quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze stond nog in mijn bookmarks, vanaf 25 euro.
http://avantisport.nl/products/heren/RunningSchoenenHeren/
Tijdje terug is hier in t dorp een villa in de fik gevlogen door zo'n dingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:15 schreef e-wok het volgende:
[..]
rofl!
Er was trouwens gisteren iets op de radio over die chinese lampen. De boeren waren het er niet zo mee eens, omdat de restanten die op het (gras)land terechtkomen mogelijk worden opgegeten door koeien (ijzerdraad ed.) Ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde van hem dat hij aan z'n zogenoemde 'mooiboy' image wilde werken, dus dit is een goede mogelijkheid ervoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat MacorgaZ dat broekje wel wilt als Jack het echt daadwerkelijk is!
Heb je er ook CR123A (of 16340) batteriijen bij? Met zo'n batterij is die echt super fel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:30 schreef Luco het volgende:
4 Augustus besteld, 7 augustus verstuurd, gister al bezorgd!
M'n Romisen RC-N3. Mooi dingetje, veel kleiner dan ik verwachtte. Alleen wel weer typisch hoe het ingepakt was
-weg, gewoon normaal antwoord geven, dank je-quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef saban het volgende:
Hoe bestellen jullie op www.taobao.com ? Ik versta er geen snars van.
Mja ik zag de MSN van Jack voorbij vliegen, maar van Rachel niks gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef mtchel112 het volgende:
vraag het aan rachel, zij regelt alle taobao zaken
Ik doe het altijd wel gewoon via Jack.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef saban het volgende:
[..]
Mja ik zag de MSN van Jack voorbij vliegen, maar van Rachel niks gezien?
Hebben ze ook Skype oid?
En de gegevens van Rachel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
jack doet het ook wel maar die houdt zich meer bezig met andere dingen, rachel is fulltime taobao spammer zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |