Niet, kan wel met paypal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
Paypal idd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Mirel het volgende:
Hmm, ben deze topicreeks nog niet tegengekomen. Hoe gaat dat bestellen in z'n gang als je bijv. Ideal hebt?
Tof.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Erg vette microscoop! Had net een klein vliegje van minder dan 1 mm. Met dat ding kun je z'n haartjes bijna nog tellen.Ook raar, als ik hem op mijn laptopscherm zet dan zie je kleine vakjes (rood groen en blauw). Overal hetzelfde, maakt niet uit waar op het scherm. Tof ding!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
Dat heet asbest, vooral door blijven ruikenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:22 schreef kloink het volgende:
[..]
precies..gewoon even mailen ipv in dit topic om JAck vragen..hij moet net maar toevallig kijken...overigens heb ik dat ding ook besteld en werkt naatje :-) Er zit wel degelijk iets van wasbenzine in (zo ruikt het) en gaat gewoon een keer op. tis een vuursteentje met een watje eraan die wasbenzine opneemt uit een reservoirtje.
Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat heet asbest, vooral door blijven ruiken
Oke cool thanksquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef mtchel112 het volgende:
voor mensen die dat bevroren glas ding leuk vonden: blij blokker 1 euro voor zon ding waar je er 4 kan maken
Gooi dat ding nou maar weg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Misschien dat ik het kan laten werken, hoe zorg ik dat er brandstof bijkomt? Het watje is zo goed als weggebrand.
Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gooi dat ding nou maar weg.
D'r zit asbest in, het zal niet levensgevaarlijk zijn maar het is sowieso niet goed voor je.
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ok, dat kan ik me voorstellen want ik voel me al sinds dat ik 'm kreeg niet meer zo lekker.
Je bedoelt deze bij de blokker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef luciano het volgende:
Ok , is ik weer .
Kwam ik zowaar eindelijk het eerste item tegen dat VEELLLLLLL duurder is dan bij Blokker. However, als ik zie hoe de kwaliteit is, dan gaat deze toch ook op het lijstje. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3441
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[..]
Je bedoelt deze bij de blokker?
[ afbeelding ]
Lijkt me toch identiek
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???
Hoeveel kost dat varken? Kan me niet voorstellen dat ie goedkoper isquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Sowieso ligt er erg veel van dit goedkope spul voor minder geld bij de blokker etc.
Het populaire led lampje in de vorm van een varkentje hebben ze daar ook.
Had jaren geleden al iets hierover gelezen ja, maar nog nooit zelf geprobeerd.........Omdat ik graag alles zelf wil uittesten/ voelen , en ik word al gek van deze lichte schokken , lolllllllquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat varken? Kan me niet voorstellen dat ie goedkoper is![]()
Die vliegenmeppers moet je modden. Er zit een weerstandje op, als je deze doorknipt vliegen de vonken er van af
Ik heb er vaker besteld dan bij bijv dx of dp, ik denk een keer of 4, de levering is snel en heb geen doa's gehad (ook niet bij dx of dp trouwens)quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:29 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met focalprice hier?
Probeer het eens, het is nog leuk ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:27 schreef Anywhere het volgende:
tvp, staan leuke dingetjes op die sites. Heb wel een paar keer op dealextreme rondgekeken, maar nog nooit wat gekocht
Vandaar ook mijn tvpquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:28 schreef e-wok het volgende:
[..]
Probeer het eens, het is nog leuk ook
Zal ik morgen bij je op bezoek komen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Las ik niet ergens dat de fabriek waar ze die dingen fabriceren in datzelfde stadje staat wat pas een week van de buitenwereld was geïsoleerd ivm longpest ???
Volgens mij 50 cent of minder...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat varken? Kan me niet voorstellen dat ie goedkoper is![]()
Die vliegenmeppers moet je modden. Er zit een weerstandje op, als je deze doorknipt vliegen de vonken er van af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist even besteld![]()
Wireless Pinhole Spy Camera Hidden Spycam Nanny CCTV 1.2GHz PAL voor 18 $![]()
[ afbeelding ]
Voor onder mijn rc helicopter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou net vragen waarvoor.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Meld je ff HIER FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan !quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zal ik morgen bij je op bezoek komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
http://www.bestofferbuy.c(...)09b85mo1rgmvn9ppfvp5
wat is het bereikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach fotos zeggen genoeg en je kan op engelse keywords zoeken, als qua maten kan je Jack e-mailen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:18 schreef Mirjam het volgende:
ik ben met jack aan het heen en weer mailen voor een bestelling van taobao, en, ik moet zeggen, hij doet echt mega goed z'n best!
bevalt me prima!
jammer dat taobao, zelfs met googletranslate, zo moeilijk te begrijpen is
Iris Automaticquote:
Wel de PAL versie besteld , en niet de NTSC ???quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Iris Automatic
Exposure Automatic
Focus Adjustable 30 mm to Infinity
Resolution 380 Lines
Horizontal Viewing Angle 52 Degree
Effective Range Up to 50 m / 150 feet Line-of-Sight![]()
![]()
Voltage 9 to 12 volt DC (receiver)/6-9 volt DC (camera)
Power Consumption 200 mWatt (camera) 200 mWatt (receiver)
Current Consumption 200 mA (camera) 500 mA (receiver)
System NTSC/PAL (choose below)
Operation Duration of Camera 8 hours on 9 volt Duracell or Energizer
Dimensions 20mm x 20mm x 20mm
Video Output Through RCA Video Cable (included)
Minimum illumination 3 Lux
Frequency 1.2 GHz (support ONE camera only)
Iemand al zon Braitlin of Onega horloge besteld en ervaringen mee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:44 schreef GuitarJJ het volgende:
Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:
Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.
Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}
In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is
[ afbeelding ]
Dat ding heb ik ook! (alleen dan van dealextreme).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig hoor. Kan buiten zo'n 30 meter. Binnen gewoon je hele huis.![]()
gelukkig heb ik niets besteld wat een maat heeftquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ach fotos zeggen genoeg en je kan op engelse keywords zoeken, als qua maten kan je Jack e-mailen.![]()
Gaat prima heb zoveel leuke overhemden besteld![]()
Hoef alleen mijn lengte + gewicht te geven en hij zoekt de perfecte maten voor me en verscheept ze.
[ afbeelding ]
Vergeet je niet de beelden te uploaden naar hier van je buurvrouw ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoeveel heb jij daarvoor betaaldquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat ding heb ik ook! (alleen dan van dealextreme).:)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef luciano het volgende:
[..]
Vergeet je niet de beelden te uploaden naar hier van je buurvrouw ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort dus meer en filmpjes![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn beelden met de gewone camera
Ik ben NU al een fan van het eerste uur van je !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort dus meer en filmpjes![]()
![]()
en dan weer 'lees de OP!!!!1!11111:(quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:30 schreef luciano het volgende:
Het BELEID mag dan zijn gewijzigd, maar ik zie niet in wat er mis aan is om nuttige tips in de OP te verwerken, om keer op keer dezelfde vragen van nieuwelingen te vermijden. Eventueel een gedeelte van de oude OP verwijderen zoals het onderste gedeelte met link naar / met dank aan / plaatjes / evt zelfs de links naar de 86 topics / etc
Ik snap de reaktie niet. Wat is er mis met een verwijzing naar een ( vernieuwde / aangepaste Op ?? )quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dan weer 'lees de OP!!!!1!11111:(![]()
' krijgen zeker?
neh
Ik denk ook dat ie tegen zn computer zegt wat ie op fok postquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef luciano het volgende:
Volgens mij ligt ZIJ nu JOU af te luisteren met een afluister_headsetje van DX .......
kennelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik snap de reaktie niet. Wat is er mis met een verwijzing naar een ( vernieuwde / aangepaste Op ?? )
Maar ik heb geloof ik 86 topics met troubles gemist als ik het zo hoor , dus ik hou me er wel buiten, en stel mijn vragen steeds weer hier aan jullie dan maar. ( tot jullie ziek van me worden, en daar ben ik erg goed in)
-.- wat is daar vaag aan? echt zon noob actie, sommige prodcuten zijn gewoon direct leverbaar en sommige moeten ze nog bestelen bij de leverancierquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef delano.888 het volgende:
Vaag zeg, 2 orders die 2 dagen later besteld zijn gelijk op "order received, in stock" en 2 orders die 2 dagen eerder zijn besteld staan nog op "waiting for supplier"
Bij je volgende order krijg je 5 dollar kortingquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Mirjam het volgende:
ik heb trouwens net m'n betaling aan jack afgerond, hij moet eerst de items binnenkrijgen van de sellers op taobao, en dan gaat hij ze naar mij versturen, top service
op iedere page die je bekijkt op tabao, ff http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=zh-CN&u= ervoor plakken, dus helemaal vooraan de url.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef luciano het volgende:
taobao blijft bij mij errors geven , en dat vertaal gedoe , dat werkt ook niet echt lekker hier , en te weinig aanbod op DP , dus ik spit voorlopig lekker rond op DX alleen.
Goh, echt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
-.- wat is daar vaag aan? echt zon noob actie, sommige prodcuten zijn gewoon direct leverbaar en sommige moeten ze nog bestelen bij de leverancier
bv een populair product zoals die cigarette aansteker, die zullen ze vaak op voorraad hebben maar een prodcuct dat minder vaak word gekocht en dus niet slim is om in te kopen zal nog moeten worden besteld bij de leverancier
had je dat nou zelf niet kunnen bedenken?
kreeg ik nu alquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef raaavi het volgende:
[..]
Bij je volgende order krijg je 5 dollar korting
wedde!
dan komt je weer terug op mijn antwoord, dan waren het aantal ingekochte boomerangs op en moeten ze weer nieuwe bestellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Goh, echt?
De producten waren ongeveer hetzelfde, namelijk oa 2 verschillende nieuwe boomerangs van hetzelfde merk.
hoe zitten die naik lucht maxz ? wil mischien ook kopen danquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
en ik nietop mijn sportschoenen van **** met luchtzool
ik heb 4 producten besteld, bij 2 of meer kreeg ik 1 dollar korting per productquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
en ik nietop mijn sportschoenen van **** met luchtzool
ohquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:06 schreef luciano het volgende:
Ok , daar gaat ie dan Mir......... ik heb grote problemen nog steeds met taobao ...... en in de OP staat hier niets over !
Op het moment dat ik in de adresbalk intik www.taobao.com opent de chinese pagina. Kort daarna verschijnt de melding dat er een popup wordt geblokkeerd. Ik geef aan , tijdelijk toestaan, en vervolgens knallen al mijn open internet explorer vensters eruit. Niet alleen diegene waarin taobao zich bevindt, maar echt het hele iexplore.exe knalt eruit .........
delano? ik wil daar niet eens shoppenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef mtchel112 het volgende:
taobao wilt niet dat delano daar gaat shoppen![]()
inmiddels mijn 3 de item op taobao echt top dat zoiets bestaat
Die zijn zojuist betaald aan jack [55$] per paypall en over drie dagen onderwegquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe zitten die **** lucht maxz ? wil mischien ook kopen dan
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie tegen zn computer zegt wat ie op fok post![]()
![]()
wat heeft rachel er mee te maken haha. alsof ze verantwoordelijk is voor taobao.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef luciano het volgende:
Nou dank je hoor , maar geef mijn chinese portie maar aan Fokkie...... ik had 1 redelijke pagina gevonden na een hoop geklik en geplak in de vertaler, maar na 5 minuten heb ik nog steeds nergens zo'n mooie grote schijnwerper voor mijn fiets kunnen vinden, en ondertussen had ik al zoveel vensters open dat mijn geheugen begon vol te raken...... CIAOCIAO @ baopao.com
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke site voor europa Rachel ... dit gaat hem niet worden zo
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Meld je ff HIER FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan !Aardig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Contact mogelijkheden voor DP .......quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
wat heeft rachel er mee te maken haha. alsof ze verantwoordelijk is voor taobao.
Ja .....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Skiet het volgende:
ja, ze kan orders voor je bestellen en doorsturen van taobao maar inhoudelijk heeft ze natuurlijk niks te maken met taobao. dat was me punt.
Spammertquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef Mirjam het volgende:
jack wordt volgens mij helemaal gek van al m'n emails
TB moet je meer als een b2b veiling/ebay/marktplaats zien...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Skiet het volgende:
ja, ze kan orders voor je bestellen en doorsturen van taobao maar inhoudelijk heeft ze natuurlijk niks te maken met taobao. dat was me punt.
jij snapt er echt niets van hehquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja .....ze werkt voor DP , en ze doet als hobby erbij orders plaatsen bij de concurrent
![]()
nee, hij stuurde me net nog een mailquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Spammert![]()
Ik hoop voor hem dat hij slaapt op dit HongKongse uur ( 05.43 uur )
Zijn eigen woorden op zijn forum....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Spammert![]()
Ik hoop voor hem dat hij slaapt op dit HongKongse uur ( 05.43 uur )
Ok , ik hou wel van een discussietje ........ leg JIJ me dan maar eens in jip en janneke taal uit waarom een vrouw genaamd rachel , die werkt voor DP , contactpersoon is voor een firma genaamd taobao, maar daar niets mee te maken heeft.quote:
Is de discussie al eens gevoerd ooit ( lijkt me van wel met 86 + 9 = 95 topics ! ) HOE ze in vredesnaam kunnen verzenden zonder verzendkosten te rekenen ? Is de marge op die goedkope " troep " nog steeds groot genoeg om dat te kunnen bekostigen ? Of calculeren ze een paar dollar verlies op de verzendkosten voor een 1 dollar item in tegenover de winst op de grotere bestellingen ???quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden op zijn forum....
Frankly speaking ,I usually sleep at HK time: 07:00AM to 13:00PM every day,and start to reply Email after 22:00 PM
Hij is dus wakker als zijn klanten wakker zijn
Kijk , ZO kun je ook reageren op een user inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef raaavi het volgende:
Luciano, wil je de rest van je vragen stellen via PM aan mij of een andere user die de antwoorden hoogst waarschijnlijk weet, daar zal ik je het haar fijn uitleggen, maar niet hier want hier zijn ze al meerdere keren beantwoord. en dat is dus een beetje zonde van het topic opvullen
+1
het is wel een 2 packquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef luciano het volgende:
Ok , is ik weer .
Kwam ik zowaar eindelijk het eerste item tegen dat VEELLLLLLL duurder is dan bij Blokker. However, als ik zie hoe de kwaliteit is, dan gaat deze toch ook op het lijstje. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3441
Sorry, maar ik reageer slechts inhoudelijk op een reactie van een member aan mij gericht. Ik snap echt niet wat sommige mensen hier denken. De wereld vergaat niet als we even offtopic gaan, ik bedoel zijn wij niet degene die dit topic levend houden? Dat je niet hier gaat praten over wapenhandel en handel in namaakkleding is prima. Maar een gesprek over DP en TaoBao en hoe de lijntjes precies lopen verwijderen gaat nergens over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:18 schreef Skiet het volgende:
nondeju, wat snap je niet aan de hint dat ik geflame heb weggehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Taobao is een soort chinese marktplaats/bazaar. Via Rachel kun je daar dingen bestellen die goedkoop verstuurd worden en voor een goeie prijs, zo zit het volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef Chuphinh het volgende:
Ik dacht dat je sarcastisch was, maar je begrijpt er écht niks van
Joepie91 geloof ik...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
en over die OP er was hier iemand met een hele mooie, aan de nieuwe situatie aangepaste OP en die zou diegene ook aan ons doorgeven, weet niet waar diegene en die mooie nieuwe OP nu is, maar diegene kan zich gewoon ff melden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:25 schreef e-wok het volgende:
[..]
Taobao is een soort chinese marktplaats/bazaar. Via Rachel kun je daar dingen bestellen die goedkoop verstuurd worden en voor een goeie prijs, zo zit het volgens mij.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
TB moet je meer als een b2b veiling/ebay/marktplaats zien...
Maar goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja .....ze werkt voor DP , en ze doet als hobby erbij orders plaatsen bij de concurrent
![]()
Wat denk je zelf? Dat het liefdadigheids werk is? Natuurlijk gooien ze er een percentage bovenop, de berekening met marge stond zelfs hier (zelfs een calculator gemaakt ooit).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:03 schreef aaipod het volgende:
Mijn duit in het zakje: Ik denk dat Rachel weg wat bovenop de prijs gooit bij de producten van Tabao zodat ze er nog iets op verdienen en daarnaast is het gewoon een stukje service c.q klantbinding.
Klopt, ik had een keer een microfoon aangevraagd via Rachel (omdat ik het zielig vond voor Jack dat ik hem zoveel spamde)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb ook het idee dat rachel hogere prijzen vraagt dan onze jack:(
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:03 schreef Redster1984 het volgende:
Yeah![]()
Erg benieuwd naar m`n eerste bestelling
quote:0000 1 - $0.00 $0.00 Sample: Air Mail Shipping
1778 1 - ($1.00) $0.00 DP Coupon
21412 1 - $0.00 $0.00 Multi Functional Saber Card
21665 1 - $17.18 $0.00 30mW Green Laser pointer Pen 2*AAA(authentic)# Black
21699 1 - $0.00 $0.00 Metal Gear Solid Metallic Decoration Sticker Tattoo for PSP
21763 1 - $0.00 $0.00 Waterproof Million Times Matches without Fuel
22406 1 - $0.00 $0.00 USB Power AC Charger Adapter With IC Chips Silver/ Black(European Standard)
22593 1 - $0.00 $0.00 High Speed HDMI Cable Version 1.3
22644 1 - $0.00 $0.00 Jobon Smoking Butane Jet Lighter Gray
22738 1 - $0.00 $0.00 Naughty Face Round Mouse Pad
Een limoen groene aaaaaaaaaipot nena mp4 speler 8 gigquote:
Die zag ik een paar maanden terug bij de Action liggen. Heb er ook een tijdje bij gestaan, maar het gechroomde plastic vond ik er te lelijk uitzien.... Blauw en rood water blijft wel cool natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef FrankP het volgende:
En dit vind ik dan wel weer een geinige gadget.
Ik denk dat ik dat maar eens ga bestellen en is het niks, dan is er binnenkort vast wel iemand jarig....
Past het standaard op elke kraan of is dat een gok?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Die zag ik een paar maanden terug bij de Action liggen. Heb er ook een tijdje bij gestaan, maar het gechroomde plastic vond ik er te lelijk uitzien.... Blauw en rood water blijft wel cool natuurlijk
Denk dat het een gok is, maar er zitten wel 2 verloopjes bij zag ik. En anders even naar de "vul hier een willekeurige bouwmarkt in".quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Past het standaard op elke kraan of is dat een gok?
Ah, ik heb even mn kraan onderzocht, en ik haalde dat stukje eraf waardoor het water mooi in een straal loopt. en daar heb ik schroef draad zitten, nu even kijken of die niet erg laag komt te zitten dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef FrankP het volgende:
[..]
Denk dat het een gok is, maar er zitten wel 2 verloopjes bij zag ik. En anders even naar de "vul hier een willekeurige bouwmarkt in".
Jack is mij ook behoorlijk aan 't helpen. Ben op zoek naar 'n ander OE-BOOT horloge dan op DP staan en na 'n week komt hij ineens met 'n link van TaoBao waar echt alle soorten staan volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:18 schreef Mirjam het volgende:
ik ben met jack aan het heen en weer mailen voor een bestelling van taobao, en, ik moet zeggen, hij doet echt mega goed z'n best!
bevalt me prima!
jammer dat taobao, zelfs met googletranslate, zo moeilijk te begrijpen is
ik was ook aan het zoeken. kon ze heul niet vinden! wat staat er op de verpakkingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die shotglassvorm gevonden bij de blokker, het duurde wel even, ze wisten niet waar ik eht over had, maar op weg naar buiten zag ik ze ineens staan
en 1,25 maar
Ik zat er ook naar te kijken maar de waterstraal komt helemaal verrot uit de kraan. Het spettert alle kanten op, is een youtube filmpje van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef FrankP het volgende:
En dit vind ik dan wel weer een geinige gadget.
Ik denk dat ik dat maar eens ga bestellen en is het niks, dan is er binnenkort vast wel iemand jarig....
het is een vierkante doos, overwegend blauw. Xtra cold iceshooter staat erop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik was ook aan het zoeken. kon ze heul niet vinden! wat staat er op de verpakking? morgen poging 2.
Hey dat Gey stehr shirt heb ik al binnen, het zit strak(slimfit) maar is verder wel mooi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb leuke Gay Ster jas gezien
http://item.taobao.com/au(...)d6d16.jhtml?cm_cat=0
En deze Peng Jones vest
http://item.taobao.com/au(...)fa3b.jhtml?cm_cat=30
Naik tas
http://item.taobao.com/au(...)6d2c2b4a381c53.jhtml
En een Gay Ster shirt
http://item.taobao.com/au(...)8e4d2.jhtml?cm_cat=0
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n spullen die ik gisteren via jack bij taobao heb besteld nog niet eens binnen uiteraard, maar heb nu al zin nog meer rommel van taobao te bestellen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is een vierkante doos, overwegend blauw. Xtra cold iceshooter staat erop.
en kennelijk is het merchandise van http://www.xtracold.com/ , kom ik achter na wat google.
edit: http://www.xtracold.com/index.php?option=com_facileforms&Itemid=93
eerste product, dat is het
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef raaavi het volgende:
[..]
(WE HEBBEN EEN NIEUWE TAOBAO-JUNK ERBIJ!)
Welkom, wil je ook gelijk aanmelden voor de Praatgroep?
quote:
het is Yuan, is wat anders dan Yenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef arucard het volgende:
Als er bij Taobao 100 yen staat, is dat dan echt ongeveer 75 cent? Want dan is het wel heel goedkoop daar. Of doe ik misschien iets fout?
ik had toevallig iets van 100 yuan opgegeven aan jack, en dat zou dan incl. shipping uitkomen op een kleine 30 dollarquote:
Stervensduur dat BaoPao , ik hou het wel bij DX/DP dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had toevallig iets van 100 yuan opgegeven aan jack, en dat zou dan incl. shipping uitkomen op een kleine 30 dollar
vraag me af wat hij eraan verdient
ik vond het goedkoopquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Stervensduur dat BaoPao , ik hou het wel bij DX/DP dan.
Zappertje snapt hemquote:
Welcome back manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:03 schreef Stinosss het volgende:
Zo, I'm back!![]()
We gaan eens kijken wat voor leuks er weer te bestellen valt.
bij mij een euroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die shotglassvorm gevonden bij de blokker, het duurde wel even, ze wisten niet waar ik eht over had, maar op weg naar buiten zag ik ze ineens staan
en 1,25 maar
Nee, 9 cijfers, gewoon je bank rekening nummer, die weet je toch wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:15 schreef SpicyPaprika het volgende:
Ik heb problemen met het verifiëren van mijn bankkaart op paypal.
Hij zegt dat mijn kaart nummer niet juist is. Dat is toch die reeks van 17 cijfers?
You have entered an invalid number or partial credit card or debit card number. Please check your entry and try again.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, 9 cijfers, gewoon je bank rekening nummer, die weet je toch wel?
Mastercard is een credit card. Je hebt toch wel een gewone bankpas, waarmee je pint? Daar staat je rekeningnummer op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef SpicyPaprika het volgende:
[..]
You have entered an invalid number or partial credit card or debit card number. Please check your entry and try again.![]()
Heb zowat elke 9cijferige code om mijn bankkaart geprobeerd.MasterCard is het toch voor een bankkaart?
I want cool gadgets not funny onesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef jack-peng het volgende:
And I will update 3 amazing funny gadget in 3 days.
bij welke bank zit je dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:59 schreef SpicyPaprika het volgende:
Maar welk card type moet ik dan nemen.Voor mijn gewoon pinpas?
lol, ziet er best grappig uit (niet dat ik het ga kopen overigens!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef monkeybrain het volgende:
De vliegende aapMet een peuk in de muil op het dak met heerlijke smog uitzicht
![]()
Ook elke decoration for fingers apart filmen, die dingen zijn wel erg massief op een filmpje
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:38 schreef Dionysiou het volgende:
En deze Peng Jones vest
http://item.taobao.com/au(...)fa3b.jhtml?cm_cat=30
Vallen kleiner uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:21 schreef Chuphinh het volgende:
De maten van kleren. Vallen ze kleiner uit of het zelfde als hier in europa?
[ afbeelding ]
Bij die procedure heb je maar 3 mogelijkhedenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:10 schreef Snotter het volgende:
SpicyPaprika: Je kan bij Paypal op 2 manieren betalen. Met je Creditcard (Visa of Master), of met je bankpas. Maestro is geen creditcard, Maestro betekent puur dat je iook n het buitenland bij Maestro automaten geld kan opnemen. Je Maestro ING card is dus een BANKPAS. Volg de procedure om je bankpas te koppelen aan je Paypal account en alles moet 't gewoon doen.
waarom peng jones kopen? jack and jones kleding zijn in nederland helemaal niet zo duur vind ikquote:
Log in op Paypal, met je cursor naar 'Profiel' en dan 'Bankrekening toevoegen of verwijderen'. De rest spreekt voor zich.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:19 schreef SpicyPaprika het volgende:
[..]
Bij die procedure heb je maar 3 mogelijkheden
-Visa
-Mastercard
-American Express
?
Geen goed idee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef MagischMannetje het volgende:
Dit is toch alles wat we nodig hebben: http://fokhelp.googlepages.com/home
Zet erbij dat je je op het forum aan de regels moet houden die in de OP staan. Klaar geen gezeur meer![]()
Daar heb ik ook een halfuur naar lopen kijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:21 schreef Chuphinh het volgende:
De maten van kleren. Vallen ze kleiner uit of het zelfde als hier in europa?
[ afbeelding ]
Ik kan haar SKU nummer nergens vinden ........quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een halfuur naar lopen kijken!!!
schattig meisje
Sorry voor mijn nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:49 schreef MagischMannetje het volgende:
ook even niet doen, svp
en wat ie gezegd heeft, weet ie best en ook dat dat niet mag :![]()
ontopic svp
je snapt het echt nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:00 schreef Dionysiou het volgende:
Wat nou we hadden het over Peng Jones en de echte Jack Jones
Trouwens heb net TNT gebelt voor de status van mijn pakje uit Hong Kong hij is net op binnengekomen geboekt om half 1 staat er in het systeem.
Dikke vertraging dus want het vliegtuig ging 3 augustus weg
En ik kreeg meteen de 3S code
Alleen op de TNT site staat er dat ik een verkeerde code invoer maarja, ik geloof het wel![]()
Ik snap het wel andere zeggen dat het alleen mag als je het merkje vervormt dat doe ik dus zoals alle andere, waarom mag ik het dan niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
je snapt het echt niet![]()
gewoon kappen met praten over nepkleding, laatste waarschuwing
[ afbeelding ]
Wil ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is ingeklaard?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:29 schreef Dionysiou het volgende:
Had net nog gebeld voor mijn 3S code met TNT toen zeiden ze dat ik de verkeerde had gekregen en morgen moest terug bellen. En het pakje ligt nu bij de Douane toen schrok ik wel ffies, maar ze zei dat ie nog ingeklaard moest worden zoals alle andere pakjes.
Hoe krijg je dat dan? Door dat enquiry formulier in te vullen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
sinds wanneer werkt dat![]()
deed het nooit bij mij
maar weer is proberen
Zo te zien wel jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:36 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan? Door dat enquiry forlier in te vullen?
Geen flauw idee wat inklaren is eerlijk gezegd. Dacht dat het wel goed is, ik dacht het pakje registreren ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:32 schreef raaavi het volgende:
Aangezien ik meestal niet zoveel tegelijk bestel heb ik maar een lijstje gemaakt wat ik allemaal nog moet krijgen:
- Mini Pig Light DX
- White Watch DX
- Xbox Controller DX
- Pink sillicon omhulsen xbox controller DX
- Reey Bean Zonnebril DP
- Horloge DP
Die xbox shit is niet voor mij
[..]
Wat is ingeklaard?
dat je moet gaan dokken?
U hebt gezocht op het woord: inklaren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat inklaren is eerlijk gezegd. Dacht dat het wel goed is, ik dacht het pakje registreren ofzo.
Hij is nog maar sinds vanmiddag op Nederlandse bodem
Hmm, het zal welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: inklaren.
RESULTAAT
in·kla·ren klaarde -, h -geklaard goederen aangeven om invoerrechten te betalen
oh, die band waar ze, af en toe 1 uit pikkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hmm, het zal wel
Ze zei alleen van dat het vliegtuig net is aangekomen en het pakket bij de douane ligt en dat pakketjes worden ingeklaard, bel morgen wel voor meer informatie.
Dan is het een van de volgende opties:quote:
Denk dat het wel los loopt. Inklaren wil niet zeggen dat men je pakketje eruit vist; gewoonweg dat ie nog niet "goed gekeurd" is door de douane.. En we weten allemaal hoe ze dat hier in Nederland doen.. ;')quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de gene die het willen volgen Duur pakket vanuit Hong Kong
Hier hou ik alles up-to-date
Thanx voor je toelichtingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat het wel los loopt. Inklaren wil niet zeggen dat men je pakketje eruit vist; gewoonweg dat ie nog niet "goed gekeurd" is door de douane.. En we weten allemaal hoe ze dat hier in Nederland doen.. ;')
Overigens: Ohnoes..! Flying lamas!11!!!1
Ik heb op DX 't populaire model van nog geen 15,- gekocht met bruin lederen band en dat ding loopt na 'n half jaar nog prima. Mensen vragen me waar ik zo'n horloge vandaan haal en ik laat ze raden wat 't ding zou moeten kosten. Ze slaan allemaal stijl achterover van de prijs en dat 't ding er prima uitziet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat denk je zelf? Sowieso een fatsoenlijke automaat onder de 250 euro is een onbegonnen zaak, en dan hebben we het nog niet eens over de Chinese clone movements die in een replica horloge gaat.
Gegarandeerd binnen 3 maanden kapot, als je geluk hebt. En je loopt er ook nog eens mee voor lul. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
De OP lezen daar staat duidelijk hoe je moet kletsen, moeilijk he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zucht, geen nep spul hier. Moeilijk he?
Zoals Wisheh het zegt moet het ook, 'braitling'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zucht, geen nep spul hier. Moeilijk he?
Merciquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:24 schreef monkeybrain het volgende:
[GADGETS] DealExtreme reviewtopic
quote:
maar dat is toch gewoon logisch:P heb ik andere keuzes danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef monkeybrain het volgende:
Ze vraagt gewoon of je hetzelfde product (ander exemplaar) nog een keer wilt laten opsturen als vervanging.
had ik dus ook was nog een ticket die nog aan het lopen was, omdat ik met punten een artikel gratis wou en dan een refund zou krijgen hadden ze het gewoon geshipped -.-quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Mirjam het volgende:
klootzakken bij dealextreme
ik had ze een paar dagen geleden al via mijn ticket gevraagd mijn geld terug te storten, heb vergelijkbare producten bij jack besteld.
hebben ze nu ineens m'n order geshipped, dan kan het ineens wel
Ticket aanmaken, producten terugsturen en verzend kosten (10 euro ong) terug eisen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Mirjam het volgende:
klootzakken bij dealextreme
ik had ze een paar dagen geleden al via mijn ticket gevraagd mijn geld terug te storten, heb vergelijkbare producten bij jack besteld.
hebben ze nu ineens m'n order geshipped, dan kan het ineens wel
PM een Modje daar maar overquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:36 schreef g0dz0r het volgende:
Wat is er met die andere topic reeks gebeurt?
dat is me eerlijk gezegd dan weer teveel moeitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ticket aanmaken, producten terugsturen en verzend kosten (10 euro ong) terug eisen.
22 euro?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Weet iemand toevallig het maximale bedrag dat je mag importeren zonder importkosten te moeten betalen?
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
22 euro?
en 450 ong voor een EU land
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-03.html
Dacht ik zo.
eigenlijk alles onder de 2 kilo komt er gewoon doorheen, ik had een aadidaazz vest en dat pakketje waas vrij groot en dik, komt er gewoon doorheen nog nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.
hij zei dat het niet uitmaakte, en dat het allemaal wel goedkwam, omdat ze er standaard op zetten dat het 10 dollar is of zoiets.
kan dat?
m'n order is zo rond de 30,35 dollar btw
Er post hier een modje mee en die zegt niks dus er zal wel weer wat misgegaan zijn.quote:
Ja, een horloge van 70 dollar zetten ze er ook 12 dollar opquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.
hij zei dat het niet uitmaakte, en dat het allemaal wel goedkwam, omdat ze er standaard op zetten dat het 10 dollar is of zoiets.
kan dat?
ik heb jack ff gemaild met de vraag of m'n pakket onder de 2 kilo blijftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja, een horloge van 70 dollar zetten ze er ook 12 dollar op
die man van het postkantoor toen ik laats iets terug moest sturen vond het wel grappig.
had te maken met namen van nep artikelen,dat Fok! daar geen problemen mee wil hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Er post hier een modje mee en die zegt niks dus er zal wel weer wat misgegaan zijn.Vroeg het me gewoon even af.
hoe groot was je order?(in dollarsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb jack ff gemaild met de vraag of m'n pakket onder de 2 kilo blijft
die man wordt helemaal gek van me denk ik
30, 35 dollarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
hoe groot was je order?(in dollars?)
Ik lig echt dubbel hier, collega's kijken me nu wel een beetje raar aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
had te maken met namen van nep artikelen,dat Fok! daar geen problemen mee wil hebben.
En een het constant spammen van TVPs en Lapo's
Daarom moet je ook OE-BOET zeggen en Naik en Reej Ben en geen ..naja je snapt het wel
Haha, Jack blijft apart. De douane trekt een verpakking open en steekt daarna een duim in hun kont om een prijs uit te rekenen. Die 10 dollar op de verpakking gaat niet helpenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan dat?
Logica in China is geen Hollandse logica, dat heb ik al begrepen. Misschien dat je een cashback kunt krijgen, op zich wel een mooi gebaar. Moeten ze niet al te vaak doen anders gaat iedereen kapotte spullen meldenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maar dat is toch gewoon logisch:P heb ik andere keuzes dan
wat mogen we niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kreeg laatst een waarschuwing van Klonk dat ik het niet mocht doen dan kreeg ik weer ban, en jullie mogen het wel?
Ja die over kleding praten zelfs niet vervormd want als ik dat doe krijg ik een banquote:
Klonk heet gewoon Ali en Turken hebben een hekel aan Griekenlandquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kreeg laatst een waarschuwing van Klonk dat ik het niet mocht doen dan kreeg ik weer ban, en jullie mogen het wel?
Over reet-bangs enz mag je het wel hebben hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja die over kleding praten zelfs niet vervormd want als ik dat doe krijg ik een ban
Ik heb in het verleden van die laserpointers met doorkliksysteem naar Nederland laten shippen om ze als relatiegeschenk te geven aan klanten met de kerst. Die dingen werden ook door de douane er uit gevist en kregen doodleuk de HS code van apparatuur waar een laser inzat, waarover dus invoerrechten moesten worden betaald. Bezwaarschrift opgesteld aan de hand van richtlijnen van de douane, harmonised system code (hs-code) opgezocht van computerparts, muizen en dergelijke die vrij van invoerrechten zijn en het geld weer keurig terug gestort gekregenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, Jack blijft apart. De douane trekt een verpakking open en steekt daarna een duim in hun kont om een prijs uit te rekenen. Die 10 dollar op de verpakking gaat niet helpenhet zal minstens minder aandacht trekken. Maar goed, voor die paar euro's en kleine pakkans zal ik me niet zoveel zorgen maken.
[..]
Ik zou niet bezuinigen op hardloop schoenen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hier een adres waar ze een beetje goedkope hardloopschoenen verkopen?
Ja heb je gelijk in. Maar het is meer voor erbij... gewoon een paar dat smerig mag worden enzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik zou niet bezuinigen op hardloop schoenen.
Daarmee kan je je hele voeten naar de klote helpen.
Ik heb nu ook Osteochrondraal letsel, en dat is geen pretje kan ik je melden, dit terwijl ik zelfs goede hardloop schoenen had gehaald van 120 euro.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hier een adres waar ze een beetje goedkope hardloopschoenen verkopen?
Ik heb hardloopschoenen van Asics, zitten perfect. Heb ze gehaald in Bataviastad dat outletcentrum bij Lelystad. Daar hebben ze achterin de Asics winkel promotie modellen en demo modellen. Was geloof ik 30 of 40 euro kwijt voor een paar super mooie Asicsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Neus eens door de rekken van Scapino, tussen alle troep ligt ook merk spul dat tijdens aanbiedingen erg voordelig is. Vorig jaar een stel prima Reebok hardloopschoenen gehaald voor 25 euro, zat overigens beter dan alle Nike en Asics meuk bij de dure sportwinkel. Brede voetenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Okquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
.........................Toch bedankt voor de tip ikweethetookniet.
rofl!quote:
quote:Thaise lampions zijn niet alleen mooi en verwarrend, maar ook gevaarlijk. De kleine brandende ballonen kunnen makkelijk terechtkomen op een rieten dak valt. En boeren vinden het ijzerdraad uit de lampionnen vaak op hun land terug, waar vee het opeet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze stond nog in mijn bookmarks, vanaf 25 euro.
http://avantisport.nl/products/heren/RunningSchoenenHeren/
Tijdje terug is hier in t dorp een villa in de fik gevlogen door zo'n dingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:15 schreef e-wok het volgende:
[..]
rofl!
Er was trouwens gisteren iets op de radio over die chinese lampen. De boeren waren het er niet zo mee eens, omdat de restanten die op het (gras)land terechtkomen mogelijk worden opgegeten door koeien (ijzerdraad ed.) Ik
[..]
Ik hoorde van hem dat hij aan z'n zogenoemde 'mooiboy' image wilde werken, dus dit is een goede mogelijkheid ervoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat MacorgaZ dat broekje wel wilt als Jack het echt daadwerkelijk is!
Heb je er ook CR123A (of 16340) batteriijen bij? Met zo'n batterij is die echt super fel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:30 schreef Luco het volgende:
4 Augustus besteld, 7 augustus verstuurd, gister al bezorgd!
M'n Romisen RC-N3. Mooi dingetje, veel kleiner dan ik verwachtte. Alleen wel weer typisch hoe het ingepakt was
-weg, gewoon normaal antwoord geven, dank je-quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef saban het volgende:
Hoe bestellen jullie op www.taobao.com ? Ik versta er geen snars van.
Mja ik zag de MSN van Jack voorbij vliegen, maar van Rachel niks gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef mtchel112 het volgende:
vraag het aan rachel, zij regelt alle taobao zaken
Ik doe het altijd wel gewoon via Jack.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef saban het volgende:
[..]
Mja ik zag de MSN van Jack voorbij vliegen, maar van Rachel niks gezien?
Hebben ze ook Skype oid?
En de gegevens van Rachel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
jack doet het ook wel maar die houdt zich meer bezig met andere dingen, rachel is fulltime taobao spammer zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |