Lekker!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist wel dat er meer waren!Biertje?
nee er was eerst ook vette twijfel..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oké, kan ik begrijpen. Ik zelf zou het alleen denk ik niet kunnen. Ik zou het gevoel hebben dat ze het zichzelf alleen maar makkelijk wilt maken. Ik bedoel, het is toch uitgegaan met een reden?
Ik zeg niet dat je het niet moet doen hoor. Als jullie het weer erg goed met elkaar kunnen vinden, waarom niet? Ik had alleen vanwege je eerste post het idee dat je er eigenlijk niet zo blij mee/zeker van was.
Alstu!quote:
Klinkt erg logisch allemaal. Sterkte met je slaapproblemen verder kerel. En neem ook een biertje!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
nee er was eerst ook vette twijfel..
het is uitgegaan omdat we te verschillend waren (zijn). maar nu weet ik waar de verschillen liggen en kan ik daar rekening mee houden. vandaar dat het nu wel loopt opeens.
maargoed, dat het nu loopt veranderd niks aan de slaap problemen helaas....
maargoed, fijn om te weten dat ik niet de enige bent die wakker ligt!
Wow, danku!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds enorm kwaad en boos btw. Begrijp niet waarom dat niet weggaat...Ik moet echt eens wat gaan doen daaraan.
Dan is een biertje daarbij wel handig. Maar hoe lang ben je dan al een achtbaan? Ik heb dat gevoel ook hoor, maar ik geniet er niet echt van...vroeg me af of ik toch eten mee had moeten nemen in de achtbaan. Dat 'ie wat langer duurt dan de normale gemiddelde 4 minuten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wow, danku!
Ik ben vanalles doorelkaar. 'T is net een achtbaan.
lekker lekker..quote:
Whehehe...daar heb ik ook last van. Maar ik ga me niet meer volgooien met drank, want momenteel heb ik een hele kwaaie dronk. Nooit eerder gehad, en ik ga ervan uit dat die mettertijd ook wel weer zal verdwijnen. Misschien een biertje, maar echt zuipen...nee, doe maar niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
lekker lekker..
over bier gesproken...
een avondje de kroeg in ben geweest, een paar biertjes gedronken heb en naar huis aan het fietsen of lopen ben. dan ben ik echt op zijn zwakst! op zo'n moment begin ik altijd te smsen en te bellen! die kan per persoon anders zijn maar ik weet van mezelf dat ik (jaja, door de alcohol) een stuk emotioneler wordt en dan ga smsen of bellen ofzo.
erg vervelend.
Een paar maanden. Best lang, maar e.e.a. heeft nog een staartje gekregen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is een biertje daarbij wel handig. Maar hoe lang ben je dan al een achtbaan? Ik heb dat gevoel ook hoor, maar ik geniet er niet echt van...vroeg me af of ik toch eten mee had moeten nemen in de achtbaan. Dat 'ie wat langer duurt dan de normale gemiddelde 4 minuten.
Owww....das natuurlijk niet leuk. Toch niet een al te dramatisch staartje mag ik hopen. Anders begin je weer van voren af aan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een paar maanden. Best lang, maar e.e.a. heeft nog een staartje gekregen.
Nouja wat is dramatisch. Ik heb nog een paar trappen na gehad en dat van de week aan een paar mensen verteld. En die hadden dat niet achter hem gezocht en zeggen dat ie gek is, terwijl hij mij wijs probeert te maken dat ik gek ben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Owww....das natuurlijk niet leuk. Toch niet een al te dramatisch staartje mag ik hopen. Anders begin je weer van voren af aan...
Euh...what? Leuke vent zeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja wat is dramatisch. Ik heb nog een paar trappen na gehad en dat van de week aan een paar mensen verteld. En die hadden dat niet achter hem gezocht en zeggen dat ie gek is, terwijl hij mij wijs probeert te maken dat ik gek ben.Ik heb af en toe het idee dat ik weer terug bij af ben.
Klopt en die steun is wel fijn ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...what? Leuke vent zeg.Maar je vrienden geven aan dat ook zij dat een rare actie vinden? Dan heb je in ieder geval steun toch?
En je bent niet terug bij af! Volhouden meid!
Gewoon blijven proberen, meer kan ik er niet van maken. En je kunt natuurlijk altijd nog hier je hart uitstorten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt en die steun is wel fijn ja.
Ik probeer het, maar het lijkt steeds 1 stap vooruit, 2 stappen terug.
Ja doe ik ook zo nu en dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, meer kan ik er niet van maken. En je kunt natuurlijk altijd nog hier je hart uitstorten.![]()
Gaan er verder nog mensen naar die Fok!meet? Ik wil wel, andere, nieuwe mensen en zo, maar ik durf niet zo. Ik ken eigenlijk ook niemand hier, behalve de mensen in dit draadje een (heel klein) beetje...
nee ik zuip me niet klem met voorbedachte raden, dat zeker niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...daar heb ik ook last van. Maar ik ga me niet meer volgooien met drank, want momenteel heb ik een hele kwaaie dronk. Nooit eerder gehad, en ik ga ervan uit dat die mettertijd ook wel weer zal verdwijnen. Misschien een biertje, maar echt zuipen...nee, doe maar niet.
Probeer ik hier nu stiekem een slowchat te maken?
En daarmee komt het uiteindelijk wel weer goed mee hoor. Het gaat er bij mij niet in dat dit nooit op zal houden. Ook bij jou niet!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja doe ik ook zo nu en dan.![]()
Ik ben ook zo'n held op sokken.Maar het lijkt me wel leuk.
Achja, we zien 't wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarmee komt het uiteindelijk wel weer goed mee hoor. Het gaat er bij mij niet in dat dit nooit op zal houden. Ook bij jou niet!
We kunnen er een date van maken? Eens zien wie er nog meer mee gaat, kunnen we een grote uithuiltent neerzetten.
Neehee, je zult het zien dat het inderdaad gaat gebeuren!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja, we zien 't wel.
Haha, ja goed idee.
Je bent niet helemaal jezelf. Das niet meer dan normaal kerel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:59 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
nee ik zuip me niet klem met voorbedachte raden, dat zeker niet.
gewoon een paar biertjes wat als het gezellig is uitloopt op meer en je uiteindelijk niet meer nuchter overkomt, maar teveel op komt niet veel voor.
een kwaaie dronk heb ik niet gelukkig. zolang ik met vrienden wat aan het drinken ben gaat het goed.. ik ben volgens hun de afgelopen 2 maanden stiller... niet meer duidelijk aanwezig wat ik normaal wel altijd was. maargoed, dat komt dan weer omdat ik de problemen en de klote gevoel continu hou.
Ok baas!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neehee, je zult het zien dat het inderdaad gaat gebeuren!Heb vertrouwen meid!
Eens zien wat de andere gebroken harten ()in dit draadje te zeggen hebben dan. Ik weet dat 't voor mij wel goed zou zijn. En volgens mij ben ik niet de enige. Ben je er toch weer even uit, nietwaar?
Kijk, daar komen we ergens mee!quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar eens zien dan of anderen er zin in hebben. Als je wilt gaan of zo moet je maar even een pm sturen, oké?
Goed plan. Truste meid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Is goed..
Maar ik ga nu eerst toch maar eens proberen te slapen.Truste.
![]()
Ik heb de fase gehad waar ik alles van me af dronk en dat is zo een ontzettende kut fase zie ik nu. Het enige wat je doet is het probleem van je afzetten, maar uiteindelijk komt het weer terug. Ik heb het onder ogen gezien en heb het geprobeerd te overwinnen. Was een gewonnen strijd tot deze week, nu voel ik me weer redelijk kut omdat het onze "celebration" zou worden, godver. Ik baal echt hard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:59 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
nee ik zuip me niet klem met voorbedachte raden, dat zeker niet.
gewoon een paar biertjes wat als het gezellig is uitloopt op meer en je uiteindelijk niet meer nuchter overkomt, maar teveel op komt niet veel voor.
een kwaaie dronk heb ik niet gelukkig. zolang ik met vrienden wat aan het drinken ben gaat het goed.. ik ben volgens hun de afgelopen 2 maanden stiller... niet meer duidelijk aanwezig wat ik normaal wel altijd was. maargoed, dat komt dan weer omdat ik de problemen en de klote gevoel continu hou.
Oef, heel erg veel sterkte meid.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef maartjeh het volgende:
Wat een nachtbrakers hier!
Ik ga vandaag m'n ex z'n spullen teruggeven en hem feliciteren met z'n verloving. Én zeggen dat ik hem NOOIT meer hoef te spreken. Wordt de eerste keer dat ik hem zie sinds dat hij op vakantie ging naar Turkije, voor 6 weken, om vervolgens dus verloofd terug te komen. D.w.z. de eerste keer dat ik hem zie sinds nu ondertussen 8 weken. It hurts.
Dankjewel. Ik weet al precies wat ik ga zeggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:00 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Oef, heel erg veel sterkte meid.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit hier nu sinds die verloving, voor 't eerst even heel hard te huilen.
Dank.quote:
oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef Kletz het volgende:
na 5 maanden zit ik weer in een grote dip.
Ik mijd haar expres. Ik wil haar niet zien omdat ik dan weer helemaal verliefd word. Ze is verder gegaan met het leven. Ze gaat naar festivalletjes toe en gaat gewoon los. En ik zie dat gebeuren en word er alleen maar verdrietiger van.
De reden dat het uit is gegaan, is dat we elkaars tegenpolen zijn. En in het begin vond ze het allemaal leuk en kon er goed om lachen dat ik een andere kijk had op de wereld. Na verloop van tijd ging het bij haar van leuk naar irritatie.
Dat is natuurlijk heel kut. Dus na 3.5 jaar samen en 1.5 samen wonen heeft ze de stekker er uit getrokken.
Op het moment dat ze weg ging viel het me allemaal reuze mee. Ik had weer rust of zo (kwam door al die spanningen etc) Dat vond ik raar. Het was tenslotte mijn meisje.
Maar sinds zij verder is gegaan en dat zie ik dus ook > komt die klap bij mij nu pas (al 2 maanden ofzo)
Ik snap het allemaal wel waarom het niet lukt maar ik blijf het zo jammer vinden > ze is er ook helemaal klaar mee en weet dat het de juiste beslissing is en ik kan dat niet handelen.
Weet niet wat ik moet doen. Zeg de hele tijd tegen me zelf. NIet aan haar denken dat heeft geen zin. Gewoon doorgaan met leven etc etc.
Maar ik kom haar altijd weer tegen in een goed party humeur > dat doet nog zo pijn. van het weekend weer. dan hoor je verhalen hoe dronken ze wel niet was en dat ze een leuk feest heeft gehad etc.
God wat mis ik haar.
thnx voor de reply.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)
dat je vriendin nu zo aan het feesten is moet echt vreselijk zijn om aan te zien! laat staan de verhalen hoe goed het met haar gaat.. je gunt haar vast alle geluk in de wereld, maar diep van binnen wil je eigenlijk dat ze ook een beetje ongelukkig is of het er in ieder geval moeilijk mee heeft en dat laat merken!
zit je zelf te kniezen en is zij ondertussen zonder problemen en of tegenslagen verder aan het gaan. dat is echt pijnlijk, i know the feeling!
ik heb er toen voor gekozen om met mijn ex te praten erover, en te vertellen dat ik het er moeilijk mee had. dat was uiteindelijk te goede beslissinging want toen vertelde ze me dat ze er ook echt moeite mee had maar dat niet wilde laten zien. de weken daarna begon ik het juist wel aan haar te merken.
sterkte!
ervoor openstaan is voor veel mensen (voor mij ook hoor) een probleem.. als je nog tot over je oren verliefd bent op iemand zal je niet snel naar andere kijken. ik merk dat bij mezelf heel erg. dat zal wel over gaan. maar als je er dus niet voor openstaat kan dat serieus echt lang duren.. (en dan heb ik het niet over enkele weken/maanden)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:36 schreef swarleybarney het volgende:
liefde komt altijd onverwachts en een persoon kan al je verdriet en ellende in een keer wegnemen, je moet er wel voor open staan
ik jankte elke dag nog om mijn ex.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
ervoor openstaan is voor veel mensen (voor mij ook hoor) een probleem.. als je nog tot over je oren verliefd bent op iemand zal je niet snel naar andere kijken. ik merk dat bij mezelf heel erg. dat zal wel over gaan. maar als je er dus niet voor openstaat kan dat serieus echt lang duren.. (en dan heb ik het niet over enkele weken/maanden)
dat is natuurlijk helemaal erg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb nu bijna 1,5 jaar na dato eindelijk eens besloten om naar een psycholoog te gaan voor de problemen waar ik mee blijf zitten.
Klinkt nogal dramatisch voor een ex natuurlijk, in dit geval is de ex het vriendinnetje dat van de ene op andere dag ineens overleed, mijn grote liefde en ik durf nu al te stellen dat ik nooit meer een meid tegenkom die zo perfect bij mij past als haar.
Dat zeggende terwijl ik ondertussen alweer samenwoon met een ander, klinkt het nogal lullig voor laatstgenoemde natuurlijk.
Anyway, ik kan er ook nog niet helemaal lekker mee omgaan, bepaalde dingen wil je natuurlijk niet eens loslaten, andere zaken niets liever dan dat en dat laatste wil niet helemaal.
Komend weekend weer naar de jaarlijkse vuurwerkshow in Den Haag, altijd leuk gevonden en nu blijft er een zwart randje om zo'n dag hangen omdat het de stad is waar we zoveel samen hebben beleefd, waar we wilde gaan samenwonen en oud wilde worden met elkaar.
Of het dan beter is om niet te gaan weet ik niet, anderzijds zou ik zonder moeite kiezen voor een andere stad als het daar óok was.
En misschien bevalt zo'n psych me ook voor geen meter en hou ik het al weer snel voor gezien.
Nou, daar ga ik dan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef maartjeh het volgende:
Wat een nachtbrakers hier!
Ik ga vandaag m'n ex z'n spullen teruggeven en hem feliciteren met z'n verloving. Én zeggen dat ik hem NOOIT meer hoef te spreken. Wordt de eerste keer dat ik hem zie sinds dat hij op vakantie ging naar Turkije, voor 6 weken, om vervolgens dus verloofd terug te komen. D.w.z. de eerste keer dat ik hem zie sinds nu ondertussen 8 weken. It hurts.
Succes!quote:
Succes meid!quote:
Ik weet toevallig al wat er in zou staan, heb al die ongein al klaar staan in een map inclusief begravenis, songs en de bloemkeuzes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef swarleybarney het volgende:
[..]
dat is natuurlijk helemaal erg.
en dan zijn de dingen die je samen bezocht hebt of deed natuurlijk altijd een herinnering aan je overleden vriendin.
maar stel voor dat jij gestorven was en je vriendin alleen achter zou blijven.
als je haar dan nog een brief kon sturen met je gevoelens, je raad en wat je zou willen wat ze zou doen...
wat zou er dan instaan?
Hij deed heel normaal, bijna lief zelfs. Hij schijnt niet verloofd te zijn, maar de 'plannen' zijn er en de ouders van beide partijen weten dat ze gaan verloven in de toekomst. Ik heb hem gevraagd of hij gek op d'r was en toen zei hij; Nog niet. Maar dat kan ook niet want ik ken d'r een week.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:01 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
sterkte en succes!
let us know how it works out!
WTF?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij deed heel normaal, bijna lief zelfs. Hij schijnt niet verloofd te zijn, maar de 'plannen' zijn er en de ouders van beide partijen weten dat ze gaan verloven in de toekomst. Ik heb hem gevraagd of hij gek op d'r was en toen zei hij; Nog niet. Maar dat kan ook niet want ik ken d'r een week.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i'm flabbergasted.
Volgens hem is 't misgegaan op mijn verjaardag (29 juli). Hij zat daar toen, en ik las op zijn Hyves dat hij single was. Dus ik smstte hem daarover, zo van; 'Goed dat ik weet dat ik weer single ben? Ciao!' en daar is hij door over de rooie gegaan, en 3 dagen later (2 augustus) is hij zogenaamd 'verloofd' met dat meisje.
Hij zei dat hij 't gehad had met me op dat moment. En toen ik net vroeg of hij me nu nog zat was, zei hij; nee, nu zie ik je weer.
Met andere woorden: ik ben nogsteeds wel een beetje gek op je??
![]()
![]()
![]()
Raar verhaal hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij deed heel normaal, bijna lief zelfs. Hij schijnt niet verloofd te zijn, maar de 'plannen' zijn er en de ouders van beide partijen weten dat ze gaan verloven in de toekomst. Ik heb hem gevraagd of hij gek op d'r was en toen zei hij; Nog niet. Maar dat kan ook niet want ik ken d'r een week.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i'm flabbergasted.
Volgens hem is 't misgegaan op mijn verjaardag (29 juli). Hij zat daar toen, en ik las op zijn Hyves dat hij single was. Dus ik smstte hem daarover, zo van; 'Goed dat ik weet dat ik weer single ben? Ciao!' en daar is hij door over de rooie gegaan, en 3 dagen later (2 augustus) is hij zogenaamd 'verloofd' met dat meisje.
Hij zei dat hij 't gehad had met me op dat moment. En toen ik net vroeg of hij me nu nog zat was, zei hij; nee, nu zie ik je weer.
![]()
![]()
![]()
dat is echt serieus te belachelijk voor woorden... wel dus plannen hebben om te verloven maar niet gek op iemand zijn (wat voor mij nog een stap lager ligt als 'houden van') en elkaar ook pas een week(?!) kennen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i'm flabbergasted.
![]()
![]()
![]()
sorry dat ik het zeg, maar die vent spoort volgens mij niet helemaal. Dumpen die spullen en echt, ga verder met je leven. Wat voor grappen denk je dattie uit gaat halen als je bij hem blijft?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef maartjeh het volgende:
Ja, in m'n hoofd was het allemaal zó simpel;
Hem feliciteren, z'n spullen teruggeven, zeggen dat ik hem nooit meer hoef te spreken.
Maar toen ik hem feliciteerde vroeg hij me waarmee?
En die spullen wilde hij al niet aannemen.
Je moet wel indenken dat hij Turks is hè, en dat dat dus wel anders ligt daar dan hier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:44 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
dat is echt serieus te belachelijk voor woorden... wel dus plannen hebben om te verloven maar niet gek op iemand zijn (wat voor mij nog een stap lager ligt als 'houden van') en elkaar ook pas een week(?!) kennen...
beetje raar ook dat het om zo iets kleins als een smsje om die reden die je gaf uit gaat, en zo'n ontzettende ruzie ervan is gekomen. (maargoed, ik denk dat daarnaast nog wel andere issues waren?)
dat hij nog gek op je is zal echt wel zo zijn (lijkt me..) maar let op dat je je niet laat 'gebruiken'.. dat hij straks bij je terugkomt en ondertussen ook nog bij die andere 'snoept'.
(aangezien ik weet hoe lastig het is om er nu mee te kapen, ondanks je nog verliefd bent op hem kan ik dit volgende al wel zeggen: ...) mocht hij bij je terug willen komen laat hem dan alsjeblieft AL het contact met die andere dame verbreken! maar ik denk dat je dat dan zelf ook al zou zeggen;)
first things first: wat ik ook zeg nu... ik hou me er zelf niet aan! zelf ben ik te 'zwak' en heb ik ervoor gekozen om terug te gaan naar mijn ex, of in ieder geval, het te proberen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je moet wel indenken dat hij Turks is hè, en dat dat dus wel anders ligt daar dan hier.
Er was inderdaad wel iets wat speelde, en dat was 't feit dat hij me niet goed behandelde. Daar heb ik wel eens iets van gezegd en ik denk dat dat hem dwars zat.
Zijn toekomstige verloofde woont in Turkije, overigens. Maar hij zei dat hij haar vertrouwde.![]()
Ik ga niet meer terug naar hem, ook al is dat wel wat ik 't liefst zou doen. Ik mis hem écht heel erg en heb er veel verdriet van.
Jeetje, heftig verhaal joh.. Ik ken wel de spagaat waar je inzit.. Mijn ex behandelde me ook niet goed, om het zachtjes uit te drukken.. En toch, nu ruim een jaar later, ben ik nog steeds niet helemaal over haar heen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je moet wel indenken dat hij Turks is hè, en dat dat dus wel anders ligt daar dan hier.
Er was inderdaad wel iets wat speelde, en dat was 't feit dat hij me niet goed behandelde. Daar heb ik wel eens iets van gezegd en ik denk dat dat hem dwars zat.
Zijn toekomstige verloofde woont in Turkije, overigens. Maar hij zei dat hij haar vertrouwde.![]()
Ik ga niet meer terug naar hem, ook al is dat wel wat ik 't liefst zou doen. Ik mis hem écht heel erg en heb er veel verdriet van.
Als ik tijd zou hebben, zou ik zeer zeker gaan.. Volgende keer wellicht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:40 schreef dreamzk het volgende:
En ik zou eigenlijk ook wel graag naar de FOK! meet willen gaan met andere metgezellen (maar ik weet nog niet hoe ik het in kleine letters moet zetten). Dus als anderen gaan, zou ik ook wel gaan, het is toch naast mijn deur (ongeveer).
Ik ga slapen, tot morgen iedereen
ik heb mijn testament ook al klaar inclusief afscheidsbrievenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet toevallig al wat er in zou staan, heb al die ongein al klaar staan in een map inclusief begravenis, songs en de bloemkeuzes.![]()
Dat krijg je denk ik als je iemand zo jong vanuit het niets ziet overlijden, zoveel gedoe en gezeik geweest omtrent die begrafenis doordat er weinig vast stond, maar daar gaat het verder niet over natuurlijk.
En het is op papier allemaal simpel, genieten, met een lach terugdenken aan de mooie tijd, de energie omzetten naar iets positiefs en dat in mijn huidige vriendin steken (figuurlijk) en genieten van iedere dag, maar net zo goed als dat niet zo makkelijk gaat wanneer je bent gedumpt terwijl je nog verliefd bent op de ander gaat dat met dit soort zaken ook niet vanzelf.
Het gaat al een stuk beter, ben geen wrak meer als ik er vandaan kom en kan al lachen i.p.v huilen als ik aan haar denk en kan er ook al over praten zonder gestotter en geslik tussendoor, wat dat betreft merk je langzaam dat je weer de oude wordt, anderzijds zijn er zoveel dingen veranderd en de tijd zal uitwijzen of ze nog verbeteren.
Uiteindelijk is het verschil niet zo groot natuurlijk tussen het overlijden en een vriendin die je vanuit het niets nooit meer wil zien terwijl jij nog in de illusie was dat alles prima was en je samen oud zou worden, op die enkele nare ervaringen extra na dan.
Maar het verdriet is hooguit anders, wat heviger op momenten en pijnlijker op bepaalde plekken enzo, maar verder kun je het prima vergelijken met de gedumpten al kun je dan nog diegene opzoeken en je hart luchten, hier blijft het bij geouwehoer in de ruimte, letterlijk.
Hij heeft me niet (hard) geslagen. Wel eens 'voor de grap' maar dan kreeg 'ie een hoek terug. Kan ik verder niet mee zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:12 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
first things first: wat ik ook zeg nu... ik hou me er zelf niet aan! zelf ben ik te 'zwak' en heb ik ervoor gekozen om terug te gaan naar mijn ex, of in ieder geval, het te proberen.
ik heb even gemist dat hij turks was, sorry. dan ligt het iets anders inderdaad.
wat ik wel kwijt wil... is dat als hij je slecht behandelde.. je moet kappen!
als er iets is waar ik (onder vreemdgaan) niet tegen kan.. is het wel het niet goed behandelen van je vriendin! ik mag hopen dat hij je niet sloeg of wat dan ook maar het al dan niet verbaal bleef?
mocht hij je wel 'aanraken' dan hoop ik... uh, tja.. laat ik het zo zeggen; dat soort mensen verdienen het niet om een vriendin te hebben, laat staan gelukkig te zijn!
blijf uit zijn buurt.. ondanks dat je nog wat voor hem voelt!
ik heb echt respect voor je dat je die keuze voor jezelf al gemaakt hebt, want ik zou het moeilijk vinden!
sterkte met de zwakke momenten.. de momenten dat je contact met hem gaat zoeken en wilt vertellen dat je hem mist enzo. (je weet welke momenten..) probeer die tijden lekker hier door te brengen, we'll pull you through!
sterkte
Mooi dat je goede afleiding hebt gehad. Voelt goed toch? Ik hoop echt dat je jezelf hier snel overheen zet, het leven is te mooi om er door tranen naar te gaan kijken. Truste en werk ze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij heeft me niet (hard) geslagen. Wel eens 'voor de grap' maar dan kreeg 'ie een hoek terug. Kan ik verder niet mee zitten.
Ik probeer wel uit zijn buurt te blijven, maar hij kent veel mensen die ik ken en andersom, dus wat dat betreft kunnen we niet helemáál om elkaar heen. Maar het is wel prettig dat we nu gewoon hallo kunnen zeggen. Hij wil meer, ik probeer uit alle macht om daar niet aan toe te geven.
Thanks!![]()
![]()
____
Jullie een beetje een avond gehad die oké was?
Ik ben net terug van een parkconcert hier. Erg gezellig, mensen gezien die ik al een jaar niet meer gezien had. Steeds weer werd ik aangetikt van; HEEEE TAMARAAAA, dus was erg leuk.Nu m'n bedje in, morgen 06.00 op om te werken.
![]()
Ik hoop dat jullie komende nacht wat beter slapen dan afgelopen nacht!
knap hoor.. dat je hem kan blijven zien en toch jezelf van vanalles kan weerhouden!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik probeer wel uit zijn buurt te blijven, maar hij kent veel mensen die ik ken en andersom, dus wat dat betreft kunnen we niet helemáál om elkaar heen. Maar het is wel prettig dat we nu gewoon hallo kunnen zeggen. Hij wil meer, ik probeer uit alle macht om daar niet aan toe te geven.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef maartjeh het volgende:
Ik hoop dat jullie komende nacht wat beter slapen dan afgelopen nacht!
ik ben bang dat slapen er voorlopig (zoals gewoonlijk..) weer niet inzit.. vannacht was het 4 uur toen ik voor het laatst op de klok keek..quote:
Herkenbaarheid +1.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef swarleybarney het volgende:
[..]
ik heb mijn testament ook al klaar inclusief afscheidsbrieven
het gemis ken ik wel een beetje.
heb plotseling mijn moeder verloren en dan stort ook je wereld helemaal in.
dan kan ik later uitleggen aan mijn kids waarom oma er niet is of zal ze niet bij mijn bruiloft zijn of ff lekker samen een kop thee drinken.
de eerste weken lag ik ook te janken en compleet ingestort.
maar wat me bijbleef was dat mijn moeder altijd oprecht, eerlijk, lief en zorgzaam was en tot het einde heeft gevochten.
ga nog geregeld naar haar graf en dan klets ik weer ff bij of als er iets leuks gebeurd of iets slechts dan kijk ik ff naar boven
heb het nu goed verwerkt, ik kan ermee leven omdat mijn moeder fantastisch was tot het einde.
als je dat gevoel te pakken hebt komt het wel goed.
niemand kan een gestorven dierbare vervangen en je zult altijd van haar blijven houden als die ene en zal altijd in je hart blijven maar hoe hard het ook klinkt, die daarboven zijn willen ook niet dat we hier blijven treuren.
ik neem aan dat je relatie met haar tot het eind goed was en dat ze weet dat je zielsveel van haar houdt, dat is ook iets om te koesteren.
mijn ex was dan niet zo principieel, lief en trouw.
die trut heeft echt mijn hart kort daarna gebroken en mijn laatste herinneringen aan haar zijn niet zo prettig.
misschien moet je eens proberen om met een psycholoog te praten, dat kan ook helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |