abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71946231
Ja zeker! Heb er écht heel veel zin in!
Lekker een beetje aan 't zwembad liggen, Toscane verkennen, marktjes met kleding afgaan (heb 3 weken geleden ook weer een berg kleding uit Italië in ontvangst mogen nemen van m'n ouders. Hadden een wit jurkje voor me meegenomen, een zwart jurkje, een lief wit hemdje, en een hemdje met blousje (wat langer model, als jurkje te dragen). ), beetje eten, beetje relaxen.. Mmm.
pi_71946314
Oh, en dan ligt de breuk ook al weer een stuk verder achter je, je zult herboren terugkomen!
Geniet ervan meid!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71946366
Ja, met dat idee ga ik er nu ook wel een beetje heen!
Ga jij nog weg? Of ben je al weggeweest? Of blijf je gewoon in NL?
pi_71946423
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:27 schreef maartjeh het volgende:
Ja, met dat idee ga ik er nu ook wel een beetje heen!
Ga jij nog weg? Of ben je al weggeweest? Of blijf je gewoon in NL?
Goede insteek! Van mezelf weet ik het nog niet. Echt niet. Geen idee wat morgen brengt. Ben überhaupt nog veel te boos om een rationele beslissing te kunnen maken.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71946571
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goede insteek! Van mezelf weet ik het nog niet. Echt niet. Geen idee wat morgen brengt. Ben überhaupt nog veel te boos om een rationele beslissing te kunnen maken.
Ah, begrijpelijk. Gewoon lekker rustig aan doen dan en doen wat voor jou goed voelt.

Ik moet zo naar het postkantoor, een pakket wegbrengen, maar ik heb zó geen zin.
pi_71946668
Ach, er even uit is nooit slecht toch?
Ik ga even wandelen, misschien dat ik dan wat rustiger kan worden. Ben vannacht meerdere malen wakker geworden met de nachtmerrie dat ik een vakantiekaartje uit Griekenland van ze ontving. Soms ben ik echt bang dat ik mezelf er in verlies....
pi_71946766
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Ach, er even uit is nooit slecht toch?
Ik ga even wandelen, misschien dat ik dan wat rustiger kan worden. Ben vannacht meerdere malen wakker geworden met de nachtmerrie dat ik een vakantiekaartje uit Griekenland van ze ontving. Soms ben ik echt bang dat ik mezelf er in verlies....
Nee, dat is zo. Maar het postkantoor alleen al...

Ah dat is vervelend, nachtmerries. Ik droom er ook steeds over. Over de ring die hij heeft van z'n verloofde enzo. Damn. Echt om chaggerijnig van te worden.
Nou, wandel ze, even lekker uitwaaien!
pi_71952903
Het uitwaaien had een averechts effect....
pi_71956531
We zouden deze woensdag 1 week samen hebben, en ik begin weer steeds meer aan haar te denken. Vooral s'avonds in bed, dan maak ik mezelf helemaal gek. Nu ben ik dus zwaar in dubio of ik haar woensdag (of andere dag deze week) zal bellen. Het gaat ok tussen ons nu, laatst was ze nog op mijn verjaardag. Maar ik denk dat als ik bel ze of het heel vreemd vind, of dat ze niet eens meer herinnert dat we dan 1 jaar samen zouden hebben. Want ik had zoveel mooie plannen voor woensdag en als ik nu zoe dat het ook nog mooi weer is word ik helemaal triest.

*zucht*

Ook als is het al 3 maanden geleden, het blijft soms moeilijk
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71956927
quote:
Want ik had zoveel mooie plannen voor woensdag en als ik nu zoe dat het ook nog mooi weer is word ik helemaal triest.
Tjsa, ik had ook mooie plannen voor de komende tijd. Mooi kut dat het allemaal even radicaal anders loopt dan mijn planning
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71958169
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Tjsa, ik had ook mooie plannen voor de komende tijd. Mooi kut dat het allemaal even radicaal anders loopt dan mijn planning
Dat ja. Ik heb godver 6 weken op hem zitten wachten, zes lange weken, tot hij terug zou komen en we weer fijn samen konden zijn. Maar neehoor, helaas..
pi_71958296
Whehehe...iedereen hier had andere plannen. Dat is juist de reden dat je in dit draadje post. Ik vind het juist zo'n probleem dat ik geen andere plannen kan maken....zit nog teveel met andere dingen in m'n kop.
pi_71958332
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe...iedereen hier had andere plannen. Dat is juist de reden dat je in dit draadje post. Ik vind het juist zo'n probleem dat ik geen andere plannen kan maken....zit nog teveel met andere dingen in m'n kop.
Dat ja.
pi_71958392
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:29 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat ja.
En dan heb je een plan, schort het nog een beetje aan de uitvoerende kant.
pi_71958603
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hahaha ja, herkenbaar. (En zo niet grappig eigenlijk. )
pi_71959221
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb voor morgen maar eens een lijstje gemaakt van de dingen die ik allemaal nog wil doen. Misschien helpt het wel om daadwerkelijk wat te doen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71959400
Hmmm....een lijstje is misschien wel goed. Alhoewel mijn voornemens momenteel niet echt goed zijn te noemen....
pi_71959990
Ik wil toch even melden dat ik het superfijn vind dat dit topic er is en dat me dat echt wel een beetje steunt! Jullie hopelijk ook. Zorgt toch voor wat 'afleiding' en samen ben je toch niet helemaal alleen.
pi_71960310
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:12 schreef maartjeh het volgende:
Ik wil toch even melden dat ik het superfijn vind dat dit topic er is en dat me dat echt wel een beetje steunt! Jullie hopelijk ook. Zorgt toch voor wat 'afleiding' en samen ben je toch niet helemaal alleen.
Nu alleen nog even een biertje op een terrasje doen en een potje poker!
Maar ik begrijp wat je bedoelt, heb het zelf ook.
pi_71969124
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:Denk dat ik de tips maar opvolg en ook een stukje ga rennen
right there with you... morgen maar eens hardlopen..
is het ook goed als ik het in de sportschool doe? heb een abbo en heb die sinds het uit is eigenlijk links laten liggen...

bleh, nu heb ik mijn ex vanmiddag naar schiphol gebracht.... (jaja, ik weet het, erg zwak..) 10 dagen zonder nu.
en dat terwijl het nu 3 weken definief uit zou zijn.. maar sinds een week het opeens heel erg goed gaat.. zelfs zo goed dat ze me vertelde dat ze het zo ziet dat we weer aan het 'daten' zijn zeg maar.. alles is er behalve de stempel met 'relatie'. (dingen doen samen, bij elkaar slapen, seks etc.., alleen dat wel in mindere mate)
hm.. nu eerst tot volgende week woensdag bikkelen.. want der missen doe ik nu op één of andere manier al!
maargoed, dat kan ook zijn omdat ik nu met het idee zit dat ik haar met geen mogelijkheid kan zien omdat ze in het buitenland zit.. misschien dat ik haar daardoor juist nog sneller ga missen..
en leeg gevoel is er in ieder geval duidelijk...

jammer dat de slaapproblemen aanhouden ondanks dat het weer beter ging... de enige momenten dat ik echt lekker slaap en ook in slaap kan vallen is als ze tegen me aan ligt... lig ik alleen dat duurt het enkele uren voor ik in slaap val! gemiddeld slaap ik nu 4 á 5 uur per nacht.. en dat al ander halve maand! jammer genoeg is het ook wel een beetje aan me te zien.. (zwaar oververmoeid..)
pi_71969650
Waarom breng je je ex naar Schiphol? En waarom die rare verhalen over sex zonder relatie? Klinkt een beetje als zelfkastijding....
pi_71969766
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:15 schreef Barbusse het volgende:
Waarom breng je je ex naar Schiphol? En waarom die rare verhalen over sex zonder relatie? Klinkt een beetje als zelfkastijding....
omdat het sinds een week dus eigenlijk weer ontzettend klikt... (het is niet uit gegaan omdat iemand is vreemd gegaan ofzo)
en deze week ook veel met der opgetrokken enzo, dus wilde ze dat ik haar wegbracht. en dat was niet omdat ze vervoer nodig had, want ik ze had ook nog een zus die haar weg wilde brengen.. maar ze wilde op het laatste moment pas afscheid van me nemen.

seks zonder relatie... tja, we hebben een tijd wat gehad.. nu klikt het weer.. en dan kan het voorkomen (helemaal nu we ook vaak in hetzelfde bed weer slapen) dat het op seks uitloopt... geen probleem verder toch?
de stempel 'relatie' komt op zijn tijd wel weer.. alles op zijn tijd!
pi_71969815
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:22 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

omdat het sinds een week dus eigenlijk weer ontzettend klikt... (het is niet uit gegaan omdat iemand is vreemd gegaan ofzo)
en deze week ook veel met der opgetrokken enzo, dus wilde ze dat ik haar wegbracht. en dat was niet omdat ze vervoer nodig had, want ik ze had ook nog een zus die haar weg wilde brengen.. maar ze wilde op het laatste moment pas afscheid van me nemen.

seks zonder relatie... tja, we hebben een tijd wat gehad.. nu klikt het weer.. en dan kan het voorkomen (helemaal nu we ook vaak in hetzelfde bed weer slapen) dat het op seks uitloopt... geen probleem verder toch?
de stempel 'relatie' komt op zijn tijd wel weer.. alles op zijn tijd!
Oké, kan ik begrijpen. Ik zelf zou het alleen denk ik niet kunnen. Ik zou het gevoel hebben dat ze het zichzelf alleen maar makkelijk wilt maken. Ik bedoel, het is toch uitgegaan met een reden?

Ik zeg niet dat je het niet moet doen hoor. Als jullie het weer erg goed met elkaar kunnen vinden, waarom niet? Ik had alleen vanwege je eerste post het idee dat je er eigenlijk niet zo blij mee/zeker van was.
pi_71969836
Die problemen met slapen ken ik wel. Mijn slaappatroon is ook niet je van het zoals je merkt btw....
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 01:28:50 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71969871
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef Barbusse het volgende:
Die problemen met slapen ken ik wel. Mijn slaappatroon is ook niet je van het zoals je merkt btw....
Ik moet ook eigenlijk eens naar bed, maarja daar kan je teveel nadenken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')