Auw. Dat is wel heel wreed om zo als oud vuil aan de kant gezet te worden, terwijl je fijne dingen samen in het vooruitzicht had. Ieder zijn verhaal is erg en soms hartverscheurend (die van mij ook), maar soms lijkt het net even erger. Sterkte!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
even korte samenvatting van mij :
6 jaar samen, vriend voelt zich niet helemaal optimaal meer in onze relatie. Komt een ander meisje tegen, meisje dumpt vriend, en mijn vriend dumpt mij. Daarbovenop neem het ook nog even het koophuis mee waar we over twee weken de sleutel van zouden krijgen en waar we samen eigenaar van zouden worden....
gedumpt en huisloos dus... of nou ja, kan wel in ons huurhuis blijven, maar toch, had tien keer liever ons droomhuis natuurlijk![]()
maar waar ik nou een beetje mee zit, is de balans tussen het leuke dingen doen en er niet aan denken, of het urenlang jankend in bed liggen. Zo heb ik gisteren voor het eerst weer een leuke dag gehad met vrienden en tjdens die dag heb ik amper aan hem gedacht. Maar is dat wel goed....? Dat is ook je gevoelens wegstoppen en dat kan ook niet goed zijn.. Moet ik proberen tijdelijk te vergeten, of moet ik ermee aan de slag?
lastig, en kut.... heel kut
Gister een verjaardag gehad. Zij was er ook. Op de verjaardag ff gepraat niet over ons maar over normale dingen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef JohnDorian het volgende:
[..]
oeh dat is klote, dit herken ik uit 1000den.. (mijn ex heeft het toen ook uitgemaakt omdat we precies het tegenovergestelde waren.. dat is aan het begin leuk maar later ging het niet meer goed)
dat je vriendin nu zo aan het feesten is moet echt vreselijk zijn om aan te zien! laat staan de verhalen hoe goed het met haar gaat.. je gunt haar vast alle geluk in de wereld, maar diep van binnen wil je eigenlijk dat ze ook een beetje ongelukkig is of het er in ieder geval moeilijk mee heeft en dat laat merken!
zit je zelf te kniezen en is zij ondertussen zonder problemen en of tegenslagen verder aan het gaan. dat is echt pijnlijk, i know the feeling!
ik heb er toen voor gekozen om met mijn ex te praten erover, en te vertellen dat ik het er moeilijk mee had. dat was uiteindelijk te goede beslissinging want toen vertelde ze me dat ze er ook echt moeite mee had maar dat niet wilde laten zien. de weken daarna begon ik het juist wel aan haar te merken.
sterkte!
het meisje heeft zelf ook een eigen koophuis dus of ze samen in "ons" huis belanden weet ik niet, hoop ik niet , mja heb ik niks over te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind de actie van je ex, met z'n nieuwe vriendin in jullie nieuwe huis trekken, niet echt gepast btw.![]()
Sterkte verder meid!
Inderdaad heel herkenbaar, jij hebt nog het geluk gehad dat ze tegen je vertelde waarom ze zo tegen je deed. Mijn ex deed dus ook zo, maar weigerde enige uitleg te geven waarom. Diep van binnen begreep ik ook wel dat ze zo deed om mij geen hoop te geven, maar als je verliefd bent kan je raar gaan denken...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Redelijk herkenbaar dit. Zij is al vele malen verder en gaat ervan uit dat jij ook verder gaat. En dat wil je wel, maar gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Ze kan wel verwachten dat jij een knop om gaat zetten, maar er is geen knop....![]()
Ze is in ieder geval wel eerlijk tegenover je, en verklaart haar manier van omgaan tegen je. Dat siert haar wel vind ik. De meesten laten je gewoon in je sop gaar koken.
Sterkte verder kerel...
aah lief van je thnxquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:06 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Auw. Dat is wel heel wreed om zo als oud vuil aan de kant gezet te worden, terwijl je fijne dingen samen in het vooruitzicht had. Ieder zijn verhaal is erg en soms hartverscheurend (die van mij ook), maar soms lijkt het net even erger. Sterkte!
Nou...niet echt. De eerste twee weken was ze alleen maar aan het feesten met "onze" vrienden. En ze gaat nu ook nog eens met één van hen (mijn zogenaamde beste vriend) twee weken op vakantie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Inderdaad heel herkenbaar, jij hebt nog het geluk gehad dat ze tegen je vertelde waarom ze zo tegen je deed. Mijn ex deed dus ook zo, maar weigerde enige uitleg te geven waarom. Diep van binnen begreep ik ook wel dat ze zo deed om mij geen hoop te geven, maar als je verliefd bent kan je raar gaan denken...
Gisteren moeite met in slaap komen, maar uiteindelijk wel erg goed geslapen. Voel me energiek en ik heb besloten om vandaag maar eens wat te ondernemen
soms.. als je al weet dat het gewoon definitief uit is, ga je jezelf hoop aanpraten. dat gaat vanzelf en is (bij mij) soms lastig om niet te doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef Kletz het volgende:
[..]
Ze is er helemaal klaar mee ( dat wist ik al wel) Ze is zo hard tegen mij (puur om mij geen hoop te geven etc)
Ik heb daar een potje staan janken > emoties geuit dat zij nog in mijn hart zit en moeite heb om te handelen.
Ze zegt: Bas het is klaar over niks aan doen. Wees een vent zet die knop om etc. Nou das makkelikjker gezegd dan gedaan.
Ja mijn ouders zijn erg vrij, het was makkelijk voor zijn werk en hadden het heel erg leuk samen.. nooit een probleem geweest verder hoor, ging ook heel erg goed.. maar uiteindelijk is dat veel te snel gegaan allemaal dat we op elkaars lip zaten..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef Max_Aue het volgende:
Franneh, waar anderen alleen maar de voormalige partner beklagen zoek jij het meer bij jezelf. Schiet je niet een beetje te ver door hierin? Jaloers worden als je partner wel erg amicaal aanpapt met iemand anders is volkomen logisch.
Overigens, dat bij je ouders inwonen van je vriend?![]()
ik heb inderdaad het gevoel dat dit gesprek voor jou postieve invloed heeft op het krijgen van closure..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Kletz het volgende:
ja ik heb een vaag gevoel nu.
Ik denk dat ik dat gesprek van gister nodig had/heb voor echt closure.
Ik wilde haar denk ik onbewust nog ff 1 op 1 vertellen hoe ik me voel. Ze heeft daar waarschijnlijk (ik weet denk ik wel zeker) geen boodschap aan.
Maar ik kan wel tegen mijn vrienden vertellen hoe ik me voel. Maar het liefst wil ik dat tegen haar zeggen zodat zij echt kan zien hoe ik me voel over de situatie.
inderdaad, jaloezie is echt normaal. (al merk ik soms dat mensen er écht geen last van hebben...:{)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef Max_Aue het volgende:
Ja, qua jaloezie. Als het ziekelijk jaloers is, dan moet je er wat aan doen. Maar je kapot ergeren als je kerel met andere "vriendinnen" is, lijkt mij verder gezond hoor.
Dat klinkt inderdaad heel bekend ook jouw kant van het verhaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:24 schreef Lastpost het volgende:
Dat is idd best apart.. misschien ben je er overheen? Of maakte het je niet zoveel uit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Over jaloezie gesproken. Het gekke is dat ik best jaloers kan zijn en dat in eerdere relaties ook ben geweest, maar bij deze ex had ik daar helemaal geen last van.
Er overheen denk ik niet. En ook niet dat het me niet zoveel uitmaakte. Ik denk zelf dat het te maken heeft met hoe hij deed en praatte over een toekomst samen, dat dat ervoor zorgde dat ik hem compleet vertrouwde in alles wat hij deed. Het klinkt heel gek, maar zo voelt het wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:23 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat is idd best apart.. misschien ben je er overheen? Of maakte het je niet zoveel uit?
Dank je! Ik heb er nog een edit bijgevoegd in de tussentijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:11 schreef Franneh het volgende:
He gatver, ja dat is echt kut.. vooral het uitlachen, lekker kinderachtig en vernederend. Probeer de eer aan jezelf te houden en er zelf je leerdoelen uit te trekken.
Wel heel erg moeilijk als iemand zich zo gedraagt na zo een intieme tijd (althans voor jou).. sterkte!
Ik wens hem dan ook deze pijn toe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:35 schreef JohnDorian het volgende:
pijnlijk.. zeer pijnlijk is dat.. ik vind het een lage actie om iemand zo te behandelen!
hoop echt dat het een stuk beter met je gaat en die kerel mag (op jou erhaal gebseerd) echt zelf deze pijn eens gaan ondervinden. hij zou eens in jou schoenen moeten staan!
hm.. moet zeggen dat ik echt een zwak moment heb en haar mis...
en (wederom........) een klote gevoel.. mede doordat ik weet dat ik nog een flinke tijd wakker lig vannacht..
haha ja hoor! na wat hij je heeft aangedaan.. mag zeker!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik wens hem dan ook deze pijn toe.Of 2x dat mag ook.
![]()
tja...opzich begint het na ruim andere halve maand toch wel te wennen.. het ritme, het weinige slaap, en het overdag moe zijn....quote:[..]
Kut dat je alweer zolang wakkerligt, hopelijk gaat het een keer wat beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |