delano? ik wil daar niet eens shoppenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef mtchel112 het volgende:
taobao wilt niet dat delano daar gaat shoppen![]()
inmiddels mijn 3 de item op taobao echt top dat zoiets bestaat
Die zijn zojuist betaald aan jack [55$] per paypall en over drie dagen onderwegquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
hoe zitten die **** lucht maxz ? wil mischien ook kopen dan
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie tegen zn computer zegt wat ie op fok post![]()
![]()
wat heeft rachel er mee te maken haha. alsof ze verantwoordelijk is voor taobao.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef luciano het volgende:
Nou dank je hoor , maar geef mijn chinese portie maar aan Fokkie...... ik had 1 redelijke pagina gevonden na een hoop geklik en geplak in de vertaler, maar na 5 minuten heb ik nog steeds nergens zo'n mooie grote schijnwerper voor mijn fiets kunnen vinden, en ondertussen had ik al zoveel vensters open dat mijn geheugen begon vol te raken...... CIAOCIAO @ baopao.com
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke site voor europa Rachel ... dit gaat hem niet worden zo
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Meld je ff HIER FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic aan !Aardig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Contact mogelijkheden voor DP .......quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
wat heeft rachel er mee te maken haha. alsof ze verantwoordelijk is voor taobao.
Ja .....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Skiet het volgende:
ja, ze kan orders voor je bestellen en doorsturen van taobao maar inhoudelijk heeft ze natuurlijk niks te maken met taobao. dat was me punt.
Spammertquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef Mirjam het volgende:
jack wordt volgens mij helemaal gek van al m'n emails
TB moet je meer als een b2b veiling/ebay/marktplaats zien...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Skiet het volgende:
ja, ze kan orders voor je bestellen en doorsturen van taobao maar inhoudelijk heeft ze natuurlijk niks te maken met taobao. dat was me punt.
jij snapt er echt niets van hehquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja .....ze werkt voor DP , en ze doet als hobby erbij orders plaatsen bij de concurrent
![]()
nee, hij stuurde me net nog een mailquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Spammert![]()
Ik hoop voor hem dat hij slaapt op dit HongKongse uur ( 05.43 uur )
Zijn eigen woorden op zijn forum....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Spammert![]()
Ik hoop voor hem dat hij slaapt op dit HongKongse uur ( 05.43 uur )
Ok , ik hou wel van een discussietje ........ leg JIJ me dan maar eens in jip en janneke taal uit waarom een vrouw genaamd rachel , die werkt voor DP , contactpersoon is voor een firma genaamd taobao, maar daar niets mee te maken heeft.quote:
Is de discussie al eens gevoerd ooit ( lijkt me van wel met 86 + 9 = 95 topics ! ) HOE ze in vredesnaam kunnen verzenden zonder verzendkosten te rekenen ? Is de marge op die goedkope " troep " nog steeds groot genoeg om dat te kunnen bekostigen ? Of calculeren ze een paar dollar verlies op de verzendkosten voor een 1 dollar item in tegenover de winst op de grotere bestellingen ???quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn eigen woorden op zijn forum....
Frankly speaking ,I usually sleep at HK time: 07:00AM to 13:00PM every day,and start to reply Email after 22:00 PM
Hij is dus wakker als zijn klanten wakker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |