Geen flauw idee wat inklaren is eerlijk gezegd. Dacht dat het wel goed is, ik dacht het pakje registreren ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:32 schreef raaavi het volgende:
Aangezien ik meestal niet zoveel tegelijk bestel heb ik maar een lijstje gemaakt wat ik allemaal nog moet krijgen:
- Mini Pig Light DX
- White Watch DX
- Xbox Controller DX
- Pink sillicon omhulsen xbox controller DX
- Reey Bean Zonnebril DP
- Horloge DP
Die xbox shit is niet voor mij
[..]
Wat is ingeklaard?
dat je moet gaan dokken?
U hebt gezocht op het woord: inklaren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat inklaren is eerlijk gezegd. Dacht dat het wel goed is, ik dacht het pakje registreren ofzo.
Hij is nog maar sinds vanmiddag op Nederlandse bodem
Hmm, het zal welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: inklaren.
RESULTAAT
in·kla·ren klaarde -, h -geklaard goederen aangeven om invoerrechten te betalen
oh, die band waar ze, af en toe 1 uit pikkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hmm, het zal wel
Ze zei alleen van dat het vliegtuig net is aangekomen en het pakket bij de douane ligt en dat pakketjes worden ingeklaard, bel morgen wel voor meer informatie.
Dan is het een van de volgende opties:quote:
Denk dat het wel los loopt. Inklaren wil niet zeggen dat men je pakketje eruit vist; gewoonweg dat ie nog niet "goed gekeurd" is door de douane.. En we weten allemaal hoe ze dat hier in Nederland doen.. ;')quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:43 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de gene die het willen volgen Duur pakket vanuit Hong Kong
Hier hou ik alles up-to-date
Thanx voor je toelichtingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat het wel los loopt. Inklaren wil niet zeggen dat men je pakketje eruit vist; gewoonweg dat ie nog niet "goed gekeurd" is door de douane.. En we weten allemaal hoe ze dat hier in Nederland doen.. ;')
Overigens: Ohnoes..! Flying lamas!11!!!1
Ik heb op DX 't populaire model van nog geen 15,- gekocht met bruin lederen band en dat ding loopt na 'n half jaar nog prima. Mensen vragen me waar ik zo'n horloge vandaan haal en ik laat ze raden wat 't ding zou moeten kosten. Ze slaan allemaal stijl achterover van de prijs en dat 't ding er prima uitziet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Wat denk je zelf? Sowieso een fatsoenlijke automaat onder de 250 euro is een onbegonnen zaak, en dan hebben we het nog niet eens over de Chinese clone movements die in een replica horloge gaat.
Gegarandeerd binnen 3 maanden kapot, als je geluk hebt. En je loopt er ook nog eens mee voor lul. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
De OP lezen daar staat duidelijk hoe je moet kletsen, moeilijk he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zucht, geen nep spul hier. Moeilijk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |