Dat weet ik niet. Ik HOOP deze week nog.quote:
Probeer het nu dan. Gisteren lukte het niet, wellicht vandaag welquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:24 schreef DGVF het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik HOOP deze week nog.
Knal dat ding er snel op Emarquote:Mijn volgende review komt eraan. Ik ben hier al lang mee bezig en het wordt een geweldige review. Het is ook de 1e keer dat ik een gedoneerd spel review (Bedankt AQuila360). Geef me nog even de tijd om deze review te posten! Verder komt er binnenkort ook een nieuwe special. Mijn fans wouden graag een kijkje achter de schermen bij DGVF!! en dat krijgen ze! Dus de volgende special wordt een soort 'making of'. En Emarwii NEEEEWSS!! aflevering 4 komt eind deze maand uit.
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Probeer het nu dan. Gisteren lukte het niet, wellicht vandaag wel
Kom op! Ik zeg DOEN. En denk dat vele het met mij eens zijn.
Emar fix het dan! of die het via een andere computer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:50 schreef DGVF het volgende:
[..]
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?
Hoe heb je het de vorige keer gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:50 schreef DGVF het volgende:
[..]
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?
De vorige keer had ik dit probleem nog niet, Maar de oplossing is erquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe heb je het de vorige keer gedaan?
Dan pas?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef DGVF het volgende:
[..]
De vorige keer had ik dit probleem nog niet, Maar de oplossing is erIk heb Google Chrome gedownload en daarmee kan ik wel op YouTube. Het uploaden begint vanavond!
Balenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
Als je echt door wilt breken, moet je direct actie ondernemen, en deadlines stellen.
Laten we een deadline afspreken van 19:00uur. ik stel ook voor dat je vanavond maar een magnetronmaaltijd neemt. Geen tijd meer om sociaal aan tafel mee te buffelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is bezig met uploaden!www.dgvf.come2me.nl
www.youtube.nl/emarwii
www.dgvf.forumup.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |