Het gestotter vind ik zelf niet ergquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:36 schreef DGVF het volgende:
[..]
Nee, dan zul je nog even moeten wachten op KlaagTV![]()
En de eerste EmarScience zal gaan over de RMS Titanic.
Ik heb de aflevering al gezien (ja, ja, hij is klaar nu!!) en ik ben erg tevreden. Enige nadeel is echter wel dat dat irritante gestotter terug is!!!!![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer ik ben Emar en AQuila360 is iemand anders... Anders kan hij mij toch ook geen game donaueren?
EmarSience is nu aan het uploaden ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:44 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Jij bent Emar maar je post onder AQuila360?
Snel je password veranderen dus!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn account was dus blijkbaar door die hacker bemachtigd en toen heeft hij onder mijn naam zich voor gedaan als Emar..
Ik ben niet Emar en Emar is niet mij
Stomme Hacker![]()
pannekoekquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Mijn account was dus blijkbaar door die hacker bemachtigd en toen heeft hij onder mijn naam zich voor gedaan als Emar..
Stomme Hacker![]()
Kijk, dat hoor ik graag!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
Dat petje![]()
Zo lijkt het meer of de plaatselijke inrichting een dagje aan het vissen is![]()
Maar het filmpje was tof en informatief
Ik ga nog erg veel behandelen. Maar de eerste paar afleveringen gaan idd over gezonken schepen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb wel een hoop bij geleerd Emar!
Behandel je alleen gezonken schepen of van alles en nog wat? Anders kun je een keer de Aurora doen!!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
Stomme Hacker![]()
Dit ga ik meteen zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:20 schreef Lagomorph het volgende:
God, nu ook serieus dat Youtube filmpje bekeken en... serieus... je normale filmpjes waren net te pruimen maar dit is wel erg slecht. Die focking ijsberg zou je in één keer in je mond moeten nemen zodat we van je af zijn. Vol met je bakkes op die ijsberg.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb wel een hoop bij geleerd Emar!
Behandel je alleen gezonken schepen of van alles en nog wat? Anders kun je een keer de Aurora doen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |