Mja, maar ik hoor ook veel verhalen van ex-en die gewoon weer met elkaar het bed induiken, gewoon omdat het kan, dus zo 'slecht' doe ik het nog niet vind ik zelfquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:26 schreef hetzwartegat het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook. En een mail teveel sturen. Relatief onschuldig, dus. Voor haar misschien niet, maar als je sommige andere verhalen hoort.
De topic heet niet voor niets 'de kunst van het loslaten van je ex'. Dus wat dat betreft doe je het vrij slecht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:28 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Mja, maar ik hoor ook veel verhalen van ex-en die gewoon weer met elkaar het bed induiken, gewoon omdat het kan, dus zo 'slecht' doe ik het nog niet vind ik zelf
Kloptquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:35 schreef hetzwartegat het volgende:
[..]
De topic heet niet voor niets 'de kunst van het loslaten van je ex'. Dus wat dat betreft doe je het vrij slecht.
Ik wil hier eigenlijk ook helemaal niet posten. Maar ja....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:41 schreef Henk_v het volgende:
[..]
KloptMaar daarom post ik hier ook; anders hoefde dat niet
FOK!knokploeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk ook helemaal niet posten. Maar ja....![]()
Iemand toevallig een idee waar ik voor weinig geld een betrouwbare knokploeg kan kopen btw?
Hier in Leiden heb je gewoon koorknaapjes, die willen altijd wel knokken als je ze een paar bier geeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk ook helemaal niet posten. Maar ja....![]()
Iemand toevallig een idee waar ik voor weinig geld een betrouwbare knokploeg kan kopen btw?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:49 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Hier in Leiden heb je gewoon koorknaapjes, die willen altijd wel knokken als je ze een paar bier geeft.
TuXXX!quote:
quote:Dus droog je tranen
ook al heb je veel verdriet
Het leven gaat door
Je begint weer van voor
Er ligt vast wel iets moois in 't verschiet
Hey, ja ik wil ook zo'n knokploeg kopen bedoelde ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TuXXX!Hoest met u nou?
En bedankt voor de aanmelding, maar ik ga liever met je op 'n terrasje een biertje pakken.
Hoeft ook niet hoor. Details zijn niet zo belangrijk. Emoties wel in deze situatie. En de zon schijnt, dus eigenlijk heb ik helemaal geen zin om boos en wraakzuchtig te zijn. Vandaar de terras-suggestie. Maar toch ben ik het. Vind ik een beetje een zwaktebod van mijn kant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey, ja ik wil ook zo'n knokploeg kopen bedoelde ik.![]()
Ach kan beter.Heb nu niet zoveel zin om in details te treden.
![]()
Terras + bier is altijd goed.
Ik ken het ook wel hoor. Vanavond heb ik weer een beetje afleiding.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor. Details zijn niet zo belangrijk. Emoties wel in deze situatie. En de zon schijnt, dus eigenlijk heb ik helemaal geen zin om boos en wraakzuchtig te zijn. Vandaar de terras-suggestie. Maar toch ben ik het. Vind ik een beetje een zwaktebod van mijn kant.![]()
Misschien kunnen we samen de kosten van de knokploeg delen?
Ik wil ook afleiding...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel hoor. Vanavond heb ik weer een beetje afleiding.![]()
Kosten delen is een goed plan.
Dat laatste zou héél mooi zijn. Halen we d'r toch nog iets positiefs uit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil ook afleiding...![]()
Veel plezier vanavond!
Maartjeh meldde zich ook. Misschien is het handig om zelf maar zo'n bedrijf op te zetten? Verdienen we ook nog wat aan onze emoties.
Dank u! Ik heb ook niet zo vaak afleiding hoor, maar nu gelukkig een keer wel. Nouja tegen mijn happy sister + boyfriend aankijken is soms ook niks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil ook afleiding...![]()
Veel plezier vanavond!
Maartjeh meldde zich ook. Misschien is het handig om zelf maar zo'n bedrijf op te zetten? Verdienen we ook nog wat aan onze emoties.
Nee, dat kan ik me inbeelden. Ik schiet op dit moment het liefst alle gelukkige stelletjes die voor mijn ogen verschijnen neer met een bazooka (oké oké, je kunt ook overdrijven, maar erg prettig voelt het niet als je zelf in een flinke dip zit.). Maar anderzijds, als je zélf de helft van zo'n stelletje vormt is dat weer wél erg prettig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dank u! Ik heb ook niet zo vaak afleiding hoor, maar nu gelukkig een keer wel. Nouja tegen mijn happy sister + boyfriend aankijken is soms ook niks.Maar wat we gaan doen is wel leuk.
Heb ik op dit moment ook last van. Vooral met één bepaald stelletje. Ik voel me kinderachtig en kut eigenlijk. Kan wel janken, maar daar ben ik momenteel te boos voor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me inbeelden. Ik schiet op dit moment het liefst alle gelukkige stelletjes die voor mijn ogen verschijnen neer met een bazooka (oké oké, je kunt ook overdrijven, maar erg prettig voelt het niet als je zelf in een flinke dip zit.). Maar anderzijds, als je zélf de helft van zo'n stelletje vormt is dat weer wél erg prettig.
Eigenlijk wil ik ook wel alle stelletjes weghebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me inbeelden. Ik schiet op dit moment het liefst alle gelukkige stelletjes die voor mijn ogen verschijnen neer met een bazooka (oké oké, je kunt ook overdrijven, maar erg prettig voelt het niet als je zelf in een flinke dip zit.). Maar anderzijds, als je zélf de helft van zo'n stelletje vormt is dat weer wél erg prettig.
* meldtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:22 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Dan zal het bij mij wel niet werken, ik ben nogal sceptisch aangelegd
En stalken, tja, is het stalken als ik 5 keer per dag dr twitter, hyves en al die dingen check?Eigenlijk wel hč
Ik vind het niet meer dan terecht dat je zo reageertquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik nu echt een egoďstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun? Ik zit mezelf een beetje gek te maken hier....
Ik ben ook zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben ik nu echt een egoďstische lul dat ik bepaalde mensen geen plezier gun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |