Als die knulligheid er niet meer in zou zitten zou het denk ik niet eens leuk meer zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ga dit topic in de gaten houden, mssn dat DGVF de tips die in het vorige topic gegeven zijn hem in staat stelt om zn show wat vermakelijker te maken.
owwja dat is martig goofers.. die doet al vanaf het begin mee let maar op..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Camera man (Wie dit is is niet bekend maar sinds emar een statief heeft is die ook weg geloof ik)
Truequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef muay-toy het volgende:
tosti kipkruiden? ik dacht gebakken ei?
45 leden dan alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Zet mij er maar bij hoor bij die lijst
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:54 schreef markie950 het volgende:
Ik zij het je...
Ik heb al zin in vanmiddag dan gaan we weer aan de slag met dgvf!!
deze nieuwe periode belooft een groote te worden voor ons en jullie!
we gaan met veel nieuws komen..
word grandioos!
Ze kunnen me 24 uur per dag vragen stellen. Daar zit geen tijd aan verbondenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat Emar ook persconferentie houden in dit topic? Dat je hem bijvoorbeeld op maandagavond tussen 1900 en 1930 vragen kunt stellen?
Klopt..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef DGVF het volgende:
[..]
Ze kunnen me 24 uur per dag vragen stellen. Daar zit geen tijd aan verbonden
idd... ik vind het een goed idee wat jij emar??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt..
Maar zo'n avondje af en toe is wel leuk want dan krijg je sneller antwoord en meer discussie
haha ja.. nou ik vind dat we ons eigen niveau hebben en ik vind avgn tog te veel gescheld maar die man heeft zo veel fans dat het voor een nederlands jochie haast onmogelijk is.. maar we doen ons best en we doen het voor de fans die hij heeft duss daar moet je tevreden mee blijvenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/53723
Hopelijk kun je hier ooit aan tippen Emar!
Deel 2?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef DGVF het volgende:
Ik zal er even over nadenken. Ik vind het altijd vrij iritant als ik op een vast tijdstip iets moet doen en soms kan ik ook gewoon niet. Het is opzich wel een goed idee, maar ik denk niet dat het wat wordt.
En de vragen worden beantwoord in Emarwii NEEEEWSS 2, fotostarter!
OMG liegt Emar tegen zijn fansquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Deel 2?
Niet liegen, 4 is al aan de beurt
Ik bedoelde natuurlijk afl. 4quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Deel 2?
Niet liegen, 4 is al aan de beurt
Wil jij op de lijstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:wat word de volgende review emar?
Nee maar dat moet nog wel gebeuren!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Staat Fruit eral op?
joa goe iedeeee maaaannnn zin in.. maar dan naar walibiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar dat moet nog wel gebeuren!
JONGEN! Strax gaan we misschien wel uitstapjes doen enzo! Stel je voor met Emar en de bende naar de Efteling ofzo en dan pannenkoeken eten met een grote fristi er bij![]()
Maar dan moet je dus wel ingeschreven staan
w00t w00t Efteling FTWquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar dat moet nog wel gebeuren!
JONGEN! Strax gaan we misschien wel uitstapjes doen enzo! Stel je voor met Emar en de bende naar de Efteling ofzo en dan pannenkoeken eten met een grote fristi er bij![]()
Maar dan moet je dus wel ingeschreven staan
Dank maar emar heeft het daags druk denk ik..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
Mark mijn complimenten richting jou! Je bent veel meer aanwezig dan Emar!
Je mag naast mij zitten zelfsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
w00t w00t Efteling FTW![]()
OK count me in on the list![]()
, maar dan alleen als we ook in Vogelrok gaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef markie950 het volgende:
[..]
dan moet je die doneren Doanueren
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef DGVF het volgende:
Mijn volgende review wordt:
Turing Point: Fall of Liberty.
AQuila360 heeft dit mogelijk gemaakt!
Niet meteen doen Emar..quote:
Natuurlijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wordt toch nog wel genoemd in de review hoop ik?
Maar jij in dat apenpak was echt te grappigquote:
Ach, deert nie. Zodra er iets mis gaat, kan dat zo weer aangepast worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet meteen doen Emar..
Ik vertrouw het niet.. Hij haat je show's en was toen ook je felste tegenstander dus dit klopt niet.
Ik hou hem wel in de gaten onze Sackboy want hij is sowieso een kloon maar daarnaast ook een haterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef DGVF het volgende:
[..]
Ach, deert nie. Zodra er iets mis gaat, kan dat zo weer aangepast worden.
Het staat zelfs in de OPquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:12 schreef Ixnay het volgende:
Het zal vast wel eens eerder door iemand opgemerkt zijn, maar ik vind het een behoorlijke rip-off van:
Wat?? Schrijf ik het weer is verkeerd?quote:
Dan ken je duidelijk de taalpuristen van FOK! niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:40 schreef markie950 het volgende:
maar alles kan gelukkig op dit prachtige forum
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan ken je duidelijk de taalpuristen van FOK! niet.
Maar goed, ben benieuwd naar het nieuwe filmpje
Volgens mij is dat gewoon bij Emar de straat uit en dan na 5 minuten fietsen een keer links of rechts!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
we filmen in de natuur, maar waar in de natuur? Dat weten we zelf ook niet. We pakken een keer de fiets en we gaan de wilde weide wereld in! (Hardenberg)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon bij Emar de straat uit en dan na 5 minuten fietsen een keer links of rechts!
De wijde wereld is soms dichtbij
Dat komt goed! Ben vandaag al druk bezig geweest met toekomstige DGVF!! onderdelen. Morgen gaan we druk bezig met EmarSciencequote:
We gaan door tot we dood gaan!!!! Hier worden we nooit 'te groot' voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:51 schreef markie950 het volgende:
mooizo! laten we hopen dat we dit nog vele jaren volhouden..
ookal is dat best wel sneu, zo'n volwassen kerel die op zo'n manier grappig is maar voor een volwassen is het, tja, toch...... anders....
maar dat duurt nog lang.......
Doe eens normaal!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef markie950 het volgende:
natuurlijk, maar eerst moet avgn dood want dan zijn wij de op een na beste
Doneer ook een gamequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef CheeseFrog het volgende:![]()
Mag ik ook genoemt worden in dé nieuwe review zoals Aquila?
jekrijgteenkoekjealsikgenoemdwordt!
Op 10 km afstand van mijn huis om precies te zijn!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon bij Emar de straat uit en dan na 5 minuten fietsen een keer links of rechts!
De wijde wereld is soms dichtbij
Als er tijd over is kan dat wel. Maar we zitten met een tijdslimiet van 10.59quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef fotostarter het volgende:
Wachten duurt alijd zo lang
Oja, Ik kan me voorstellen dat er wel eens iets mis gaat, en opnieuw wordt gefilmd... Lijkt het je niet leuk om die aan het eind van een filmpje te plaatsen? Stuk of 2 of 3 bloopers?
Dat zouden we mischien wel willen maar daar hebben we geen tijd voor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef fotostarter het volgende:
Wachten duurt alijd zo lang
Oja, Ik kan me voorstellen dat er wel eens iets mis gaat, en opnieuw wordt gefilmd... Lijkt het je niet leuk om die aan het eind van een filmpje te plaatsen? Stuk of 2 of 3 bloopers?
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef CheeseFrog het volgende:
zoek een alternatief van youtube, duh.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:37 schreef muay-toy het volgende:
in dat geval haak ik af
Wat betreft DGVF!! redelijk. Volgende review komt zeer snel:)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:56 schreef fotostarter het volgende:
Hoe staat het er allemaal voor, Emar?
Ik hoop dat het snel beter gaatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef DGVF het volgende:
[..]
Wat betreft DGVF!! redelijk. Volgende review komt zeer snel:)
Maar met EmarNetwork gaat het momenteel slecht. Zie site voor meer info hier over:
www.emarnetwork.come2me.nl
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:12 schreef markie950 het volgende:
Als ik er van vakantie weer ben gaat het vast als een lopend vuurtje
Wat jammer zegquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef DGVF het volgende:
Problemen met YouTube.
Ik wou net de nieuwe review online gooien, maar dat lukt niet. Zodra ik op uplaoden klik, blijft d pagina laden n uiteindelijk meld hij verbindingsproblemen te hebben. Waar ik ook op klik op YouTube, gebeurt dit. Hebben jullie hier ook last van?
Is idd erg kut. En AQ, je hebt niks gemist.quote:
Probeer het morgen nog eensquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:52 schreef DGVF het volgende:
[..]
Is idd erg kut. En AQ, je hebt niks gemist.
Ik heb de review zelf al gezien en ik vind hem erg goed. Ik geef dan ook voor het eerst geen direct commentaar, maar werk met voice overs. En de naam van de zwerfhond is bekendquote:
Ik ga de naam naturlijk nog niet verklappen. Daar kom je binnenkort achter!quote:
Dat weet ik niet. Ik HOOP deze week nog.quote:
Probeer het nu dan. Gisteren lukte het niet, wellicht vandaag welquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef DGVF het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik HOOP deze week nog.
Knal dat ding er snel op Emarquote:Mijn volgende review komt eraan. Ik ben hier al lang mee bezig en het wordt een geweldige review. Het is ook de 1e keer dat ik een gedoneerd spel review (Bedankt AQuila360). Geef me nog even de tijd om deze review te posten! Verder komt er binnenkort ook een nieuwe special. Mijn fans wouden graag een kijkje achter de schermen bij DGVF!! en dat krijgen ze! Dus de volgende special wordt een soort 'making of'. En Emarwii NEEEEWSS!! aflevering 4 komt eind deze maand uit.
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Probeer het nu dan. Gisteren lukte het niet, wellicht vandaag wel
Kom op! Ik zeg DOEN. En denk dat vele het met mij eens zijn.
Emar fix het dan! of die het via een andere computer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:50 schreef DGVF het volgende:
[..]
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?
Hoe heb je het de vorige keer gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:50 schreef DGVF het volgende:
[..]
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?
De vorige keer had ik dit probleem nog niet, Maar de oplossing is erquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe heb je het de vorige keer gedaan?
Dan pas?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef DGVF het volgende:
[..]
De vorige keer had ik dit probleem nog niet, Maar de oplossing is erIk heb Google Chrome gedownload en daarmee kan ik wel op YouTube. Het uploaden begint vanavond!
Balenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
Als je echt door wilt breken, moet je direct actie ondernemen, en deadlines stellen.
Laten we een deadline afspreken van 19:00uur. ik stel ook voor dat je vanavond maar een magnetronmaaltijd neemt. Geen tijd meer om sociaal aan tafel mee te buffelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is bezig met uploaden!www.dgvf.come2me.nl
www.youtube.nl/emarwii
www.dgvf.forumup.nl
Nee, die komen in Emarwii NEEEEWSS!! 4quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens, komen hier ook de vragen in die laatst gesteld zijn?
Nee.quote:
Als ik een video op normale kwaliteit upload, duurt het een stuk minder lang.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef fotostarter het volgende:
Nee, je hebt gewoon een trage internetverbinding
Ja, iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:28 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens, in de
tijd dat je film aan het uploaden is, kun je uitgebreid gaan wokken
Ik was eerst je filmpje aan het kijken, toen kwam ik erg eens linkje tegen van Fatboy Slim. Wat bleek nou, met Fatboy slim vermaakte ik me een stuk beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef DGVF het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij staat online!
Omdat je een pauper bentquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik was eerst je filmpje aan het kijken, toen kwam ik erg eens linkje tegen van Fatboy Slim. Wat bleek nou, met Fatboy slim vermaakte ik me een stuk beter
Retard Familie Alertquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:01 schreef Lagomorph het volgende:
Ik zei laatst toch dat je op een neef van me leek en het klopt idd, je lijkt op mijn autistische neef
Ik kan je humor echt wel waarderenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat je een pauper bent![]()
Cultuurbarbaar!! Gelukkig weet de rest het wel te waarderen
Meen je nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan je humor echt wel waarderen
Zoals je in mijn review kunt zien, is het gewoon echt donker. Mischien kun je verschilnde wegen nemen of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had trouwens geen last van dat donkere gedoe Emar? Had je de instellingen wel goed ofzo?
Zelfs met meer dan een paar bier zijn ze nog niet gr-gr-gr-grapigquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Maargoed het heeft natuurlijk geen nut om die filmpjes te kijken als je er niets aan vind. Probeer het anders eens met een paar bier op![]()
Dan is dat be-be-be-beee-beginnen wel heel grappig
Maar blijf dan wegquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zelfs met meer dan een paar bier zijn ze nog niet gr-gr-gr-grapig
Ik heb dat stukje vanaf 7:30 al 10 keer terug gekekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb het weer niet langer dan een minuut volgehouden
Zaklamp.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
[..]
En Emar wat een is een zaklicht
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zelfs met meer dan een paar bier zijn ze nog niet gr-gr-gr-grapig
Heb je dat stukje gezien vanaf 7:30quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef fotostarter het volgende:
Dat gebash op Emar, stiekem vinden ze het ook leuk om te zien.
Heeft Jan Willem bedacht. Ik wou haar eerst Talpie noemen, maar daar was JW het niet mee eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:09 schreef Yari het volgende:
Zo leuke cliffhanger met die honden, moeten we nu nog 3 namen verzinnen?![]()
Wel een klotenaam voor die ene hond eigenlijk, heb je dat zelf verzonnen of heeft iemand dat daadwerkelijk ingestuurd?
Maarja hij was weer leuk, grappig om te zien dat je nog steeds het hele assortiment frisdrank van de Aldi in je bed hebt liggen.
Jep, het meest leuke stukje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je dat stukje gezien vanaf 7:30
Daar zal de rest van de familie niet al te blij mee zijn denk ik....quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep, het meest leuke stukje.
Vond deze toch iet wat tegenvallen. Geluid was niet goed....
Emar, weet je wat me tof lijkt... Dat je eens het avondeten gaat reviewen.
Dus Jan Willem filmen, terwijl jullie aan het avondeten zitten!!
Mooi zo!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Leuke review maar die hond![]()
Moest erg lachen
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofquote:
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters. Hij is zo'n populair type. Met zo'n cap en de broek aan de enkels.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofDat geluidje is tof om te hebben als je een smsje krijgt
En Emar hoezo is je broertje een hater?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters. Hij is zo'n populair type. Met zo'n cap en de broek aan de enkels.
Fruit?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofDat geluidje is tof om te hebben als je een smsje krijgt
En Emar hoezo is je broertje een hater?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Met zo'n cap en de broek aan de enkels.
Ik heb dat stukje nu als Mp3quote:
Nee, NOOITquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat hem z'n broek optrekken en je shows gaan kijken Emar dat is beter voor dat joch!
Hij komt dus waarschijnlijk nooit langs in een aflevering?
Haha, dat stukje is toch wel een van de grappigste momenten tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nu als Mp3te vet man
Does uploadenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nu als Mp3te vet man
Dat maakt 'm best OK eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters.
Altijd mooi om te horen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:15 schreef Frankii het volgende:
Ik kijk elke keer weer met plezier naar je items Emar, echt supertof hoe je het doet. Je kunt goed zien dat je vooruit gaat. Ga er vooral lekker mee door, dan blijf ik lekker kijken.
Cool ik ben er benieuwd naarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:35 schreef DGVF het volgende:
Emarwii NEEEEWSS!! 4 komt waarschijnlijk deze week nog uit!
Hij doet er zuinig meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hebbie dat ranzige spul uit Duitsland nou nog steeds nie op
Dat deed ik even met opzet voor de review.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij doet er zuinig mee![]()
Maar Emar serieus waarom lig je met 10 flessen frisdrank in je bed
Organiseer een keer een knutseldag voor je fans en dan kun je met die flessen best toffe dingen maken!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:22 schreef DGVF het volgende:
[..]
Dat deed ik even met opzet voor de review.
Eerst moeten we maar eens naar de 100 fans toe!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Organiseer een keer een knutseldag voor je fans en dan kun je met die flessen best toffe dingen maken!
sambaballen of raketjes van maken met water en zo een pomp
Het gaat te langzaamquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:46 schreef DGVF het volgende:
[..]
Eerst moeten we maar eens naar de 100 fans toe!
Twentsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Ixnay het volgende:
Is dat accent nou Twents of Gronings btw?
- 49quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
Hoeveel staan er nu op de lijst?
Staat Strawberry er al op?
Oke.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
Knal je EMAR NEWS met het gesprek met Sony dan ook in het PS3 topic en je hebt zo 25 fans erbij!
Onderschat Emar niet! Hij was er voor 1994 al!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:54 schreef Ixnay het volgende:
Geboren in 1994. Die heeft SMB3 echt niet bewust meegemaakt he.![]()
Maar het is wel veruit de beste platform game ooit, daar moeten we hem gelijk in geven.
Dat wouden we eigenlijk dit jaar al doen (ik en Mark). Maar dat is helaas niet doorgegaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
Emar je moet volgend jaar ook naar Keulen afreizen om daar verslag te doen vanaf de beurs hoe vet zou dat zijn![]()
Op de dgvf manier die beurs belichten![]()
Gastquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:26 schreef fotostarter het volgende:
Ja zoiets van.
Geen gebef, zonder DGVF![]()
Mischien komt zoiets ooit. Maar ik heb het nu veels te druk. School is voor mij ook weer begonnen....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
Emar ik zat net te luisteren naar het volgende ding:
En ik dacht van kun jij met mark niet een dgvf liedje maken of anders met carnaval misschiwn wordt een het een hit ofzo en mark in apenpak
quote:
Dus dan moeten we nog langer wachtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:57 schreef DGVF het volgende:
[..]
Mischien komt zoiets ooit. Maar ik heb het nu veels te druk. School is voor mij ook weer begonnen....
Kijk, das lekker wakker worden! Ga hem nu kijken.quote:
Inderdaad, je zette hem gewoon even voor het blokquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
Die gast kon je vraag niet waarderen Emar![]()
Wel tof weer
Jammer alleen dat die je vragen niet voorleest maar slim skiptquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef SuperFruitig het volgende:
MIJN VRAGEN
Ik had echt een meesterlijke brief gestuurd
Thanks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die je vragen niet voorleest maar slim skipt![]()
Fotostarter ook goeie vraagEn waar waren de vragen van Eddy ?
1e EmarScience: Aanstaande dinsdag (als alles goed gaat...)quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Emar Emarwii!!
Waneer komt eigenlijk iets van klaagTV of EmarSience uit?
Omdat iedereen dat doet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:11 schreef Edwinuss het volgende:
Geef me 1 goede reden waarom ik emarwii een vraag moet stellen.
Daarmee kan je alles met een AV cable capturen. Dus alles van de Wii en 360.quote:
Het klinkt nooit ergens na.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
In zijn laatste review is het commetaar er volgens mij ook later bijgezet maar dat klonk nergens na. Dus misschien kan Emar dit wel proberen ofzo?
Je bent te hard Eddy! Eigenlijk zou jij bij de DGVF crew moeten voor de technische zakenquote:
Voor die 2 man die de show kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent te hard Eddy! Eigenlijk zou jij bij de DGVF crew moeten voor de technische zaken
Vergis je niet in de aantal views die Emar haalt met zijn show ed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Voor die 2 man die de show kijken?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vergis je niet in de aantal views die Emar haalt met zijn show ed.
Eddy wat denk jij trouwens van die 2 nieuwe shows van Emar?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Voor die 2 man die de show kijken?
Waarom moet je hem alles vragen? Kan je dat gewoon niet bekijken op z'n channel? Staan gewoon de views onder de filmpjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
Emar hoeveel kijkers heb je gemiddeld?
Ik kijk nooit op zijn channelquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet je hem alles vragen? Kan je dat gewoon niet bekijken op z'n channel? Staan gewoon de views onder de filmpjes.
De views staan altijd onder de videoquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom moet je hem alles vragen? Kan je dat gewoon niet bekijken op z'n channel? Staan gewoon de views onder de filmpjes.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:12 schreef DGVF het volgende:
[..]
De views staan altijd onder de video
Ja, dit is als aanvulling. Je hoeft niet naar het channel te gaan om de views te bekijken, maar het is wel een optie. Maar ja, deert ook niet.quote:
Mark is een rising star! Die jongen heeft het inzich om Emar te overstijgen maar zijn eigen gameshow kon niet tegen die van Emar op!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Ixnay het volgende:
Die Mark is volgens mij een stuk jonger dan onze Emar, maar zijn zinsconstructies zijn vele malen beter.
Het minpunt aan de reviews is dat hij niet kan acteren zoals de AVGN.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mark is een rising star! Die jongen heeft het inzich om Emar te overstijgen maar zijn eigen gameshow kon niet tegen die van Emar op!
Kijk even de review van Donkey Konga daar speelt die op geniale wijze een aap
Je moet natuurlijk wel weten dat mijn show anders is dan die van de nerd. Ik heb andere humor als hem. Zie mij meer als de droogkloot.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het minpunt aan de reviews is dat hij niet kan acteren zoals de AVGN.
Dat zou hij gewoon beter niet kunnen doen. Gewoon: "dit spel is kut, omdat..."
En dat "GVD! !@#$%^" moet hij niet doen, want dat kan hij (nog) niet cool doen en AVGN wel.
Die droge onzin die hij er bij doet is dan weer wel leuk.
quote:
Zo mooi hoe die achter Emar staat te doenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dude ,what is wrong met dat beest![]()
Idd. Dit is focking geniaal!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo mooi hoe die achter Emar staat te doen
Later in het bos is tof als Emar hem killed en dan met die gast
35 cent en een kauwgombal!
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef DGVF het volgende:
[..]
Idd. Dit is focking geniaal!!
Morgen de eerste EmarScience!!!![]()
![]()
Doet Jan-Willem daar ook nog aan mee?quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:44 schreef DGVF het volgende:
[..]
Idd. Dit is focking geniaal!!
Morgen de eerste EmarScience!!!![]()
![]()
Nee, dan zul je nog even moeten wachten op KlaagTVquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:50 schreef Yari het volgende:
[..]
Doet Jan-Willem daar ook nog aan mee?
Het gestotter vind ik zelf niet ergquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:36 schreef DGVF het volgende:
[..]
Nee, dan zul je nog even moeten wachten op KlaagTV![]()
En de eerste EmarScience zal gaan over de RMS Titanic.
Ik heb de aflevering al gezien (ja, ja, hij is klaar nu!!) en ik ben erg tevreden. Enige nadeel is echter wel dat dat irritante gestotter terug is!!!!![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer ik ben Emar en AQuila360 is iemand anders... Anders kan hij mij toch ook geen game donaueren?
EmarSience is nu aan het uploaden ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:44 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Jij bent Emar maar je post onder AQuila360?
Snel je password veranderen dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn account was dus blijkbaar door die hacker bemachtigd en toen heeft hij onder mijn naam zich voor gedaan als Emar..
Ik ben niet Emar en Emar is niet mij
Stomme Hacker![]()
pannekoekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn account was dus blijkbaar door die hacker bemachtigd en toen heeft hij onder mijn naam zich voor gedaan als Emar..
Stomme Hacker![]()
Kijk, dat hoor ik graag!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
Dat petje![]()
Zo lijkt het meer of de plaatselijke inrichting een dagje aan het vissen is![]()
Maar het filmpje was tof en informatief
Ik ga nog erg veel behandelen. Maar de eerste paar afleveringen gaan idd over gezonken schepen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb wel een hoop bij geleerd Emar!
Behandel je alleen gezonken schepen of van alles en nog wat? Anders kun je een keer de Aurora doen!!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Stomme Hacker![]()
Dit ga ik meteen zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:20 schreef Lagomorph het volgende:
God, nu ook serieus dat Youtube filmpje bekeken en... serieus... je normale filmpjes waren net te pruimen maar dit is wel erg slecht. Die focking ijsberg zou je in één keer in je mond moeten nemen zodat we van je af zijn. Vol met je bakkes op die ijsberg.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb wel een hoop bij geleerd Emar!
Behandel je alleen gezonken schepen of van alles en nog wat? Anders kun je een keer de Aurora doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |