Kijk , ZO kun je ook reageren op een user inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef raaavi het volgende:
Luciano, wil je de rest van je vragen stellen via PM aan mij of een andere user die de antwoorden hoogst waarschijnlijk weet, daar zal ik je het haar fijn uitleggen, maar niet hier want hier zijn ze al meerdere keren beantwoord. en dat is dus een beetje zonde van het topic opvullen
+1
het is wel een 2 packquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:17 schreef luciano het volgende:
Ok , is ik weer .
Kwam ik zowaar eindelijk het eerste item tegen dat VEELLLLLLL duurder is dan bij Blokker. However, als ik zie hoe de kwaliteit is, dan gaat deze toch ook op het lijstje. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3441
Sorry, maar ik reageer slechts inhoudelijk op een reactie van een member aan mij gericht. Ik snap echt niet wat sommige mensen hier denken. De wereld vergaat niet als we even offtopic gaan, ik bedoel zijn wij niet degene die dit topic levend houden? Dat je niet hier gaat praten over wapenhandel en handel in namaakkleding is prima. Maar een gesprek over DP en TaoBao en hoe de lijntjes precies lopen verwijderen gaat nergens over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:18 schreef Skiet het volgende:
nondeju, wat snap je niet aan de hint dat ik geflame heb weggehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Taobao is een soort chinese marktplaats/bazaar. Via Rachel kun je daar dingen bestellen die goedkoop verstuurd worden en voor een goeie prijs, zo zit het volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:04 schreef Chuphinh het volgende:
Ik dacht dat je sarcastisch was, maar je begrijpt er écht niks van
Joepie91 geloof ik...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
en over die OP er was hier iemand met een hele mooie, aan de nieuwe situatie aangepaste OP en die zou diegene ook aan ons doorgeven, weet niet waar diegene en die mooie nieuwe OP nu is, maar diegene kan zich gewoon ff melden
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:25 schreef e-wok het volgende:
[..]
Taobao is een soort chinese marktplaats/bazaar. Via Rachel kun je daar dingen bestellen die goedkoop verstuurd worden en voor een goeie prijs, zo zit het volgens mij.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
TB moet je meer als een b2b veiling/ebay/marktplaats zien...
Maar goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja .....ze werkt voor DP , en ze doet als hobby erbij orders plaatsen bij de concurrent
![]()
Wat denk je zelf? Dat het liefdadigheids werk is? Natuurlijk gooien ze er een percentage bovenop, de berekening met marge stond zelfs hier (zelfs een calculator gemaakt ooit).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:03 schreef aaipod het volgende:
Mijn duit in het zakje: Ik denk dat Rachel weg wat bovenop de prijs gooit bij de producten van Tabao zodat ze er nog iets op verdienen en daarnaast is het gewoon een stukje service c.q klantbinding.
Klopt, ik had een keer een microfoon aangevraagd via Rachel (omdat ik het zielig vond voor Jack dat ik hem zoveel spamde)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb ook het idee dat rachel hogere prijzen vraagt dan onze jack:(
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:03 schreef Redster1984 het volgende:
Yeah![]()
Erg benieuwd naar m`n eerste bestelling
quote:0000 1 - $0.00 $0.00 Sample: Air Mail Shipping
1778 1 - ($1.00) $0.00 DP Coupon
21412 1 - $0.00 $0.00 Multi Functional Saber Card
21665 1 - $17.18 $0.00 30mW Green Laser pointer Pen 2*AAA(authentic)# Black
21699 1 - $0.00 $0.00 Metal Gear Solid Metallic Decoration Sticker Tattoo for PSP
21763 1 - $0.00 $0.00 Waterproof Million Times Matches without Fuel
22406 1 - $0.00 $0.00 USB Power AC Charger Adapter With IC Chips Silver/ Black(European Standard)
22593 1 - $0.00 $0.00 High Speed HDMI Cable Version 1.3
22644 1 - $0.00 $0.00 Jobon Smoking Butane Jet Lighter Gray
22738 1 - $0.00 $0.00 Naughty Face Round Mouse Pad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |