Fruit dat stukje van 7:30 is te tofquote:
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters. Hij is zo'n populair type. Met zo'n cap en de broek aan de enkels.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofDat geluidje is tof om te hebben als je een smsje krijgt
En Emar hoezo is je broertje een hater?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters. Hij is zo'n populair type. Met zo'n cap en de broek aan de enkels.
Fruit?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofDat geluidje is tof om te hebben als je een smsje krijgt
En Emar hoezo is je broertje een hater?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Met zo'n cap en de broek aan de enkels.
Ik heb dat stukje nu als Mp3quote:
Nee, NOOITquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat hem z'n broek optrekken en je shows gaan kijken Emar dat is beter voor dat joch!
Hij komt dus waarschijnlijk nooit langs in een aflevering?
Haha, dat stukje is toch wel een van de grappigste momenten tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nu als Mp3te vet man
Does uploadenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nu als Mp3te vet man
Dat maakt 'm best OK eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters.
Altijd mooi om te horen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:15 schreef Frankii het volgende:
Ik kijk elke keer weer met plezier naar je items Emar, echt supertof hoe je het doet. Je kunt goed zien dat je vooruit gaat. Ga er vooral lekker mee door, dan blijf ik lekker kijken.
Cool ik ben er benieuwd naarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:35 schreef DGVF het volgende:
Emarwii NEEEEWSS!! 4 komt waarschijnlijk deze week nog uit!
Hij doet er zuinig meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hebbie dat ranzige spul uit Duitsland nou nog steeds nie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |