Goede insteek! Van mezelf weet ik het nog niet. Echt niet. Geen idee wat morgen brengt. Ben überhaupt nog veel te boos om een rationele beslissing te kunnen maken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:27 schreef maartjeh het volgende:
Ja, met dat idee ga ik er nu ook wel een beetje heen!![]()
Ga jij nog weg? Of ben je al weggeweest? Of blijf je gewoon in NL?
Ah, begrijpelijk. Gewoon lekker rustig aan doen dan en doen wat voor jou goed voelt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede insteek! Van mezelf weet ik het nog niet. Echt niet. Geen idee wat morgen brengt. Ben überhaupt nog veel te boos om een rationele beslissing te kunnen maken.
Nee, dat is zo. Maar het postkantoor alleen al...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:37 schreef Barbusse het volgende:
Ach, er even uit is nooit slecht toch?
Ik ga even wandelen, misschien dat ik dan wat rustiger kan worden. Ben vannacht meerdere malen wakker geworden met de nachtmerrie dat ik een vakantiekaartje uit Griekenland van ze ontving.Soms ben ik echt bang dat ik mezelf er in verlies....
Tjsa, ik had ook mooie plannen voor de komende tijd. Mooi kut dat het allemaal even radicaal anders loopt dan mijn planningquote:Want ik had zoveel mooie plannen voor woensdag en als ik nu zoe dat het ook nog mooi weer is word ik helemaal triest.
Dat ja. Ik heb godver 6 weken op hem zitten wachten, zes lange weken, tot hij terug zou komen en we weer fijn samen konden zijn. Maar neehoor, helaas..quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Tjsa, ik had ook mooie plannen voor de komende tijd. Mooi kut dat het allemaal even radicaal anders loopt dan mijn planning
Dat ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe...iedereen hier had andere plannen. Dat is juist de reden dat je in dit draadje post. Ik vind het juist zo'n probleem dat ik geen andere plannen kan maken....zit nog teveel met andere dingen in m'n kop.
En dan heb je een plan, schort het nog een beetje aan de uitvoerende kant.quote:
Hahaha ja, herkenbaar. (En zo niet grappig eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heb je een plan, schort het nog een beetje aan de uitvoerende kant.
Ik heb voor morgen maar eens een lijstje gemaakt van de dingen die ik allemaal nog wil doen. Misschien helpt het wel om daadwerkelijk wat te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heb je een plan, schort het nog een beetje aan de uitvoerende kant.
Nu alleen nog even een biertje op een terrasje doen en een potje poker!quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:12 schreef maartjeh het volgende:
Ik wil toch even melden dat ik het superfijn vind dat dit topic er is en dat me dat echt wel een beetje steunt! Jullie hopelijk ook. Zorgt toch voor wat 'afleiding' en samen ben je toch niet helemaal alleen.
right there with you... morgen maar eens hardlopen..quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:Denk dat ik de tips maar opvolg en ook een stukje ga rennen
omdat het sinds een week dus eigenlijk weer ontzettend klikt... (het is niet uit gegaan omdat iemand is vreemd gegaan ofzo)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:15 schreef Barbusse het volgende:
Waarom breng je je ex naar Schiphol? En waarom die rare verhalen over sex zonder relatie? Klinkt een beetje als zelfkastijding....
Oké, kan ik begrijpen. Ik zelf zou het alleen denk ik niet kunnen. Ik zou het gevoel hebben dat ze het zichzelf alleen maar makkelijk wilt maken. Ik bedoel, het is toch uitgegaan met een reden?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:22 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
omdat het sinds een week dus eigenlijk weer ontzettend klikt... (het is niet uit gegaan omdat iemand is vreemd gegaan ofzo)
en deze week ook veel met der opgetrokken enzo, dus wilde ze dat ik haar wegbracht. en dat was niet omdat ze vervoer nodig had, want ik ze had ook nog een zus die haar weg wilde brengen.. maar ze wilde op het laatste moment pas afscheid van me nemen.
seks zonder relatie... tja, we hebben een tijd wat gehad.. nu klikt het weer.. en dan kan het voorkomen (helemaal nu we ook vaak in hetzelfde bed weer slapen) dat het op seks uitloopt... geen probleem verder toch?
de stempel 'relatie' komt op zijn tijd wel weer.. alles op zijn tijd!
Ik moet ook eigenlijk eens naar bed, maarja daar kan je teveel nadenken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:27 schreef Barbusse het volgende:
Die problemen met slapen ken ik wel. Mijn slaappatroon is ook niet je van het zoals je merkt btw....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |