laat een onweertje je humeur toch niet kapotmaken? Je zegt dat je lol hebt gehad vamiddag, denk er met plezier aan terug!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef JohnDorian het volgende:
nou, het weer heeft lekker invloed op mijn mood....vanmiddag met vrienden aan de maarssenveenseplassen ging opzich wel, maar nu thuis met het weer dat gigantisch omslaat... dat maakt mij er niet vrolijker op!
sterker nog... na een opzich wel leuke middag voel ik me nu gewoon weer Klote.
Ik ook, maar ik hou mezelf voor dat ik sterker ben dan de shit die me ten deel is gevallen. En ik moet zeggen, ik vind mezelf best een goede coach.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:17 schreef Miesjel het volgende:
Lalala... ik word gek van mezelf!
Maandag psych, ik ben benieuwd.
Ik moet overtussen toegeven dat ik toch niet zo'n held ben als gehoopt. En ergens is het best moedig deze stap te nemen. (dat hoor ik de meeste mensen iig zeggen.)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou mezelf voor dat ik sterker ben dan de shit die me ten deel is gevallen. En ik moet zeggen, ik vind mezelf best een goede coach.![]()
Succes maandag kerel.
het is meer dat ik nu alleen zit.. en voetbal elke keer uitvalt op tvquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kop op kerel! Je laat een onweertje je humeur toch niet kapotmaken? Je zegt dat je lol hebt gehad vamiddag, denk er met plezier aan terug!
Je woont betrekkelijk dichtbij denk ik trouwens btw.
ik ben vorige week geweest voor het eerst... was voor mij eerst geen optie.. zweerde het af. maar toch uiteindelijk gegaan nadat de huisarts me het echt aanraadde. (last van gewichtsverlies, stress en buikpijn dus..)quote:
Flip gerust als je het niet trekt. Zolang je maar geen onherstelbare schade aan jezelf of anderen aan gaat richten. Je gaat door een enorm pijnlijke periode. Dat is gewoon moeilijk. Ik ken het helaas. Maar ik weiger mezelf kapot te laten maken door iemand anders of door emoties. Als ik kapot ga is daar minstens een bus voor nodig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:32 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik moet overtussen toegeven dat ik toch niet zo'n held ben als gehoopt. En ergens is het best moedig deze stap te nemen. (dat hoor ik de meeste mensen iig zeggen.)
En ga je? Gewoon een biertje doen? Volgens mij zou je dat wel goed doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
het is meer dat ik nu alleen zit.. en voetbal elke keer uitvalt op tv![]()
tja, en dan ga ik toch maar aan der denken.
overigens word ik net 10 minuten geleden gesmst door een andere ex (van 2 jaar geleden) of ik zin heb om langs te komen vanavond![]()
gelukkig heb ik 0,0 gevoelens voor haar!:) (jaa, dit laat wel weer zien dat ik ook over haar heen ben gekomen..;), maar het is nu anders)
richting zeist...
Vinden we niet erg hoor. Het is juist ideaal als je niet meer hier zou hoeven posten. Eten zonder misselijk te worden? Dan ben je verder dan ik...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb jullie verwaarloosd de laatste 2 dagen. Sorry! 10 uur per dag gewerkt en gisteravond ook weg geweest. Moet zeggen dat dat me wel geholpen heeft eigenlijk. Ik kan gelukkig alweer iets meer eten zonder kotsmisselijk te worden, en gisteravond was ik zó moe van de afgelopen tijd dat ik vrijwel meteen in coma lag.
ja ga wel even, is gewoon vriendschappelijk dus heb er geen problemen mee om te gaan.. laat sowieso wel even weten hoe het gegaan is;)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ga je? Gewoon een biertje doen? Volgens mij zou je dat wel goed doen.
Ikke ook...
good for you! een held bent je!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
Dat is zo!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vinden we niet erg hoor. Het is juist ideaal als je niet meer hier zou hoeven posten. Eten zonder misselijk te worden? Dan ben je verder dan ik...
Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb 4 dagen lang lopen beuken door studie en ik heb amper tot niet aan dr gedacht; ik ben trots op mezelf
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:12 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
good for you! een held bent je!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op je! Sowieso voor 't studeren ook!
Kerel, je doet 't goed!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Morgen hier maar weer eens bijlezen
Mja, het kost me wel moeitequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, je doet 't goed!![]()
@Maartjeh, nog steeds, je bent verder dan ik...![]()
@JohnDorian: Geen Zeist, maar wel dichtbij.
ik neem aan dat er dus iets te vieren viel (vroeger)?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:33 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit dus zoo ontzettend in dubio. Ik wil haar zo graag bellen of smsen, maar als ik het doe, wat moet ik zeggen? Het enige wat in me komt is hoe het met haar gaat... Ik kan moeilijk tegen haar beginnen over onze relatie want dat vind ze zwaar klote waarschijnlijk. Maar ik moet haar even laten weten dat ik vandaag aan haar heb gedacht en hopelijk zij ook nog een beetje aan mij.
Dat het voor mij zo belangrijk is om zo nog te bellen, is dat wij het altijd erg belangrijk vonden om als we iets te vieren hadden we die dag iets speciaals zouden doen (meestal heel simpel, 1x heel romantische avond voor haar georganiseerd). Ik weet het dus allemaal eventjes niet meer
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 05:00 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb haar een smsje met daarin simpel gezegd dat als we nog samen waren dat het een supermooie dag zou zijn geweest en dat ik eraan gedacht had... Heb mijn best gedaan om niet wanhopig te klinken enzovoort. Waar ik heel erg bang voor ben is dat zij morgen wakker word en die sms leest en denkt van wtf was er gisteren danmaar het is uit dus verleden tijd, dus daar kan ik niet al te boos over doen. Ik wil haar stem gewoon horen, heel cliche gezegd.
Nu na heel veel alcohol ga ik maar eens proberen te slapen met deze hitte
Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:20 schreef hetzwartegat het volgende:
Vandaag ook weer een terugvalletje na lange tijd. Waarschijnlijk omdat ik een stuk minder te doen heb en dus iets teveel tijd om na te denken.
Besef me ineens dat ik de afgelopen jaren best een aantal leuke vrouwen ben tegengekomen, maar dat ze toch niet de aantrekkingskracht hadden die zij wel had (hoewel zij objectief gezien toch wel een hoop slechte eigenschappen heeft).
Even nog voor de duidelijkheid; ik heb nooit een relatie met haar gehad, maar ben wel verliefd op haar geweest en afgewezen (denk dat dat ongeveer hetzelfde gevoel is).
Misschien wel goed dat ze me dan gelijk heeft afgewezen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde gevoel.. Ik heb beiden gehad, als er op je hart gestampt wordt na een relatie van een jaar of iets dergelijks, dat is een stuk erger.
ai.... vriendin kwijt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:39 schreef RicXDesign het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit in dit topic gekeken, en nu kan ik hier zelf gaan posten
Nou ja...
Goed plan!quote:
Hehe, was gister al een reactie aan het typen, maar toen knalde fok er ineens uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
ai.... vriendin kwijt?
welcome to the club.. have some pizza...
Hoe dat zo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef littledrummergirl het volgende:
Want anders als er bijv iets zou gebeuren ofzo, weet niemand waar ik ben
ja nou gewoon, zo voelt dat.. ik vertelde tegen niemand zoveel als tegen hem.. en tja weetikveel... ben gewoon bang dat niemand anders me zal missen ofzoquote:
Oke duidelijk, begon zelf aan andere dingen te denken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja nou gewoon, zo voelt dat.. ik vertelde tegen niemand zoveel als tegen hem.. en tja weetikveel... ben gewoon bang dat niemand anders me zal missen ofzo. Ik bedoel als me ineens iets zou overkomen zou niemand het merken want er is niemand die thuis op me zit te wahten ofzo. zoiets.. het klinkt een beetje stom ik weet het, maar toch.. zo voelt dat nou eenmaal
Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef Barbusse het volgende:
Je gaat je daarover toch niet schuldig voelen Maarteh?
Nou, ik denk dat het feit dat hij zo'n rare actie heeft uitgehaald ook wel geholpen heeft. Je weet dat je beter af bent nu. Alleen maar goed toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.
Nu m'n laatste vriend 'verloofd' terug is gekomen uit Turkije voel ik me na 3 weken best redelijk, terwijl de relatie met hem alles bij elkaar toch wel 3 jaar geduurd heeft.Misschien speelt het mee dat ik hem al 6 weken niet gezien had toen hij terugkwam ofzo (vanwege die 6 weken Turkije).
Ik ben sowieso wel van 't moeilijke loslaten, dus dit is echt nieuw voor me.
Nouja dat weet ik nog niet echt, maar 't besef komt wel. Ondanks dat wil ik nogsteeds 't liefst maar één ding en dat is bij hem zijn en lekker in zijn armen kruipen. Maarja...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het feit dat hij zo'n rare actie heeft uitgehaald ook wel geholpen heeft. Je weet dat je beter af bent nu. Alleen maar goed toch?
En zodra ik weg ben uit dit hok waar alles aan haar herinnert ben ik ook een stuk verder....
Dat je dat nog voelt is natuurlijk logisch. Maar ook die gevoelens verdwijnen wel weer hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik nog niet echt, maar 't besef komt wel. Ondanks dat wil ik nogsteeds 't liefst maar één ding en dat is bij hem zijn en lekker in zijn armen kruipen. Maarja...![]()
![]()
Het is gewoon lastig dat ik aan hem merk dat hij nu spijt begint te krijgen dat 'ie mij heeft laten gaan, en dat 'ie lief tegen me probeert te doen en interesse in me toont.![]()
Dat geloof ik ja! Ga je verhuizen of begrijp ik dat verkeerd??
Dat is ook zo. Komt alleen nog bij dat ik wéét dat ik als ik écht wil zo weer samen met hem kan zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat je dat nog voelt is natuurlijk logisch. Maar ook die gevoelens verdwijnen wel weer hoor.![]()
Ik heb je maar even een pm gestuurd btw.
Maar dat moet je dus echt niet gaan doen hè! Ik begrijp dat de verleiding er is, maar geef er niet aan toe.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Komt alleen nog bij dat ik wéét dat ik als ik écht wil zo weer samen met hem kan zijn.![]()
Ik ga je even terugPM-men.
Probeer ik ook niet. Stel mezelf steeds o.a. de volgende vragen;quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat moet je dus echt niet gaan doen hè! Ik begrijp dat de verleiding er is, maar geef er niet aan toe.
Dat kan enorm verschillen per relatie ja.. Mijn vorige ex, waar ik 2 jaar mee samenwoonde, daar was ik vrij snel overheen.. En van de laatste heb ik bijna een jaar verdriet gehad. Terwijl ze dat minder verdiende...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee nee, ik sta er alleen best wel van te kijken. M'n eerste echte relatie was ik na 3 maanden nog niet overheen.
Nu m'n laatste vriend 'verloofd' terug is gekomen uit Turkije voel ik me na 3 weken best redelijk, terwijl de relatie met hem alles bij elkaar toch wel 3 jaar geduurd heeft.Misschien speelt het mee dat ik hem al 6 weken niet gezien had toen hij terugkwam ofzo (vanwege die 6 weken Turkije).
Ik ben sowieso wel van 't moeilijke loslaten, dus dit is echt nieuw voor me.
Waarschijnlijk juist omdat ze dat minder verdiende denk ik. Je blijft dan meestal achter met een "waarom"-vraag die waarschijnlijk nooit beantwoordt zal worden. Daardoor is verder gaan moeilijker. Tenminste, dat gevoel heb ik nu wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kan enorm verschillen per relatie ja.. Mijn vorige ex, waar ik 2 jaar mee samenwoonde, daar was ik vrij snel overheen.. En van de laatste heb ik bijna een jaar verdriet gehad. Terwijl ze dat minder verdiende...
Goede mantra!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Probeer ik ook niet. Stel mezelf steeds o.a. de volgende vragen;
Wil ik samen zijn met een man die ik nooit zal kunnen vertrouwen? Nee.
Wil ik altijd de onzekerheid hebben dat hij ooit tóch voor een Turkse vrouw zal gaan/daarmee zal gaan trouwen? Nee.
Wil ik altijd het gevoel hebben dat zijn ouders toch de voorkeur hebben naar een Turkse vrouw en mij daarmee dus nooit 100% zullen accepteren? Nee.
etc. etc.
* Miesjel laat het vangnetje toch nog maar even hangen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:32 schreef maartjeh het volgende:
Littledrummergirl, ik begrijp wel wat je bedoelt ja. Sowieso is liefde van vrienden en familie gewoon niet te vergelijken met de liefde van een partner, in mijn ogen. Bwuh.
Ik voel me eigenlijk sneller beter dan verwacht sinds mijn 'breuk'.Typisch..
Ik ook.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist omdat ze dat minder verdiende denk ik. Je blijft dan meestal achter met een "waarom"-vraag die waarschijnlijk nooit beantwoordt zal worden. Daardoor is verder gaan moeilijker. Tenminste, dat gevoel heb ik nu wel.
Komt goed meid!quote:
Wat stond er?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 04:10 schreef JohnDorian het volgende:
edit// ik had een slokje teveel op![]()
Ik hoop het!quote:
Ik wéét het.quote:
Als je nou ook nog zou weten wanneer, dat zou wel handig zijn.quote:
Dat weet ik weer; volgende weekquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je nou ook nog zou weten wanneer, dat zou wel handig zijn.![]()
Maarja dat gaat niet.
LOL! Op 12 oktober 2009, om 14.32.57 uur is mijn gebroken hart weer gemaakt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat weet ik weer; volgende week
Wat is er dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOL! Op 12 oktober 2009, om 14.32.57 uur is mijn gebroken hart weer gemaakt?![]()
Damnit.....quote:
Ik hoopte juist dat jij dat wel zou weten....Maar ik begrijp dat de pijn nog wat langer aan zal houden?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat weet ik weer; volgende week
En er gaat een héél therapeutische werking van uit!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:00 schreef De_Groentenboer het volgende:
Een heel topic vol met mensen die zich zoals ikzelf voelen.
Ik snappe nie meerquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damnit.....
[..]
Ik hoopte juist dat jij dat wel zou weten....Maar ik begrijp dat de pijn nog wat langer aan zal houden?
Whehehe, Jij wist toch wanneer de pijn op zou houden? Nou, vertel, vertel, VERTELLL!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snappe nie meer
Ik zat vanmorgen tegenover een meisje in de trein en die had zoveel weg van mn exNiet alleen qua uiterlijk, maar ook qua haar (oh wacht, dat is uiterlijk
), qua kledingstijl, manier van kijken, manier van mensen afkeurend nakijken en ga zo maar door dat ik dr niet heb aan durven kijken
Is dat gek?
Nee gàk, alleen voor Tuxxiequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe, Jij wist toch wanneer de pijn op zou houden? Nou, vertel, vertel, VERTELLL!!![]()
En nee, dat is niet gek. Ik zie d'r ook overal. Op straat, op domme TV-progamma's, in de kroeg...En dan is het ook nog eens dat zodra ik haar ècht zie, het geen verrassing is. Alleen voel ik nog wat harder dat ik haar mis. Maar ik heb haar laatst gesproken, en het is echt over. En zoals ze sprak, zoals ze zich gedroeg...òf ze weet zich geen houding aan te meten in mijn gezelschap, òf ze is een kille materialistische bitch geworden. En als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel dat soort vrouwen. Dus stiekem hoop ik, tussen de huilbuien door, dat ze zich de volgende keer weer zo zal gedragen. Zal mijn helingsproces namelijk echt aanzienlijk versnellen. Klinkt egoïstisch, maar ze heeft ondertussen al teveel van mij kapot gemaakt. De rest krijgt ze niet.
Damnit!quote:
Ja, het begon lief, maar de loopgraven worden momenteel gegraven. Alhoewel ik dat eigenlijk helemaal niet wil, en zij volgens mij ook niet.quote:Mmh ik snap je welNaja, normaal let ik er niet zo op, maar deze had wel enorm veel gelijkenissen
En volgens mij is het bij allemaal wat lieflijker uitgegaan dan bij de meeste hier, dat heeft voor- en nadelen
Zit nog wel wat tussenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het begon lief, maar de loopgraven worden momenteel gegraven. Alhoewel ik dat eigenlijk helemaal niet wil, en zij volgens mij ook niet.Wees blij dat het lieflijk ging bij jullie dus! Er zijn natuurlijk nadelen, maar geloof me, ik heb van dichtbij een ouderwetse vechtscheiding mee gemaakt. En ik zal er bijna alles aan doen om dat in onze situatie te voorkomen. Want dat is hel namelijk.
Euh, nee, volgens mij is dat dus niet waar. Echt, zodra dit gezeur financieel en juridisch over is hoef ik haar niet meer te zien, hoe graag ik ook wil. Maar echt tot op het botje gaan om je recht te moeten krijgen....dat maakt niet alleen een toekomstige vriendschappelijke relatie met je ex kapot, maar er gaat ook een stuk vertrouwen in je medemens compleet naar de klote.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit nog wel wat tussenMaar ik denk vaak dat je beter met (lichte) ruzie uit elkaar kan gaan, omdat je dan veel makkelijker los laat, dan dat je als best friends uit elkaar gaat. Maar of dat waar is, geen idee
I dunno eigenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh, nee, volgens mij is dat dus niet waar. Echt, zodra dit gezeur financieel en juridisch over is hoef ik haar niet meer te zien, hoe graag ik ook wil. Maar echt tot op het botje gaan om je recht te moeten krijgen....dat maakt niet alleen een toekomstige vriendschappelijke relatie met je ex kapot, maar er gaat ook een stuk vertrouwen in je medemens compleet naar de klote.
En je post hier niet voor niets natuurlijk. Je hebt liefdesverdriet. Volgens mij is er niks ergens dan dat dat verdriet verblind gaat worden door haat en een misplaatst ego van beide kanten. Je wilt verder met je leven, niet de ander kapot maken hoop ik.
Het lijkt me bijzonder verstandig om dat haar te vertellen. Je bent nu alleen jezelf maar aan het kastijden. En dat is wel zó 1420.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I dunno eigenlijkIk vind dat friends zijn maar enorm kut eigenlijk, omdat je zo'n wip-gevoel (+1 voor de woordspeling
) blijft houden. Ik kan waarschijnlijk over een paar jaar prima vrienden met dr zijn, maar nu nog ff niet
Misschien moet ik dat haar maar gewoon eens zeggen
Ja, maar ik ben enorm 1420 op dit gebiedquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder verstandig om dat haar te vertellen. Je bent nu alleen jezelf maar aan het kastijden. En dat is wel zó 1420.![]()
Zorg eerst dat je over d'r heen bent, en kijk dan maar eens naar de mogelijkheid tot vriendschap. Ik weet van mezelf in ieder geval dat vriendschap vrijwel uitgesloten is. En raar genoeg vind ik dat niet eens zo erg. Beetje een kwestie van alles of niets denk ik.
QFTquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En er gaat een héél therapeutische werking van uit!Serieus, zonder een aantal mensen hier en zonder dit draadje denk ik dat ik gek geworden zou zijn.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben enorm 1420 op dit gebied![]()
![]()
Als het werkt, waarom niet? Maar je moet jezelf echt de vraag stellen; kom ik over mijn ex heen als wij alleen nog maar vrienden zijn. Wat als zij een nieuw vriendje krijgt? Ga ik dat leuk voor haar vinden of maakt mij dit doodongelukkig?quote:Mja, ik denk dat het wel werken kanLaatste weken(/maanden) waren we toch al bijna vrienden, vandaar ook dat we besloten om met de relatie te stoppen als zodanig, maar daarom kan vrienden denk ik wel werken
Al hoor je niet vaak dat het werkt nee
Ik moet er maar eens goed over na gaan denken
OP dit moment 90% optie 2quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het werkt, waarom niet? Maar je moet jezelf echt de vraag stellen; kom ik over mijn ex heen als wij alleen nog maar vrienden zijn. Wat als zij een nieuw vriendje krijgt? Ga ik dat leuk voor haar vinden of maakt mij dit doodongelukkig?
En respect daarvoor, ik heb het gelezen. Weet je, iedereen breekt zijn of haar hart wel eens. Soms doet dat meer pijn dan gedacht. Maar je moet je pijn wel onder ogen durven zien voordat je verder kunt gaan denk ik. En dit draadje helpt je er aan te herinneren dat je niet de enige bent. Dat de emoties die je voelt niet volslagen onbekend en van de pot gerukt zijn. En dat je er weer bovenop komt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
QFT
ik heb iig een week lezen in deeltje 78 en 79 nodig gehad om dit epistel te durven typen.
Maar wat was haar reden om het uit te maken dan? Dat ze wat ruimte wilde?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zo vreemd he, van de een op andere dag was het over bij mij, als donderklap bij heldere hemel. Ze had veel aan d'r hoofd.. dat wist ik wel, maar toch kan ik na ruim een maand niet bevatten waarom ze het uitgemaakt heeft, het doolt allemaal wel door m'n hoofd, maar ja..
Ze was zo'n beetje de eerste meid waar ik echt tot over m'n oren op verliefd was en dat was zeker wederzijds, mooie tijden gehad maar door haar prive omstandigheden wilde ze wat ruimte, goed kan ik helemaal inkomen, want het is echt een binnenvetter 1e klas.
En het naarste van het hele ''uitmaak'' gesprek vond ik nog wel dat ze zei.. misschien.. in de toekomst, kan ook een soort alternatief bindmiddel zijn, wetende dat ik (wellicht)op haar zou wachten, en toegegeven, als ze nu aan zou kloppen zou ik meteen ja zeggen.
KUT, KUT KUT KUDTH AAEQGAHGWHG, dat vind ik er nou van
Join the club zou ik zeggen. Als mijn ex nu terug zou komen met allerlei excuses zou ik haar direct het bed in trekken. Ook al weet ik dat het dat alleen maar erger zou maken. Wat een watje ben ik eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:29 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zo vreemd he, van de een op andere dag was het over bij mij, als donderklap bij heldere hemel. Ze had veel aan d'r hoofd.. dat wist ik wel, maar toch kan ik na ruim een maand niet bevatten waarom ze het uitgemaakt heeft, het doolt allemaal wel door m'n hoofd, maar ja..
Ze was zo'n beetje de eerste meid waar ik echt tot over m'n oren op verliefd was en dat was zeker wederzijds, mooie tijden gehad maar door haar prive omstandigheden wilde ze wat ruimte, goed kan ik helemaal inkomen, want het is echt een binnenvetter 1e klas.
En het naarste van het hele ''uitmaak'' gesprek vond ik nog wel dat ze zei.. misschien.. in de toekomst, kan ook een soort alternatief bindmiddel zijn, wetende dat ik (wellicht)op haar zou wachten, en toegegeven, als ze nu aan zou kloppen zou ik meteen ja zeggen.
KUT, KUT KUT KUDTH AAEQGAHGWHG, dat vind ik er nou van
Ik hoop echt voor je dat het zo is. Maar als je over 7 maanden hier weer post omdat zij verliefd is op die ene hele leuke jongen en jij daardoor weer zwaar in de put zit; vind je het goed dat ik dan het welbekende "I told you so"-dansje ga doen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OP dit moment 90% optie 2Ik weet het
Maar het slijt volgens mij
Afgelopen 4 nachten al als een blok geslapen sinds 6 maanden bijna
Kan ook komen door lichte griep + veel paracetamol, maar dan nog
Denk eerst maar eens aan jezelf. Dat je doodongelukkig bent kan ik me voorstellen. Maar ik denk niet dat een krampachtig herstelde of doorgaande relatie jou gelukkig gaat maken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:37 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar dat is dus net wat zo aan me knaagt. Het is wel uit maar niet over, als je begrijpt wat ik bedoel, we zijn sowieso niet met ruzie uit elkaar gegaan.. juist lief. Te lief denk ik.
En je bent echt geen watje als je je ex meteen terug zou nemen hoor! Niet in mijn ogen. In mijn geval heeft ze zoveel indruk gemaakt op me, dat ik niet lieg als ik zeg dat ik haar echt nooit zal vergeten, nooit.![]()
Ik twijfel er niet aan dat dat gaat gebeuren hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het zo is. Maar als je over 7 maanden hier weer post omdat zij verliefd is op die ene hele leuke jongen en jij daardoor weer zwaar in de put zit; vind je het goed dat ik dan het welbekende "I told you so"-dansje ga doen?
Dat gevoel had/heb ik ook; te lief uit elkaar gegaanquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:37 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar dat is dus net wat zo aan me knaagt. Het is wel uit maar niet over, als je begrijpt wat ik bedoel, we zijn sowieso niet met ruzie uit elkaar gegaan.. juist lief. Te lief denk ik.
En je bent echt geen watje als je je ex meteen terug zou nemen hoor! Niet in mijn ogen. In mijn geval heeft ze zoveel indruk gemaakt op me, dat ik niet lieg als ik zeg dat ik haar echt nooit zal vergeten, nooit.![]()
Dat zeer zeker niet nee!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk eerst maar eens aan jezelf. Dat je doodongelukkig bent kan ik me voorstellen. Maar ik denk niet dat een krampachtig herstelde of doorgaande relatie jou gelukkig gaat maken.
Maar wie ben ik?
Ja dat ja, dat gevoel had en heb ik ook, maar dat is denk ik niet terecht, zoals Barbusse ook al opmerktequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:46 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ik had liever met knallende ruzie uit elkaar gegaan..![]()
Nouja dat is wel een beetje 'over een kam geschoren' hoor, maar ik begrijp je frustratie momenteel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef dontknowshit het volgende:
@Mannen
Die vrouwen zijn ons niet waard. Nice guys finish last? Laat ze maar eens nadenken als de loverboy ze de blauwe plekken op het gelaat geplaatst heeft, kijken wie dan last finisht. Laten we proberen ons te laten zijn wie we zijn en als ze het niet willen, veel plezier bij de volgende!
@Vrouwen
Jullie willen alles tegelijk en dat valt zowat onmogelijk in één man te verenigen. Hij moet lief en verzorgend zijn maar ook niet te available want hij moet ook bloedgeil zijn en je alle hoeken van de kamer laten zien en je op je plaats zetten.. Maak het ons eens makkelijker!!!!
24 uur single... De wond ligt open en het helingsproces is begonnen
Het gaat RONDUIT KUT! Maar verder red ik me wel hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:47 schreef maartjeh het volgende:
Hoi!![]()
Hoe is 't hier met al mijn lieve mede-liefdesverdriet-Fokkertjes?
Nee, knallende ruzie gaat ook niet werken. Tenminste, daar ben ik van overtuigd. Dus ik doe mijn uiterste best om dat te voorkomen. Maar als ik ruzie wil heb ik dat in één mailtje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat ja, dat gevoel had en heb ik ook, maar dat is denk ik niet terecht, zoals Barbusse ook al opmerkteBij ruzie, knallend of mild, krijg je weer andere complicaties
Mja, dat is niet zo heel lastig vaak hèquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, knallende ruzie gaat ook niet werken. Tenminste, daar ben ik van overtuigd. Dus ik doe mijn uiterste best om dat te voorkomen. Maar als ik ruzie wil heb ik dat in één mailtje.
Ik denk dat een ieder die in dit topic post, zijn/haar ego breekbaar is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat RONDUIT KUT! Maar verder red ik me wel hoor.![]()
Weet je, ik ben was een redelijk stabiel persoon. Maar nu...
Gelukkig mag ik me op een internetforum de arrogantie veroorloven dat ik anderen raad kan geven. En das weer goed voor mijn ego. Mijn kleine en oh zo breekbare ego....
Ik hou van drama. Er zijn niet genoeg tranen in de wereld om de rivier van liefde rijkelijk te laten vloeien zodat de akkers van levensvreugd ieder seizoen een rijke oogst op kunnen leveren.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:13 schreef maartjeh het volgende:
Dit topic alleen al is op zichzelf een tranentrekker. Hoef je geen boek of film voor te kijken.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou van drama. Er zijn niet genoeg tranen in de wereld om de rivier van liefde rijkelijk te laten vloeien zodat de akkers van levensvreugd ieder seizoen een rijke oogst op kunnen leveren.
Alleen jammer dat het onze tranen zijn.
Heb ik toch weer wat bereikt tussen de hysterische huilbuien door.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo hard als nu heb ik in weken niet gelachen
![]()
Oh, ik dacht dat het een serieuze opmerking was, alsin, oud Chinees gezegdequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo hard als nu heb ik in weken niet gelachen
![]()
Aahahaha ik ook!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een serieuze opmerking was, alsin, oud Chinees gezegde
Het was een dappere, edoch futiele poging tot passende symbolische omschrijving.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een serieuze opmerking was, alsin, oud Chinees gezegde
Succesquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahahaha ik ook!![]()
Ik ga jullie voor vandaag in ieder geval verlaten. 't Zandmannetje is langs geweest en ik begin het frips te krijgen (ben flink verbrand vandaag.) dus ga ik m'n bedje opzoeken.
Hoop dat jullie een beetje oké slapen de komende nacht!
Nee, ga door, ik hou wel van wat symboliek op zn tijdquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was een dappere, edoch futiele poging tot passende symbolische omschrijving.Heb ik wel vaker last van. Als je het raar vind, gewoon negeren.
Truste meid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Aahahaha ik ook!![]()
Ik ga jullie voor vandaag in ieder geval verlaten. 't Zandmannetje is langs geweest en ik begin het frips te krijgen (ben flink verbrand vandaag.) dus ga ik m'n bedje opzoeken.
Hoop dat jullie een beetje oké slapen de komende nacht!
Lees mijn onderschrift.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
Nee, ga door, ik hou wel van wat symboliek op zn tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |