abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71970936
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:59 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

nee ik zuip me niet klem met voorbedachte raden, dat zeker niet.
gewoon een paar biertjes wat als het gezellig is uitloopt op meer en je uiteindelijk niet meer nuchter overkomt, maar teveel op komt niet veel voor.
een kwaaie dronk heb ik niet gelukkig. zolang ik met vrienden wat aan het drinken ben gaat het goed.. ik ben volgens hun de afgelopen 2 maanden stiller... niet meer duidelijk aanwezig wat ik normaal wel altijd was. maargoed, dat komt dan weer omdat ik de problemen en de klote gevoel continu hou.
Ik heb de fase gehad waar ik alles van me af dronk en dat is zo een ontzettende kut fase zie ik nu. Het enige wat je doet is het probleem van je afzetten, maar uiteindelijk komt het weer terug. Ik heb het onder ogen gezien en heb het geprobeerd te overwinnen. Was een gewonnen strijd tot deze week, nu voel ik me weer redelijk kut omdat het onze "celebration" zou worden, godver. Ik baal echt hard.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71970941
En ik zou eigenlijk ook wel graag naar de FOK! meet willen gaan met andere metgezellen (maar ik weet nog niet hoe ik het in kleine letters moet zetten). Dus als anderen gaan, zou ik ook wel gaan, het is toch naast mijn deur (ongeveer) .

Ik ga slapen, tot morgen iedereen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71971743
Stelletje nachtbrakers! Ik wil jullie nog even niet zien hier.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71972893
Wat een nachtbrakers hier!

Ik ga vandaag m'n ex z'n spullen teruggeven en hem feliciteren met z'n verloving. Én zeggen dat ik hem NOOIT meer hoef te spreken. Wordt de eerste keer dat ik hem zie sinds dat hij op vakantie ging naar Turkije, voor 6 weken, om vervolgens dus verloofd terug te komen. D.w.z. de eerste keer dat ik hem zie sinds nu ondertussen 8 weken. It hurts.
pi_71973098
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef maartjeh het volgende:

Ik ga vandaag m'n ex z'n spullen teruggeven en hem feliciteren met z'n verloving. Én zeggen dat ik hem NOOIT meer hoef te spreken. Wordt de eerste keer dat ik hem zie sinds dat hij op vakantie ging naar Turkije, voor 6 weken, om vervolgens dus verloofd terug te komen. D.w.z. de eerste keer dat ik hem zie sinds nu ondertussen 8 weken. It hurts.
Oef, heel erg veel sterkte meid.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71973369
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:00 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Oef, heel erg veel sterkte meid.
Dankjewel. Ik weet al precies wat ik ga zeggen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:34:36 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71973756
Ik trek dit niet hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71973835
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik trek dit niet hoor.
Ik ook niet. Ik zit hier nu sinds die verloving, voor 't eerst even heel hard te huilen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:40:50 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71973887
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:38 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik zit hier nu sinds die verloving, voor 't eerst even heel hard te huilen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71974027
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

ook voor jou.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:48:00 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71974047
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:46 schreef maartjeh het volgende:

[..]

ook voor jou.
Dank.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:54:20 #112
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71974193
Ik heb nu bijna 1,5 jaar na dato eindelijk eens besloten om naar een psycholoog te gaan voor de problemen waar ik mee blijf zitten.
Klinkt nogal dramatisch voor een ex natuurlijk, in dit geval is de ex het vriendinnetje dat van de ene op andere dag ineens overleed, mijn grote liefde en ik durf nu al te stellen dat ik nooit meer een meid tegenkom die zo perfect bij mij past als haar.

Dat zeggende terwijl ik ondertussen alweer samenwoon met een ander, klinkt het nogal lullig voor laatstgenoemde natuurlijk.
Anyway, ik kan er ook nog niet helemaal lekker mee omgaan, bepaalde dingen wil je natuurlijk niet eens loslaten, andere zaken niets liever dan dat en dat laatste wil niet helemaal.

Komend weekend weer naar de jaarlijkse vuurwerkshow in Den Haag, altijd leuk gevonden en nu blijft er een zwart randje om zo'n dag hangen omdat het de stad is waar we zoveel samen hebben beleefd, waar we wilde gaan samenwonen en oud wilde worden met elkaar.
Of het dan beter is om niet te gaan weet ik niet, anderzijds zou ik zonder moeite kiezen voor een andere stad als het daar óok was.
En misschien bevalt zo'n psych me ook voor geen meter en hou ik het al weer snel voor gezien.
pi_71974576
na 5 maanden zit ik weer in een grote dip.

Ik mijd haar expres. Ik wil haar niet zien omdat ik dan weer helemaal verliefd word. Ze is verder gegaan met het leven. Ze gaat naar festivalletjes toe en gaat gewoon los. En ik zie dat gebeuren en word er alleen maar verdrietiger van.

De reden dat het uit is gegaan, is dat we elkaars tegenpolen zijn. En in het begin vond ze het allemaal leuk en kon er goed om lachen dat ik een andere kijk had op de wereld. Na verloop van tijd ging het bij haar van leuk naar irritatie.

Dat is natuurlijk heel kut. Dus na 3.5 jaar samen en 1.5 samen wonen heeft ze de stekker er uit getrokken.

Op het moment dat ze weg ging viel het me allemaal reuze mee. Ik had weer rust of zo (kwam door al die spanningen etc) Dat vond ik raar. Het was tenslotte mijn meisje.

Maar sinds zij verder is gegaan en dat zie ik dus ook > komt die klap bij mij nu pas (al 2 maanden ofzo)

Ik snap het allemaal wel waarom het niet lukt maar ik blijf het zo jammer vinden > ze is er ook helemaal klaar mee en weet dat het de juiste beslissing is en ik kan dat niet handelen.

Weet niet wat ik moet doen. Zeg de hele tijd tegen me zelf. NIet aan haar denken dat heeft geen zin. Gewoon doorgaan met leven etc etc.

Maar ik kom haar altijd weer tegen in een goed party humeur > dat doet nog zo pijn. van het weekend weer. dan hoor je verhalen hoe dronken ze wel niet was en dat ze een leuk feest heeft gehad etc.

God wat mis ik haar.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_71975208
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef Kletz het volgende:
na 5 maanden zit ik weer in een grote dip.

Ik mijd haar expres. Ik wil haar niet zien omdat ik dan weer helemaal verliefd word. Ze is verder gegaan met het leven. Ze gaat naar festivalletjes toe en gaat gewoon los. En ik zie dat gebeuren en word er alleen maar verdrietiger van.

De reden dat het uit is gegaan, is dat we elkaars tegenpolen zijn. En in het begin vond ze het allemaal leuk en kon er goed om lachen dat ik een andere kijk had op de wereld. Na verloop van tijd ging het bij haar van leuk naar irritatie.

Dat is natuurlijk heel kut. Dus na 3.5 jaar samen en 1.5 samen wonen heeft ze de stekker er uit getrokken.

Op het moment dat ze weg ging viel het me allemaal reuze mee. Ik had weer rust of zo (kwam door al die spanningen etc) Dat vond ik raar. Het was tenslotte mijn meisje.

Maar sinds zij verder is gegaan en dat zie ik dus ook > komt die klap bij mij nu pas (al 2 maanden ofzo)

Ik snap het allemaal wel waarom het niet lukt maar ik blijf het zo jammer vinden > ze is er ook helemaal klaar mee en weet dat het de juiste beslissing is en ik kan dat niet handelen.

Weet niet wat ik moet doen. Zeg de hele tijd tegen me zelf. NIet aan haar denken dat heeft geen zin. Gewoon doorgaan met leven etc etc.

Maar ik kom haar altijd weer tegen in een goed party humeur > dat doet nog zo pijn. van het weekend weer. dan hoor je verhalen hoe dronken ze wel niet was en dat ze een leuk feest heeft gehad etc.

God wat mis ik haar.
oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)

dat je vriendin nu zo aan het feesten is moet echt vreselijk zijn om aan te zien! laat staan de verhalen hoe goed het met haar gaat.. je gunt haar vast alle geluk in de wereld, maar diep van binnen wil je eigenlijk dat ze ook een beetje ongelukkig is of het er in ieder geval moeilijk mee heeft en dat laat merken!
zit je zelf te kniezen en is zij ondertussen zonder problemen en of tegenslagen verder aan het gaan. dat is echt pijnlijk, i know the feeling!

ik heb er toen voor gekozen om met mijn ex te praten erover, en te vertellen dat ik het er moeilijk mee had. dat was uiteindelijk te goede beslissinging want toen vertelde ze me dat ze er ook echt moeite mee had maar dat niet wilde laten zien. de weken daarna begon ik het juist wel aan haar te merken.

sterkte!
pi_71975835
Nou...het slapen ging echt heeeerlijk vannacht.
Gelukkig waren er anderen hier om elkar een hart onder de riem te steken! Heeft me goed gedaan, ik hoop dat jullie dat ook zo voelen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71976563
Slapen ging niet echt goed nee. Goed om te lezen dat jullie elkaar vannacht een beetje gesteund hebben!

Ik ben maar dingen in het huis gaan doen. Gordijnen eraf gehaald, zitten nu in de wasmachine. Rotzooi in de tuin in vuilniszakken gedaan en straks even wegbrengen. Gestoft, plantjes water gegeven enzo..
pi_71976840
het was weer een lange nacht inderdaad.. 4 uurtjes geslapen denk ik. hopen dat vandaag voor ons allemaal beter gaat!
gelukkig moet ik vanavond werken dus heb ik wat afleiding!
pi_71978568
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)

dat je vriendin nu zo aan het feesten is moet echt vreselijk zijn om aan te zien! laat staan de verhalen hoe goed het met haar gaat.. je gunt haar vast alle geluk in de wereld, maar diep van binnen wil je eigenlijk dat ze ook een beetje ongelukkig is of het er in ieder geval moeilijk mee heeft en dat laat merken!
zit je zelf te kniezen en is zij ondertussen zonder problemen en of tegenslagen verder aan het gaan. dat is echt pijnlijk, i know the feeling!

ik heb er toen voor gekozen om met mijn ex te praten erover, en te vertellen dat ik het er moeilijk mee had. dat was uiteindelijk te goede beslissinging want toen vertelde ze me dat ze er ook echt moeite mee had maar dat niet wilde laten zien. de weken daarna begon ik het juist wel aan haar te merken.

sterkte!
thnx voor de reply.

En inderdaad ik zou graag willen dat ze medelijden had ofzo. Ik weet dat zij er helemaal klaar mee is. Ze zal het vast wel een beetje moeilijk vinden etc, maar ja dat gaat ook weer weg.

Ik weet dat ik alleen mezelf er mee heb. Praten heeft geen zin omdat het niets oplost. Wat ik wil kan niet meer dus dan is het basta.

Ik ben moeilijk in het omzetten van knoppen, maar dat moet wel gebeuren.

Ze feest maar een end weg, dat is voor haar wellicht ook de afleiding. Ik kan niet van haar verwachten om net zo veel pijn te hebben als ik. Dat is oneerlijk. Het is mijn probleem omdat zij gewoon haar ding doet.

Ik moet voor mezelf hard zijn en een knop proberen om te draaien.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_71979786
alles lijkt kut en je denkt nooit meer iemand tegen te komen die beter is dan je ex, waarvoor je net zoveel kunt voelen.

ben een half jaar dpressief geweest door mijn ex, zag zag het niet meer zitten.
totdat er letterlijk een meisje bij mij op de stoep stond.
zo mooi dat ik niet meer kon praten en stotterde als een gek.
en meteen het gevoel dat ze heel bijzonder was en ik al direct een goede band had.

en wat blijkt, binnen een week van mijn slaapproblemen af, nauwelijks nog aan je ex denken.
ontdekken dat er meisjes zijn die lief, zorgzaam en bijzonder zijn, beter dan je ex.

het is niet mijn vriendin maar we kunnen zo extreem goed met elkaar opschieten dat ik bijna al mijn verdriet vergeet.

ik ben weer verliefd en nu ben ik aan het uitzoeken of het wederzijds is

liefde komt altijd onverwachts en een persoon kan al je verdriet en ellende in een keer wegnemen, je moet er wel voor open staan
pi_71980074
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:36 schreef swarleybarney het volgende:
liefde komt altijd onverwachts en een persoon kan al je verdriet en ellende in een keer wegnemen, je moet er wel voor open staan
ervoor openstaan is voor veel mensen (voor mij ook hoor) een probleem.. als je nog tot over je oren verliefd bent op iemand zal je niet snel naar andere kijken. ik merk dat bij mezelf heel erg. dat zal wel over gaan. maar als je er dus niet voor openstaat kan dat serieus echt lang duren.. (en dan heb ik het niet over enkele weken/maanden)
pi_71980744
Leef met jullie mee allemaal. Na verloop van tijd wordt t gevoel steeds minder en minder en kan je t een plekje geven in je hart (heeft mij bijna een jaar gekost ).

@Lastpost: Kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen om zo iemand echt te verliezen. Veel sterkte alsnog.
pi_71980784
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

ervoor openstaan is voor veel mensen (voor mij ook hoor) een probleem.. als je nog tot over je oren verliefd bent op iemand zal je niet snel naar andere kijken. ik merk dat bij mezelf heel erg. dat zal wel over gaan. maar als je er dus niet voor openstaat kan dat serieus echt lang duren.. (en dan heb ik het niet over enkele weken/maanden)
ik jankte elke dag nog om mijn ex.
6 maanden lang sinds het uit was.
geen enkel meisje was goed genoeg en als ik kuste of sex had met een meisje dan voelde dat alsof ik vreemd ging en zat ik weer dagen in zak en as.

ik ging extreem veel drinken, slecht eten en weinig doen.
ik kon naar een psycholoog (ik had een heel slecht jaar met ook andere shit) en zat de hele dag voor me uit te staren.
ik wou alleen haar, niemand anders en ik zou alles doen als ik een kans had haar terug te winnen.
de dingen die ze me had aangedaan vergat ik gewoon, negeerde ik en ik had een soort van perfect beeld van haar gecreerd.

en toen kwam er dus een meisje aan de deur, en in een keer was ik verliefd.
toen ik haar beter leerde kennen voelde het alsof ik haar al mijn hele leven kende.
uren praten en relaxen, samen uit gaan en chille dingen doen.

ik stond sochtends weer op met een lach en ik ging weer leven.
ben nu bezig allerlei dingen weer op te pakken.
zo sport ik weer 4x per week, ik kook weer (ipv opwarmmaaltijden) en ik ben weer bezig met mijn toekomst.

het meisje in kwestie was alsof er een engel werd gestuurd, klinkt cheesy maar het is zo bizar hoe goed ik met haar kan opschieten.
in alles is ze zoveel beter dan mijn ex en ze is echt mega lief.
vrienden van mij snappen die omslag ook niet, ikzelf soms ook nauwelijks maar het is gebeurd.

ik weet niet of dit meisje mijn vriendin word als in een relatie maar ik weet wel dat het een van miojn beste vriendinnen zal worden waarme ik veel plezier ga beleven en die me heeft geholpen om in te zien dat er meer mensen zijn dan je ex.

ik laat iig mijn leven niet meer beheersen door exen. en zeker niet voor dat secreet wat ik had.
ja ik hou nog van haar maar een relatie met haar....nee.

ik hoop dat jullie hetzelfde mee maken als mij en dan zul je dit wel herkennen
pi_71980959
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb nu bijna 1,5 jaar na dato eindelijk eens besloten om naar een psycholoog te gaan voor de problemen waar ik mee blijf zitten.
Klinkt nogal dramatisch voor een ex natuurlijk, in dit geval is de ex het vriendinnetje dat van de ene op andere dag ineens overleed, mijn grote liefde en ik durf nu al te stellen dat ik nooit meer een meid tegenkom die zo perfect bij mij past als haar.

Dat zeggende terwijl ik ondertussen alweer samenwoon met een ander, klinkt het nogal lullig voor laatstgenoemde natuurlijk.
Anyway, ik kan er ook nog niet helemaal lekker mee omgaan, bepaalde dingen wil je natuurlijk niet eens loslaten, andere zaken niets liever dan dat en dat laatste wil niet helemaal.

Komend weekend weer naar de jaarlijkse vuurwerkshow in Den Haag, altijd leuk gevonden en nu blijft er een zwart randje om zo'n dag hangen omdat het de stad is waar we zoveel samen hebben beleefd, waar we wilde gaan samenwonen en oud wilde worden met elkaar.
Of het dan beter is om niet te gaan weet ik niet, anderzijds zou ik zonder moeite kiezen voor een andere stad als het daar óok was.
En misschien bevalt zo'n psych me ook voor geen meter en hou ik het al weer snel voor gezien.
dat is natuurlijk helemaal erg.
en dan zijn de dingen die je samen bezocht hebt of deed natuurlijk altijd een herinnering aan je overleden vriendin.

maar stel voor dat jij gestorven was en je vriendin alleen achter zou blijven.
als je haar dan nog een brief kon sturen met je gevoelens, je raad en wat je zou willen wat ze zou doen...
wat zou er dan instaan?
pi_71982313
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef maartjeh het volgende:

Nou, daar ga ik dan!
pi_71982349
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nou, daar ga ik dan!
sterkte en succes!

let us know how it works out!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: