Zoals Wisheh het zegt moet het ook, 'braitling'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zucht, geen nep spul hier. Moeilijk he?
Merciquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:24 schreef monkeybrain het volgende:
[GADGETS] DealExtreme reviewtopic
quote:
maar dat is toch gewoon logisch:P heb ik andere keuzes danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef monkeybrain het volgende:
Ze vraagt gewoon of je hetzelfde product (ander exemplaar) nog een keer wilt laten opsturen als vervanging.
had ik dus ook was nog een ticket die nog aan het lopen was, omdat ik met punten een artikel gratis wou en dan een refund zou krijgen hadden ze het gewoon geshipped -.-quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Mirjam het volgende:
klootzakken bij dealextreme
ik had ze een paar dagen geleden al via mijn ticket gevraagd mijn geld terug te storten, heb vergelijkbare producten bij jack besteld.
hebben ze nu ineens m'n order geshipped, dan kan het ineens wel
Ticket aanmaken, producten terugsturen en verzend kosten (10 euro ong) terug eisen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Mirjam het volgende:
klootzakken bij dealextreme
ik had ze een paar dagen geleden al via mijn ticket gevraagd mijn geld terug te storten, heb vergelijkbare producten bij jack besteld.
hebben ze nu ineens m'n order geshipped, dan kan het ineens wel
PM een Modje daar maar overquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:36 schreef g0dz0r het volgende:
Wat is er met die andere topic reeks gebeurt?
dat is me eerlijk gezegd dan weer teveel moeitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ticket aanmaken, producten terugsturen en verzend kosten (10 euro ong) terug eisen.
22 euro?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Weet iemand toevallig het maximale bedrag dat je mag importeren zonder importkosten te moeten betalen?
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
22 euro?
en 450 ong voor een EU land
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-03.html
Dacht ik zo.
eigenlijk alles onder de 2 kilo komt er gewoon doorheen, ik had een aadidaazz vest en dat pakketje waas vrij groot en dik, komt er gewoon doorheen nog nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.
hij zei dat het niet uitmaakte, en dat het allemaal wel goedkwam, omdat ze er standaard op zetten dat het 10 dollar is of zoiets.
kan dat?
m'n order is zo rond de 30,35 dollar btw
Er post hier een modje mee en die zegt niks dus er zal wel weer wat misgegaan zijn.quote:
Ja, een horloge van 70 dollar zetten ze er ook 12 dollar opquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.
hij zei dat het niet uitmaakte, en dat het allemaal wel goedkwam, omdat ze er standaard op zetten dat het 10 dollar is of zoiets.
kan dat?
ik heb jack ff gemaild met de vraag of m'n pakket onder de 2 kilo blijftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja, een horloge van 70 dollar zetten ze er ook 12 dollar op
die man van het postkantoor toen ik laats iets terug moest sturen vond het wel grappig.
had te maken met namen van nep artikelen,dat Fok! daar geen problemen mee wil hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Er post hier een modje mee en die zegt niks dus er zal wel weer wat misgegaan zijn.Vroeg het me gewoon even af.
hoe groot was je order?(in dollarsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb jack ff gemaild met de vraag of m'n pakket onder de 2 kilo blijft
die man wordt helemaal gek van me denk ik
30, 35 dollarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
hoe groot was je order?(in dollars?)
Ik lig echt dubbel hier, collega's kijken me nu wel een beetje raar aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
had te maken met namen van nep artikelen,dat Fok! daar geen problemen mee wil hebben.
En een het constant spammen van TVPs en Lapo's
Daarom moet je ook OE-BOET zeggen en Naik en Reej Ben en geen ..naja je snapt het wel
Haha, Jack blijft apart. De douane trekt een verpakking open en steekt daarna een duim in hun kont om een prijs uit te rekenen. Die 10 dollar op de verpakking gaat niet helpenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan dat?
Logica in China is geen Hollandse logica, dat heb ik al begrepen. Misschien dat je een cashback kunt krijgen, op zich wel een mooi gebaar. Moeten ze niet al te vaak doen anders gaat iedereen kapotte spullen meldenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maar dat is toch gewoon logisch:P heb ik andere keuzes dan
wat mogen we niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kreeg laatst een waarschuwing van Klonk dat ik het niet mocht doen dan kreeg ik weer ban, en jullie mogen het wel?
Ja die over kleding praten zelfs niet vervormd want als ik dat doe krijg ik een banquote:
Klonk heet gewoon Ali en Turken hebben een hekel aan Griekenlandquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kreeg laatst een waarschuwing van Klonk dat ik het niet mocht doen dan kreeg ik weer ban, en jullie mogen het wel?
Over reet-bangs enz mag je het wel hebben hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:37 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja die over kleding praten zelfs niet vervormd want als ik dat doe krijg ik een ban
Ik heb in het verleden van die laserpointers met doorkliksysteem naar Nederland laten shippen om ze als relatiegeschenk te geven aan klanten met de kerst. Die dingen werden ook door de douane er uit gevist en kregen doodleuk de HS code van apparatuur waar een laser inzat, waarover dus invoerrechten moesten worden betaald. Bezwaarschrift opgesteld aan de hand van richtlijnen van de douane, harmonised system code (hs-code) opgezocht van computerparts, muizen en dergelijke die vrij van invoerrechten zijn en het geld weer keurig terug gestort gekregenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:22 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha, Jack blijft apart. De douane trekt een verpakking open en steekt daarna een duim in hun kont om een prijs uit te rekenen. Die 10 dollar op de verpakking gaat niet helpenhet zal minstens minder aandacht trekken. Maar goed, voor die paar euro's en kleine pakkans zal ik me niet zoveel zorgen maken.
[..]
Ik zou niet bezuinigen op hardloop schoenen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hier een adres waar ze een beetje goedkope hardloopschoenen verkopen?
Ja heb je gelijk in. Maar het is meer voor erbij... gewoon een paar dat smerig mag worden enzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik zou niet bezuinigen op hardloop schoenen.
Daarmee kan je je hele voeten naar de klote helpen.
Ik heb nu ook Osteochrondraal letsel, en dat is geen pretje kan ik je melden, dit terwijl ik zelfs goede hardloop schoenen had gehaald van 120 euro.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand hier een adres waar ze een beetje goedkope hardloopschoenen verkopen?
Ik heb hardloopschoenen van Asics, zitten perfect. Heb ze gehaald in Bataviastad dat outletcentrum bij Lelystad. Daar hebben ze achterin de Asics winkel promotie modellen en demo modellen. Was geloof ik 30 of 40 euro kwijt voor een paar super mooie Asicsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Neus eens door de rekken van Scapino, tussen alle troep ligt ook merk spul dat tijdens aanbiedingen erg voordelig is. Vorig jaar een stel prima Reebok hardloopschoenen gehaald voor 25 euro, zat overigens beter dan alle Nike en Asics meuk bij de dure sportwinkel. Brede voetenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Okquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
.........................Toch bedankt voor de tip ikweethetookniet.
rofl!quote:
quote:Thaise lampions zijn niet alleen mooi en verwarrend, maar ook gevaarlijk. De kleine brandende ballonen kunnen makkelijk terechtkomen op een rieten dak valt. En boeren vinden het ijzerdraad uit de lampionnen vaak op hun land terug, waar vee het opeet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef monkeybrain het volgende:
Deze stond nog in mijn bookmarks, vanaf 25 euro.
http://avantisport.nl/products/heren/RunningSchoenenHeren/
Tijdje terug is hier in t dorp een villa in de fik gevlogen door zo'n dingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:15 schreef e-wok het volgende:
[..]
rofl!
Er was trouwens gisteren iets op de radio over die chinese lampen. De boeren waren het er niet zo mee eens, omdat de restanten die op het (gras)land terechtkomen mogelijk worden opgegeten door koeien (ijzerdraad ed.) Ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde van hem dat hij aan z'n zogenoemde 'mooiboy' image wilde werken, dus dit is een goede mogelijkheid ervoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat MacorgaZ dat broekje wel wilt als Jack het echt daadwerkelijk is!
Heb je er ook CR123A (of 16340) batteriijen bij? Met zo'n batterij is die echt super fel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:30 schreef Luco het volgende:
4 Augustus besteld, 7 augustus verstuurd, gister al bezorgd!
M'n Romisen RC-N3. Mooi dingetje, veel kleiner dan ik verwachtte. Alleen wel weer typisch hoe het ingepakt was
-weg, gewoon normaal antwoord geven, dank je-quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:29 schreef saban het volgende:
Hoe bestellen jullie op www.taobao.com ? Ik versta er geen snars van.
Mja ik zag de MSN van Jack voorbij vliegen, maar van Rachel niks gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:47 schreef mtchel112 het volgende:
vraag het aan rachel, zij regelt alle taobao zaken
Ik doe het altijd wel gewoon via Jack.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef saban het volgende:
[..]
Mja ik zag de MSN van Jack voorbij vliegen, maar van Rachel niks gezien?
Hebben ze ook Skype oid?
En de gegevens van Rachel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef mtchel112 het volgende:
jack doet het ook wel maar die houdt zich meer bezig met andere dingen, rachel is fulltime taobao spammer zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |