Same here... Geluk is je iets wat je ervaart met mij... en anders niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik nu echt een egoïstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun? Ik zit mezelf een beetje gek te maken hier....
Ja het is echt heel vermoeiend.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook maar niet de stad in. Ik weet dat ik ze dan tegen ga komen, en ik ben echt bang dat ik mezelf dan niet meer in de hand heb. Ik wil vooral hem veel, echt heel veel fysieke pijn doen. En ik schrik gewoon van mezelf. Dat ik zoveel haat en woede voor iemand kan voelen had ik nooit van mezelf gedacht.
PS: vind jij het ook zo'n vermoeiend gevoel Tuxxx?![]()
Ga sporten! Ga een paar uur snowboarden ofzo. Dat wil nog weleens helpen om daar vanaf te komen. Games spelen is ook goed, gruwelijke headshots maken enzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ook maar niet de stad in. Ik weet dat ik ze dan tegen ga komen, en ik ben echt bang dat ik mezelf dan niet meer in de hand heb. Ik wil vooral hem veel, echt heel veel fysieke pijn doen. En ik schrik gewoon van mezelf. Dat ik zoveel haat en woede voor iemand kan voelen had ik nooit van mezelf gedacht.
PS: vind jij het ook zo'n vermoeiend gevoel Tuxxx?![]()
Na de film, hardlopen it is then! Daarna Danny Trejo regelen voor ouderwetse badass Mexican whoop-ass voor een paar mensen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:37 schreef Bravebart het volgende:
Hardlopen werkt welDoe ik ook sinds een paar maanden en mijn hoofd wordt er echt lekker leeg van
Precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:20 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Same here... Geluk is je iets wat je ervaart met mij... en anders niet.
Ach je hoeft je echt niet kinderachtig te voelen hoor. En eens een potje janken kan wonderen doen. Ook als man zijnde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik op dit moment ook last van. Vooral met één bepaald stelletje. Ik voel me kinderachtig en kut eigenlijk. Kan wel janken, maar daar ben ik momenteel te boos voor.
Wow... Dat zuigt echt heel erg..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef maartjeh het volgende:
Nouja, ik weet dat ik hier niet wilde vertellen wat er gebeurd was tussen mijn ex en mij, en dat ik enkel meldde dat hij niet goed voor me was, maar gisteravond heb ik te horen gekregen dat hij zich een week geleden verloofd heeft, met een ander. Op vakantie, in Turkije, met een Turkse vrouw die Nederland nog nooit gezien heeft.
Ik ben er KAPOT van. Ik ben nog nooit zó erg pijn gedaan als deze keer, door een man. Godverdomme zeg.
Ja, janken kan reinigend werken. Maar ik heb de afgelopen weken al te veel lopen huilen en ik besef nu dat ze dat helemaal niet waard is. Ik ben slechts de hoek in getrapt als speelgoed waar je je nu te oud voor voelt om mee te kunnen spelen. Zowel door haar als door de man die zich mijn beste vriend noemde. Maar ik ben een mens, geen Nijntjepuzzel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef maartjeh het volgende:
Pff ik heb net een poging gedaan om te slapen. Liefdesverdriet en zorgen zijn zó vermoeiend. Maar slapen, ho maar. Koppijn krijg ik ervan.
[..]
Precies.
[..]
Ach je hoeft je echt niet kinderachtig te voelen hoor. En eens een potje janken kan wonderen doen. Ook als man zijnde.
Nouja, ik weet dat ik hier niet wilde vertellen wat er gebeurd was tussen mijn ex en mij, en dat ik enkel meldde dat hij niet goed voor me was, maar gisteravond heb ik te horen gekregen dat hij zich een week geleden verloofd heeft, met een ander. Op vakantie, in Turkije, met een Turkse vrouw die Nederland nog nooit gezien heeft.
Ik ben er KAPOT van. Ik ben nog nooit zó erg pijn gedaan als deze keer, door een man. Godverdomme zeg.
Knokploeg heeft zijn eerste drie targets gevonden begreep ik uit sommige reacties.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Wow... Dat zuigt echt heel erg..
Knokploegje. heeft zijn eerste target gevonden?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na de film, hardlopen it is then! Daarna Danny Trejo regelen voor ouderwetse badass Mexican whoop-ass voor een paar mensen!
Oh jezus, wat een kutstreek van hun beiden zeg. Je verdient beter en ze is 't inderdaad niet waard dat jij je zo klote voelt. Maar die gevoelens zijn normaal en je moet daar 'gewoon' doorheen. Uiteindelijk zullen we er sterker uitkomen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, janken kan reinigend werken. Maar ik heb de afgelopen weken al te veel lopen huilen en ik besef nu dat ze dat helemaal niet waard is. Ik ben slechts de hoek in getrapt als speelgoed waar je je nu te oud voor voelt om mee te kunnen spelen. Zowel door haar als door de man die zich mijn beste vriend noemde. Maar ik ben een mens, geen Nijntjepuzzel.
En wat jouw ex betreft; ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt nu. Wat een eikel. Troost jezelf met de gedachte dat hij je ook niet verdient. Iemand die zoiets doet, heeft een chronisch gebrek aan gevoel. Er zijn betere mannen dan dat.
Hoe lang geleden is het kapot gegaan eigenlijk, als ik vragen mag?
Dus die ex van jou heeft zich gelijk na jullie breuk verloofd met een Turkse vrouw?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh jezus, wat een kutstreek van hun beiden zeg. Je verdient beter en ze is 't inderdaad niet waard dat jij je zo klote voelt. Maar die gevoelens zijn normaal en je moet daar 'gewoon' doorheen. Uiteindelijk zullen we er sterker uitkomen, daar ben ik van overtuigd.
Morgen een week. En ik heb hem sindsdien niet meer gesproken. Hij kan niet met me praten/er valt niet met hem te praten. Een gezamelijke vriend van ons zegt dat mijn ex de hele week nog niet gelachen heeft en dat mijn ex NIET wist dat hij zou gaan verloven voordat hij op vakantie ging. (Dwz dat zijn moeder alles geregeld heeft achter zijn rug om.)
Ja, het zijn echt fijne, gezellige en sociale mensen! Ik hoop dat er daadwerkelijk iets van karma bestaat. Ze verdienen het. Je hebt gelijk dat dit ooit ophoudt en dat we hier sterker uitkomen. Je bent een mens, één van de diersoorten met het grootste aanpassingsvermogen, nietwaar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oh jezus, wat een kutstreek van hun beiden zeg. Je verdient beter en ze is 't inderdaad niet waard dat jij je zo klote voelt. Maar die gevoelens zijn normaal en je moet daar 'gewoon' doorheen. Uiteindelijk zullen we er sterker uitkomen, daar ben ik van overtuigd.
Morgen een week. En ik heb hem sindsdien niet meer gesproken. Hij kan niet met me praten/er valt niet met hem te praten. Een gezamelijke vriend van ons zegt dat mijn ex de hele week nog niet gelachen heeft en dat mijn ex NIET wist dat hij zou gaan verloven voordat hij op vakantie ging. (Dwz dat zijn moeder alles geregeld heeft achter zijn rug om.)
Echt bizar...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, TIJDENS onze relatie. Hij was op vakantie in Turkije met zijn moeder. Hij is een Turkse.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus die ex van jou heeft zich gelijk na jullie breuk verloofd met een Turkse vrouw?
Nee, ik heb hem zelf niet meer gesproken. Heb het ook niet van hemzelf gehoord, dat hij verloofd is. Hij heeft me enkel gezegd dat ik beter verdien en dat hij niet meer samen met me kan zijn. Het was inderdaad niet zijn idee, hij ging helemaal niet naar Turkije met de intentie zich te verloven, maar anderzijds heeft hij geen 'nee' (durven) zeggen, maar helemaal happy voelt hij zich er ook niet mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het zijn echt fijne, gezellige en sociale mensen! Ik hoop dat er daadwerkelijk iets van karma bestaat. Ze verdienen het. Je hebt gelijk dat dit ooit ophoudt en dat we hier sterker uitkomen. Je bent een mens, één van de diersoorten met het grootste aanpassingsvermogen, nietwaar?
Hij zegt dat het dus niet zijn idee was om zich te verloven? Beetje vreemd verhaal als ik het mag zeggen. Het is toch gewoon een volwassen man die zijn eigen beslissingen kan maken? Als het inderdaad zo gegaan is verdien je ook beter dan zo'n ruggegraatloos mannetje.
Het werkt wel erg relativerend hoor. Ik voel me er doorgaans beter door. Klinkt als lijkenpikkerij, maar als ik lees dat andere mensen dezelfde stormachtige emoties doormaken besef ik dat ik niet alleen ben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:02 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Echt bizar...
Het lijkt trouwens wel een slowchat hier. Dat is lang geleden
Wtf zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, TIJDENS onze relatie. Hij was op vakantie in Turkije met zijn moeder. Hij is een Turkse.
Hij durft dus gewoon niet voor zichzelf en jullie relatie op te komen. Slap ventje. Ik weet dat het nu nog niet zo voelt, maar je bent echt beter af zonder hem. Klinkt misschien erg hard, maar dat zeg ik nu ook continue tegen mezelf, en momenteel geloof ik het ook nog niet. Maar dat gaat wel komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, TIJDENS onze relatie. Hij was op vakantie in Turkije met zijn moeder. Hij is een Turkse.
[..]
Nee, ik heb hem zelf niet meer gesproken. Heb het ook niet van hemzelf gehoord, dat hij verloofd is. Hij heeft me enkel gezegd dat ik beter verdien en dat hij niet meer samen met me kan zijn. Het was inderdaad niet zijn idee, hij ging helemaal niet naar Turkije met de intentie zich te verloven, maar anderzijds heeft hij geen 'nee' (durven) zeggen, maar helemaal happy voelt hij zich er ook niet mee.
Zeg dat wel want ballen heeft ie niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:04 schreef maartjeh het volgende:
[..]
[..]
Hij zal in ieder geval goed op kunnen schieten met mijn ex en zogenaamde beste vriend. Schraal is het goede woord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf zegWat een enorm schrale gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |