abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71919713
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 78

En hier dus verder. Ik ga zo maar weer eens door het bos rennen. Ik kom niet van die allesverterende woede af...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71919750
arm schaap
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:35:02 #3
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71920046
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef Barbusse het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 78

En hier dus verder. Ik ga zo maar weer eens door het bos rennen. Ik kom niet van die allesverterende woede af...
Heb je niet iets wat nog kapot moet?

Het slopen van een kast/tafel/whatever die toch kapot moet (flink item met weerstand dus) kan erg opluchtend werken omdat je er woede in kunt gooien...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_71921411
tvp
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_71921532
Pfff net even wat van me af geschreven.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:19:30 #6
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71921877
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef Koepert het volgende:

[..]

Het slopen van een kast/tafel/whatever die toch kapot moet (flink item met weerstand dus) kan erg opluchtend werken omdat je er woede in kunt gooien...
Ik moet nog de was opvouwen, kan het daar ook mee?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_71926542
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef Koepert het volgende:

[..]

Klinkt lekker, maar ik heb niks dat kapot hoeft. Behalve m'n relatie en vriendschap, maar die zijn al kapot.

Rondje door het bos rennen heeft me goed gedaan in ieder geval. Nu maar hopen dat het voorlopig ook even blijft, in tegenstelling tot gisteren.

@Maartjeh, lucht dat op, dat van je afschrijven?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71926552
Hier is het al een kleine 2 maanden uit(zit er verder ook niet meer echt mee, hoort bij 't leven), maar ik had dus weer even contact met me ex gehad. Puur zonder bijbedoelingen of pogingen om weer iets te lijmen.

Vervolgens begint ze te flippen dat ik der hoop zou hebben gegeven(wat niet zo is, zoenen, knuffelen etc wilde ik allemaal niet) en dat ik der gebruik en weet ik veel wat allemaal niet. Daarna even gepraat dat 't beter is om dan geen contact te hebben(zonder ruzie).

Zodoende dus ook 1.5 week geen contact gehad.Eergister ben ik jarig, stuurt ze me een fucking oppervlakkig mailtje met "Beste Tim, gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes X"

Laat dan gewoon niks horen? Alsof ik een vage collega van je ben. Had niet zoiets raars van der verwacht na al dat gezeik wat ik heb gehad met dr maar goed Ik had gewoon even zin om mijn irritatie hierover te uiten
pi_71926593
@ Barbusse; Mwua, valt wel mee. Maar dan ben ik er wel heel even 'vanaf'.
pi_71926652
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:23 schreef maartjeh het volgende:
@ Barbusse; Mwua, valt wel mee. Maar dan ben ik er wel heel even 'vanaf'.
Ah, oké. Ik dacht dat als het helpt, ik ook maar eens zoiets moest gaan doen. Maar ik ben bang dat als ik het nu ga doen, het dan één lange irrationele scheldtirade gaat worden. En ik heb geen zin om me tot hun niveau te gaan verlagen.
pi_71926938
tvp
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71927084
Weet je voor mezelf denk ik ook heel erg aan jezelf ligt hoe de breuk met de ex verloopt . Als je het gewoon laat rusten voor jezelf op anderen dingen concentreert en niet te veel ingaat op eventuele drama dat het later dan eventueel als je zou willen een gewoon contact kan worden.

Bij mij heb ex recentelijk gezien, gevraagd naar broer, en gewoon even met hem gepraat en verder laat ik het los. Ik heb wel een zwak voor hem maar sowieso, daar zijn 2 mensen voor nodig en richt me verder op mijn eigen leven.
Ook als het niets meer word kan ik er ook mee leven omdat het geen haat en nijd is tussen ons en aangezien ik met zijn broer omga is dat ook wel lekker.
Eerlijk gezegd na hoe het uit ging is het best wel een wonder dat we nog normaal tegen elkaar praten maar het is dan ook weer een half jaar verder waar een boel in gebeurd.
Het is wel zo gegaan omdat ik er zelf voor gekozen heb om niet te veel drama te maken, en ook gewoon vriendschappelijk met zijn broer om te gaan, ben juist door hem zijn broer leren kennen en kon ik goed mee opschieten en dat ook blijven doen eigenlijk.

Het heeft me heel wat zelfbeheersing gekost maar ik kan juist achteraf voor mezelf zeggen dat ik daar juist blij mee ben en geen dingen heb gedaan waardoor ik later achteraf veel meer spijt van zou hebben.
Grappige is het meisje waar hij mee was en me voor dumpte die heeft dat dus wel gedaan, en die heeft nou een horde woedende wijven uit zijn vriendenkring , want die pikken niet echt hoe hij haar zou hebben behandeld. Ergens stiekem moet ik er wel om lachen want het is een beetje karma
pi_71927164
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ah, oké. Ik dacht dat als het helpt, ik ook maar eens zoiets moest gaan doen. Maar ik ben bang dat als ik het nu ga doen, het dan één lange irrationele scheldtirade gaat worden. En ik heb geen zin om me tot hun niveau te gaan verlagen.
Je hoeft hem natuurlijk ook niet meteen op te sturen, doe er een paar dagen/weken over. Sterker nog je hoeft hem zelfs helemaal niet op de post te doen (heb ik overigens wel gedaan).
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_71927268
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Je hoeft hem natuurlijk ook niet meteen op te sturen, doe er een paar dagen/weken over. Sterker nog je hoeft hem zelfs helemaal niet op de post te doen (heb ik overigens wel gedaan).
Das misschien wel een goed idee. Alleen ben ik momenteel nog zó boos dat het nu nog geen zoden aan de dijk zal zetten. Eerst moet die kinderachtige woede uit m'n systeem. Damn, vermoeiende emotie hoor!
pi_71927292
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Oh ik schreef het gewoon in een word-documentje. Ik ga helemaal niets opsturen. Ik doe het tenslotte voor mezelf, en niet voor hem. Want dan ga je enkel weer op een reactie zitten wachten die je toch niet krijgt, en wie heb je daarmee? Juist.
pi_71927641
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Oh ik schreef het gewoon in een word-documentje. Ik ga helemaal niets opsturen. Ik doe het tenslotte voor mezelf, en niet voor hem. Want dan ga je enkel weer op een reactie zitten wachten die je toch niet krijgt, en wie heb je daarmee? Juist.
Precies, ik heb dus die brief waarin ik alles van me afschreef in een rare bui opgestuurd naar haar. Krijg ik doodleuk een paar dagen later terug te horen dat ik niet zo zielig moest doen en verder met mijn leven moest gaan, want dat heeft zij ook gedaan,

Maar om eerlijk te zijn, die erg pijnlijke manier om mij op de feiten te duwen heeft me wel geholpen om een stap verder te zetten. Ik heb daar wel de overgebleven (vriendschappelijke) relatie die we hebben een flinke deuk gegeven, maar het is wel een wake up call van dat het echt voorbij is en je haar niet meer terugkrijgt, dus je moet verder gaan.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71928285
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:10 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Precies, ik heb dus die brief waarin ik alles van me afschreef in een rare bui opgestuurd naar haar. Krijg ik doodleuk een paar dagen later terug te horen dat ik niet zo zielig moest doen en verder met mijn leven moest gaan, want dat heeft zij ook gedaan,

Maar om eerlijk te zijn, die erg pijnlijke manier om mij op de feiten te duwen heeft me wel geholpen om een stap verder te zetten. Ik heb daar wel de overgebleven (vriendschappelijke) relatie die we hebben een flinke deuk gegeven, maar het is wel een wake up call van dat het echt voorbij is en je haar niet meer terugkrijgt, dus je moet verder gaan.
Ja, ik begrijp dat dat dus erg pijnlijk is, maar ook wel een eye-opener kan zijn voor je op dat moment.
Ik moet zeggen dat ik die eye-opener wel heb gehad nu hij verloofd is terwijl wij nog samen waren eigenlijk.
pi_71928672
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:53 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik deed het ook voor mezelf, heeft me er alleen niet van weerhouden de brief toch te posten. Ik had nooit een antwoord op mijn brief verwacht maar ik kreeg hem wel. Toen ik de brief las die zij had geschreven werd mij iets heel erg duidelijk, zij had geen weet van wie ik daadwerkelijk was/ben. Ook was ze kennelijk vergeten wat ik in de jaren voor haar heb gedaan. Ik ben toen begonnen aan een 2e brief, heb daar 2 maanden over gedaan (de laatste paar regels van de brief tenminste) omdat ik simpelweg geen zin meer had om hem te schrijven, ik heb hem afgemaakt en op de post gedaan. Sinds die dag heb ik op deze week na geen enkele keer meer aan haar gedacht. Voor mij was het dus een zeer succesvol middel om over de relatie heen te komen. Ik heb haar tussendoor 3 keer min of meer verplicht gezien waarbij ik haar alleen maar heb genegeerd, afgelopen week was ze hier en heb ik voor het eerst sinds een jaar weer met haar gesproken. Geen enkel probleem
pi_71928773
Trouwens over de woede koop de laatste cd van Pink waar ze aan het stomen is en zet die loeihard. Was voor mij goede therapie
pi_71929140
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:04 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens over de woede koop de laatste cd van Pink waar ze aan het stomen is en zet die loeihard. Was voor mij goede therapie
Hoe heet die CD?
pi_71930146
Funhouse , staat ook nummer So what op en dat heeft me heel veel met de agressie geholpen
pi_71930194
Even een snelle tvp. Ex zit nog steeds in mijn hoofd, na bijna 3 jaar al mijn ex te zijn. Ik weet dat de reden daarvoor de omstandigheden waaronder ik het uitmaakte zijn, maar dat maakt het niet makkelijker.

Zal het een en ander wel eens beter uitleggen.
pi_71930196
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:05 schreef formerjellybean het volgende:
Funhouse , staat ook nummer So what op en dat heeft me heel veel met de agressie geholpen
Oh ja, die ken ik al.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:17:29 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71932021
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat kan altijd natuurlijk. Maar als ik met jou een biertje ga drinken betekent toch niet dat ik met niemand anders wat mag gaan drinken? Zo'n soort vrouw ben ik net van af.

Lol gehad gisteravond?
Neee, maar omdat je er bij haar over door ging dacht ik dat je mij vergeten was. Ja was heel leuk en gezellig. En vandaag naar Breda geweest. Harleys en muziek kijken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71933662
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Neee, maar omdat je er bij haar over door ging dacht ik dat je mij vergeten was. Ja was heel leuk en gezellig. En vandaag naar Breda geweest. Harleys en muziek kijken.
Heyyy, daar woon ik. En ik ben expres niet gegaan. Erg druk weer zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')