quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval goed op kunnen schieten met mijn ex en zogenaamde beste vriend. Schraal is het goede woord.
Te balen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef Bravebart het volgende:
Ik begin steeds meer van mn ex te balen
Juh. We deden nog wel wat dingen samen enzo, maar volgens mij kom ik steeds meer op een 2e/3e/ne plek, dus dan hoeft het van mij niet meer zo nodigquote:
Als het zo erg is dat je niet verder kunt, is ze eigenlijk al die emoties niet eens waard kerel. Het is kortzichtig om te denken dat als jij de relatie uitmaakt, de ander net zo makkelijk verder gaat als jij. Je hebt een gebroken hart. Dat is al erg genoeg. Laat ze de scherven niet ook nog eens meenemen.Misschien dat een psycholoog inderdaad een goed idee is. Want na 5 maanden je nog steeds zo voelen verdien je niet. Sterkte kerel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef Miesjel het volgende:
Ik heb laatst mijn ex weer eens gezien. Na 5 maanden elkaar stilzwijgen. Het stomme is dat ik nog steeds gek op haar ben. En voor mijn gevoel net niet terug bij af. Ik ga binnenkort eens praten met een psycholoog.. want ik wil alles behalve dit.
Er speelt nog wel wat meer, maar mijn ex is wel een belangrijk ding wat ik wil behandelen.
En het liefst wil ik haar nog steeds terug, hoe onmogelijk dat ook is.
Run for the hills and save yourself, my friend.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh. We deden nog wel wat dingen samen enzo, maar volgens mij kom ik steeds meer op een 2e/3e/ne plek, dus dan hoeft het van mij niet meer zo nodig
Ik sneak wel langzaam weg richting de hillsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Run for the hills and save yourself, my friend.
THX.. zover was ik ook al, het voelt iig als een goed besluit. En ik weet dat het nooit meer wat gaat worden, maar mijn gevoel en ratio staan weer eens loodrecht tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het zo erg is dat je niet verder kunt, is ze eigenlijk al die emoties niet eens waard kerel. Het is kortzichtig om te denken dat als jij de relatie uitmaakt, de ander net zo makkelijk verder gaat als jij. Je hebt een gebroken hart. Dat is al erg genoeg. Laat ze de scherven niet ook nog eens meenemen.Misschien dat een psycholoog inderdaad een goed idee is. Want na 5 maanden je nog steeds zo voelen verdien je niet. Sterkte kerel.
En zodra je er bent zul je genieten van het uitzicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sneak wel langzaam weg richting de hills
Ik herken dit uitzicht, is dit niet in frankrijk of belgie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zodra je er bent zul je genieten van het uitzicht.![]()
[ afbeelding ]
Je staat er in ieder geval vastbesloten tegenover. Goed zo, dan ben je eigenlijk al op de helft. Dat emotie en ratio tegenover elkaar staan is normaal, maar ook daar gaat een eind aan komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:31 schreef Miesjel het volgende:
[..]
THX.. zover was ik ook al, het voelt iig als een goed besluit. En ik weet dat het nooit meer wat gaat worden, maar mijn gevoel en ratio staan weer eens loodrecht tegenover elkaar.
We zullen het verder wel meemaken.
Nope. De Rijn nabij Koblenz. Één van de mooiste stukjes Europa imo. Waar m'n ex nooit naartoe wou, omdat ze "Duits een stomme taal" vond. De domme doos.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik herken dit uitzicht, is dit niet in frankrijk of belgie?
Haha lekker kortzichtig van haar, ik had ook een redelijk domme ex. Voelde zich slimmer dan ze was (vmbo-niveauquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. De Rijn nabij Koblenz. Één van de mooiste stukjes Europa imo. Waar m'n ex nooit naartoe wou, omdat ze "Duits een stomme taal" vond. De domme doos.
Zéker niet nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zeg dat wel want ballen heeft ie niet.
Inderdaad, dat durft 'ie niet. En dat alles terwijl zijn ouders op de hoogte waren van onze relatie en ik regelmatig koffie dronk met z'n moeder en tijdens zijn vakantie nog bij zijn vader. (Zijn vader bleef in NL voor hun winkel.)quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij durft dus gewoon niet voor zichzelf en jullie relatie op te komen. Slap ventje. Ik weet dat het nu nog niet zo voelt, maar je bent echt beter af zonder hem. Klinkt misschien erg hard, maar dat zeg ik nu ook continue tegen mezelf, en momenteel geloof ik het ook nog niet. Maar dat gaat wel komen.
Nou, m'n ex is eigenlijk absoluut niet dom. Maar soms kwam ze aanzetten met beredeneringen waarvan ik dacht "WTF hoe kòm je erbij?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha lekker kortzichtig van haar, ik had ook een redelijk domme ex. Voelde zich slimmer dan ze was (vmbo-niveau).
Ik meende me dit te herinneren uit een vakantie, maar ik ben daar nog nooit geweest
Ja, dat gaat uiteindelijk wel goed komen. Niet morgen, maar uiteindelijk wel. En serieus, jezelf verloven omdat je moeder dat wilt isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:40 schreef maartjeh het volgende:
Ik vertel mezelf ook steeds dat ik beter af ben zonder hem. Het voelt nog niet zo, maar dat komt nog wel. Ook bij jou.
Tsja, dat is een stuk cultuurverschil denk ik. Ik had 't daar net nog over hier thuis, dat ik me niet kan indenken met iemand te trouwen omdat je óúders dat willen, maar dat je daar zelf geen 100% achterstaat. En dat zij dan dus eigenlijk de rest van JOUW leven bepalen. Echt.. te vreemd als je 't mij vraagt. De kans is dan ook groot dat je je kind niet gelukkig ziet, en als ouder wil je toch júíst zien dat je kind gelukkig is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat gaat uiteindelijk wel goed komen. Niet morgen, maar uiteindelijk wel. En serieus, jezelf verloven omdat je moeder dat wilt is. En succes verder meid. We zitten geloof ik beiden op een beetje hetzelfde punt qua liefdesverdriet. Koffie doen samen?
![]()
Ik probeer hier een uithuildate te regelen, maar ze ziet 't niet!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tsja, dat is een stuk cultuurverschil denk ik. Ik had 't daar net nog over hier thuis, dat ik me niet kan indenken met iemand te trouwen omdat je óúders dat willen, maar dat je daar zelf geen 100% achterstaat. En dat zij dan dus eigenlijk de rest van JOUW leven bepalen. Echt.. te vreemd als je 't mij vraagt. De kans is dan ook groot dat je je kind niet gelukkig ziet, en als ouder wil je toch júíst zien dat je kind gelukkig is?![]()
Ik geloof het ook ja, haha.
Ga naar GI joe.. dat vermaak is net wat langer leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
En hardlopen werkte net zo tijdelijk als cocaïne. Voelde me goed voor welgeteld 20 minuutjes.
G.I. Joequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:44 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ga naar GI joe.. dat vermaak is net wat langer leuk.
Morgen wil ik gaan beginnen met rennen.. geen idee hoe te beginnen. Heeft iemand een tip?
Iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:43 schreef Barbusse het volgende:
En hardlopen werkte net zo tijdelijk als cocaïne. Voelde me goed voor welgeteld 20 minuutjes.
Ik ga nu naar bed, maar morgenochtend ga ik weer rennen als Forrest. Want je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddJe moet eigenlijk blijven rennen
Onder het rennen denk je nergens aan...
Ik ben ook net terugquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, maar morgenochtend ga ik weer rennen als Forrest. Want je hebt wel gelijk.
Oeh, denken is niet goed. Jank het er uit, ga nog een blokje doen, whatever. Maar ga niet wakker liggen. Ik zelf ben niet zo'n sprekend succesverhaal echter, wie ben ik om advies te geven?.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben ook net terugProbleem is alleen dat ik zo hyper word dat ik niet kan slapen en langzaam weer ga denken
Maargoed, het lucht iig ff op, wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |