Niet meteen doen Emar..quote:
Natuurlijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wordt toch nog wel genoemd in de review hoop ik?
Maar jij in dat apenpak was echt te grappigquote:
Ach, deert nie. Zodra er iets mis gaat, kan dat zo weer aangepast worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet meteen doen Emar..
Ik vertrouw het niet.. Hij haat je show's en was toen ook je felste tegenstander dus dit klopt niet.
Ik hou hem wel in de gaten onze Sackboy want hij is sowieso een kloon maar daarnaast ook een haterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef DGVF het volgende:
[..]
Ach, deert nie. Zodra er iets mis gaat, kan dat zo weer aangepast worden.
Het staat zelfs in de OPquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:12 schreef Ixnay het volgende:
Het zal vast wel eens eerder door iemand opgemerkt zijn, maar ik vind het een behoorlijke rip-off van:
Wat?? Schrijf ik het weer is verkeerd?quote:
Dan ken je duidelijk de taalpuristen van FOK! niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:40 schreef markie950 het volgende:
maar alles kan gelukkig op dit prachtige forum
Ik ook!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dan ken je duidelijk de taalpuristen van FOK! niet.
Maar goed, ben benieuwd naar het nieuwe filmpje
Volgens mij is dat gewoon bij Emar de straat uit en dan na 5 minuten fietsen een keer links of rechts!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
we filmen in de natuur, maar waar in de natuur? Dat weten we zelf ook niet. We pakken een keer de fiets en we gaan de wilde weide wereld in! (Hardenberg)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon bij Emar de straat uit en dan na 5 minuten fietsen een keer links of rechts!
De wijde wereld is soms dichtbij
Dat komt goed! Ben vandaag al druk bezig geweest met toekomstige DGVF!! onderdelen. Morgen gaan we druk bezig met EmarSciencequote:
We gaan door tot we dood gaan!!!! Hier worden we nooit 'te groot' voor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:51 schreef markie950 het volgende:
mooizo! laten we hopen dat we dit nog vele jaren volhouden..
ookal is dat best wel sneu, zo'n volwassen kerel die op zo'n manier grappig is maar voor een volwassen is het, tja, toch...... anders....
maar dat duurt nog lang.......
Doe eens normaal!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef markie950 het volgende:
natuurlijk, maar eerst moet avgn dood want dan zijn wij de op een na beste
Doneer ook een gamequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:30 schreef CheeseFrog het volgende:![]()
Mag ik ook genoemt worden in dé nieuwe review zoals Aquila?
jekrijgteenkoekjealsikgenoemdwordt!
Op 10 km afstand van mijn huis om precies te zijn!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon bij Emar de straat uit en dan na 5 minuten fietsen een keer links of rechts!
De wijde wereld is soms dichtbij
Als er tijd over is kan dat wel. Maar we zitten met een tijdslimiet van 10.59quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef fotostarter het volgende:
Wachten duurt alijd zo lang
Oja, Ik kan me voorstellen dat er wel eens iets mis gaat, en opnieuw wordt gefilmd... Lijkt het je niet leuk om die aan het eind van een filmpje te plaatsen? Stuk of 2 of 3 bloopers?
Dat zouden we mischien wel willen maar daar hebben we geen tijd voor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef fotostarter het volgende:
Wachten duurt alijd zo lang
Oja, Ik kan me voorstellen dat er wel eens iets mis gaat, en opnieuw wordt gefilmd... Lijkt het je niet leuk om die aan het eind van een filmpje te plaatsen? Stuk of 2 of 3 bloopers?
Noem er eens een paar?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef CheeseFrog het volgende:
zoek een alternatief van youtube, duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |