Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Probeer het nu dan. Gisteren lukte het niet, wellicht vandaag wel
Kom op! Ik zeg DOEN. En denk dat vele het met mij eens zijn.
Emar fix het dan! of die het via een andere computer!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:50 schreef DGVF het volgende:
[..]
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?
Hoe heb je het de vorige keer gedaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:50 schreef DGVF het volgende:
[..]
Het lukt helaas nog steeds niet. Een externe firewall blokkeert de verbinding of zo?
De vorige keer had ik dit probleem nog niet, Maar de oplossing is erquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe heb je het de vorige keer gedaan?
Dan pas?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef DGVF het volgende:
[..]
De vorige keer had ik dit probleem nog niet, Maar de oplossing is erIk heb Google Chrome gedownload en daarmee kan ik wel op YouTube. Het uploaden begint vanavond!
Balenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
![]()
Als je echt door wilt breken, moet je direct actie ondernemen, en deadlines stellen.
Laten we een deadline afspreken van 19:00uur. ik stel ook voor dat je vanavond maar een magnetronmaaltijd neemt. Geen tijd meer om sociaal aan tafel mee te buffelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is bezig met uploaden!www.dgvf.come2me.nl
www.youtube.nl/emarwii
www.dgvf.forumup.nl
Nee, die komen in Emarwii NEEEEWSS!! 4quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens, komen hier ook de vragen in die laatst gesteld zijn?
Nee.quote:
Als ik een video op normale kwaliteit upload, duurt het een stuk minder lang.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:48 schreef fotostarter het volgende:
Nee, je hebt gewoon een trage internetverbinding
Ja, iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:28 schreef fotostarter het volgende:
Trouwens, in de
tijd dat je film aan het uploaden is, kun je uitgebreid gaan wokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |