abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71794070
En dit vind ik dan wel weer een geinige gadget.
Ik denk dat ik dat maar eens ga bestellen en is het niks, dan is er binnenkort vast wel iemand jarig....
To Wii or not to Wii....that's the question.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:04:48 #127
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_71794140
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef FrankP het volgende:
Ik denk dat ik dat maar eens ga bestellen en is het niks, dan is er binnenkort vast wel iemand jarig....
Die zag ik een paar maanden terug bij de Action liggen. Heb er ook een tijdje bij gestaan, maar het gechroomde plastic vond ik er te lelijk uitzien.... Blauw en rood water blijft wel cool natuurlijk
pi_71794261
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef Redster1984 het volgende:

[..]

Die zag ik een paar maanden terug bij de Action liggen. Heb er ook een tijdje bij gestaan, maar het gechroomde plastic vond ik er te lelijk uitzien.... Blauw en rood water blijft wel cool natuurlijk
Past het standaard op elke kraan of is dat een gok?
pi_71794414
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:09 schreef raaavi het volgende:

[..]

Past het standaard op elke kraan of is dat een gok?
Denk dat het een gok is, maar er zitten wel 2 verloopjes bij zag ik. En anders even naar de "vul hier een willekeurige bouwmarkt in".
pi_71794623
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef FrankP het volgende:

[..]

Denk dat het een gok is, maar er zitten wel 2 verloopjes bij zag ik. En anders even naar de "vul hier een willekeurige bouwmarkt in".
Ah, ik heb even mn kraan onderzocht, en ik haalde dat stukje eraf waardoor het water mooi in een straal loopt. en daar heb ik schroef draad zitten, nu even kijken of die niet erg laag komt te zitten dan.
En er moeten batterijen in dus
pi_71795192
Heb Jack even een mail gestuurd ivm die gekleurde waterstraal gadget, kijken of ie een betere prijs dan DX kan geven. Ga er gewoon één proberen.

En meteen maar even gevraagd of hij ook "Sea Monkeys" kan leveren, leuk voor de vriendin.
Diegene die in het vorige topic zei dat ze bij hem waren uitgekomen, heb je al wat meer foto's/video's?
pi_71796105
ik heb die shotglassvorm gevonden bij de blokker, het duurde wel even, ze wisten niet waar ik eht over had, maar op weg naar buiten zag ik ze ineens staan
en 1,25 maar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71796972
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:18 schreef Mirjam het volgende:
ik ben met jack aan het heen en weer mailen voor een bestelling van taobao, en, ik moet zeggen, hij doet echt mega goed z'n best!
bevalt me prima!

jammer dat taobao, zelfs met googletranslate, zo moeilijk te begrijpen is
Jack is mij ook behoorlijk aan 't helpen. Ben op zoek naar 'n ander OE-BOOT horloge dan op DP staan en na 'n week komt hij ineens met 'n link van TaoBao waar echt alle soorten staan volgens mij

Nu de juiste daaruit opgezocht en Jack weer 'n link teruggestuurd, hij maakt voor mij 'n prijsopgaaf

Ben benieuwd hoe snel ik 'm binnen heb nu.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71797355
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die shotglassvorm gevonden bij de blokker, het duurde wel even, ze wisten niet waar ik eht over had, maar op weg naar buiten zag ik ze ineens staan
en 1,25 maar
ik was ook aan het zoeken. kon ze heul niet vinden! wat staat er op de verpakking ? morgen poging 2.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:38:10 #135
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_71797869
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef FrankP het volgende:
Ik zat er ook naar te kijken maar de waterstraal komt helemaal verrot uit de kraan. Het spettert alle kanten op, is een youtube filmpje van.

Seamonkeys groeien niet zo snel dat ik binnen 3 dagen ineens betere foto's of video kan schieten
Als er iets fatsoenlijks is te zien zal ik het posten. Met het oog kun je wel fraaie zaken zien maar op video is nutteloos.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:38:44 #136
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_71797881
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_71797930
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:

[..]

ik was ook aan het zoeken. kon ze heul niet vinden! wat staat er op de verpakking ? morgen poging 2.
het is een vierkante doos, overwegend blauw. Xtra cold iceshooter staat erop.
en kennelijk is het merchandise van http://www.xtracold.com/ , kom ik achter na wat google.

edit: http://www.xtracold.com/index.php?option=com_facileforms&Itemid=93
eerste product, dat is het
pi_71798247
quote:
Hey dat Gey stehr shirt heb ik al binnen, het zit strak(slimfit) maar is verder wel mooi.
Kwaliteit is een beetje magertjes, erg dunne stof.
kei lief.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:56:29 #139
691 luciano
ondertitelloos
pi_71798348
http://www.digitalgeek.nl/ijs-shotglasvorm.htm , komt van http://www.paramountzone.com/ice-shot-glasses.htm , weer een andere UK gadgets site zie ik net.

Maar zoals zoveel vormen in ijs, het maken is 1 ding. Het heelhuids uit de vorm halen is een 2e....

Ik heb nog 200+ euries beltegoed wat onbeperkt meegenomen mag worden, dus ik ben eens gaan googelen toen ik hoorde dat er winkels zijn waar je met je beltegoed kon betalen!
Ik kwam uiteraard uit bij ... de condoomfabriek.nl waarover ik al meer had gehoord, en heb daar wat lullig ( leuke woordspeling ) gekocht.
O.a. ijsblokjes in de vorm van een penis. Je raadt het al . Op het moment dat ze klaar zijn en eruit moeten , zitten ze muurvast en met het wrikken van de vorm breken die dingen.
En als man zijnde kan ik je vertellen dat een knak_lul ERG pijnlijk is !

Dus ... we horen ZIEN graag het resultaat Mir. ( or it didnt happen )
pi_71798440
als je er zoveel problemen mee hebt, helpt het volgens mij wel om over de onderkant, dus de vorm zelf, wat warm water te laten lopen
en sowieso niet direct uit de vriezer eruitdrukken, maar ff wachten, het buitenste laagje moet natuulijk wel ff loskomen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:03:22 #141
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_71798556
Zo, I'm back!
We gaan eens kijken wat voor leuks er weer te bestellen valt.
pi_71798591
ik heb m'n spullen die ik gisteren via jack bij taobao heb besteld nog niet eens binnen uiteraard, maar heb nu al zin nog meer rommel van taobao te bestellen
pi_71798776
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik heb m'n spullen die ik gisteren via jack bij taobao heb besteld nog niet eens binnen uiteraard, maar heb nu al zin nog meer rommel van taobao te bestellen

(WE HEBBEN EEN NIEUWE TAOBAO-JUNK ERBIJ !)

Welkom, wil je ook gelijk aanmelden voor de Praatgroep ?
pi_71798792
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het is een vierkante doos, overwegend blauw. Xtra cold iceshooter staat erop.
en kennelijk is het merchandise van http://www.xtracold.com/ , kom ik achter na wat google.

edit: http://www.xtracold.com/index.php?option=com_facileforms&Itemid=93
eerste product, dat is het
Morgen weer kijken!
pi_71798795
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef raaavi het volgende:

[..]

(WE HEBBEN EEN NIEUWE TAOBAO-JUNK ERBIJ !)

Welkom, wil je ook gelijk aanmelden voor de Praatgroep ?
ja
*snif*
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:11:45 #146
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71798800
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:38 schreef Dionysiou het volgende:

En deze Peng Jones vest
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:15:53 #147
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_71798934
Als er bij Taobao 100 yen staat, is dat dan echt ongeveer 75 cent? Want dan is het wel heel goedkoop daar. Of doe ik misschien iets fout?
O)))
pi_71798967
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef arucard het volgende:
Als er bij Taobao 100 yen staat, is dat dan echt ongeveer 75 cent? Want dan is het wel heel goedkoop daar. Of doe ik misschien iets fout?
het is Yuan, is wat anders dan Yen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:18:42 #149
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_71799030
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:17 schreef mtv het volgende:

[..]

Ok dan deed ik dus iets fout
O)))
pi_71799053
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:17 schreef mtv het volgende:

[..]

wat is de koers van de yuan momenteel dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')