Als die knulligheid er niet meer in zou zitten zou het denk ik niet eens leuk meer zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ga dit topic in de gaten houden, mssn dat DGVF de tips die in het vorige topic gegeven zijn hem in staat stelt om zn show wat vermakelijker te maken.
owwja dat is martig goofers.. die doet al vanaf het begin mee let maar op..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
Camera man (Wie dit is is niet bekend maar sinds emar een statief heeft is die ook weg geloof ik)
Truequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:22 schreef muay-toy het volgende:
tosti kipkruiden? ik dacht gebakken ei?
45 leden dan alquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Zet mij er maar bij hoor bij die lijst
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:54 schreef markie950 het volgende:
Ik zij het je...
Ik heb al zin in vanmiddag dan gaan we weer aan de slag met dgvf!!
deze nieuwe periode belooft een groote te worden voor ons en jullie!
we gaan met veel nieuws komen..
word grandioos!
Ze kunnen me 24 uur per dag vragen stellen. Daar zit geen tijd aan verbondenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat Emar ook persconferentie houden in dit topic? Dat je hem bijvoorbeeld op maandagavond tussen 1900 en 1930 vragen kunt stellen?
Klopt..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:25 schreef DGVF het volgende:
[..]
Ze kunnen me 24 uur per dag vragen stellen. Daar zit geen tijd aan verbonden
idd... ik vind het een goed idee wat jij emar??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt..
Maar zo'n avondje af en toe is wel leuk want dan krijg je sneller antwoord en meer discussie
haha ja.. nou ik vind dat we ons eigen niveau hebben en ik vind avgn tog te veel gescheld maar die man heeft zo veel fans dat het voor een nederlands jochie haast onmogelijk is.. maar we doen ons best en we doen het voor de fans die hij heeft duss daar moet je tevreden mee blijvenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/angry-video-screwattack/53723
Hopelijk kun je hier ooit aan tippen Emar!
Deel 2?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef DGVF het volgende:
Ik zal er even over nadenken. Ik vind het altijd vrij iritant als ik op een vast tijdstip iets moet doen en soms kan ik ook gewoon niet. Het is opzich wel een goed idee, maar ik denk niet dat het wat wordt.
En de vragen worden beantwoord in Emarwii NEEEEWSS 2, fotostarter!
OMG liegt Emar tegen zijn fansquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Deel 2?
Niet liegen, 4 is al aan de beurt
Ik bedoelde natuurlijk afl. 4quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Deel 2?
Niet liegen, 4 is al aan de beurt
Wil jij op de lijstquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:wat word de volgende review emar?
Nee maar dat moet nog wel gebeuren!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Staat Fruit eral op?
joa goe iedeeee maaaannnn zin in.. maar dan naar walibiquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar dat moet nog wel gebeuren!
JONGEN! Strax gaan we misschien wel uitstapjes doen enzo! Stel je voor met Emar en de bende naar de Efteling ofzo en dan pannenkoeken eten met een grote fristi er bij![]()
Maar dan moet je dus wel ingeschreven staan
w00t w00t Efteling FTWquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar dat moet nog wel gebeuren!
JONGEN! Strax gaan we misschien wel uitstapjes doen enzo! Stel je voor met Emar en de bende naar de Efteling ofzo en dan pannenkoeken eten met een grote fristi er bij![]()
Maar dan moet je dus wel ingeschreven staan
Dank maar emar heeft het daags druk denk ik..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
Mark mijn complimenten richting jou! Je bent veel meer aanwezig dan Emar!
Je mag naast mij zitten zelfsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
w00t w00t Efteling FTW![]()
OK count me in on the list![]()
, maar dan alleen als we ook in Vogelrok gaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef markie950 het volgende:
[..]
dan moet je die doneren Doanueren
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:48 schreef DGVF het volgende:
Mijn volgende review wordt:
Turing Point: Fall of Liberty.
AQuila360 heeft dit mogelijk gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |