Zoals Wisheh het zegt moet het ook, 'braitling'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zucht, geen nep spul hier. Moeilijk he?
Merciquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:24 schreef monkeybrain het volgende:
[GADGETS] DealExtreme reviewtopic
quote:
maar dat is toch gewoon logisch:P heb ik andere keuzes danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:32 schreef monkeybrain het volgende:
Ze vraagt gewoon of je hetzelfde product (ander exemplaar) nog een keer wilt laten opsturen als vervanging.
had ik dus ook was nog een ticket die nog aan het lopen was, omdat ik met punten een artikel gratis wou en dan een refund zou krijgen hadden ze het gewoon geshipped -.-quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Mirjam het volgende:
klootzakken bij dealextreme
ik had ze een paar dagen geleden al via mijn ticket gevraagd mijn geld terug te storten, heb vergelijkbare producten bij jack besteld.
hebben ze nu ineens m'n order geshipped, dan kan het ineens wel
Ticket aanmaken, producten terugsturen en verzend kosten (10 euro ong) terug eisen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Mirjam het volgende:
klootzakken bij dealextreme
ik had ze een paar dagen geleden al via mijn ticket gevraagd mijn geld terug te storten, heb vergelijkbare producten bij jack besteld.
hebben ze nu ineens m'n order geshipped, dan kan het ineens wel
PM een Modje daar maar overquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:36 schreef g0dz0r het volgende:
Wat is er met die andere topic reeks gebeurt?
dat is me eerlijk gezegd dan weer teveel moeitequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ticket aanmaken, producten terugsturen en verzend kosten (10 euro ong) terug eisen.
22 euro?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Weet iemand toevallig het maximale bedrag dat je mag importeren zonder importkosten te moeten betalen?
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
22 euro?
en 450 ong voor een EU land
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-03.html
Dacht ik zo.
eigenlijk alles onder de 2 kilo komt er gewoon doorheen, ik had een aadidaazz vest en dat pakketje waas vrij groot en dik, komt er gewoon doorheen nog nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.
hij zei dat het niet uitmaakte, en dat het allemaal wel goedkwam, omdat ze er standaard op zetten dat het 10 dollar is of zoiets.
kan dat?
m'n order is zo rond de 30,35 dollar btw
Er post hier een modje mee en die zegt niks dus er zal wel weer wat misgegaan zijn.quote:
Ja, een horloge van 70 dollar zetten ze er ook 12 dollar opquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook tegen jack, ik vroeg hem of hij m'n order in 2en wilde sturen.
hij zei dat het niet uitmaakte, en dat het allemaal wel goedkwam, omdat ze er standaard op zetten dat het 10 dollar is of zoiets.
kan dat?
m'n order is zo rond de 30,35 dollar btw
ik heb jack ff gemaild met de vraag of m'n pakket onder de 2 kilo blijftquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja, een horloge van 70 dollar zetten ze er ook 12 dollar op
die man van het postkantoor toen ik laats iets terug moest sturen vond het wel grappig.
had te maken met namen van nep artikelen,dat Fok! daar geen problemen mee wil hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Er post hier een modje mee en die zegt niks dus er zal wel weer wat misgegaan zijn.Vroeg het me gewoon even af.
hoe groot was je order?(in dollarsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb jack ff gemaild met de vraag of m'n pakket onder de 2 kilo blijft
die man wordt helemaal gek van me denk ik
30, 35 dollarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef raaavi het volgende:
[..]
hoe groot was je order?(in dollars?)
Ik lig echt dubbel hier, collega's kijken me nu wel een beetje raar aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
had te maken met namen van nep artikelen,dat Fok! daar geen problemen mee wil hebben.
En een het constant spammen van TVPs en Lapo's
Daarom moet je ook OE-BOET zeggen en Naik en Reej Ben en geen ..naja je snapt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |