abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71900714
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:26 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

Ja, zoiets had ik ook. En een mail teveel sturen. Relatief onschuldig, dus. Voor haar misschien niet, maar als je sommige andere verhalen hoort.
Mja, maar ik hoor ook veel verhalen van ex-en die gewoon weer met elkaar het bed induiken, gewoon omdat het kan, dus zo 'slecht' doe ik het nog niet vind ik zelf
pi_71900857
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Mja, maar ik hoor ook veel verhalen van ex-en die gewoon weer met elkaar het bed induiken, gewoon omdat het kan, dus zo 'slecht' doe ik het nog niet vind ik zelf
De topic heet niet voor niets 'de kunst van het loslaten van je ex'. Dus wat dat betreft doe je het vrij slecht.
pi_71900982
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:35 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

De topic heet niet voor niets 'de kunst van het loslaten van je ex'. Dus wat dat betreft doe je het vrij slecht.
Klopt Maar daarom post ik hier ook; anders hoefde dat niet
pi_71901082
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:41 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Klopt Maar daarom post ik hier ook; anders hoefde dat niet
Ik wil hier eigenlijk ook helemaal niet posten. Maar ja....
Iemand toevallig een idee waar ik voor weinig geld een betrouwbare knokploeg kan kopen btw?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:48:19 #205
98259 mstr
Een jonge God!
pi_71901166
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Iemand toevallig een idee waar ik voor weinig geld een betrouwbare knokploeg kan kopen btw?
FOK!knokploeg.
pi_71901192
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hier in Leiden heb je gewoon koorknaapjes, die willen altijd wel knokken als je ze een paar bier geeft.

zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:52:57 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901263
*Geïnteresseerde meldt zich.

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71901267
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Hier in Leiden heb je gewoon koorknaapjes, die willen altijd wel knokken als je ze een paar bier geeft.

Ik was eigenlijk meer op zoek naar zoiets als dit:

Hij verdient het gewoon toch?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71901315
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

TuXXX! Hoest met u nou?
En bedankt voor de aanmelding, maar ik ga liever met je op 'n terrasje een biertje pakken.
pi_71901335
Ik ben nu op youtube het nummer 'passie' van Clouseau aan het luisteren. Het hele lied, maar vooral deze zinnen, zijn wel toepasselijk:
quote:
Dus droog je tranen
ook al heb je veel verdriet
Het leven gaat door
Je begint weer van voor
Er ligt vast wel iets moois in 't verschiet
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:59:33 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901424
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

TuXXX! Hoest met u nou?
En bedankt voor de aanmelding, maar ik ga liever met je op 'n terrasje een biertje pakken.
Hey, ja ik wil ook zo'n knokploeg kopen bedoelde ik.

Ach kan beter. Heb nu niet zoveel zin om in details te treden.

Terras + bier is altijd goed.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71901629
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Hier nog één.
pi_71901673
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hey, ja ik wil ook zo'n knokploeg kopen bedoelde ik.

Ach kan beter. Heb nu niet zoveel zin om in details te treden.

Terras + bier is altijd goed.
Hoeft ook niet hoor. Details zijn niet zo belangrijk. Emoties wel in deze situatie. En de zon schijnt, dus eigenlijk heb ik helemaal geen zin om boos en wraakzuchtig te zijn. Vandaar de terras-suggestie. Maar toch ben ik het. Vind ik een beetje een zwaktebod van mijn kant.

Misschien kunnen we samen de kosten van de knokploeg delen?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:13:33 #214
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901733
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoeft ook niet hoor. Details zijn niet zo belangrijk. Emoties wel in deze situatie. En de zon schijnt, dus eigenlijk heb ik helemaal geen zin om boos en wraakzuchtig te zijn. Vandaar de terras-suggestie. Maar toch ben ik het. Vind ik een beetje een zwaktebod van mijn kant.

Misschien kunnen we samen de kosten van de knokploeg delen?
Ik ken het ook wel hoor. Vanavond heb ik weer een beetje afleiding.

Kosten delen is een goed plan.
pi_71901828
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ken het ook wel hoor. Vanavond heb ik weer een beetje afleiding.

Kosten delen is een goed plan.
Ik wil ook afleiding...
Veel plezier vanavond!

Maartjeh meldde zich ook. Misschien is het handig om zelf maar zo'n bedrijf op te zetten? Verdienen we ook nog wat aan onze emoties.
pi_71901853
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wil ook afleiding...
Veel plezier vanavond!

Maartjeh meldde zich ook. Misschien is het handig om zelf maar zo'n bedrijf op te zetten? Verdienen we ook nog wat aan onze emoties.
Dat laatste zou héél mooi zijn. Halen we d'r toch nog iets positiefs uit.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:21:01 #217
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901889
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wil ook afleiding...
Veel plezier vanavond!

Dank u! Ik heb ook niet zo vaak afleiding hoor, maar nu gelukkig een keer wel. Nouja tegen mijn happy sister + boyfriend aankijken is soms ook niks. Maar wat we gaan doen is wel leuk.
pi_71901916
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dank u! Ik heb ook niet zo vaak afleiding hoor, maar nu gelukkig een keer wel. Nouja tegen mijn happy sister + boyfriend aankijken is soms ook niks. Maar wat we gaan doen is wel leuk.
Nee, dat kan ik me inbeelden. Ik schiet op dit moment het liefst alle gelukkige stelletjes die voor mijn ogen verschijnen neer met een bazooka (oké oké, je kunt ook overdrijven, maar erg prettig voelt het niet als je zelf in een flinke dip zit.). Maar anderzijds, als je zélf de helft van zo'n stelletje vormt is dat weer wél erg prettig.
pi_71901949
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik me inbeelden. Ik schiet op dit moment het liefst alle gelukkige stelletjes die voor mijn ogen verschijnen neer met een bazooka (oké oké, je kunt ook overdrijven, maar erg prettig voelt het niet als je zelf in een flinke dip zit.). Maar anderzijds, als je zélf de helft van zo'n stelletje vormt is dat weer wél erg prettig.
Heb ik op dit moment ook last van. Vooral met één bepaald stelletje. Ik voel me kinderachtig en kut eigenlijk. Kan wel janken, maar daar ben ik momenteel te boos voor.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:25:12 #220
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901974
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik ook wel alle stelletjes weghebben.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:39:57 #221
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71902259
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd

En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check? Eigenlijk wel hè
* meldt

Maar ik ben van nature (te) nieuwsgierig aangelegd, dus ik kan er weinig aan doen Maar het helpt niet echt...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_71902568
Ben ik nu echt een egoïstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun? Ik zit mezelf een beetje gek te maken hier....
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:59:21 #223
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71902690
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik nu echt een egoïstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun? Ik zit mezelf een beetje gek te maken hier....
Ik vind het niet meer dan terecht dat je zo reageert Ik zou zelf ook zo reageren gok ik
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:02:15 #224
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71902743
quote:
Ben ik nu echt een egoïstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun?
Ik ben ook zo.
pi_71902830
Ik ga ook maar niet de stad in. Ik weet dat ik ze dan tegen ga komen, en ik ben echt bang dat ik mezelf dan niet meer in de hand heb. Ik wil vooral hem veel, echt heel veel fysieke pijn doen. En ik schrik gewoon van mezelf. Dat ik zoveel haat en woede voor iemand kan voelen had ik nooit van mezelf gedacht.

PS: vind jij het ook zo'n vermoeiend gevoel Tuxxx?

[ Bericht 8% gewijzigd door Barbusse op 15-08-2009 16:13:56 ]
pi_71903078
quote:
Same here... Geluk is je iets wat je ervaart met mij... en anders niet.

Ik word trouwens best wel weer gek van mezelf. Hoe kom ik van mezelf weg??
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71903184
Van jezelf wegkomen kan niet. Daar is niks aan te doen. Anders was ik allang weggeweest. Maar ik wil ook niet weg van mezelf. Ik wil m'n emoties in de hand houden en verder gaan met m'n leven. Maar ik kan het verlies van een goede vriend nu totaal niet verdragen en ben irrationeel bezig. M'n ex is een hoer en hij is een onbetrouwbare hoerenloper, dat soort kinderachtige onzin.

Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat kerel. Alles valt ooit een keer uit elkaar, ook je liefdesverdriet.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:29:33 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71903241
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook maar niet de stad in. Ik weet dat ik ze dan tegen ga komen, en ik ben echt bang dat ik mezelf dan niet meer in de hand heb. Ik wil vooral hem veel, echt heel veel fysieke pijn doen. En ik schrik gewoon van mezelf. Dat ik zoveel haat en woede voor iemand kan voelen had ik nooit van mezelf gedacht.

Ja het is echt heel vermoeiend.
pi_71903278
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:

Ga sporten! Ga een paar uur snowboarden ofzo. Dat wil nog weleens helpen om daar vanaf te komen. Games spelen is ook goed, gruwelijke headshots maken enzo
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_71903375
M'n Xbox is vorige week kapot gegaan. No headshots for Barbusse. En snowboarden is niet echt mijn ding. Maar misschien dat mezelf afbeulen met hardlopen in het bos wat verlichting brengt. Dank voor de tip.

Ik ga zo maar eens een gewelddadige film opzetten. Ichi the Killer of zoiets. En in m'n hoofd zijn gezicht op ieder slachtoffer neerzetten.

@Tuxxx; sterkte meid, en geniet van vanavond.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:37:38 #231
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71903395
Hardlopen werkt wel Doe ik ook sinds een paar maanden en mijn hoofd wordt er echt lekker leeg van
pi_71903448
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Hardlopen werkt wel Doe ik ook sinds een paar maanden en mijn hoofd wordt er echt lekker leeg van
Na de film, hardlopen it is then! Daarna Danny Trejo regelen voor ouderwetse badass Mexican whoop-ass voor een paar mensen!
pi_71903483
Pff ik heb net een poging gedaan om te slapen. Liefdesverdriet en zorgen zijn zó vermoeiend. Maar slapen, ho maar. Koppijn krijg ik ervan.
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:20 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Same here... Geluk is je iets wat je ervaart met mij... en anders niet.

Precies.
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Heb ik op dit moment ook last van. Vooral met één bepaald stelletje. Ik voel me kinderachtig en kut eigenlijk. Kan wel janken, maar daar ben ik momenteel te boos voor.
Ach je hoeft je echt niet kinderachtig te voelen hoor. En eens een potje janken kan wonderen doen. Ook als man zijnde.

Nouja, ik weet dat ik hier niet wilde vertellen wat er gebeurd was tussen mijn ex en mij, en dat ik enkel meldde dat hij niet goed voor me was, maar gisteravond heb ik te horen gekregen dat hij zich een week geleden verloofd heeft, met een ander. Op vakantie, in Turkije, met een Turkse vrouw die Nederland nog nooit gezien heeft.

Ik ben er KAPOT van. Ik ben nog nooit zó erg pijn gedaan als deze keer, door een man. Godverdomme zeg.
pi_71903616
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef maartjeh het volgende:

Nouja, ik weet dat ik hier niet wilde vertellen wat er gebeurd was tussen mijn ex en mij, en dat ik enkel meldde dat hij niet goed voor me was, maar gisteravond heb ik te horen gekregen dat hij zich een week geleden verloofd heeft, met een ander. Op vakantie, in Turkije, met een Turkse vrouw die Nederland nog nooit gezien heeft.

Ik ben er KAPOT van. Ik ben nog nooit zó erg pijn gedaan als deze keer, door een man. Godverdomme zeg.
Wow... Dat zuigt echt heel erg..

Knokploegje. heeft zijn eerste target gevonden?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_71903620
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef maartjeh het volgende:
Pff ik heb net een poging gedaan om te slapen. Liefdesverdriet en zorgen zijn zó vermoeiend. Maar slapen, ho maar. Koppijn krijg ik ervan.
[..]

Precies.
[..]

Ach je hoeft je echt niet kinderachtig te voelen hoor. En eens een potje janken kan wonderen doen. Ook als man zijnde.

Ja, janken kan reinigend werken. Maar ik heb de afgelopen weken al te veel lopen huilen en ik besef nu dat ze dat helemaal niet waard is. Ik ben slechts de hoek in getrapt als speelgoed waar je je nu te oud voor voelt om mee te kunnen spelen. Zowel door haar als door de man die zich mijn beste vriend noemde. Maar ik ben een mens, geen Nijntjepuzzel.

En wat jouw ex betreft; ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt nu. Wat een eikel. Troost jezelf met de gedachte dat hij je ook niet verdient. Iemand die zoiets doet, heeft een chronisch gebrek aan gevoel. Er zijn betere mannen dan dat.
Hoe lang geleden is het kapot gegaan eigenlijk, als ik vragen mag?
pi_71903636
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Wow... Dat zuigt echt heel erg..

Knokploegje. heeft zijn eerste target gevonden?
Knokploeg heeft zijn eerste drie targets gevonden begreep ik uit sommige reacties.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:54:23 #237
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71903670
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Na de film, hardlopen it is then! Daarna Danny Trejo regelen voor ouderwetse badass Mexican whoop-ass voor een paar mensen!
Ik ga vannacht ook nog ff een half uurtje rennen
pi_71903677
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, janken kan reinigend werken. Maar ik heb de afgelopen weken al te veel lopen huilen en ik besef nu dat ze dat helemaal niet waard is. Ik ben slechts de hoek in getrapt als speelgoed waar je je nu te oud voor voelt om mee te kunnen spelen. Zowel door haar als door de man die zich mijn beste vriend noemde. Maar ik ben een mens, geen Nijntjepuzzel.

En wat jouw ex betreft; ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt nu. Wat een eikel. Troost jezelf met de gedachte dat hij je ook niet verdient. Iemand die zoiets doet, heeft een chronisch gebrek aan gevoel. Er zijn betere mannen dan dat.
Hoe lang geleden is het kapot gegaan eigenlijk, als ik vragen mag?
Oh jezus, wat een kutstreek van hun beiden zeg. Je verdient beter en ze is 't inderdaad niet waard dat jij je zo klote voelt. Maar die gevoelens zijn normaal en je moet daar 'gewoon' doorheen. Uiteindelijk zullen we er sterker uitkomen, daar ben ik van overtuigd.

Morgen een week. En ik heb hem sindsdien niet meer gesproken. Hij kan niet met me praten/er valt niet met hem te praten. Een gezamelijke vriend van ons zegt dat mijn ex de hele week nog niet gelachen heeft en dat mijn ex NIET wist dat hij zou gaan verloven voordat hij op vakantie ging. (Dwz dat zijn moeder alles geregeld heeft achter zijn rug om.)
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:58:38 #239
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71903749
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:54 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Oh jezus, wat een kutstreek van hun beiden zeg. Je verdient beter en ze is 't inderdaad niet waard dat jij je zo klote voelt. Maar die gevoelens zijn normaal en je moet daar 'gewoon' doorheen. Uiteindelijk zullen we er sterker uitkomen, daar ben ik van overtuigd.

Morgen een week. En ik heb hem sindsdien niet meer gesproken. Hij kan niet met me praten/er valt niet met hem te praten. Een gezamelijke vriend van ons zegt dat mijn ex de hele week nog niet gelachen heeft en dat mijn ex NIET wist dat hij zou gaan verloven voordat hij op vakantie ging. (Dwz dat zijn moeder alles geregeld heeft achter zijn rug om.)
Dus die ex van jou heeft zich gelijk na jullie breuk verloofd met een Turkse vrouw?
pi_71903791
quote:

[..]

Ja, het zijn echt fijne, gezellige en sociale mensen! Ik hoop dat er daadwerkelijk iets van karma bestaat. Ze verdienen het. Je hebt gelijk dat dit ooit ophoudt en dat we hier sterker uitkomen. Je bent een mens, één van de diersoorten met het grootste aanpassingsvermogen, nietwaar?

Hij zegt dat het dus niet zijn idee was om zich te verloven? Beetje vreemd verhaal als ik het mag zeggen. Het is toch gewoon een volwassen man die zijn eigen beslissingen kan maken? Als het inderdaad zo gegaan is verdien je ook beter dan zo'n ruggegraatloos mannetje.
pi_71903814
quote:

[..]

Echt bizar...

Het lijkt trouwens wel een slowchat hier. Dat is lang geleden
pi_71903855
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dus die ex van jou heeft zich gelijk na jullie breuk verloofd met een Turkse vrouw?
Nee, TIJDENS onze relatie. Hij was op vakantie in Turkije met zijn moeder. Hij is een Turkse.
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, het zijn echt fijne, gezellige en sociale mensen! Ik hoop dat er daadwerkelijk iets van karma bestaat. Ze verdienen het. Je hebt gelijk dat dit ooit ophoudt en dat we hier sterker uitkomen. Je bent een mens, één van de diersoorten met het grootste aanpassingsvermogen, nietwaar?

Hij zegt dat het dus niet zijn idee was om zich te verloven? Beetje vreemd verhaal als ik het mag zeggen. Het is toch gewoon een volwassen man die zijn eigen beslissingen kan maken? Als het inderdaad zo gegaan is verdien je ook beter dan zo'n ruggegraatloos mannetje.
Nee, ik heb hem zelf niet meer gesproken. Heb het ook niet van hemzelf gehoord, dat hij verloofd is. Hij heeft me enkel gezegd dat ik beter verdien en dat hij niet meer samen met me kan zijn. Het was inderdaad niet zijn idee, hij ging helemaal niet naar Turkije met de intentie zich te verloven, maar anderzijds heeft hij geen 'nee' (durven) zeggen, maar helemaal happy voelt hij zich er ook niet mee.
pi_71903890
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:02 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Echt bizar...

Het lijkt trouwens wel een slowchat hier. Dat is lang geleden
Het werkt wel erg relativerend hoor. Ik voel me er doorgaans beter door. Klinkt als lijkenpikkerij, maar als ik lees dat andere mensen dezelfde stormachtige emoties doormaken besef ik dat ik niet alleen ben.

En Maartjeh's verhaal is inderdaad ronduit bizar. Dat relaties kapot gaan gebeurt gewoon. Maar je direct verloven met een ander is te debiel voor woorden.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:06:33 #244
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71903899
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:04 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nee, TIJDENS onze relatie. Hij was op vakantie in Turkije met zijn moeder. Hij is een Turkse.
Wtf zeg Wat een enorm schrale gast
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:07:08 #245
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71903909
Ik begin steeds meer van mn ex te balen

pi_71903930
quote:

[..]

[..]

Nee, ik heb hem zelf niet meer gesproken. Heb het ook niet van hemzelf gehoord, dat hij verloofd is. Hij heeft me enkel gezegd dat ik beter verdien en dat hij niet meer samen met me kan zijn. Het was inderdaad niet zijn idee, hij ging helemaal niet naar Turkije met de intentie zich te verloven, maar anderzijds heeft hij geen 'nee' (durven) zeggen, maar helemaal happy voelt hij zich er ook niet mee.
Hij durft dus gewoon niet voor zichzelf en jullie relatie op te komen. Slap ventje. Ik weet dat het nu nog niet zo voelt, maar je bent echt beter af zonder hem. Klinkt misschien erg hard, maar dat zeg ik nu ook continue tegen mezelf, en momenteel geloof ik het ook nog niet. Maar dat gaat wel komen.
pi_71903967
quote:

[..]

[..]

Zeg dat wel want ballen heeft ie niet.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_71903968
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:06 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wtf zeg Wat een enorm schrale gast
Hij zal in ieder geval goed op kunnen schieten met mijn ex en zogenaamde beste vriend. Schraal is het goede woord.
pi_71903970
Ik doe even mijn afwas en het gaat hier helemaal los, even teruglezen wat er allemaal is gebeurd...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_71904174
Ik heb laatst mijn ex weer eens gezien. Na 5 maanden elkaar stilzwijgen. Het stomme is dat ik nog steeds gek op haar ben. En voor mijn gevoel net niet terug bij af. Ik ga binnenkort eens praten met een psycholoog.. want ik wil alles behalve dit.
Er speelt nog wel wat meer, maar mijn ex is wel een belangrijk ding wat ik wil behandelen.

En het liefst wil ik haar nog steeds terug, hoe onmogelijk dat ook is.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:21:34 #251
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71904185
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij zal in ieder geval goed op kunnen schieten met mijn ex en zogenaamde beste vriend. Schraal is het goede woord.
pi_71904186
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef Bravebart het volgende:
Ik begin steeds meer van mn ex te balen

Te balen?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:24:35 #253
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71904238
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Te balen?
Juh. We deden nog wel wat dingen samen enzo, maar volgens mij kom ik steeds meer op een 2e/3e/ne plek, dus dan hoeft het van mij niet meer zo nodig
pi_71904255
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb laatst mijn ex weer eens gezien. Na 5 maanden elkaar stilzwijgen. Het stomme is dat ik nog steeds gek op haar ben. En voor mijn gevoel net niet terug bij af. Ik ga binnenkort eens praten met een psycholoog.. want ik wil alles behalve dit.
Er speelt nog wel wat meer, maar mijn ex is wel een belangrijk ding wat ik wil behandelen.

En het liefst wil ik haar nog steeds terug, hoe onmogelijk dat ook is.
Als het zo erg is dat je niet verder kunt, is ze eigenlijk al die emoties niet eens waard kerel. Het is kortzichtig om te denken dat als jij de relatie uitmaakt, de ander net zo makkelijk verder gaat als jij. Je hebt een gebroken hart. Dat is al erg genoeg. Laat ze de scherven niet ook nog eens meenemen.Misschien dat een psycholoog inderdaad een goed idee is. Want na 5 maanden je nog steeds zo voelen verdien je niet. Sterkte kerel.
pi_71904278
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:24 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Juh. We deden nog wel wat dingen samen enzo, maar volgens mij kom ik steeds meer op een 2e/3e/ne plek, dus dan hoeft het van mij niet meer zo nodig
Run for the hills and save yourself, my friend.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:27:01 #256
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71904283
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Run for the hills and save yourself, my friend.
Ik sneak wel langzaam weg richting de hills
pi_71904360
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als het zo erg is dat je niet verder kunt, is ze eigenlijk al die emoties niet eens waard kerel. Het is kortzichtig om te denken dat als jij de relatie uitmaakt, de ander net zo makkelijk verder gaat als jij. Je hebt een gebroken hart. Dat is al erg genoeg. Laat ze de scherven niet ook nog eens meenemen.Misschien dat een psycholoog inderdaad een goed idee is. Want na 5 maanden je nog steeds zo voelen verdien je niet. Sterkte kerel.
THX.. zover was ik ook al, het voelt iig als een goed besluit. En ik weet dat het nooit meer wat gaat worden, maar mijn gevoel en ratio staan weer eens loodrecht tegenover elkaar.

We zullen het verder wel meemaken.
pi_71904371
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik sneak wel langzaam weg richting de hills
En zodra je er bent zul je genieten van het uitzicht.
pi_71904405
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En zodra je er bent zul je genieten van het uitzicht.
[ afbeelding ]
Ik herken dit uitzicht, is dit niet in frankrijk of belgie?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71904406
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:31 schreef Miesjel het volgende:

[..]

THX.. zover was ik ook al, het voelt iig als een goed besluit. En ik weet dat het nooit meer wat gaat worden, maar mijn gevoel en ratio staan weer eens loodrecht tegenover elkaar.

We zullen het verder wel meemaken.
Je staat er in ieder geval vastbesloten tegenover. Goed zo, dan ben je eigenlijk al op de helft. Dat emotie en ratio tegenover elkaar staan is normaal, maar ook daar gaat een eind aan komen.
pi_71904438
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik herken dit uitzicht, is dit niet in frankrijk of belgie?
Nope. De Rijn nabij Koblenz. Één van de mooiste stukjes Europa imo. Waar m'n ex nooit naartoe wou, omdat ze "Duits een stomme taal" vond. De domme doos.
pi_71904489
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nope. De Rijn nabij Koblenz. Één van de mooiste stukjes Europa imo. Waar m'n ex nooit naartoe wou, omdat ze "Duits een stomme taal" vond. De domme doos.
Haha lekker kortzichtig van haar, ik had ook een redelijk domme ex. Voelde zich slimmer dan ze was (vmbo-niveau ).

Ik meende me dit te herinneren uit een vakantie, maar ik ben daar nog nooit geweest
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_71904510
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Zeg dat wel want ballen heeft ie niet.
Zéker niet nee.
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij durft dus gewoon niet voor zichzelf en jullie relatie op te komen. Slap ventje. Ik weet dat het nu nog niet zo voelt, maar je bent echt beter af zonder hem. Klinkt misschien erg hard, maar dat zeg ik nu ook continue tegen mezelf, en momenteel geloof ik het ook nog niet. Maar dat gaat wel komen.
Inderdaad, dat durft 'ie niet. En dat alles terwijl zijn ouders op de hoogte waren van onze relatie en ik regelmatig koffie dronk met z'n moeder en tijdens zijn vakantie nog bij zijn vader. (Zijn vader bleef in NL voor hun winkel.)

Ik vertel mezelf ook steeds dat ik beter af ben zonder hem. Het voelt nog niet zo, maar dat komt nog wel. Ook bij jou.
pi_71904615
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:39 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha lekker kortzichtig van haar, ik had ook een redelijk domme ex. Voelde zich slimmer dan ze was (vmbo-niveau ).

Ik meende me dit te herinneren uit een vakantie, maar ik ben daar nog nooit geweest
Nou, m'n ex is eigenlijk absoluut niet dom. Maar soms kwam ze aanzetten met beredeneringen waarvan ik dacht "WTF hoe kòm je erbij? Dit dus ook.
De regio is een aanrader. Erg mooi en gastvrij (Duitsers hebben niet de misplaatste arrogantie die Fransen wel vaak hebben), en een aantal juwelen van (kleine) steden. Bezoek Trier, Koblenz, ga er wijn proeven en jazz luisteren in het najaar. Puur geluk zal je deel zijn. Ik was van plan om deze herfst te gaan. Eindelijk naar een bestemming zonder rekening te moeten houden met debiele argumentatie om niet te hoeven gaan van iemand die ronduit asociaal is.
pi_71904665
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:40 schreef maartjeh het volgende:
Ik vertel mezelf ook steeds dat ik beter af ben zonder hem. Het voelt nog niet zo, maar dat komt nog wel. Ook bij jou.
Ja, dat gaat uiteindelijk wel goed komen. Niet morgen, maar uiteindelijk wel. En serieus, jezelf verloven omdat je moeder dat wilt is . En succes verder meid. We zitten geloof ik beiden op een beetje hetzelfde punt qua liefdesverdriet. Koffie doen samen?
pi_71905527
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, dat gaat uiteindelijk wel goed komen. Niet morgen, maar uiteindelijk wel. En serieus, jezelf verloven omdat je moeder dat wilt is . En succes verder meid. We zitten geloof ik beiden op een beetje hetzelfde punt qua liefdesverdriet. Koffie doen samen?
Tsja, dat is een stuk cultuurverschil denk ik. Ik had 't daar net nog over hier thuis, dat ik me niet kan indenken met iemand te trouwen omdat je óúders dat willen, maar dat je daar zelf geen 100% achterstaat. En dat zij dan dus eigenlijk de rest van JOUW leven bepalen. Echt.. te vreemd als je 't mij vraagt. De kans is dan ook groot dat je je kind niet gelukkig ziet, en als ouder wil je toch júíst zien dat je kind gelukkig is?

Ik geloof het ook ja, haha.
pi_71905619
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:43 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Tsja, dat is een stuk cultuurverschil denk ik. Ik had 't daar net nog over hier thuis, dat ik me niet kan indenken met iemand te trouwen omdat je óúders dat willen, maar dat je daar zelf geen 100% achterstaat. En dat zij dan dus eigenlijk de rest van JOUW leven bepalen. Echt.. te vreemd als je 't mij vraagt. De kans is dan ook groot dat je je kind niet gelukkig ziet, en als ouder wil je toch júíst zien dat je kind gelukkig is?

Ik geloof het ook ja, haha.
Ik probeer hier een uithuildate te regelen, maar ze ziet 't niet!

Geen idee of je cultuurverschil de schuld kunt geven. Als het merendeel van een volk er ongelukkig mee is, maakt het op een gegeven moment ook geen deel meer uit van de cultuur. De kans is groot dat hij zeker weet dat hij op een moment toch gelukkig is met de situatie.

Niet dat jij daar nu wat aan hebt. Jij zit nu thuis jezelf miserabel te voelen. Erg herkenbaar. Maar ik ben er van overtuigd dat het uiteindelijk allemaal goed komt!
pi_71911594
En hardlopen werkte net zo tijdelijk als cocaïne. Voelde me goed voor welgeteld 20 minuutjes.
pi_71911610
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
En hardlopen werkte net zo tijdelijk als cocaïne. Voelde me goed voor welgeteld 20 minuutjes.
Ga naar GI joe.. dat vermaak is net wat langer leuk.

Morgen wil ik gaan beginnen met rennen.. geen idee hoe te beginnen. Heeft iemand een tip?
pi_71911683
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ga naar GI joe.. dat vermaak is net wat langer leuk.

Morgen wil ik gaan beginnen met rennen.. geen idee hoe te beginnen. Heeft iemand een tip?
G.I. Joe Ik wil met mijn emoties om leren gaan, niet dement worden op jonge leeftijd. Ik was trouwens al naar Transformers gegaan en kwam er compleet verdwaasd uit.
Nee, ik denk dat een filmpje pakken niet mijn oplossing is.

En vwb tips; ik ben gewoon gaan rennen. Sportkleren aan en de deur achter je dicht gooien. Toen ik terug kwam was alle goede energie echter direct weer verdwenen. Maar misschien dat als je het vaker doet dat het dan wel helpt?
pi_71911800
En ik voel me zo alleen, leeg en verlaten nu.... En boos, belazerd, dom, stom en voorgelogen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:21:50 #272
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71912184
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
Idd Je moet eigenlijk blijven rennen Onder het rennen denk je nergens aan...
pi_71912237
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik ga nu naar bed, maar morgenochtend ga ik weer rennen als Forrest. Want je hebt wel gelijk.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:26:42 #274
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71912258
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga nu naar bed, maar morgenochtend ga ik weer rennen als Forrest. Want je hebt wel gelijk.
Ik ben ook net terug Probleem is alleen dat ik zo hyper word dat ik niet kan slapen en langzaam weer ga denken

Maargoed, het lucht iig ff op, wat mij betreft
pi_71912319
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:26 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik ben ook net terug Probleem is alleen dat ik zo hyper word dat ik niet kan slapen en langzaam weer ga denken

Maargoed, het lucht iig ff op, wat mij betreft
Oeh, denken is niet goed. Jank het er uit, ga nog een blokje doen, whatever. Maar ga niet wakker liggen. Ik zelf ben niet zo'n sprekend succesverhaal echter, wie ben ik om advies te geven?.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:32:04 #276
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71912344
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oeh, denken is niet goed. Jank het er uit, ga nog een blokje doen, whatever. Maar ga niet wakker liggen. Ik zelf ben niet zo'n sprekend succesverhaal echter, wie ben ik om advies te geven?.
Och ik ben het gewend Ik lig al bijna een half jaar minimaal een uur wakker Ik calculeer het in
pi_71912384
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:32 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Och ik ben het gewend Ik lig al bijna een half jaar minimaal een uur wakker Ik calculeer het in
Dude, maak een tweede rondje om het blok dan!
Pijn in kunnen calculeren is geen goede zaak, maar dat wist je zelf zeker al wel?
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:37:21 #278
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71912413
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dude, maak een tweede rondje om het blok dan!
Pijn in kunnen calculeren is geen goede zaak, maar dat wist je zelf zeker al wel?
Wat doe je dr an? Ik kan moeilijk stoppen met denken Als die knop ergens zit, zeg het me
pi_71912470
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:37 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat doe je dr an? Ik kan moeilijk stoppen met denken Als die knop ergens zit, zeg het me
Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt geraakt. Excuus, maar het enige dat ik kan is de stekker er uit trekken. En dat wil ik niet.

En Jezus, waarom kan iemand die zich een vriend noemt mij dit aandoen?!
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:42:59 #280
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71912493
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben de gebruiksaanwijzing kwijt geraakt. Excuus, maar het enige dat ik kan is de stekker er uit trekken. En dat wil ik niet.

En Jezus, waarom kan iemand die zich een vriend noemt mij dit aandoen?!
Nee, dan word ik morgen zo lastig wakker

Ja, hoe staat het daarmee? Nog iets van gehoord ofzo?
pi_71912591
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nee, dan word ik morgen zo lastig wakker

Ja, hoe staat het daarmee? Nog iets van gehoord ofzo?
En dat willen we niet, het is al moelijk genoeg zo toch?
En hoe het ermee staat? Nou, geen contact. Het laatste contact was dat hij zich heel erg goed kon voorstellen dat het niet goed met me ging. Twee dagen later hoor ik dat hij voor twee weken op vakantie gaat met mijn nog niet eens officiële ex (wij zijn ouderwets getrouwd). De rest van mijn vrienden zegt dat ik me aanstel als ik aangeef dat ik me daar niet lekker bij voel. Wat aangeeft dat mijn zogenaamde vrienden niet meer waren dan bierbuddys, en dat ik nu feitelijk niet alleen de vrouw waar ik van hou kwijt ben, maar ook mijn vrienden.Dus hoe het staat? Kutje.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:54:33 #282
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71912649
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat willen we niet, het is al moelijk genoeg zo toch?
En hoe het ermee staat? Nou, geen contact. Het laatste contact was dat hij zich heel erg goed kon voorstellen dat het niet goed met me ging. Twee dagen later hoor ik dat hij voor twee weken op vakantie gaat met mijn nog niet eens officiële ex (wij zijn ouderwets getrouwd). De rest van mijn vrienden zegt dat ik me aanstel als ik aangeef dat ik me daar niet lekker bij voel. Wat aangeeft dat mijn zogenaamde vrienden niet meer waren dan bierbuddys, en dat ik nu feitelijk niet alleen de vrouw waar ik van hou kwijt ben, maar ook mijn vrienden.Dus hoe het staat? Kutje.
Damn, je was echt getrouwd met haar?
Mara ik snap je Vriend ook niet meer (willen spreken/) gesproken sinds het bericht dat hij met haar op vakantie gaat?
pi_71912777
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Damn, je was echt getrouwd met haar?
Mara ik snap je Vriend ook niet meer (willen spreken/) gesproken sinds het bericht dat hij met haar op vakantie gaat?
Ja, we waren (en ik ben het geloof ik nog steeds) redelijk ouderwets daarin. Bovendien, na een relatie van bijna 10 jaar mag het ook wel eens bezegeld worden toch? Als ik had geweten dat ze toen al aan het liegen was, en dat mijn eigen getuige dat ook deed, was het niet gebeurd. How blind can a seeing man be in times of prosperity...

En nee, ik heb hem of haar niet meer gesproken. Daarvoor wel. Er was simpelweg geen geintje spijt of verklaring te vinden bij hem. Zoals ik al eerder aangaf, ik ben serieus bang dat ik mezelf dan niet in de hand kan houden. Misschien later, dat ik een woord met ze kan wisselen. Maar als ik ze nu tegen kom, hebben zij een korte termijnprobleem, en ik een lange termijnprobleem.
pi_71912822
Verkeerde knopje...
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:16:29 #285
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71912933
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, we waren (en ik ben het geloof ik nog steeds) redelijk ouderwets daarin. Bovendien, na een relatie van bijna 10 jaar mag het ook wel eens bezegeld worden toch? Als ik had geweten dat ze toen al aan het liegen was, en dat mijn eigen getuige dat ook deed, was het niet gebeurd. How blind can a seeing man be in times of prosperity...

En nee, ik heb hem of haar niet meer gesproken. Daarvoor wel. Er was simpelweg geen geintje spijt of verklaring te vinden bij hem. Zoals ik al eerder aangaf, ik ben serieus bang dat ik mezelf dan niet in de hand kan houden. Misschien later, dat ik een woord met ze kan wisselen. Maar als ik ze nu tegen kom, hebben zij een korte termijnprobleem, en ik een lange termijnprobleem.
Op een of andere manier kwam het helemaal niet in me op dat hier ook mensen zitten die getrouwd zijn (geweest), stom hè

Maar dan zuigt het nog meer Hoe lang was je getrouwd met haar, niet zo lijkt me, als ze toen al aan het bedriegen was? En in die 10 jaar daarvoor niks gemerkt van haar en die vriend van jou?
pi_71913102
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Op een of andere manier kwam het helemaal niet in me op dat hier ook mensen zitten die getrouwd zijn (geweest), stom hè
Nou, dat kan ik me wel voorstellen hoor. En ik ben ook geen oude lul ofzo. Zij was mijn highschool sweethart. Tenminste, het kwam erg dicht in de buurt. Niet dat ik 50 ben of zoiets.
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:16 schreef Bravebart het volgende:
Maar dan zuigt het nog meer Hoe lang was je getrouwd met haar, niet zo lijkt me, als ze toen al aan het bedriegen was? En in die 10 jaar daarvoor niks gemerkt van haar en die vriend van jou?
We waren al een aantal jaren getrouwd. We zaten ook aan kinderen te denken. Zij wou heel erg graag kinderen, maar toen ik er over begon viel ze stil... Toen had ik al beter moeten weten. Ik ben werkelijk zó blind geweest.

En begrijp me goed, er is in feite nog geen enkele aanwijzing dat ze elkaar doen. En zolang die er ook niet is zal ik ze daar ook niet op veroordelen. Ze doen het waarschijnlijk wel, maar ze zijn te bang om het toe te geven. Maar het simpele gegeven dat iemand tegen je zegt dat hij er is in deze moeilijke periode en dan dit soort acties uitvreet getuigt niet van echte vriendschap. Het is een egoïstische eikel, en mijn ex is een egoïstische doos. En eerlijk gezegd ben ik van mening dat ze elkaar verdienen. Wees gelukkig voor een paar jaar, en kom er dan achter dat hij of zij exact hetzelfde grapje wederom uithaalt met jou.
pi_71913153
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mijn relatie is vorig jaar nogal naar uit elkaar gegaan, ik had toen 7 jaar een relatie met haar met twee korte onderbrekingen. Hels is eigenlijk nog een te lichte kwalificatie voor hoe ik me toen voelde tijdens ons gesprek waar het een en ander naar boven kwam (ja iets niet vertellen is ook liegen ja!!!). Ik ben op een gegeven moment opgestaan, laten weten dat ik haar niet meer hoefde te spreken of zien en ben weggegaan. Had ik dat niet gedaan dan was het waarschijnlijk een stuk minder aardig afgelopen. Deze week heb ik haar pas weer voor het eerst gezien/enigzins gesproken, ik ben nu kalm en heb alles van me af kunnen schrijven/sporten.

Maar ik was niet getrouwd, en dat is toch wel heeel heavy dan in mijn ogen om een relatie zo aan zijn einde te zien komen. Heel veel succes, wanneer je niet kun slapen; Malatomatine (zo heette de pillen vroeger) gaat om de werkende stof melatonine. Een lichaamseigen stof die je helpt te slapen
pi_71913194
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Mijn relatie is vorig jaar nogal naar uit elkaar gegaan, ik had toen 7 jaar een relatie met haar met twee korte onderbrekingen. Hels is eigenlijk nog een te lichte kwalificatie voor hoe ik me toen voelde tijdens ons gesprek waar het een en ander naar boven kwam (ja iets niet vertellen is ook liegen ja!!!). Ik ben op een gegeven moment opgestaan, laten weten dat ik haar niet meer hoefde te spreken of zien en ben weggegaan. Had ik dat niet gedaan dan was het waarschijnlijk een stuk minder aardig afgelopen. Deze week heb ik haar pas weer voor het eerst gezien/enigzins gesproken, ik ben nu kalm en heb alles van me af kunnen schrijven/sporten.

Maar ik was niet getrouwd, en dat is toch wel heeel heavy dan in mijn ogen om een relatie zo aan zijn einde te zien komen. Heel veel succes, wanneer je niet kun slapen; Malatomatine (zo heette de pillen vroeger) gaat om de werkende stof melatonine. Een lichaamseigen stof die je helpt te slapen
Dat klinkt niet als een leuk gesprek, en ik kan me je houding erg goed voorstellen. En bedankt voor de tip. Ik wil echter niet slapen, ik wil dat ze fysiek voelen wat zij mij aandoen. En ik weet dat ik onredelijk ben. Ik pas me slechts aan aan mijn omgeving. Groepsdynamica noemen ze dat geloof ik. Zo vol van zichzelf dat ze de rest niet meer zien. Honden zijn het.
pi_71914424
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Leuk idee. Maar mijn conditie is minder goed dan de wil te blijven rennen.. Morgen weer een dag. Uiteindelijk zal dan de conditie toch winnen van het klote gevoel?
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:00:15 #290
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71915054
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gingen wij geen bier drinken dan.
pi_71915194
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Die taak wil ik wel op me nemen hoor.
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:19:01 #292
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71915242
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:14 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Die taak wil ik wel op me nemen hoor.
Leuk!
pi_71915349
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Leuk!
Heb jij even een pmetje.
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:53:10 #294
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_71915619
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

We waren al een aantal jaren getrouwd. We zaten ook aan kinderen te denken. Zij wou heel erg graag kinderen, maar toen ik er over begon viel ze stil... Toen had ik al beter moeten weten. Ik ben werkelijk zó blind geweest.

En begrijp me goed, er is in feite nog geen enkele aanwijzing dat ze elkaar doen. En zolang die er ook niet is zal ik ze daar ook niet op veroordelen. Ze doen het waarschijnlijk wel, maar ze zijn te bang om het toe te geven. Maar het simpele gegeven dat iemand tegen je zegt dat hij er is in deze moeilijke periode en dan dit soort acties uitvreet getuigt niet van echte vriendschap. Het is een egoïstische eikel, en mijn ex is een egoïstische doos. En eerlijk gezegd ben ik van mening dat ze elkaar verdienen. Wees gelukkig voor een paar jaar, en kom er dan achter dat hij of zij exact hetzelfde grapje wederom uithaalt met jou.
Mja, dat van kinderen hoeft natuurlijk nog nergens op te duiden Het is nu natuurlijk heel makkelijk (maar wel aantrekkelijk) om achteraf alles naar dat vreemdgaan te gaan terugleiden. En zoals je al zegt, er is nog geen echte aanwijzing voor
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:12 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Leuk idee. Maar mijn conditie is minder goed dan de wil te blijven rennen.. Morgen weer een dag. Uiteindelijk zal dan de conditie toch winnen van het klote gevoel?
Och, mijn conditie was ook bagger, maar dat bouw je wel op En zoals ze wel eens zeggen, een gezonde geest in een gezond lichaam, dus als je lichamelijk fitter/sterker wordt, word je dat geestelijk ook
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:00:10 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71915731
Wat heb ik gisteren trouwens een hoop slowchat gemist zeg.
pi_71915984
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Geen idee of je cultuurverschil de schuld kunt geven. Als het merendeel van een volk er ongelukkig mee is, maakt het op een gegeven moment ook geen deel meer uit van de cultuur. De kans is groot dat hij zeker weet dat hij op een moment toch gelukkig is met de situatie.

Niet dat jij daar nu wat aan hebt. Jij zit nu thuis jezelf miserabel te voelen. Erg herkenbaar. Maar ik ben er van overtuigd dat het uiteindelijk allemaal goed komt!
Hahaha, ik zag het heus wel hoor!

Nouja ergens hoop ik ook wel dat hij uiteindelijk gelukkig gaat worden met haar. Maar dat is hij nu iig niet. Sowieso, wat moet je met een vrouw in Turkije als je zelf in NL woont? Nouja, ik kan en wil me dat totaal niet indenken. Maar het feit dat hij nu 'man van' een ANDERE vrouw dan ik, is, en dat hij nu aan 'de rest van zijn leven' begint, zonder mij, maakt me kots en kotsmisselijk.
pi_71916297
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Hahaha, ik zag het heus wel hoor!

Nouja ergens hoop ik ook wel dat hij uiteindelijk gelukkig gaat worden met haar. Maar dat is hij nu iig niet. Sowieso, wat moet je met een vrouw in Turkije als je zelf in NL woont? Nouja, ik kan en wil me dat totaal niet indenken. Maar het feit dat hij nu 'man van' een ANDERE vrouw dan ik, is, en dat hij nu aan 'de rest van zijn leven' begint, zonder mij, maakt me kots en kotsmisselijk.
Bied een teiltje aan.

Hier ook, als ze terug gaat naar haar ex... brrrr...
pi_71916345
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:29 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Bied een teiltje aan.

Hier ook, als ze terug gaat naar haar ex... brrrr...
Teiltje delen dan maar?
pi_71916596
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Teiltje delen dan maar?
Wil je daar een kop koffie bij
pi_71917455
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat kan altijd natuurlijk. Maar als ik met jou een biertje ga drinken betekent toch niet dat ik met niemand anders wat mag gaan drinken? Zo'n soort vrouw ben ik net van af.

Lol gehad gisteravond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')