Ik was eerst je filmpje aan het kijken, toen kwam ik erg eens linkje tegen van Fatboy Slim. Wat bleek nou, met Fatboy slim vermaakte ik me een stuk beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:45 schreef DGVF het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij staat online!
Omdat je een pauper bentquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik was eerst je filmpje aan het kijken, toen kwam ik erg eens linkje tegen van Fatboy Slim. Wat bleek nou, met Fatboy slim vermaakte ik me een stuk beter
Retard Familie Alertquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:01 schreef Lagomorph het volgende:
Ik zei laatst toch dat je op een neef van me leek en het klopt idd, je lijkt op mijn autistische neef
Ik kan je humor echt wel waarderenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat je een pauper bent![]()
Cultuurbarbaar!! Gelukkig weet de rest het wel te waarderen
Meen je nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan je humor echt wel waarderen
Zoals je in mijn review kunt zien, is het gewoon echt donker. Mischien kun je verschilnde wegen nemen of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:02 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had trouwens geen last van dat donkere gedoe Emar? Had je de instellingen wel goed ofzo?
Zelfs met meer dan een paar bier zijn ze nog niet gr-gr-gr-grapigquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Maargoed het heeft natuurlijk geen nut om die filmpjes te kijken als je er niets aan vind. Probeer het anders eens met een paar bier op![]()
Dan is dat be-be-be-beee-beginnen wel heel grappig
Maar blijf dan wegquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zelfs met meer dan een paar bier zijn ze nog niet gr-gr-gr-grapig
Ik heb dat stukje vanaf 7:30 al 10 keer terug gekekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb het weer niet langer dan een minuut volgehouden
Zaklamp.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
[..]
En Emar wat een is een zaklicht
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:08 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zelfs met meer dan een paar bier zijn ze nog niet gr-gr-gr-grapig
Heb je dat stukje gezien vanaf 7:30quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef fotostarter het volgende:
Dat gebash op Emar, stiekem vinden ze het ook leuk om te zien.
Heeft Jan Willem bedacht. Ik wou haar eerst Talpie noemen, maar daar was JW het niet mee eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:09 schreef Yari het volgende:
Zo leuke cliffhanger met die honden, moeten we nu nog 3 namen verzinnen?![]()
Wel een klotenaam voor die ene hond eigenlijk, heb je dat zelf verzonnen of heeft iemand dat daadwerkelijk ingestuurd?
Maarja hij was weer leuk, grappig om te zien dat je nog steeds het hele assortiment frisdrank van de Aldi in je bed hebt liggen.
Jep, het meest leuke stukje.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je dat stukje gezien vanaf 7:30
Daar zal de rest van de familie niet al te blij mee zijn denk ik....quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jep, het meest leuke stukje.
Vond deze toch iet wat tegenvallen. Geluid was niet goed....
Emar, weet je wat me tof lijkt... Dat je eens het avondeten gaat reviewen.
Dus Jan Willem filmen, terwijl jullie aan het avondeten zitten!!
Mooi zo!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Leuke review maar die hond![]()
Moest erg lachen
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofquote:
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters. Hij is zo'n populair type. Met zo'n cap en de broek aan de enkels.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofDat geluidje is tof om te hebben als je een smsje krijgt
En Emar hoezo is je broertje een hater?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters. Hij is zo'n populair type. Met zo'n cap en de broek aan de enkels.
Fruit?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fruit dat stukje van 7:30 is te tofDat geluidje is tof om te hebben als je een smsje krijgt
En Emar hoezo is je broertje een hater?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Met zo'n cap en de broek aan de enkels.
Ik heb dat stukje nu als Mp3quote:
Nee, NOOITquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat hem z'n broek optrekken en je shows gaan kijken Emar dat is beter voor dat joch!
Hij komt dus waarschijnlijk nooit langs in een aflevering?
Haha, dat stukje is toch wel een van de grappigste momenten tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nu als Mp3te vet man
Does uploadenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nu als Mp3te vet man
Dat maakt 'm best OK eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef DGVF het volgende:
[..]
Hij vind mijn game show ook kut zoals vele andere haters.
Altijd mooi om te horen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:15 schreef Frankii het volgende:
Ik kijk elke keer weer met plezier naar je items Emar, echt supertof hoe je het doet. Je kunt goed zien dat je vooruit gaat. Ga er vooral lekker mee door, dan blijf ik lekker kijken.
Cool ik ben er benieuwd naarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:35 schreef DGVF het volgende:
Emarwii NEEEEWSS!! 4 komt waarschijnlijk deze week nog uit!
Hij doet er zuinig meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hebbie dat ranzige spul uit Duitsland nou nog steeds nie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |