abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71900714
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:26 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

Ja, zoiets had ik ook. En een mail teveel sturen. Relatief onschuldig, dus. Voor haar misschien niet, maar als je sommige andere verhalen hoort.
Mja, maar ik hoor ook veel verhalen van ex-en die gewoon weer met elkaar het bed induiken, gewoon omdat het kan, dus zo 'slecht' doe ik het nog niet vind ik zelf
pi_71900857
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Mja, maar ik hoor ook veel verhalen van ex-en die gewoon weer met elkaar het bed induiken, gewoon omdat het kan, dus zo 'slecht' doe ik het nog niet vind ik zelf
De topic heet niet voor niets 'de kunst van het loslaten van je ex'. Dus wat dat betreft doe je het vrij slecht.
pi_71900982
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:35 schreef hetzwartegat het volgende:

[..]

De topic heet niet voor niets 'de kunst van het loslaten van je ex'. Dus wat dat betreft doe je het vrij slecht.
Klopt Maar daarom post ik hier ook; anders hoefde dat niet
pi_71901082
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:41 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Klopt Maar daarom post ik hier ook; anders hoefde dat niet
Ik wil hier eigenlijk ook helemaal niet posten. Maar ja....
Iemand toevallig een idee waar ik voor weinig geld een betrouwbare knokploeg kan kopen btw?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:48:19 #205
98259 mstr
Een jonge God!
pi_71901166
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Iemand toevallig een idee waar ik voor weinig geld een betrouwbare knokploeg kan kopen btw?
FOK!knokploeg.
pi_71901192
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hier in Leiden heb je gewoon koorknaapjes, die willen altijd wel knokken als je ze een paar bier geeft.

zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:52:57 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901263
*Geďnteresseerde meldt zich.

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71901267
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Hier in Leiden heb je gewoon koorknaapjes, die willen altijd wel knokken als je ze een paar bier geeft.

Ik was eigenlijk meer op zoek naar zoiets als dit:

Hij verdient het gewoon toch?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_71901315
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

TuXXX! Hoest met u nou?
En bedankt voor de aanmelding, maar ik ga liever met je op 'n terrasje een biertje pakken.
pi_71901335
Ik ben nu op youtube het nummer 'passie' van Clouseau aan het luisteren. Het hele lied, maar vooral deze zinnen, zijn wel toepasselijk:
quote:
Dus droog je tranen
ook al heb je veel verdriet
Het leven gaat door
Je begint weer van voor
Er ligt vast wel iets moois in 't verschiet
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:59:33 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901424
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

TuXXX! Hoest met u nou?
En bedankt voor de aanmelding, maar ik ga liever met je op 'n terrasje een biertje pakken.
Hey, ja ik wil ook zo'n knokploeg kopen bedoelde ik.

Ach kan beter. Heb nu niet zoveel zin om in details te treden.

Terras + bier is altijd goed.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71901629
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Hier nog één.
pi_71901673
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hey, ja ik wil ook zo'n knokploeg kopen bedoelde ik.

Ach kan beter. Heb nu niet zoveel zin om in details te treden.

Terras + bier is altijd goed.
Hoeft ook niet hoor. Details zijn niet zo belangrijk. Emoties wel in deze situatie. En de zon schijnt, dus eigenlijk heb ik helemaal geen zin om boos en wraakzuchtig te zijn. Vandaar de terras-suggestie. Maar toch ben ik het. Vind ik een beetje een zwaktebod van mijn kant.

Misschien kunnen we samen de kosten van de knokploeg delen?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:13:33 #214
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901733
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoeft ook niet hoor. Details zijn niet zo belangrijk. Emoties wel in deze situatie. En de zon schijnt, dus eigenlijk heb ik helemaal geen zin om boos en wraakzuchtig te zijn. Vandaar de terras-suggestie. Maar toch ben ik het. Vind ik een beetje een zwaktebod van mijn kant.

Misschien kunnen we samen de kosten van de knokploeg delen?
Ik ken het ook wel hoor. Vanavond heb ik weer een beetje afleiding.

Kosten delen is een goed plan.
pi_71901828
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ken het ook wel hoor. Vanavond heb ik weer een beetje afleiding.

Kosten delen is een goed plan.
Ik wil ook afleiding...
Veel plezier vanavond!

Maartjeh meldde zich ook. Misschien is het handig om zelf maar zo'n bedrijf op te zetten? Verdienen we ook nog wat aan onze emoties.
pi_71901853
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wil ook afleiding...
Veel plezier vanavond!

Maartjeh meldde zich ook. Misschien is het handig om zelf maar zo'n bedrijf op te zetten? Verdienen we ook nog wat aan onze emoties.
Dat laatste zou héél mooi zijn. Halen we d'r toch nog iets positiefs uit.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:21:01 #217
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901889
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wil ook afleiding...
Veel plezier vanavond!

Dank u! Ik heb ook niet zo vaak afleiding hoor, maar nu gelukkig een keer wel. Nouja tegen mijn happy sister + boyfriend aankijken is soms ook niks. Maar wat we gaan doen is wel leuk.
pi_71901916
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dank u! Ik heb ook niet zo vaak afleiding hoor, maar nu gelukkig een keer wel. Nouja tegen mijn happy sister + boyfriend aankijken is soms ook niks. Maar wat we gaan doen is wel leuk.
Nee, dat kan ik me inbeelden. Ik schiet op dit moment het liefst alle gelukkige stelletjes die voor mijn ogen verschijnen neer met een bazooka (oké oké, je kunt ook overdrijven, maar erg prettig voelt het niet als je zelf in een flinke dip zit.). Maar anderzijds, als je zélf de helft van zo'n stelletje vormt is dat weer wél erg prettig.
pi_71901949
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik me inbeelden. Ik schiet op dit moment het liefst alle gelukkige stelletjes die voor mijn ogen verschijnen neer met een bazooka (oké oké, je kunt ook overdrijven, maar erg prettig voelt het niet als je zelf in een flinke dip zit.). Maar anderzijds, als je zélf de helft van zo'n stelletje vormt is dat weer wél erg prettig.
Heb ik op dit moment ook last van. Vooral met één bepaald stelletje. Ik voel me kinderachtig en kut eigenlijk. Kan wel janken, maar daar ben ik momenteel te boos voor.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:25:12 #220
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71901974
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik ook wel alle stelletjes weghebben.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:39:57 #221
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_71902259
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef Henk_v het volgende:

[..]

Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd

En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check? Eigenlijk wel hč
* meldt

Maar ik ben van nature (te) nieuwsgierig aangelegd, dus ik kan er weinig aan doen Maar het helpt niet echt...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_71902568
Ben ik nu echt een egoďstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun? Ik zit mezelf een beetje gek te maken hier....
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:59:21 #223
122648 Bravebart
Křbenhavn er pĺ plads ja
pi_71902690
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik nu echt een egoďstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun? Ik zit mezelf een beetje gek te maken hier....
Ik vind het niet meer dan terecht dat je zo reageert Ik zou zelf ook zo reageren gok ik
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:02:15 #224
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71902743
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik nu echt een egoďstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun?
Ik ben ook zo.
pi_71902830
Ik ga ook maar niet de stad in. Ik weet dat ik ze dan tegen ga komen, en ik ben echt bang dat ik mezelf dan niet meer in de hand heb. Ik wil vooral hem veel, echt heel veel fysieke pijn doen. En ik schrik gewoon van mezelf. Dat ik zoveel haat en woede voor iemand kan voelen had ik nooit van mezelf gedacht.

PS: vind jij het ook zo'n vermoeiend gevoel Tuxxx?

[ Bericht 8% gewijzigd door Barbusse op 15-08-2009 16:13:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')