ik had toevallig iets van 100 yuan opgegeven aan jack, en dat zou dan incl. shipping uitkomen op een kleine 30 dollarquote:
Stervensduur dat BaoPao , ik hou het wel bij DX/DP dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had toevallig iets van 100 yuan opgegeven aan jack, en dat zou dan incl. shipping uitkomen op een kleine 30 dollar
vraag me af wat hij eraan verdient
ik vond het goedkoopquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Stervensduur dat BaoPao , ik hou het wel bij DX/DP dan.
Zappertje snapt hemquote:
Welcome back manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:03 schreef Stinosss het volgende:
Zo, I'm back!![]()
We gaan eens kijken wat voor leuks er weer te bestellen valt.
bij mij een euroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Mirjam het volgende:
ik heb die shotglassvorm gevonden bij de blokker, het duurde wel even, ze wisten niet waar ik eht over had, maar op weg naar buiten zag ik ze ineens staan
en 1,25 maar
Nee, 9 cijfers, gewoon je bank rekening nummer, die weet je toch wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:15 schreef SpicyPaprika het volgende:
Ik heb problemen met het verifiëren van mijn bankkaart op paypal.
Hij zegt dat mijn kaart nummer niet juist is. Dat is toch die reeks van 17 cijfers?
You have entered an invalid number or partial credit card or debit card number. Please check your entry and try again.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, 9 cijfers, gewoon je bank rekening nummer, die weet je toch wel?
Mastercard is een credit card. Je hebt toch wel een gewone bankpas, waarmee je pint? Daar staat je rekeningnummer op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef SpicyPaprika het volgende:
[..]
You have entered an invalid number or partial credit card or debit card number. Please check your entry and try again.![]()
Heb zowat elke 9cijferige code om mijn bankkaart geprobeerd.MasterCard is het toch voor een bankkaart?
I want cool gadgets not funny onesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef jack-peng het volgende:
And I will update 3 amazing funny gadget in 3 days.
bij welke bank zit je dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:59 schreef SpicyPaprika het volgende:
Maar welk card type moet ik dan nemen.Voor mijn gewoon pinpas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |